Перейти до змісту

Біографія автівки Sensop'a


Рекомендовані повідомлення

07.05.2009

МИНУВ 1 РІК fa-fa.gif

Підіб’ю невеличкі підсумки витрат на експлуатацію

1. Пальне - 3 388,08 грн., з них:

а) Бензин А-92 - 2 124,40 грн.

б) Бензин А-95 - 1 263,68 грн.

2. Екстер’єр/інтер’єр - 487 грн.

3. Ходова - 6 497,50 грн.

4. Двигун - 186 грн.

5. Оптика - 15 грн.

6. Електроніка - 322,82 грн.

7. Хімія - 746,76 грн.

8. Різні "цяцьки" - 732,83 грн.

18.05.2009

Автоцивілка "АХА-Страхування" на рік - 124,17 грн.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-581827
Поділитись на інші сайти

Дякую всім за увагу до моєї писанини щодо скромного перетворення "гидкого каченяти" на справжнього лебедя shuffle.gif

Залишилось вже не так багато описувати

* * *

30.06.2009

Нарешті вирішив добратися до переднього і заднього скла. На передньому була тріщина із першого дня покупки. Спочатку їй не приділяв уваги, та, коли почала рости, довелося вживати невідкладних заходів щодо локалізації проблеми.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Поїхав якось навесні на один сервіс показати.

-- Доброго дня, в мене тріщина на вітровому склі, можете чимось зарадити?

--- Ні, це вже треба скло міняти, воно вже було просвердлене, -- чую у відповідь після огляду з розумним виглядом старшим чуваком.

-- Ну, а, може, якось заклеїти?

-- То не буде тримати.

(Мля, думаю, новий попандос на касу :blink: )

-- А скільки заміна?

-- Ну, десь 1100-1200 грн. з роботою ( :shock: )

...

На другому сервісі розмова була приблизно такою ж самою. Усе, вирішив виділити із сімейного бюджету необхідну суму і за літо поміняти.

Тим часом сів за комп "прогуглити" дане питання. І знайшов клей фірми Done Deal - 60 грн.

1200301521.jpg

Наступного дня заклеїв на стоянці. Залишив на ніч. Досі (01.10.2009) розмір тріщини візуально не збільшився up.gifkruto.gif

* * *

Друга проблемі була із заднім склом: перегоріли 2 контактні доріжки обігріву. Цей сюрприз чекав мене зразу ж в перший дощ після покупки авто (Коли оглядав авто - не виявив).

Також пройшовся по форумах, вичитав в топіках і знайшов ремкомплект фірми Done Deal - 95 грн.

2019.300x300.jpg

Змішав по інструкції в певній пропорції активатор з компаундом і наче працює.

Правда, довелось два рази це робити, бо за перший раз погано зрізав тонування на нитці.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-581906
Поділитись на інші сайти

Довго і нудно вивчав питання придбання легкосплавних дисків. Практично, цілий рік rolleyes.gif . Переходити на 14" діаметр не мав наміру, та й досі не хочу. Як за цей час з’ясувалося, у 13-му розмірі вибір дуже "галімий": щоб і вигляд і параметри співпадали.

20.07.2009

Нарешті, відважився і майже вже замовив RS 5066

rs5066.jpg

13"/5.5/4x100/ET35

Але в останній момент передумав і взяв RS-861 на www.autonomia.com.ua

102302_img.jpg

Диск легкосплавний RS-861 (13"/4x100/5.5J/ET38/DIA67.1) - 380 грн./шт, доставка обійшлась в 40 грн.

Намучився із центрувальними кільцями, поки знайшов, бо при пакуванні посилки забули покласти

ВРАЖЕННЯ

1. Можливо, суб’єктивне, але їздити стало м’якше на гумі 175/70

2. Вигляд авто став кращий однозначно kruto.gif(не на 80% як казав Г.Форд, а на 50% точно)

3. Досить міцні. 2 рази в яму гепнув в дощ і нічого ніде не видно

4. Добре відбалансувались на шиномонтажі

5. Виліт ЕТ38 нормальний (колесо не випирає з арки)

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Одним словом, з дисками вгадав up.gif

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-582429
Поділитись на інші сайти

21.07.2009

Під час паркування в боксі на стоянці зачепив переднім бампером металеву етажерку. Наслідки: здер фарбу до чорного пластику в кількох місцях, настрій був загублений повністю...

