Перейти до публікації

Opel Mokka 1.2 100 MT Elegance


WAC47

Рекомендовані повідомлення

23.06.2022 в 15:41, jason_ua сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 комусь не потрібен такий багажник а важливіше вигляд. ))

Тому на всі авто є свої покупці!))

ну Мокка - це точно не про зовнішній вигляд :) - великий капот, та зрізаний зад.

навіть Дастер - виглядає набагато гармонічніше. 

у такому ціновому діапазоні, якщо "зовнішній вигляд" - треба будо Кашкай (друге покоління) брати.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Сьогодні зробив перше ТО. Тут строк до ТО рахується або як один рік, або 15000. На ланосі строк ТО я "назначав" власноруч, а тут про це каже комп'ютер. Я так розумію що машина була випущена минулого вересня тому і строк першого ТО рахувався від тієї дати (а не від дати продажу як я думав).

Роботи на 2310₴:

  • зняття/встановлення захисту двигуна,
  • заміна масла та фільтра,
  • заміна повітряного фільтра,
  • діагностика ходової,
  • перевірка амортизаторів на вібростенді
  • перевірка техничних рідин
  • діагностика гальмівної системи
  • перевірка АКБ
  • комп'ютерна діагностика
  • плюс по моєму бажанню також поміняли фільтр салона, ще 210₴.

 

З матеріалів найбільш затянули 3,5 л масло 1945₴, повітряний фільтр 990,41₴ та фільтр салона 1466,40₴.

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Не то щоб прям дуже цікаво, але в чаті обговорювали різницю між налаштуваннями приборного екрана в різних комплектаціях.

Як в GS Line не знаю, але схоже там немає однієї дрібниці яка є в Elegance: не виводиться назва трека або радіостанції, або контакта чи номера телефона з яким відбувається розмова.

 

Ось як це виглядає в Elegance:

Ось як це виглядає в Elegance:

налаштування для першого та другого персональних екранів

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

варіант "мультимедіа"

варіант "допомога водієві", не знаю як це обраховується, можливо просто від часу поїздки

і останній варіант називається "бортовий комп'ютер" та повністю дублює окремий варіант налаштуваннь який зветься .... "Комп'ютер" 

 

Змінено користувачем WAC47
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 4 тижні потому...

Дело было вечером,

делать было нечего

 

після успішної поїздки за грибами треба було помити машину

 

помив: як раз коли заїжджав на мийку — пішов дощ, з грозою, скінчився вже по дорозі до дому 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Накликал дождь...))

Мы тоже в пятницу с женой только заехали во двор - на вжарил ливень с градом... Даже некоторое время посидели во дворе в машине, не вылазили...

В субботу уже поехали домой. Переночевали в Киеве, а утром уже дальше - всю дорогу шел дождь...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

До слова про гриби.

Прихований текст

 

Можливо для місцевих це звичайна кількість, але так багато шампіньонів на Харківщіні ні разу не бачив.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

 

До лісу доїзжали по грунтовкам через поля: не дуже злим, але трохи розкисшим після доща. З одного боку після поїздки Мокка була більш обляпаной чим Kia Ceed свояка, але проїхала всюди нічого не зачепивши на відміну від: хоч і не всюдихід, але кліренс (що підтверджував тест Інфокара) нормальний.

 

 

Змінено користувачем WAC47
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Знов про економію, точніше про витрати пального.

Поки що старт-стоп працює, його температурный диапазон від 0 до 34. Тож результати більш-меньш прийнятні

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Це результати з середини березня. Як

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

.

Сам журнал тут 
Не скажу що сам сайт зручний, тож наврядчи порекомендую його іншим. Але мені підходить.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Поставив назад зимові шини з якими купив Мокку.

Прихований текст

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Відразу здалось що шум став трохи більше. Хоча коли перевизувався на літні буле таке саме враження. Мабуть насправді справа у іншій «тональності» шуму.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Не скажу що хвалюсь, скільки трохи сам дивлюсь як стільки накрутив. 
Це у неділю зранку

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Останнім часом майже не їзжу по місту та «на дачу», а мотаюсь то в Чернівці, то у Хмельницький. І хоч це меньше 100 км, але мабуть таки набігло по трохиу. Витрата пального навіть не дивлячись на те що став «давити тапку» виходить десь 5,8 літра.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Прихований текст

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Змінено користувачем WAC47
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 тижні потому...

Трохи загальної інформації про TPMS (система контроля тиску в шинах)

 

Не знаю як ви, а я вважав що існує тільки один варіант цієї системи з датчиками в колесах.
Тому коли ця система показала попередження про необхідність відкалібрувати систему, а сталось це один раз у травні, а потім декілька раз у жовтні, а тепер ще і листопаді - став трохи нервувати та шукати інформацію про це та про подібні випадки.

