Перейти до змісту

способы увеличения мощности двигателя


Рекомендовані повідомлення

6   0

Вже п'ятий день їжджу з цим модернізованим дроселем. Їздив і по місту, і за містом. Машинка стала іншою, їй легше і розганатися, і обганяти. Холостий хід став рівніший, обороти не зависають. По бензину, то ніби стало трохи менше йти. Щоб провірити заливав на всю горловину, потім доливав і залив на 2,5 літри менше. Думаю, невелика економія є, але до кінця тижня дали ще поїздити для перевірки. Поки що всім довольний. Далі відпишуся. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2264705
Поділитись на інші сайти

Всім, хто хоче покращити динамічні якості двигуна свого автомобіля, особливо, в міському циклі і, особливо, в спеку, рекомендую теплоізолювати впускний повітряний тракт. Бажано, разом із ресивером.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2264854
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...
16.06.2022 в 12:54, Олекій Бондар сказав:

Добрий День. Цікавлюся цією вашою модернізацією, але щось сумніваюся чи вона справді щось дасть. Хтось пише, що дає, хтось пише, що нічого не може дати в принципі. Хоча хочеться автомобільчику трохи кращої динаміки, але не розумію, як при цьому не збільшиться витрата бензину. 

І що ? Як їде ? Економія полюбому має бути.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2265138
Поділитись на інші сайти

6   0
22.07.2022 в 11:39, VovaLanPick сказав:

І що ? Як їде ? Економія полюбому має бути.

За місяць проїхав 1500 км. Їде значно краще, на тещин язик біля Кам'янця заїжає на 4 передачі на ура, раньше тільки на 3. Весь час з кондеціонером і двигун його не відчуває, думав шо компресор перестав працювати. Але ні, холодним дує. І дуже радує, шо за цей пробіг економія бензину 13 - 14 л. Підщитав і бачу, шо цей дросель дістався мені даром. У кума Пасат 1,8. Він проїхався і каже - тапер не знаю в кого 1,8, в мене в Пасаті 1,8 чи в тебе в Ланосі 1,5... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2265159
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Олекій Бондар сказав:

За місяць проїхав 1500 км. Їде значно краще, на тещин язик біля Кам'янця заїжає на 4 передачі на ура, раньше тільки на 3. Весь час з кондеціонером і двигун його не відчуває, думав шо компресор перестав працювати. Але ні, холодним дує. І дуже радує, шо за цей пробіг економія бензину 13 - 14 л. Підщитав і бачу, шо цей дросель дістався мені даром. У кума Пасат 1,8. Він проїхався і каже - тапер не знаю в кого 1,8, в мене в Пасаті 1,8 чи в тебе в Ланосі 1,5... 

Який росхід буд "до" переробки і "після"?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2265160
Поділитись на інші сайти

6   0
26.07.2022 в 15:00, Yellow сказав:

Який росхід буд "до" переробки і "після"?

Було десь 7, раньше не дуже за цим слідив, зараз трохи більше 6, десь 6,3. Та розхід бензину не саме главне. Їде краще. Це саме главне.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2265190
Поділитись на інші сайти

6   0

Сусід наслухався від мене про цей дросель і попросив обмінятися щоб поїздити. Хороший хлопака і нераз мене виручав. Обмінялися... У мене ШОК - на стоковому дроселі мій Ланос НЕ ЇДЕ !!! Як я їздив раніше - не знаю... Як там писали ? Овощ !!! Я вже привик шо легенько нажав і він полетів. Другий день депресія ! Чекаю сусіда щоб помінятися. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2265213
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 а що сусід каже? тепер не захоче віддати ?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2265218
Поділитись на інші сайти

Сусід з дроселем утік за кордон,щоб не віддавати.(((

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2265219
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...

Хочу поділитися своїм досвідом встановленого дроселя на ланос 1.5 який модернізував Сергій Анатолійович. Шукав можливості покращити динаміку свого авто в інтернеті та потрапив на обговорення в цій темі. Посидів почитав та вирішив що треба спробувати. Звʼязався з Сергієм Анатолійовича, він все мені пояснив в телефонній розмові. Потім через деякий час домовив щоб він відправив мені свій модернізований дросель на пробу так сказати. Після встановлення я був приємно здивований що ланос може бути таким прудким на малих обертах та при малому натисканні на педаль газу. Було вирішено модернізувати мій дросель. Ще в моєму дроселі було підсмоктування повітря по вісі, це також виправили! Так же Сергій Анатолійович підказав деякі плюшки щоб покращити роботу двигуна, за що йому окрема подяка! 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2266716
Поділитись на інші сайти

52 хвилини тому, Barmaley89 сказав:

