Перейти до змісту

Ще один аматор не може знизити розхід


Рекомендовані повідомлення

Добрий день!

 

За останній рік мій ЗАЗ Ланос 1.6 збільшив розхід палива. Безрезультатно об'їздивши десяток СТО/майстрів, захотілось мені зі своїм нульовим рівнем знань покопатися самому (звісно, за підтримки інтернет-гуру). 

 

З додаткових спостережень:

1. є відчуття, що двигун "не тягне"

2. шарпання при натисканні/відпусканні педалі газу

 

Купив KKL, під'єднав до мобільного Delco Suite. З того, що в мене викликало питання:

РХХ 28-29 кроків

Дпдз (при 0%) 0.62в

Лямбда (при хх) 0.3-0.4, деколи 0.3-0.5

Уоз (при хх) скаче між 1%-4%-6%

Час форсунок : 2 мс

 

Думаю поміняти лямбду, але може ще щось є, куди слід глянути?

 

В одному з сервісів кка тижнів тому наміряли 1.9 мс час форсунок, сказали, що в мене десь підсос. Відвіз на прогін димом - виявилось, що раніше якесь СТО (можливо, в намаганні щось відрегулювати) від'єднали трубку адсорбера (вона просто висіла в повітрі). Трубку втикнули на місце - час форсунок зріс до 2 мс - розхід пального також зріс)

 

З повагою,

Незнайко

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/
Поділитись на інші сайти

А якій пробіг і розхід палива?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/#findComment-2268002
Поділитись на інші сайти

Пробіг 20к; розхід рік тому був 9-9.5 по місту, при форсунках 1.9 мс - 11л, при 2 мс - 11.5-12л.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/#findComment-2268003
Поділитись на інші сайти

Ну пробіг вже не маленький.Але не пролема.В мене був теж 1.6.Газу брав 9-10 в місці,за містов 8.

Підходив комплесно,бо став глохнути на хо.

Заміна проводів,свічок,мап-сенсора і ламби.І все запрацювало.

А от по вашій табличці...

Абсолютне давленіє во впуском колектоле 36 од тозабагато.В мене було 23-25.

І напруга датчикадросельної була в мене 0,52,а вас 0,69.Думаю завелике

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/#findComment-2268004
Поділитись на інші сайти

Дякую за відповідь! Чи коректно порівнювати тиск в колекторі для газу і тиск в колекторі для бензину? Щодо дпдз погоджуюсь, але не розумію, чому положення при цьому 0%... Невже хтось міняв якісь калібровки?

Свічки недавно міняли мені.

Лямбду точно хочу поміняти. Хотів би сам, але поки не маю досвіду, а там кажуть складно (треба саморобний ключ).

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/#findComment-2268005
Поділитись на інші сайти

З приводу тиску в колекторі,газ-бензин має бути однаковим.Це вид палива.

А провода7

На лямбду пщикав вд-40 на протязі двох тижнів,тоді відкрутилася без проблем.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/#findComment-2268006
Поділитись на інші сайти

16 годин тому, MBentefor сказав:

треба саморобний ключ

Навіщо вигадувати велосипед? 200грн...

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/#findComment-2268008
Поділитись на інші сайти

Поміняв лямбду.

Покази ДК в ЕБУ стали активніші та на хх набули більшої амплітуди. Однак загальна поведінка авто не змінилася. Все ті ж шарпання/детонація, те ж відчуття, що "не тягне".

Чому УОЗ постійно міняється на хх? 1 градус - 4 - 1 - 4 - 5 - 1...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/#findComment-2268009
Поділитись на інші сайти

Щось я геть заплутався... Одні кажуть, що на 1.6 дпдз має видавати рівно-рівно 0.52в, інші - що будь-яке значення від 0.4 до 0.8в - це норма. :(

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/#findComment-2268010
Поділитись на інші сайти

  Тобто в авто є ГБО? Треба на початку вказувати.

