Перейти до змісту

Біографія автівки Sensop'a


Рекомендовані повідомлення

Та не, я бы не сказал, что такой уж он слабоватый, генератор, тут другая беда - сбоит часто, даёт замаленькое напряжение. Но по идее про это должна "сигналить" лампа на приборке. Короче в самом худшем случае это влетит в замену "шоколадки" генератора. Если поставить чужой генчик и он будет давать перезаряд (больше 14 В), то от этого может загореться чек.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1139387
Поділитись на інші сайти

Ну, не знаю, не знаю... Просто, помічаю, що оберти на ХХ падають при включенні споживачів електроенергії -- обігрів/ближнє і т.д., і т.п. Тому й подумав, що для генератора може не вистачати потужності, крім цього ще й давати заряд на АКБ

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1139546
Поділитись на інші сайти

Спецом померял у себя. Без нагрузки - 14,2 В., под нагрузкой (дальний свет, обогрев заднего, вентилятор печки на 4-ю ступень) - 13,8 В. Это на клемах акамулятора. Я считаю что этого вполне достаточно, чтобы акум (если он конечно не труп) "жил долго и счастливо". Если у тебя меньше напрядение - едь менять диодный мост (он же "шоколадка"). Хотя если бы напряжение было существенно меньше, горела бы лампочка, возможно тускло, но горела бы.

Так что, пан, тестер в руки, 2 минуты "страху" и имеешь полную картину.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1142321
Поділитись на інші сайти

22.01.2012

Отже, прийшов після суботи, коли ніде не їздив, відкрив капот -- АКБ = 12,4 В.

23.01.2012

Приїхав зранку на роботу. Заглушив.

1. АКБ = 12,8 В.

2. Завів без електроспоживачів 13,9-14,1 В.

3. Ближнє + обігрів заднього скла 13,6->13,4

4. п. 3 + ППТФ 12,9--13,2 В

5. "Газ" на 2000-3000. 13,9-14,2 В

Заглушив.

Оберти ХХ плавають на гарячому двигуні 500-800. Прочистив РХХ. Трохи помогло, але не дуже.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1142505
Поділитись на інші сайти

3. Ближнє + обігрів заднього скла 13,6->13,4

4. п. 3 + ППТФ 12,9--13,2 В

По-моему, маловато, того и недозаряд. ИМХО нужно ехать к электрику.

ПС: Читал вот тута

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

человек тоже мучается с такой же бедой.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1142555
Поділитись на інші сайти

Хм... завтра ще раз поміряю із повним навантаженням електроприборів

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1142759
Поділитись на інші сайти

Если у тебя меньше напрядение - едь менять диодный мост (он же "шоколадка")

Шоколадка-это регулятор напряжения.А диодный мост-это диодный мост,это надо гену разбирать.Сорри за флуд,не удержался 8-)

Змінено користувачем God_father
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1143150
Поділитись на інші сайти

Тим не менше сьогодні поміряв ще раз. Так і є -- недозаряд.

На ХХ:

Габарити + дальнє + ППТФ + ЗПТФ + обдув у 4-й позиції + обігрів заднього скла + "двірники" + магнітола -- гучність на "15" = 12,0-12,1 В !!!

Тепер традиційне питання Чєрнишевського: "Что делать?", ну, і відповідно, фінансово-часові витрати. :blink:

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1143383
Поділитись на інші сайти

господа,а не многовато ли хотите от генератора на ХХ? :energy: Мощность вашего генератора составляет 14в Х 65а=910 вт,а теперь сложите мощность всех электроприборов которые вы включили на ХХ?Сколько будет? 65А ваш генератор выдает на оборотах близких к 6000,а вы тут нагрузили на 850-900 об\мин,какие уж тут 14 В :sos:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1144084
Поділитись на інші сайти

господа,а не многовато ли хотите от генератора на ХХ? :energy: Мощность вашего генератора составляет 14в Х 65а=910 вт,а теперь сложите мощность всех электроприборов которые вы включили на ХХ?Сколько будет? 65А ваш генератор выдает на оборотах близких к 6000,а вы тут нагрузили на 850-900 об\мин,какие уж тут 14 В :sos:

ну, то що, забити і їздити далі?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1144107
Поділитись на інші сайти

Ну для начала газони до 3000 тысяч например,а напарник пусть померяеть напругу в этот момент со всеми вашими потребителями.Глянешь будет 14в или нет

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1144157
Поділитись на інші сайти

25.01.2012

Третя частина "Марлізонського балету": Гена запрошує Електроприлади...