Хочу поділитися своїм досвідом встановленого дроселя на ланос 1.5 який модернізував Сергій Анатолійович. Шукав можливості покращити динаміку свого авто в інтернеті та потрапив на обговорення в цій темі. Посидів почитав та вирішив що треба спробувати. Звʼязався з Сергієм Анатолійовича, він все мені пояснив в телефонній розмові. Потім через деякий час домовив щоб він відправив мені свій модернізований дросель на пробу так сказати. Після встановлення я був приємно здивований що ланос може бути таким прудким на малих обертах та при малому натисканні на педаль газу. Було вирішено модернізувати мій дросель. Ще в моєму дроселі було підсмоктування повітря по вісі, це також виправили! Так же Сергій Анатолійович підказав деякі плюшки щоб покращити роботу двигуна, за що йому окрема подяка! 

Андрію, я радий, що вам сподобалося. Так, покращення наповнення циліндрів робочою сумішшю та покращення якості самої суміші, її гомогенізація, дають доволі відчутний ефект і по покращенню динаміки розгону, і по зменшенню втрати палива (особливо, газу, бо така в нього стехіометрія, що йому для горіння потрібно більше повітря, ніж бензину).

Змінено користувачем sergio1965
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2266717
Поділитись на інші сайти

Навіть більш раціональне положення свічки в камері згоряння дає свій позитивний ефект по покращенню роботи двигуна.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Спортивное ориентирование.doc

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2266718
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Можливо, хтось має подібну проблему і комусь буде цікаво.

У Олександра Володимировича з Білогір'я, тел.  096-445-28-7?, "Сенс" споживав 15 л/100 км (3л/20 км). Після певних робіт витрати палива зменшилися на 33% - стали 10 л/100 км (2л/20 км). Можливо, 10 л це теж забагато, але це вже не 15 л.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2266743
Поділитись на інші сайти

То Сенс несправний....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2266744
Поділитись на інші сайти

19 годин тому, Юра 66 сказав:

То Сенс несправний....

 

А може то витрата по місту?)

Сенс по трасі десь 6-7-8л мав би брати.

Все від стиля їзди залежить)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2266746
Поділитись на інші сайти

Мій випадок,Ланос 1,6.
Траса 8,5л/100км супер-пупер економ.

Київ-затори 10-11л/100км.

Все на газу 4 покоління.

Авто було справне в 19му році...😀

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2266752
Поділитись на інші сайти

То зрозуміло, що автомобіль несправний, але чоловік в Білогір'ї і каже, що там немає до кого звернутися по діагностику. Але поки що він дуже задоволений і тим. що вдалося - зменшити витрати на 33%. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2266757
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...
29.10.2015 в 21:48, angeldoc сказав:

вот если бы тему назвали не "увеличение мощности двигателя" а как-то типа "улучшение подхвата с низов с уменьшением детонации"

или "увеличение тяги на малых оборотах" или "лечения тупизны электронной педали газа" то

в ветке было бы меньше флуда

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

(и да, карбюраторный ваз 2110 жрет бенза меньше чем ланос (по городу 8 л, за городом 5), и с этим поспорить трудно, тупые железки работют лучше чем умная электроника, но это уже другая тема 😉 )

Обід і трохи почитав форум... Підхват краще не тільки на малих обертах, а й на середніх. І на високих тоже краще. Пробував на свому робочому Ланосі трохи більше покрутити мотор. підхват почув. Вже давно здав Ланос молодому хлопцю, а той трохи любить поганяти. Каже шо  їде добре. А в нас появився ше один такий самий, той їде гріше.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2267015
Поділитись на інші сайти

Як не стараюсь, менше 9 газу не їсть.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2267021
Поділитись на інші сайти

16.11.2023 в 15:38, 2588Andrey сказав:

Як не стараюсь, менше 9 газу не їсть.

 

Витрати газу відчутно залежать від покоління ГБО (до речі, у вас яке ?) та від якості комплектуючих. Якщо дешеві, то робота двигуна з ГБО неоптимальна і, відповідно, неоптимальні витрати палива ( я це особисто пройшов зі своїм дешевим ГБО, яке потім замінив на більш дороге). До речі, що таке ПХХ і як його використовувати, особливо, в міському циклі, ви знаєте ?

До того ж, може бути, що у вас відрегульована збіднена суміш (так інколи помилково регулюють - ніби то для економії газу), а збідненої суміші ЗАВЖДИ йде більше, ніж нормальної чи навіть збагаченої. Крім того, може бути, що на деяких АГЗС співвідношення (пропорція) "пропан-бутан" можуть бути неоптимальні, що теж збільшує витрати газу. І стан свічок запалювання має значення, бо не кожна свічка, яка добре працює на бензині, буде так само добре працювати на газі. І повітряний фільтр має бути не забитий пилюкою, бо він втрачає пропускну спроможність, а для горіння 1 кг газу (СПБТ) потрібно більше повітря - 15,6 кг (для газу) проти 14,7 (для бензину).

