Перейти до публікації

Ошибка РХХ и нестабильные холостые обороты.


Denz82

Рекомендовані повідомлення

Добрый день ланостисты! 

У меня Ланос 1.6 после полного капремонта двигателя, в целом, ездит хорошо. Есть ошибка по РХХ, она то появляется, то пропадает. Заводится двигатель иногда легко, иногда довольно долго (когда постоит на жаре). Ощущение, что мотору не хватает воздуха, холостые обороты плавают, когда включается газ, может вообще заглохнуть, если не подгазовывать. Обычно делаю так: завожусь, немного подгазовываю, потом через секунд 5-10 холостые обороты более-менее держат. Ошибок по датчику положения дроссельной нету, да и напряжения там в норме. Проверяли РХХ приборчиком, вроде нормально ездит туда-сюда. Но я видел тему по РХХ, это вроде как признанная болячка на ланосах, советуют поменять РХХ на новый. Может что-то с дроссельной не так? Диагностика показывает бедная смесь. Динамика машины не очень, не смотря на то, что расточили цилиндры на +0,5. Может прошиться надо еще ? У меня свой диагностический шнур есть, что еще проверять?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 4 місяці потому...

Привет коллега ! У меня тоже Ланос 1,6 и холостые обороты плавали долго и уверенно. И все специалисты мне говорили что и тебе - меняй РХХ, ДПДЗ, свечи, промой дроссельную заслонку и еще всякой дряни. И я все это сделал, а результат - ноль.  И здесь на форуме я нашел совет одного водилы, который сказал, что поменяв лямбду-зонд проблема уйдет. Так и получилось. Так что меняй лямбду-зонд (кислородный датчик отвечающий за приготовление смеси) и все будет ОК !

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 роки потому...

Доброго вечора шановна спільнота. В мене таке запитання. Lanos 1.4. На холостих машина працює на дуже високих оборотах. Знаю що то регулятор холостого ходу вимахується. Купував його новим. Можливо брак якийсь. Порадьте хтось із таких самих власників 1.4-их який датчик поставити, так щоб працював надійно. Завчасно дякую.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 2112-1148300  - тобто від Сенса (або ВАЗ) з металевим наконечником. 

Виробники: Омега (рф), Аврора, Старвольт, FSO.

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 місяці потому...
1   1

Аврора уже більш ніж півроку і ніяких нарікань.

Але 95 % проблема не в ньому. Спалити його в повсякденному використанні не можливо. Тільки коли зітреться пластикова різьба і середині. Їх найбільший ворог це криворукий "римонтьор".

Власне в мене то і було. А виною нерівної роботи в 70 випадків являється дві проблеми убитий дросельний заслін та дірявий повітряний тракт. Зверніть увагу на знос заслону, рукою  відкрийте і помаленьку закривайте для перевірки повторюваності,потім трохи швидше імітуюяи їзду''' і якщо она зупиняється в різних місцях(+-2;3 градуси це вже дуже багато) то треба або регулювати або ремонтувати як шо не допомогло регулювання. Кращій варіант виходячи із власних спроб це купити іншу, нову чі бу. Придбав з розборки за 4 тарасика й забув. А знищує їх бруд. Як він туди потрапляє вже зовсім друга справа.Всі росказні шо в мене "усьо чьотка" можно робити після огляду заслона,як шо в середині чорне то... І не теребонькайте ви ті датчики, зламаете їх або провода. Подивіться ютуб. Проведіть аналогії зі своїм випадком,і міняйте заслін у зборі. Коли поміняете і пройде вся хвороб з холостими.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.