Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

  Доброго дня. Потрібна допомога у вирішенні проблем з ЗАЗ Сенс Мікас 7.6, з ДК Е2, 2006 р.в. ГБО 4 покоління, форсунки HL, швидкісні.  160 000 км

  При різкому вдавленню акселератора, виникають пропуски 1 та 4 циліндра (не завжди похибка відображається в  блоці «Ошибки»), про що свідчить мигаюча лампа «Chech Engine». Діагностику проводив різними програмами: OpenDiag, Мікас Online, Т-монітор і т.д.

   При не прогрітому моторі (після 1 хв заведення і роботі  на ХХ) при натисненні на газ (на бензині) йде провал, проте потім пришвидшується рух.

    Також плаваючий ХХ при зупинці на світлофорах найбільш відчутно відчутно, проте після «перегазовки», майже зазвичай ХХ вирівнюється.

  Що було зроблено:

1.       заміна РХХ (3-5 штук спробував),

2.        заміна ДПДЗ (2-4 штуки) + розсверлював вінця для кріплень в ДПДЗ, щоб виставити покази 0,5В,

3.       заміна лямбда-зонда (старий показував неправильні покази),

4.       заміна ДД, заміна датчика швидкості,

5.       заміна ДПК,

6.       заміна свічок з ВВ проводами і МЗ (на даний момент МЗ GM),

7.       перевірка на підсос повітря (відсутній підсос),

8.        заміна резинових кілець на бензинових форсунках,

9.       чистка роз’ємів датчиків і т.д.

10.   регулювання клапанів

11.   Перевірка «мас» на двигуні і корпусі авто

12.   Клапан адсорбера в нормі.

13.   Вчасна заміна масла і розхідних матеріалів (фільтра і т.д.)

14.   відбувалась заміна головки циліндрів, через прогорання прокладки і попередньо був залитий тосол, який пошкодив саму головку.      Купляв нову голову і притирали клапана + заміна всіх прокладок;

15.   Ремінь ГРМ, помпа, ролик замінені і виставлені відповідно до міток.

16.   Компресія на всіх циліндрах однакова.

17.   Термостат новий. Температура при їзді в нормі 85-95 градусів.

  Дивні збіги які були помічені:

1.       при розгоні авто більше 100 км/год, в діагностиці показує швидкість меншу (приклад: 110 км/год – ЕБУ показує 90-100, при розгоні 120-130 – ЕБУ показники 80-100 км/год. До швидкості  100 км/год, швидкість ЕБУ співпадає зі швидкості на панелі).

2.       Шаги РХХ на холостому ході зазвичай 20-30 шагів і відсутня адаптація РХХ у діагностичній програмі. Інколи шаги в нормі 33-34 шаги і відбувається адаптація по ЕБУ  (проте таке буває не часто).

3.       При заміні ДПК було виявлено (не багато) стружку металічну на датчику, після чистки і проїзду 5000, при зніманні декілька разів датчика – стружка відсутня.

 Можливо в прошивці діло? Немає більше сил)) Потрібна ваша допомога. Можу скинути файли логів.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94483-plavayucha-nespravnist-sens/page/2/#findComment-2176616
Поділитись на інші сайти

  • 5 тижнів потому...
  • 3 тижня потому...

Підніму тему, бо проблему не поборов. Є деякі результати спостережень. Зараз, коли ціна на газ захмарна, часто їжджу на бензині з біоетанолом (19.90 грн.) Проблема залишається. Отже, в 50%, коли заглушив двигун, зразу ж завести не можу, Мікас не дає сигнали керування на МЗ. Якщо вийняти запобіжник постійного живлення, проблема зникає за 20-30сек. Якщо просто постояти з вимкненим запалюванням, то не менше 1 хвилини треба чекати. В русі проблема не проявлялась ніколи: ніяких пропусків звпалювання, не глохла самовільно, на будь-яких обертах працює чітко. Нічого не залишається, як грішити на сам Мікас. Тому, хотів би запитати, чи немає в кого невостребованого для тесту? Можливо, в когось лежить за принципом "колись знадобиться"?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94483-plavayucha-nespravnist-sens/page/2/#findComment-2182362
Поділитись на інші сайти

ГБО случайно подключено не к паре 1-4 цилиндров катушки? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94483-plavayucha-nespravnist-sens/page/2/#findComment-2182485
Поділитись на інші сайти