 

В ході пошуків з'ясував що інснують два варіанти реалізаціїї:

  • TPMS чи direct TMPS (dTPMS) це саме той варіант коли в колесах є датчики що передають інформацію;
  • iTPMS або indirect TPMS, або комерційні назви окребих брендів DDS і DWS це система яка розраховую зміну тиску за різними характеристиками "роботи" колеса

На Мокка по поки що не підтвердженній інформації стоїть другий варіант. Тож з одного боку це полегшання що проблема не в датчиках, з іншого якщо таки повідомлення будуть з'являтись і далі це буде трохи нервувати. Крім того схоже що така система може визначати зміну тиску тільки під час руху: у колеги з умовного Мокка-клубу спустило колесо і система про це ніяк не попередила.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Если есть датчики давления в колесах, то измеренное давление должно показываться где-то в информации о машине.

 

Вообще по TPMS, на сколько я понимаю, современные тенденции автопрома, - это обязательное ее наличие (давление в колесах - экономия топлива) чуть ли не на законодательном уровне. Системы с датчиками в колесах есть 2-х видов, с самообучением и те которые нужно привязывать вручную. Каждый датчик имеет уникальный номер и смысл обучения/привязки - чтобы блок управления знал какой номер датчика у левого переднего колеса и т.д. В системах с самообучением датчик кроме всего прочего (номер, давление и т.п.) передает еще направление вращения колеса (типа левое или правое), а по уровню сигнала (и возможно другим косвенным признакам) определяется передний это датчик или задний. То есть, машина регулярно собирает данные с произвольных датчиков, смотрит какие регулярно повторяются и потом определяется где какой из них стоит в машине. В системах с ручной привязкой (у меня на Астре такая) запускается специальный режим обучения (из меню где показывается давление) и прибором активируются датчики в соответствующих колесах. Соответственно, если меняются колеса или переставляются как то, то нужно перепривязывать датчики снова. Причем, если это не сделать, то ошибку показывает очень не сразу.

 

По TPMS без датчиков - у тех же старых (относительно) Опелей была такая система на основе датчиков скорости АБС. Тут принцип - при резком спускании колеса на ходу относительно резко меняется его скорость и оно как-то это показывает водителю. Соответственно если навинать ехать на спущенном колесе то никто ничего не покажет.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

12,4 тис.   58

Есть нюанс. TPMS - это физические датчики в колёсах, что измеряют температуру и фактическое давление в шинах. 

А есть, как выше сказали - принцип измерения, или скорее обнаружения, спущенного колеса, за счёт измерения скоростей вращения колеса, по датчикам ABS. Спущенное колесо вращается быстрее. Но это уже не TPMS!

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 4 тижні потому...

Здається десь тут я вже писав про не частий баг з мультімедіа-системою: після ввімкнення запалення кнопки біля екрана світяться, а сам від залишається чорним/вимкненим.

 

Лікується це вимкненням запалення. Але є інший спосіб який перевірив сьогодні: затиснути кнопки «нота» та «навігація» і потримати — система перевантажиться і почне працювати. Якщо ці ж кнопки затиснути коли система працює нормально — вилазить інженерне меню.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 4 тижні потому...

Цей текст писався для блогу на є-драйві тому є деякі повтори того що вже писав тут.

 

Сьогодні рівно рік як купив Мокку. Чи задоволений я покупкою? Відразу перелічу інші варіанти яки розглядав: Fiat 500x та Tipo, Citroen C4, Opel Crossland, Suzuki SX4 та Vitara, Ford Puma та EcoSport, Peugeot 2008, Kia Rio та Stonic. Навіть на Jeep Renegade дивився, але харківський ділер був якийсь мутний та й від ідеї брати повний привід я відмовився ще на початку 2021-го.

 

Загалом так, задоволений. Автомобіль купувався для міста та поїздок на дачу чи пікнік без потрібності перевозити купу консервації чи врожай — з цим він справляється. Дворівневий пол у верхньому положені ідеально підходить під перевезення покупок, вбудовані крючки не дадуть пакетам висипатись. На ньому можна виїхати кудись за місто «по гриби»: спокійно проїде по грунтовках чого попередник (лань 1,6) не любив навіть в малонавантаженому стані. Можна їхати і по трохи вологих грунтовках, але він буде потім замурзаний наче джип.

 

Дуже радує витрата пального, особливо в порівнянні з попередником: в середньому трохи більше 6 літрів на сотню. У попередника стабільно було 9-11. У моєму списку вибору ця машина мала найслабший двигун. Але побоювання не виправдались: прискорюється вона (за моїми відчуттями) жвавіше за лань з більш потужним мотором, на обгони виходити простіше. Не було можливості протестити 130-сильну версію, але і цих 100 мені вистачає.