22.07.2009

Для ліквідації наслідків було вирішено фарбувати передній бампер, за одно й освіжити задній від подряпин.

"Пробивав" ціни на "малярку". У середньому за роботу виходило 80 баксів, не враховуючи фарби. :(

М-да... Замазюкав чорноту фарбою, що залишилась в банці від тоді, коли брав на пороги.

23.07.2009

І знову: комп, інтернет, форуми...

Вердикт - буду фарбувати сам... балончиком ce.gif

До того балончика в руках не тримав. Тренуватись вирішив на накладці торпедо.

Купив: Емаль аерозольна BOSNY Silver (400 мл) - 30 грн.

1. Розібрав торпедо, зняв накладку, повідкручував: годинник, заслонки обдуву, зняв кнопки аварійки/ЗПТФ.

2. Протер спиртом накладку і почав невеликими дозами "пшикати"

Пішло десь 5-6 шарів.

Результатом задоволений на всі 100%. Колір рівномірний, "потьоків", здуття фарби немає.

3. Добре висушив. Все зібрав у зворотній послідовності.

Залишалась фарба. Куди дівати? Засохне, мабуть... глянув на супорти і задні барабани... зовсім негарно виглядає чорний барабан і поржавілий супорт за новенькими "титанами"...

Ех, була-небула, домкрат - up, колесо - off, фарба - on

Не в образу комусь, але мені здається, що срібний вигляд барабанів і супортів значно кращий, ніж кольоровий (червоний/синій/жовтий) shuffle.gif

Це IMHO і тільки!

* * *

Ну, результат потішив. Значить, бампер фарбую сам - однозначно.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-582548
Поділитись на інші сайти

Я знав, що фарба в балончику, яка б вона не була, не дасть 100% попадання у колір/відтінок, але ті подряпини, мазанина на бамперах і ціна за малярку на сервісі мене "кумарили" більше цього.

Купив:

Лак акриловий аерозольний Motip (500 мл) - 23,90 грн. (Львів, МЕтро)

Емаль акрилова аерозольна NEWTONE 92U (400 мл) - 90 грн. (Львів, Кривчиці)

Грунт акриловий аерозольний Novol (500 мл) - 25 грн. (Дрогобич)

Наждачний папір в асортименті від 500 до 1500 - 20 грн. (Дрогобич)

* * *

Усе не наважувався почати фарбування, що щось не "намутити" і не влетіти "в копійчину" для перефарбовування на сервісі. Думав-думав, і вирішив спочатку пофарбувати дзеркала заднього огляду в колір кузова. За одно подивитись, як і що.

28.07.2009

З демонтажем дзеркал проблем не було ніяких. Трохи відібрало часу наклеювання малярного скотчу (така річ є в мене на господарці практично завжди)

1. Протер пластмасу спиртом

2. Наніс грунтовку в 3 шари з інтервалом 4-5 хв. на кожний шар. остаточний шар - 10 хв. Зачистив наждаком до гладкості.

3. Задув фарбою 5 шарів з інтервалом 6-8 хв. Остаточний шар - 20 хв.

4. Наніс лак в 6 шарів - інтервал 4-5 хв. Висихання 30 хв.

5. Відривання скотчу і монтаж дзеркала.

Наступне дзеркало аналогічно.

Фоток немає, працював сам, руки були в перчатках і брудні cb.gif

РЕЗУЛЬТАТ

Звичайно, не заводське і сервісне фарбування, але на "5-" потягне.

Вигляд машини з такими дзеркалами знову покращився.

У деякому освітленні дещо помітно темніший відтінок, але це нюанси, головне, що я отримав задоволення від проробленої роботи.

На фото -- результат (стрілками позначені "замазюкані" подряпини)

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-582557
Поділитись на інші сайти

04.08.2009

І знову відтягую фарбування бамперів. Чесно, не має бажання...