  Від*єднуй   ГБО повністю фізично, заглушивши навіть штуцера від форсунок і діагностуй власне штатну систему живлення і запалювання.

   Перевір також живлення на ДПДЗ, а також цілісність сигнального проводу від нього до ЕБК. Тобто чи нормально змінюються покази на відповідній ніжці ЕБК при відкриванні дроселя.  

Змінено користувачем Юра 66
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/#findComment-2268012
Поділитись на інші сайти

Нема ГБО :)

Сьогодні гляну на графік ДПДЗ та його плавність при низьких рівнях.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/#findComment-2268013
Поділитись на інші сайти

Отож. ДПДЗ виглядає досить стабільним і плавним. Однак, все одно його поміняю (один раз помітив "зависання" положення ДПДЗ, і з незрозумілих причин в мене стоїть 94580175, тоді як посадкове місце під 93740914 (з круглою основою) - тож там дірка так як тут:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

).

На хх після поїздки бачу хіба два моменти: скачки УОЗ і незрозумілі зрідка скачки тривалостей вприсків. Перше для мене взагалі туманна тема, а от форсунки... чому алгоритм мав би раз на декілька секунд приймати рішення про точкове збільшення тривалості вприску, а не плавне?

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

А ось як виглядає шарпання (позначив двома стрілочками на графіку оборотів):

 

Якихось взаємозв'язків не вловив. Може трубка між блоком циліндрів і впускним колектором забита, може подушки двигуна зачерствіли, може прошивка не відповідає сучасним паливним реаліям України, може ГРМ мені криво поставили, може погані свічки поставили... Надто багато змінних для мого крихітного розуміння. Чомусь прошивка приймає рішення тримати форсунки відкритими 2мс на хх. Мабуть, бо гадає, що повітря забагато. Може то знову від'єднати ту синю трубку (певно щось до адсорбера? є взагалі якийсь документ/книжка по якій можна було би отримати відповіді на питання "а це шо? а то шо?"? Я накачав багато книг, однак призначення більшості трубок в районі дроселя так і не зрозумів).

 

П.С. Якщо в когось багато вільного часу і натхнення - прикріпив цілий діагностичний файл поїздки :)

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити вкладення.

Змінено користувачем MBentefor
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/#findComment-2268018
Поділитись на інші сайти

Діагностуй не тільки електику, а й залізо..

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/#findComment-2268019
Поділитись на інші сайти

Перепрошив ЕБУ на версію від

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 (враховує нюанси з бензином в Україні) - шарпання практично зникли.

Але на розхід це ніяк не вплинуло.

 

Поміняв ДПДЗ - поки треба поїздити, бо після прогріву несподівано побачив 1.65мс на хх. Не знаю, чи то форма датчика так вплинула (перекрила повністю отвір), чи що... Може й самонавіювання. Буду їздити.

 

Щодо заліза - ех, якби ж то знання :)

Уявлення не маю, що і як діагностувати. Не подобається мені, що при витягнутій "синій трубці" час форсунок був меншим. Але не знаю ні що то за трубка, ні як працює "продувка адсорбера". Є інші речі, які не подобаються, але зв'язати все в купу не вмію. 

Вмів би - певно мовчки б ремонтував і не рипався на форуми :) 

 

П.С. Зрозумів, що як мінімум для 1.6 таке поняття як калібровка ДПДЗ - це "фейк". Прошивка самостійно при старті присвоює "0%" тому вольтажу, що попадає їй з ДПДЗ.

Змінено користувачем MBentefor
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/#findComment-2268025
Поділитись на інші сайти

По залізу - це мітки грм, компресія, герметичність впуску.... Також вивчай мат.частину... Тобто треба мати розуміння, що при електронному діагностуванні ці показники залежать не тільки від показів датчиків і виконавчих механізмів (які, до речі, можуть деградуаати з часом), а й від фізики і стану заліза.

