Перейти до публікації

Замкнуло плюс на масу — зникла іскра.


ntvf

Рекомендовані повідомлення

Доброго дня.

Вчора сталася неприємна ситуація: закоротило плюсовий провід ( живлення ГБО ) на кузов, в результаті не заводиться авто.

 

Провід живлення ГБО ( як я розумію від замка ) був на соплях і часом замикав на плюс живлення зуммера видаючи туди +5В

Шукаючи причину противного писку почав шукати, прощупуючи скрутку дротів від кнопки до контроллера газового — знайшов соплі, погано заізольована скрутка, коротнула на кузов через болт.

 

В результаті все працює крім самого ГБО і катушки. На проводі який коротнув немає напруги.

Катушка іскру не дає.

 

Працює вся електрика яку можна перевірити незаведено: всі фари, птф, аудіо, двірники, електричні склопідйомники, сигналка, центральний замок.

Безнонасос качає як звичайно ( коли ключ в ON перевести ), стартер крутить.

Перевірив свічкою іскру коли крутить стартер — іскри немає. Правда перевірив лише на одному циліндрі.

 

Перевірив всі запобіжники ( під капотом і в салоні ), міняв місцями запобіжники запалювання ( 30А, ставив від кондиціонера ) — всі цілі, але не заводиться.

 

Всі електрики зайняті до понеділка, машина стоїть, їхати немає як.

Підкажіть в чому може бути проблема, куди копати?

 

Буду вдячний

 

Zaz Lanos 2005 1.6 16V

Змінено користувачем ntvf
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Надо посмотреть предохранитель ГБО он висит гп проводах возле АБ 

да, забув сказати: ГБОшкний запобіжний теж цілий.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Чудес не бывает-бывает плохо проведенное обследование-наверняка предохранитель.

По памяти скажу проверь под капотом на картинке вроде 2

ris_6_15.jpg
В салоне тоже есть те которые влияют на искру,вроде после замыкания в прикуривателе пропадало.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Чудес не бывает-бывает плохо проведенное обследование-наверняка предохранитель.

По памяти скажу проверь под капотом на картинке вроде 2

В салоне тоже есть те которые влияют на искру,вроде после замыкания в прикуривателе пропадало.

 

Перші два запобіжники під капотом міняв місцями, міняв з кондиціонерним — ефекту нуль.

А от в салоні F15, не міняв, просто поміряв опір і напругу через нього.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

смотреть предохранители , .менять( менять местами)трата времени.надо мерять индикатором или тестером .Только так можно найти обрыв.Я никогда предохранители не вынимаю.У них сверху есть окончания тех контактов которые втыкаются в разем.Тыкаю туда индикатор и сразу понятно.Если лампа горит на обеих концах то пред целый напряжение естьэ

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Проблема була в салонному блоці запобіжників: перегорів F15, 15 А

Чомусь перші два рази перевіряючи я це не помітив.

 

Всім дякую за поради.

Змінено користувачем ntvf
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

1,1 тис.   53

А сопли? Хотя пусть будут, уже ведь знаешь где искать! 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

95% проблемы с ГБО. Скорее всего с мозгами. Такая же фигня была, когда собирал машину. думал покататься без мозгов ГБО, но не тут то было оно все закольцовано и пока не будут в норме мозги искру не получишь.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.