Завів автівку і почав почергово вмикати усі наявні електроприлади, окрім сигналу, прикурювача, бардачка, світла заднього ходу і вентилятора на радіаторі.

На ХХ: напруга впала на 11,8-12,0 В. Лише при обертах 2200-2500 - стабільно трималась 13,8-13,9 В.

Увімкнуті споживачі електрики від капота до багажника:

1. Дальнє світло -- 2х60 Вт

2. ППТФ -- 2х55 Вт

3. Габарит -- 2х5 Вт

4. Вказівники поворотів -- 2х21 Вт

5. Двірники -- ?

6. Вказівники поворотів на крилах -- 2х5 Вт

7. Підсвітка кнопок і приборів -- ?х1,2 Вт

8. Обдув скла на "4" --?

9. Магнітола -- ?

10. Світло в салоні -- 10 Вт

11. Обігрів заднього скла -- ?

12. Світло в багажнику -- 10 Вт

13. Задні габарити -- 2х5 Вт

14. СТОП -- 2х21 Вт + 2х5 Вт

15. Підсвітка номера -- 2х5 Вт

Таким чином, з відомими величинами маємо ~ 384 Вт. Ніби третина потужності генератора виходить...

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1144791
Поділитись на інші сайти

господа,а не многовато ли хотите от генератора на ХХ? :energy: Мощность вашего генератора составляет 14в Х 65а=910 вт,а теперь сложите мощность всех электроприборов которые вы включили на ХХ?Сколько будет? 65А ваш генератор выдает на оборотах близких к 6000,а вы тут нагрузили на 850-900 об\мин,какие уж тут 14 В :sos:

Та я тоже знаю, шо мощность есть напряжение умноженное на силу тока - физику в школе не прогуливал. Но раз есть у пана хозяина подозрение, то нужно с этим шо-то делать! Тут или показать автомобиль практикующему электрику, который имел дено с сенсовским геной или найти другого сенса и провести контрольный замер. Оставить всё как есть - дело не хитрое.

ЗЫ: А что, 910 Вт - это так мало? Вы что, микроволновку в машине включаете? Пусть в среднем включено порядка 10 потребителей, из которых каждый хавает порядка 50 Вт - выходит 500 Вт, а запас мощности у нас - 910 Вт - почти что в два раза больше.

Змінено користувачем nehrych
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1144837
Поділитись на інші сайти

Тут или показать автомобиль практикующему электрику, который имел дено с сенсовским геной или найти другого сенса и провести контрольный замер

У меня на сенсе (правда всего 250 км пробега) при всех подключенных потребителях (кондиционер, обдув в 4 положение, габариты, дальний свет фар, руль вывернут до упора, задняя ПТФ, обогрев заднего окна) гена выдает 13,7...13,8 В. Без нагрузки 14,1.

Так что +1 словам про практикующего электрика

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1144865
Поділитись на інші сайти

ЗЫ: А что, 910 Вт - это так мало? Вы что, микроволновку в машине включаете? Пусть в среднем включено порядка 10 потребителей, из которых каждый хавает порядка 50 Вт - выходит 500 Вт, а запас мощности у нас - 910 Вт - почти что в два раза больше.