 

Змінено користувачем Юра 66
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/#findComment-2268027
Поділитись на інші сайти

Проблема низької потужності авто вирішилася: заблокував у впускному колекторі вхідний патрубок, в який має приходити повітря/гази від адсорбера. Трубку від адсорберного клапана, котра була в цьому патрубку, лишив висіти у повітрі.

 

Тож, дві з трьох проблем вирішилися. Розхід все ще високий... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/#findComment-2268038
Поділитись на інші сайти

Кідайте новий файл , подивлюся і його. По старому, майже у всіх режимах, ебу намагається знизити бензин, блм долгосрочка у мінусі. Мабудь треба форси перевірити. не течуть лі вони.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/#findComment-2268046
Поділитись на інші сайти

Мені одне цікаво а на який показник ти хочиш вийти що стільки возні? дуже багато їздиш?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/#findComment-2268048
Поділитись на інші сайти

19 годин тому, shurup сказав:

Кідайте новий файл , подивлюся і його. По старому, майже у всіх режимах, ебу намагається знизити бензин, блм долгосрочка у мінусі. Мабудь треба форси перевірити. не течуть лі вони.

Кину сьогодні або завтра! Дякую!!

 

17 хвилин тому, Maxull сказав:

Мені одне цікаво а на який показник ти хочиш вийти що стільки возні? дуже багато їздиш?

Просто повернутися до того, що було рік тому: 9.5 по місту. Якби машина так себе завжди вела, я би просто прийняв, що то "ланос" і нічого не вдіяти. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/#findComment-2268049
Поділитись на інші сайти

Прикріпив актуальну діагностику.
Нагадаю, тут нова прошивка, нова лямбда, новий дпдз і відключений патрубок адсорбера.

 

Дякую!

2024-10-23 19.34.diag

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/#findComment-2268057
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 все що Ви зробили , то добре. Але перевірили форсунки ? Дивлюся я Вашу діагностику і майже по всім режимам, ЕБК намагається понизити кількість палива. А от чому так , то треба перевіряти. Тиск у рампі в нормі? Обратка працює?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/#findComment-2268081
Поділитись на інші сайти

3 хвилини тому, shurup сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 все що Ви зробили , то добре. Але перевірили форсунки ? Дивлюся я Вашу діагностику і майже по всім режимам, ЕБК намагається понизити кількість палива. А от чому так , то треба перевіряти. Тиск у рампі в нормі? Обратка працює?

Дякую за відповідь! Коли тільки помітив проблему з витратою палива, то відвіз машину на чистку форсунок. Почистили і сказали, що все ок. Чи в процесі чистки вони їх якось діагностували - хз...

Щодо тиску і обратки - не знаю, не знаю як це визначити. Буду зараз штудіювати інтернет. Ще раз дякую!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/#findComment-2268082
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Вам для перевірки тиску, можно  зробити ось такий прилад. Підключаєте

його зразу після паливного фільтра.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/#findComment-2268083
Поділитись на інші сайти

Підключив, поміряв.

Відразу після підключення при вимкненому двигуні насос підтягнув з нуля до 0.45 bar. 

Після заведення тиск став 2.5 bar (на хх). Протягом десятихвилинної роботи на хх - стабільно ті самі 2.5.

Якщо вимкнути двигун, вийняти ключ, вставити і дозволити насосу ще раз провести компресію, то тиск буде 2.9 bar (але після заведення - 2.5).

 

Цікаво, що пальне з фільтру не відпрацювало... Тобто: я витягнув запобіжник, запустив двигун, він через 3 секунди заглох, спробував кілька разів ще позапускати - не вийшло, тоді знімаю шланги з фільтра, а фільтр переповнений бензином (тиск 1 bar!)...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/#findComment-2268092
Поділитись на інші сайти

На рампі 2.5? здається заслабий....Заглох тому, що тиск в магістралі знизився, але не в ноль, а до критичного для впорскування. 

Змінено користувачем Юра 66
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97558-shhe-odin-amator-ne-moze-zniziti-rozxid/#findComment-2268093
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.