Змінено користувачем sergio1965
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2267026
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Щойно написав в темі про ремонт ВАЗівських генераторів, але так як питання напряму стосується і збільшення, вірніше, збереження потужності двигуна, зокрема, МеМЗ, то дещо напишу і тут.

На генератори ВАЗ, якими комплектували двигуни МеМЗ, особливо, перших випусків автомобілів комплектації "Sens", встановлювалися погані РН, вони взагалі практично ніколи не тримали потрібну напругу 14,1 В, а при навантаженні - тим більше. Проста заміна на якісний РН, наприклад, вінницького заводу VTN, дещо збільшувала потужність двигуна МеМЗ (порівняно з роботою двигуна з ВАЗівським РН) . При низькій напрузі у всій мережі автомобіля і, відповідно, в первинній обмотці котушки запалювання, буде низька напруга і у вторинній обмотці котушки запалювання. А це значить, що енергія іскри на свічці буде нижча від нормальної (потрібної для якісного запалювання та повного згоряння суміші), паливо буде неефективно підпалюватися, гірше і довше горіти, і двигун не буде видавати потрібної потужності. Крім того, ще й витрати палива будуть відчутно збільшені від номінальних. Висновок: слідкуйте за напругою в електромережі автомобіля - це дуже важливо і для збереження потужності (динаміки), і для економного використання палива. Для двигунів, обладнаних ГБО, це особливо важливо, адже газову суміш важче підпалити, ніж бензинову.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2267226
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...
3   2

Нещодавно працювали разом із sergio1965, це пан Сергій із Хмельницького. Він запропонував мені спробувати його модернізований патрубок дросельної заслонки. Пан Сергій відправив мені на тестування власний патрубок, пояснив, як його замінити, надіслав відео, як це зробити (це виявилось нескладно), і оперативно відповідав на усі мої питання.

 

У мене Ланос з мотором МеМЗ 1.3 (був раніше 1.4). Спробувавши його патрубок, я попросив, щоб пан Сергій зробив модернізацію і мого патрубка, тому що значно покращилась тяга на низьких обертах, машина стала легше тягнути, особливо на низьких передачах, я міг раніше вмикати 3, 4 і 5 передачі. На жаль, деякі обставини заважають мені статистично обґрунтовано стверджувати, що від цього зменшилась витрата пального,  зокрема я помітив, що іноді у мене зупиняється одометр, хоч стрілка спідометра працює. А GPS одометр я не завжди пам'ятав часто включати і зупиняти.

 

Але я абсолютно не шкодую потрачених коштів, тим більше, що пан Сергій дає кожному спробувати, перш ніж прийняти рішення. А ще, коли він мені надіслав вже мій модернізований патрубок, то він працює навіть краще, ніж той, що мені давали на пробу, тому що дещо покращилась динаміка розгону і тяга навіть на середніх і високих швидкостях. Я дуже вдячний пану Сергію за таку хорошу роботу!

 

І що мені також дуже подобається, що пан Сергій усе мені докладно пояснював, відповідав на усі питання і надав цікаву інформацію щодо роботи інжекторного двигуна і як краще користуватись можливостями мого двигуна і перемикати передачі. Ще раз дякую!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2267397
Поділитись на інші сайти

Без замірів всі чіп тюнінги покращення на основі я відчуваю ні про що.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2267401
Поділитись на інші сайти

02.02.2024 в 20:09, skydiver_stas сказав:

Без замірів всі чіп тюнінги покращення на основі я відчуваю ні про що.

Я вже таке тут читав про якісь заміри... А толку з тих замірів і кому вони треба  ? Мені поставили на пробу і я поїздив і мені воно добре зайшло  - те шо майстер обіцяв те і є, і машина краще поїхала і економія є. Те шо на гору менше став переходити з 5 на 4 це ж шось значить ? Значить. І шо 5 разів поїхати в село а шо 4 рази на 30 л газу це шось значить ? Значить, бо один раз виходить на шару.   А ви міряйте, міряйте... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2267415
Поділитись на інші сайти

02.02.2024 в 20:09, skydiver_stas сказав:

Без замірів всі чіп тюнінги покращення на основі я відчуваю ні про що.

Є проста методика замірів, але достатньо показова. І зробити ці заміри може практично будь хто. Кого зацікавить, можу описати.

Змінено користувачем sergio1965
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/85786-sposoby-uvelicheniya-moschnosti-dvigatelya/page/16/#findComment-2267422
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.