В 18.07.2017 в 18:01, RemNP сказал:

  Доброго дня. Потрібна допомога у вирішенні проблем з ЗАЗ Сенс Мікас 7.6, з ДК Е2, 2006 р.в. ГБО 4 покоління, форсунки HL, швидкісні.  160 000 км

  При різкому вдавленню акселератора, виникають пропуски 1 та 4 циліндра (не завжди похибка відображається в  блоці «Ошибки»), про що свідчить мигаюча лампа «Chech Engine». Діагностику проводив різними програмами: OpenDiag, Мікас Online, Т-монітор і т.д.

   При не прогрітому моторі (після 1 хв заведення і роботі  на ХХ) при натисненні на газ (на бензині) йде провал, проте потім пришвидшується рух.

    Також плаваючий ХХ при зупинці на світлофорах найбільш відчутно відчутно, проте після «перегазовки», майже зазвичай ХХ вирівнюється.

  Що було зроблено:

1.       заміна РХХ (3-5 штук спробував),

2.        заміна ДПДЗ (2-4 штуки) + розсверлював вінця для кріплень в ДПДЗ, щоб виставити покази 0,5В,

3.       заміна лямбда-зонда (старий показував неправильні покази),

4.       заміна ДД, заміна датчика швидкості,

5.       заміна ДПК,

6.       заміна свічок з ВВ проводами і МЗ (на даний момент МЗ GM),

7.       перевірка на підсос повітря (відсутній підсос),

8.        заміна резинових кілець на бензинових форсунках,

9.       чистка роз’ємів датчиків і т.д.

10.   регулювання клапанів

11.   Перевірка «мас» на двигуні і корпусі авто

12.   Клапан адсорбера в нормі.

13.   Вчасна заміна масла і розхідних матеріалів (фільтра і т.д.)

14.   відбувалась заміна головки циліндрів, через прогорання прокладки і попередньо був залитий тосол, який пошкодив саму головку.      Купляв нову голову і притирали клапана + заміна всіх прокладок;

15.   Ремінь ГРМ, помпа, ролик замінені і виставлені відповідно до міток.

16.   Компресія на всіх циліндрах однакова.

17.   Термостат новий. Температура при їзді в нормі 85-95 градусів.

  Дивні збіги які були помічені:

1.       при розгоні авто більше 100 км/год, в діагностиці показує швидкість меншу (приклад: 110 км/год – ЕБУ показує 90-100, при розгоні 120-130 – ЕБУ показники 80-100 км/год. До швидкості  100 км/год, швидкість ЕБУ співпадає зі швидкості на панелі).

2.       Шаги РХХ на холостому ході зазвичай 20-30 шагів і відсутня адаптація РХХ у діагностичній програмі. Інколи шаги в нормі 33-34 шаги і відбувається адаптація по ЕБУ  (проте таке буває не часто).

3.       При заміні ДПК було виявлено (не багато) стружку металічну на датчику, після чистки і проїзду 5000, при зніманні декілька разів датчика – стружка відсутня.

 Можливо в прошивці діло? Немає більше сил)) Потрібна ваша допомога. Можу скинути файли логів.

Катушку проверял? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94483-plavayucha-nespravnist-sens/page/2/#findComment-2182502
Поділитись на інші сайти

3 години тому, aau сказав:

ГБО случайно подключено не к паре 1-4 цилиндров катушки? 

Живлення кнопки (відповідно, і газових клапанів) взято з блоку запобіжників з шини після замка запалювання. Сигнальний (коричневий) кнопки 8 витків на ВВ провід 1-ї свічки.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94483-plavayucha-nespravnist-sens/page/2/#findComment-2182508
Поділитись на інші сайти

В 05.09.2017 в 20:25, Barburon сказал:

Катушку проверял? 

Катушка замінено на нову разом з ввп і сз, через вихід зі строю старої.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94483-plavayucha-nespravnist-sens/page/2/#findComment-2183163
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

  проверь предохранители через которые идёт питание на эбу.Они понятно целые,но могут давать просадку по питанию,зачистить контактные клеммы и лапки предохранителей.

Змінено користувачем Dueller63
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94483-plavayucha-nespravnist-sens/page/2/#findComment-2183164
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.