Глянув на фари, трохи ліва із середини має запорошений рефлектор внизу.

Буду мити. Зняв фару. Пішов до хати. Відкрутив нижню планку, взяв гострий ножик, тихенько витягнув жінчин фен dz.gif.

Включив на максимальну потужність, прогрів 2-3 хв. периметр, ножем почав підважувати.

Герметик став, як м’який розжований цукерок іриска.

Добре помив в теплій воді. І тут мене "перемкнуло"... дай, думаю, витру срібло зверху рефлектора, як вичитав на форумах. Потер легенько мочалкою і процес пішов. Добре все висушив феном, зібрав, на шви наклав для надійності силіконову замазку.

Права фара була "затюнена" аналогічно. Результат видно на фото в попередньому повідомленні.

Єдиний нюанс, коли збирав праву фару, не звернув увагу, що гвинт, який регулює горизонтальний поворот рефлектора вискочив із корпусу цього рефлектора. Фара світила сильно вправо. Добре, що Kmjif dx.gif підказав, про цей гвинт.

ВРАЖЕННЯ

1. Вигляд своєрідний, більш прищурений погляд, чи що...

2. Світла менше не стало

3. Позитивні емоції.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-582564
Поділитись на інші сайти

До речі, до сказаного раніше про срібні барабани і супорти:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-582575
Поділитись на інші сайти

15.08.2009

Відтягувати більше не було куди і ось час "Х" настав. cool.gif

За передній бампер я поки що не хотів братись, бо ще не купив протитуманні фари і всі "причандали" до них, а тому сьогодні вирішено освіжити задній бампер.

На жаль, фото самого процесу знову немає, не мав можливості їх зробити, а тому все на словах.

Отже, підійшов до машини відкрив багажник, щоб глянути, як же той бампер зняти :blink:. Здалось мені, що там щось намудрували конструктори, і доведеться знімати пластикову обшивку задка, ще там щось... Коротше, не знімав я бампер (Помилка 1), а заклеїв весь задок, включаючи скло, і задні двері, великим поліетиленовим шматком.

Далі, взявся за наждак і почав "зчіхувати" різні нерівності, Поступово збільшуючи номер (почав взагалі із промислового 220).

А далі, як із дзеркалами: почав ґрунтувати.

У зв’язку з тим, що фарбувати буду балончиком, і боячись не зробити плавного переходу відтінку, заґрунтував весь бампер. Коли наносив останній шар ґрунту, в одному місці "переборщив" і забагато "пшикнув" (Помилка 2). Це місце під час засихання піддулося разом із заводською фарбою і вона почала здиратись. Мля...

Утворився хаотичний чорний острів розміром 10х5 см. Я заспокоївся, бо гарячкувати тут не можна було, дав добре просохнути (повезло, що сонце гріло дуже добре), а тоді акуратно наждаком вирівняв, загладив, і ще раз заґрунтував. Ще раз Помилку 2 втратив понад 1 годину часу.

Їдемо далі...

Накладання фарби пройшло без якихось ускладнень, єдине, що в деяких місцях мені здалося - фарба погано чіплялась і були світліші ділянки...

Лакував я щедро і довго.

Витратив майже 5 годин на всю цю процедуру...

РЕЗУЛЬТАТ

У цілому вийшло на 4 з невеликим "+".

Хочу додати, що зовсім не є так погано я всі мене переконували. Балончик - це туфта, не той тиск, не той відтінок вийде. Попробував. Від цих слів очікував гіршого.

Єдина прикрість і Помилка 1 -- це фарбування на відкритому повітрі: летить різний пух, комахи, жучки і липне. Правда, мені якось повезло, майже не було вітру.

Якщо б мене спитали, що краще: фарбувати на сервісі чи "зажати" гроші і самому, то я відповім:

Є деталі, котрі треба фарбувати тільки спецобладнанням (двері, крила, капот, багажник), а є такі, для котрих такі вимоги є не критичними (бампер, дзеркала, задній спойлер і т.д.). Якщо б знову довелось фарбувати бампер, то фарбував би балончиком, і не треба мені розказувати про "колхозний" вигляд. Це треба просто побачити.