900 Вт это при 6000 об\мин,а при 2000 сколько будет?Я не берусь утверждать(не знаю),но например путем примитивной экстраполяции-обороты у нас 1\3 от номинаьных-получаем мощность 1\3 от номинальной т.е. около 300Вт.Если у кого то есть нагрузочная х-ка генератора,то можно глянуть сколько ампер выдает он на 2000 об\мин.Хотя ваши проблема мне не понятна,на 2000 и полной нагрузке(почти все включено)-есть 14в,что еще надо? >:-]И это при том что вы еще не приплюсовали много потребителей(обогрев,магнитола,дворники,вентилятор печки)

Змінено користувачем God_father
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1144935
Поділитись на інші сайти

Вот тут

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

я выкладывал свои данные. Так вот, ремарка: Я мерял на ХХ, правда на холодный мотор. Обороты были порядка 1200 потолок, но аж никак не 6000. А еще я ради интереса при этом пару раз газанул до 3000-3500 так напряжение от этого абсолютно не поменялось как было 13,8 В так и есть. Конечно, если верить китайскому тестеру, оно плавает в пределах 0,1 В но не более.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1145021
Поділитись на інші сайти

Ну, що ж, поїду до електрика, якщо знайду толкового :energy:

А от чого оберти плавають на ХХ, коли прогрітий, це вже інша історія... і чистка РХХ не допомагає

Змінено користувачем SENSop
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1145049
Поділитись на інші сайти

Вот тут

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

я выкладывал свои данные. Так вот, ремарка: Я мерял на ХХ, правда на холодный мотор. Обороты были порядка 1200 потолок, но аж никак не 6000. А еще я ради интереса при этом пару раз газанул до 3000-3500 так напряжение от этого абсолютно не поменялось как было 13,8 В так и есть. Конечно, если верить китайскому тестеру, оно плавает в пределах 0,1 В но не более.

Ну и?У вас тоже все в порядке-зарядка идет.А при чем тут обороты???Я ж обьясняю,вольтаж будет и на холостых 14 В без нагрузки конечно,а вот ток по паспорту(65А) он отдаст только на 6000 об\мин.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1145186
Поділитись на інші сайти

Ну и?У вас тоже все в порядке-зарядка идет.А при чем тут обороты???Я ж обьясняю,вольтаж будет и на холостых 14 В без нагрузки конечно,а вот ток по паспорту(65А) он отдаст только на 6000 об\мин.

Це я про те, що, можливо, через плаваючі оберти на ХХ генератор ривками працює

Змінено користувачем SENSop
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1145321
Поділитись на інші сайти

Вот нашел вам тему-там все это разжевывается достаточно подробно

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

то скоро погонят отсюда за дискуссии в чужом БЖ :po pope:

Змінено користувачем God_father
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1145592
Поділитись на інші сайти

Вот нашел вам тему-там все это разжевывается достаточно подробно

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

то скоро погонят отсюда за дискуссии в чужом БЖ :po pope:

дякую, цю тему я читав, коли перший раз робив заміри. так там в п.4, до речі, вказано, що напруга продовжує знижуватись при обігріві заднього скла. Дивно все це... в одних стабільна, в інших ні. Одним словом, буду чекати вердикту електрика.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1146133
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

03.02.2012

На термометрі за вікном -29°С.

На парковці побачив невеликі калюжки. Підняв капот і побачив, що попід патрубки сльозить антифриз.

На останній секунді вмирання акумулятора вдалось завести двигун.

[далі буде...]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1156046
Поділитись на інші сайти

Ну как там ситуация с генератором?электрика посещали?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1156117
Поділитись на інші сайти

Ну как там ситуация с генератором?электрика посещали?

поки що ні, економлю електроенергію :)

Зараз ніхто не хоче займатись ремонтами, бо холодрига поза -20°

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1156158
Поділитись на інші сайти

На парковці побачив невеликі калюжки. Підняв капот і побачив, що попід патрубки сльозить антифриз.

Это болезнь всех ЗАЗов и ВАЗов. Нужно сажать все патрубки на графитку и тогда этого не будет.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/23423-biografiya-avtivki-sensopa/page/9/#findComment-1156564
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.