 

Ще великий для мене плюс, знов таки в порівнянні з Ланосом: світло. Хто мав Ланос з фабричними світлом той знає наскільки воно ніяке. Тут фари чудово освілюють шлях в будь яку погоду. Восени мав багато нічних поїздок на 100 км до міста: автоматичний дальній зручна річь на трасі, але в сильний туман чи дощ може трохи заважати.

 

Парктроніки та камера були пунктом №1 в моєму переліку вимог і тут вони є навіть в моїй «базовій» українській комплектації. В інших машин з мого списку повний набор був лише в максималках і за помітно більше грошей. Є і мінус: камера розташована так що доволі швидко забруднюється. Парктроніки стали принагідно ще й тому що автомобіль відчувається більшим ніж є. Не можу записати це як мінус, скоріше це лише моє сприйняття. Навіть і не знаю як би я паркувався на 4,3-метровому сітроені, тим більш що повний комплект пактроників там лише в топі, а в базі їх немає взагалі.

 

В списку бажаних опцій були підігрів сидінь та руля. Підігрів руля з‘явився лише в моделях зібраних починаючи з лютого. Я в морози трохи сумую що його немає, але як добре в моїй ситуації що не став чекати: нове надійне авто дозволило з мінімальним стресом вивезти сім‘ю коли дегенерати пішли брати Харків. Машину лютневого випуску міг би і не встигнути купити, а у лані були проблеми з електрикою. За підігрівом перевершував лише Rio в якого навіть задній ряд мав підігрів.

 

Ще по комфорту: салон прогрівається доволі швидко і в порівняні з попередником, і в порівняні з Fiesta свояка — декілька хвилин і вже тепло. Так само швидко у режимі Max прибирає запотівання з вікон. Окремо хочу відмітити залишені крутилки та кнопки клімату: лише ручне керування напрямками обдуву вимагає лізти в меню.

 

Мабуть не ключова, але важлива для мене, штука це мультімедіасистема з підтримкою CarPlay/AndroidAuto. Відкриттям стало що можно одночасно слухати радіо на штатний прийомник (доволі непогано ловить) та користуватись CarPlay, наприклад навігацією з телефону.

 

Що по мінусах? Низьке розташування камери. Те що автомобіль сприймається великим можливо моє особисте сприйняття після низького та більш вузького ланоса. Багажник особисто для мене не є мінусом, але з загальної точки зору він явно не для всіх. Коли евакуювався з Харкова хвилювався чи влізуть речі — слава богу що впритик все помістилось. Сітроен зі своїм 500 літровим тут на першому місці, але по всіх інших опціях я все одно за Мокку.

 

Те що не є мінусами машини. Чорний колір вибирав з того що було в салоні. Мабуть таки краще було взяти зелену чи синю, але з чорними пластиковими арками мені вони не подобались, а сріблястої версії не було.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 4 тижні потому...
13,7 тис.   224

Не дочекався морозів щоб перевірити наскільки старт-стоп впливає на витрату пального: він працює лише коли температура вище 1°C, а у нас в Кам‘янці зараз хіба що -5°C буває, а так стабільно вище нуля.

останній замір за період з середини грудня 6,71 літра на сотню

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

13,7 тис.   224

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 1 місяць потому...

Наприкинці січня сталось ДТП, але про це пізніше коли буде завершено ремонт. Нажаль страхова, що є топ-1 по виплатах та взагалі компанією з всесвітньо відомим ім'ям, тупо тормозить цю справу.

 

Через це довелось трохи поїздити до міста на СТО. І останній раз вирішив поміряти витрату саме на трасі бо до цього розрахунки були вцілому за періоди в декілька тижнів де був і міський трафік, і позамістом.

 

І число виходить доволі непогане як для бензинового авто.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Бортовий комп'ютер показав гірший результат: в середньому 6 літрів на всю поїздку, та 5,6 і 5,7 літрів на шосейних відрізках з двома та трьома пасажирами.

Середня швидкість схоже впливає меньше ніж кількість пасажирів. Перший відрізок віз двох, на автопілоті було 105, середня швидкість вийшла 66, а витрата 5,6. Назад віз трьох, виставив 99, середня вийшла 57, але витрата вийшла 5,7 при тому що ввечорі траса була вільна і обгонів було меньше ніж зранку.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...

Нічого цікавого не відбувається, лише замінив коврики бо водійський виглядає дуже сумно.

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Коврики сидять дуже щільно. Є трохи зауважень по кліпсам, але оскільки воно і без кліпс тримається можна вважати то дрібними недоліками.

 

Кліпса що знаходиться в кутку по-перше перекривається стрічкою, по-друге трохи зміщена.