На жаль, фото результату не передадуть справжньої картини

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-582603
Поділитись на інші сайти

20.08.2009

При переключенні напрямку обдуву, щось клацнуло і ручка в положення "На вітрове скло" не до кнця відкривала заслонку.

Витягнув блок керування -- зламалось вухо кріплення того злощасного тросика до корпусу блока... :blink:

23b8447cc88f.jpgc091792e9376.jpg

Мабуть, треба міняти сам блок, бо, навряд чи ця фігня приклеїться dn.gif

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-582609
Поділитись на інші сайти

25.08.2009

Триває підготовка до фарбування переднього бампера

1. Фара протитуманна передня (Польща) - 170 грн./компл

140012b.jpg

2. Перемикач світла із кільцем вмик/вимк передніх протитуманних фар (#96242526)- 180 грн.

i-7.jpg

2. Реле 16А (#94580684) - 15 грн.

3. Дріт мідний багатожильний січенням 1,5 кв.мм (6 м) - 21 грн.

4. Клеми мідні типу "папа/мама" - на 5 грн.

26.08.2009

Грунтовка для пластика PLAST (250 г) - 30 грн.

Набір пласких лопаток пластикових - 10 грн.

Набір запобіжників (King Company) - 5 грн.

Лампа Bosch 12V/55W (H3) - 74 грн./компл.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-582740
Поділитись на інші сайти

02.09.2009

Із зніманням переднього бамперу проблем взагалі не виникло, окрім відкручування по саморізу на крилах (не хотілось зовсім знімати підкрилки)

При огляді бампера зауважив кілька тріщин внизу, і ще те, що його вже паяли зліва.

Весь процес малярки розбив на кілька етапів:

1. Пайка тріщин

2. Обробка поверхні наждаком (Р500-Р800) і обезжирення

3. Грунтування

4. Фарбування

5. Лакування

Подальший опис фотками (якість фоток посередня, але зрозуміти можна)

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-582759
Поділитись на інші сайти

ЕТАП І

Пайка тріщин

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

ЕТАП ІІ

Обробка поверхні наждаком (Р500-Р800), шпаклювання і обезжирення

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-582772
Поділитись на інші сайти

ЕТАП ІІІ

Ґрунтування

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

ЕТАП ІV-V

Фарбування і лакування

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-582781
Поділитись на інші сайти

У перервах між сушінням зайнявся приготуванням ПТФ для встановлення.

Історія починалась

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

1. готової проводки не було, тому зрізав на фарах клемники і насадив клеми "папи"

2. заізолював все і щоб контакти не замкнуло випадково, клемники примотав ізолентою до "пап"

3. проводку робив від правої фари, відміряв ~ 1,4 м, перегнув дроти і насади клеми "мами" для лівої фари

4. далі відміряв до блоку реле ~ 50 см

Проводку закріпляв хомутиками

і решта - по схемі:

у блоку реле поки що зупинився, бо не знав розпіновки ніжок реле huh.gif

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-582976
Поділитись на інші сайти

06.09.2009

Нарешті ситуація з реле прояснилась і в салон завів дріт (на разі, не вдалось пропхати через технологічний отвір в крилі, тому тимчасово пропзав біля рульового вала) на подальше підключення ППТФ

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

07.09.2009

Подача сигналу на приборку і на кільце ПТФ за описом в БЖ Breathe. Єдине, на завершальному етапі зупинився: в мене SENS і там C205 немає 22 ноги, томуспочатку не знав, звідки "+" взяти. Тестером "видзвонив на F13.

Тепер у мене ПТФ включаються після запуску двигуна незалежно від іншого освітлення.

Накидав схемку:

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-582988
Поділитись на інші сайти

ВРАЖЕННЯ

Чи треба ставити передні туманні фари? Відповідь однозначна - так! Треба! Хоча не було ще такої можливості, щоб їхати в туман чи дощ (Прекрасна золота осінь), але ввечері на неосвітлених ділянках ці фари забирають мертву зону перед машиною на рівні бампера up.gif

18.09.2009

Заїжджаючи ввечері в паркувальний бокс, звернув увагу, що ззаду якось темнувато ce.gif . Вийшов глянути -- так і є: світло заднього ходу не працює cry2.gif . Удень цього не помічав, тому не знаю, чи давно.

Поліз наступного дня до датчика заднього ходу на КПП, зняв гумовий пильник... cn.gif відгнив один контакт lol.gif

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Замінив на новий - 26 грн. Там ключ треба на "27". Ледве знайшов cb.gif За одно відрізав старі клеми "мама" і насадив нові, добре намотавши ізоленти. Натягнув пильник. Тепер все супер. up.gif

Змінено користувачем SENSop
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-583063
Поділитись на інші сайти

22.09.2009

Техогляд в ДАІ

Огляд на СТО - 140 грн.

Послуги ДАІ - 136,50 грн.

Податок з власників транспорту за 2009 р. - 65 грн.

Висновок про свтлопроникнення - 64 грн.

Послуги банку - 9 грн.

Регулювання рівня СО - 35 грн. (було > 2, стало <1)

23.09.2009

Заглянув під капот, і... вперше (мабуть, в житті авто) помив моторний відсік. Стало краще

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

23.09.2009

Підготовка до зими

Злив тосол. Цього разу вирішив промити систему дистильованою водою

Вода дистильована WOG (8 л) - 2,90 грн/л

Тосол залишився з минулого разу

Свічки Brisk - 30 грн.

Викрутив старі - ще в досить нормальному стані. А, нехай буде, і кинув в багажник

Фільтр повітряний - 30 грн.

Фільтр очищення пального - 45 грн.

Очисник карбюратора/інжектора VeryLube - 27.78

big_verylube_prof_injector.jpg

Трохи задув в бак, і почистив РХХ (холостий хід став стабільнішим набагато!)

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-583129
Поділитись на інші сайти

28.09.2009

Прикупив трошки косметики і хімії в СМ "Фуршет"

Очисник дисків коліс Foster (750 мл) - 24,84 грн.

Відновлювач кольору гуми Foster (750 мл) - 36,53 грн.

Засіб для очищення клапанів Liqui Moly (250 мл) - 56,51 грн.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Особливо сподобався Відновлювач кольору гуми - протер молдинги, стали як нові! up.gifup.gifup.gif

Очисник дисків теж нормальна рідина, попшикав на диски, змив іодою і ніяких розводів up.gifup.gifup.gif

Очисник клапанів трохи залив в бак. Побачу, чи стане краще чи ні. За один раз думаю двигун не зіпмується від присадки

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-583138
Поділитись на інші сайти

30.09.2009

Довго дивився я на діри, де знаходяться перемикачі світла і двірників... Не естетично, як мені здається. Захотілось чимось ці дірки прикрити (срамота shuffle.gif ).

Надибав ремкомплект системи щеплення "ГАЗ" за 5 грн. Купив 2.

"Попшикав" WD-40 і за 2-3 хв. натягнув гофро-ганд...ни, стало краще. Не супер, правда, але мені сподобалось. Можно було пошукати такі пильники від рідних бокових дзеркал, але де ж їх шукати :blink: Немає у нас шроту (розборок)

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-583167
Поділитись на інші сайти

10.10.2009

За сприяння одноклубника Анатолія (Svitol) зі Стрия придбав на крила білі повторювачі поворотів по 40 грн./шт

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-583183
Поділитись на інші сайти

14.10.2009

Уночі випав сніг :blink: і цілий день не переставав

Їхав на роботу на ІІ-ІІІ передачі

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Вирішив не ризикувати і поберегти нерви. Тому за 30 хв. авто стояло вже на гумі з минулого сезону

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-583193
Поділитись на інші сайти

15.10.2009

Подивився я на чорні "залізяки", на погоду... стало сумно.

Вирішив трохи "просвітлити" ситуацію... балончиком із алюмінієвою фарбою. Почистив пластмасові кришки між болтами, обезжирив тех. спиртом, проґрунтував, підсушив і... пофарбував

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-583494
Поділитись на інші сайти

24.10.2009

Хотів погрітись в машині, затягую "ручнік" - чую "пу-у-у-ук"... тільки "трещьотка" працює... нема стоянкових гальм mad.gif

Глянув - лівий трос обірвався і а на правому перегнуло важіль

Зайнявся пошуком троса.