 

Змінено користувачем WAC47
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

22 години тому, gonchar сказав:

А що за ДТП було?

 

Таке тупе що в два рази більш дратує ніж мусить.

 

Спереду ланос, позаду я, дуже повільно під‘єзжаємо до в’їзду в супермаркет що зліва від нас. Ланос збирався туди повертати-заїзжати і притормозив пропускаючи тих хто їде на зустріч. Я подивився наліво, подивився направо і вирішив стати на дорозі бо парковка як завжди забита. І от поки я крутив башкою ланос мабуть притормозив зайвий раз чи катився повільніше: я вже повертаю руль вправо щоб об‘їхати ланос і стати біля бордюра і тут помічаю що ланос занадто близько. Торможу, але вже пізно і штовхаю його правий кут бампера своєю лівою частиною. Короче ну просто пздц, як так. У виправдання навіть не знаю що сказати, хіба що світла не було і я довго на праве узбіччя дивився чи є там місце, хоча яке це виправдання.

 

Пошкодження в ланоса: тріснув бампер в районі між кришкою багажника та крилом, є легке пошкодження правого крила і на кришці в правому нижньому кутку подряпана краска. В мене подряпини на бампері, трохи з‘їхала фара та протитуманка. Для страхової там більше нарахували, опори бампера, то сьо. Но якщо ззовні дивитись то сліди побачити можна хіба що з 2-3 метрів.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Я дивлячись на ланос думав що пошкодження будуть гірше. В мене ще на ланосі було схоже ДТП коли я затормозив перед пішохідним і мене наздогнала легковушка десь приблизно того ж класу що і ланос: в мене на задньому бампері лише подряпина, в опонента розбитий номер та дирка в бампері. А тут в ланоса прям майже через весь бампер тріщина. Чи то мокка такий собі броньовичок, чи то в ланоса бампер вже був тріснутий і я його просто доламав.

 

В грудні я знов застрахував мокку по КАСКО в тій же страховій де страхував під кредит бо «перша по виплатах» і взагалі розпіарене ім‘я. Нажаль вони чомусь тягнуть з рішенням. В телезі є наш мокка-чат: там питав у людей, багато хто вже мав досвід по КАСКО — так у всіх питання вирішувалось за тиждень, максимум два. Я чекаю вже півтора місяця, до того ж все доводиться випитувати самостійно. Потім ще й деталі чекати по-арестовичу. Через мою наївність в питаннях КАСКО там ще й відмова світить, але то вже потім розпишу «як не треба робити». Суму за ремонт нарахували майже таку саму як заплатив за КАСКО.

Змінено користувачем WAC47
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Забавно так співпало: тільки написав тут як нарешті прийшов лист від страхової 🤪

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 тижні потому...

Завершення історії з килимками. Як і писав претензії були, але не то несподобалось ніяк не заважало користуватись килимками.

 

Написав виробнику EvaTech більше з метою підказати та запропонувати допомогу у вигляді оригінального килимка. Вони мені відповіли і запропонували вислати їм старий килимок разом з новим. Відправив. Сьогодні отримав новий килимок.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Кліпси в потрібних місцях, липучки зроблені інакше: вони витягнуті, більш вузькі і знаходяться в інших місцях тож тепер немає перекриття кліпси як було в перший раз.

 

В них є і 3D-варіанти.

 

Зазвичай стараюсь не займатись рекламою, але можу порекомендувати EvaTech як надійного виробника.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

10.03.2023 в 10:54, WAC47 сказав:

Забавно так співпало: тільки написав тут як нарешті прийшов лист від страхової 🤪

Доповню ще по цьому питанню. Короче сфейліл два рази: спочатку потрапивши в таке тупе ДТП, потім ще й не оформивши все як слід через що страхова за формальними ознаками відмовила у виплаті.

 

Ще раз приїхав на СТО, вони сказали що якщо не для страхової то більшу частуну можна не міняти, а просто відремонтувати. Замовили лише одну деталь, але як і заведено в нових авто коштує вона одна як ціка якогось середнього ремонту в ланосі. Ще й чекати треба бо (сподіваюсь що через війну) всі деталі везуть з Німеччини. Тут ще й задній склоочисник став чомусь погано чистити верхню чверть скла - замовив ще й його. Він то в наявності є, але їхати в Хмельницький тільки заради нього якось накладно тож чекаю як приїде та деталь щоб зробити все разом.

Змінено користувачем WAC47
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.

Без назви-2.png

Будь ласка, дозвольте показ оголошень на нашому сайті

Схоже, Ви користуєтеся засобом блокування реклами.
Показ реклами допомагає нам підтримувати форум.

Вимкніть Adblock та натисніть "ОК", або "Потім" для перегляду сторінки...
Зробити донат