07.11.2009

Купив "лівий" і "правий" польський для Ланоса.

30.11.2009

Пригадав, що барабани зношені, купив корейські з балансувальними проточками по 350 грн./шт.

23.12.2009

Нарешті знайшов час, звільнилось місце на СТО, поїхав ліквідовувати проблему.

Виявилось, що треба до барабанів купити ще підшипники ступиці, зелену змазку Castrol для підшипників - поки машина висіла на підйомнику помчав по магазинах.

Купив підшипники Ruville - 100 грн. за комплект, змазка - 40 грн.

Весь процес з частими "перекурами" майстра зайняв 4 год. Дуже проблематично було зняти барабани, тому що колодки заскочили в зношену колію... bt.gif

Поставили трос (при монтажі лівого троса виявився відламаним болт кріплення -- як буде погода і настрій доведеться просвердлити отвір і саморізом прикрутити "бляшку"), запресували підшипники, щедро змазали, натягнули барабани, затягнули болт натягу троса, майстер сказав: "затягуй ручнік"...

Затягнув - результат "0%"... колеса крутяться.

Майстер сказав: "Нажми "тормоз" і тримай". Натиснув - результат "0%"... колеса крутяться.

Після хвилини важкозрозумілих фольклорних висловів майстра було прийняте рішення замінити гальмівні циліндри. Поїхав в магазин і купив аналог по 53 грн./шт.

Зняли старі... поршні на обох прикипіли, молотком неможливо зрушити !!! :(

Поставили нові, все зібрали, прокачали гальмівну систему, долив Liqui Moly DOT4.

Повторили процедуру: "затягуй ручнік"... Затягнув - результат "100%"... колеса мертво стоять.

"Нажми "тормоз" і тримай". Натиснув - результат "100%"... колеса НЕ крутяться!!!

Проїхав кілька кругів - все в нормі.

Тепер виходить, що в авто працювали лише передні гальма!!! ht.gifdz.gifcn.gif

Коли я запитав майстра (він же, до речі в цій же машині міняв навесні, задні гальмівні колодки), чому, коли він ставив колодки, і тепер міняв трос, то зразу не зауважив, що циліндри якось "підозріло працюють".

У відповідь почув, що він не міг подумати, щоб циліндри могли настільки прикипіти, бо там в трубках великий тиск і мав би розвести поршні. отаке.

Роботи обійшлись в 230 грн.

Таким чином, заїхав в 11:00, виїхав в 19:00.

Трохи фото:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

31.12.2009

При повному вивертанні руля вправо почала "похрустувати" зовнішня граната (пильники цілі) ...

Але це вже інша історія.

[далі буде...]

Змінено користувачем SENSop
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-583507
Поділитись на інші сайти

18.03.2010

Десь зранку біля 08:00 проїжджав перехрестя і, при об’їзді великої ями, правим переднім колесом "гупнув" у меншу bt.gif

Удар виявився досить сильним, хоча їхав 5-15 км/год. Тепер з’явився металевий стукіт при проїзді ям -- розглядаю 3 варіанти:

1. опорний підшипник

2. лопнула пружина

3. вийшов з ладу амортизатор KYB Excel G

* * *

Замовив у Паші з Кам’янець-Подольська (pavel80) тахоринги -- 100 грн. 19.03.2010 мали б приїхати Євроекспресом bz.gif

Нарешті по-весняному тепло +22°С на сонці (в тіні -- 12°С) super.gif

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-583519
Поділитись на інші сайти

20.03.2010

Заїхав на сервіс... підняли... і... відірваний "солдатик", верхнє кріплення МакФерсона. Заміна вартувала разом з роботою 220 грн.

Виїхав з нейтральним настроєм: піднявся, бо їхати стало безпечно; попустився, бо непередбачуваний "вльот" на 2 сотні...

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

[далі буде...]

Змінено користувачем SENSop
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/2/#findComment-583540
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.