Перейти до змісту

Настройка ГБО-4. Принципы, проблемы,софт, схемы подключения.


Рекомендовані повідомлення

На 1,5 карты переключаются на работающем моторе.  На 1,6 нет.

Вооот оно что... :(
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/105/#findComment-1802676
Поділитись на інші сайти

А як саме це перевірялось? діагностикою через ОБД?

У КDAC не предусмотрено по ОБД. Программ диагностики хватает :D

 

При переключении карті меняется в параметрах октан  и  угол .  Можно и стробоскопом посветить

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/105/#findComment-1802677
Поділитись на інші сайти

А вариатор УОЗ часто выходит из строя?

Если в нормальном месте установить (нет влаги, нет перегрева) и нормально подключить - то нет. Разве что кривая прошивка может заглючить... а электронное железо вообще само по себе отказоустойчиво.
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/105/#findComment-1802678
Поділитись на інші сайти

Вооот оно что... :(

Что то ты стал сдавать, стареешь :D   Гуглом уже забываешь, как пользоваться

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/105/#findComment-1802679
Поділитись на інші сайти

Что то ты стал сдавать, стареешь :D   Гуглом уже забываешь, как пользоваться

Да ладно :)

Заводские даташиты по блокам когда-то гуглил, но безуспешно. Буду благодарен, если можете поделиться такой справочной информацией.

Понятно, что если вопрос коснулся бы меня лично, то уже пришлось бы самому проверять на практике - подхватывает новую карту или нет.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/105/#findComment-1802712
Поділитись на інші сайти

А як саме це перевірялось? діагностикою через ОБД?

так під час діагностики при переключенні з бензину на газ, УОЗ миттєво збільшується!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/105/#findComment-1802807
Поділитись на інші сайти

так як на рахунок автокалібровки, я внятної відповіді так і не получив. роблю автокалібровку на бенз УОЗ чи на газ?

чи взагалі нема різниці і під час автокалібровки не виключати двухрежимну прошивку??

Змінено користувачем Volodya
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/105/#findComment-1802814
Поділитись на інші сайти

Не мае значення.

 

Автокалибровка в Стаге дает только точку ХХ. Все остальное катаете в движении.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/105/#findComment-1802822
Поділитись на інші сайти

Не мае значення.

Автокалибровка в Стаге дает только точку ХХ. Все остальное катаете в движении.

Тоді я двухрежимку взагалі не виключаю і провожу автокалібровку, а дальше по плану?
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/105/#findComment-1802825
Поділитись на інші сайти

Та забудьте про ту прошивку :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/105/#findComment-1802830
Поділитись на інші сайти

Як на ХХ довести температуру газу до 70 градусів?

Або як настроїти корекцію по температурі в цьому діапазоні?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/105/#findComment-1803581
Поділитись на інші сайти

А зачем ?

Провів я сьогодні автокалібровку, вирівняв коефіцієнтом щоб був на хх однаковий час вприску при переході з бензину на газ.

Редуктор прогрітий до 88град, температура газу була 50 град

провів зразу настройку компенсації по тиску

почав робити компенсацію по температурі газу........температура газу була 50 град на хх,  поставив точку на 50 град щоб зафіксувати її, перетиснув шлан циркуляції ОЖ до редуктора, температура газу максимум впала до 35, при чому кожні 5 град я робив корекцію. більше 50 град темп газу на хх не піднімалася.

поїхав катати карти, накатав бензинову, накатав газову - а тут дивлюся тепература газу вже 70 град і крива зелена не лягає на синю, а щоб лягна, то на низах треба підняти коф до 1,4 ..........а вся проблема що не налаштовано корекції на 60,65,70 град

 

і ще одна фігня в мене получається, якщо співставити криві зелену з синьою то час бензинового вприску на газі піднімається .........якщо зрівняти час вприску при переході з бензину на газ то зелена крива стає нижче синьої

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Змінено користувачем Volodya
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/105/#findComment-1803617
Поділитись на інші сайти

Неправильно компенсации построены.  Почему по давлению ноль от 1 до 1,3 ?

Почему по температуре  ноль при  95 гр ?... За ноль принято брать  40 гр..  От этой точки слева график уходит вниз                    ( обедняем)   Справа вверх (обогащаем.)  Линейно.

На холодном моторе надо сначала записать времена бензина по мере прогрева. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/105/#findComment-1803714
Поділитись на інші сайти

На холодном моторе надо сначала записать времена бензина по мере прогрева.

Почему именно так, а не пережимая шланг циркуляции ОЖ? Ведь способ с перекрытием ОЖ удобнее, меньше времни приходится ждать, пока редуктор остынет.
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/105/#findComment-1803747
Поділитись на інші сайти

Неправильно компенсации построены.  Почему по давлению ноль от 1 до 1,3 ?

Почему по температуре  ноль при  95 гр ?... За ноль принято брать  40 гр..  От этой точки слева график уходит вниз                    ( обедняем)   Справа вверх (обогащаем.)  Линейно.

На холодном моторе надо сначала записать времена бензина по мере прогрева. 

 

На прогрітому моторі я спочатку виставив тиск 1,27, потім провів автоадаптацію,  але вже пілся неї на хх при переході з бензину на газ час бензинового  вприску збільшувався, при чому я донастроїв це коефіцієнтом. Після чого на графіку компенсація по тиску поставив точку на 1,27 щоб зафіксувати її.....Почему по давлению ноль от 1 до 1,3 ? - тому що при зміні тиску в цих межах на хх вприск не змінювався - значить не болу що корегувати

 

Ви можете показати мені будьласка, як має виглядати графік корекції по температурі!

я сьогодні хочу йти ще раз настроювати, скажіть що мені врахувати і виправити щоб нарешті я вже все зробив правильно!)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/105/#findComment-1803771
Поділитись на інші сайти

Почему именно так, а не пережимая шланг циркуляции ОЖ? Ведь способ с перекрытием ОЖ удобнее, меньше времни приходится ждать, пока редуктор остынет.

При перетисканні жлангу редуктор довго остиває, але я чекаю поки його температура не падає до 15 град, а температура газу не падає нижче 35!!!

потім провірив на холодній при прогріві, все що я забіднив нижче 50 град, воно хотіло щоб я вернув в 0.(((

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/105/#findComment-1803773
Поділитись на інші сайти

Вы просто запутались.  Заведите , отключив газ холодный мотор и сделайте таблицу  , где по мере прогрева каждому значению температуры двигателя будет  соответствовать время бензина. Можно через каждые 5 гр.

 Повторно заведите холодный двигатель уже в авт. режиме  и после перехода на газ , наблюдайте за бензовпрыском и  соответственно правьте график температуры газа , что бы время бензина оставалось таким же, как в ранее составленной таблице

 

 

Но сначала разберитесь с компенсацией по давлению .  Не может такого быть , что бы не менялся бензовпрыск при падении от 1,3 до 1,0  при нулевой линии графика

Змінено користувачем wmasterw
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/105/#findComment-1803859
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

    Это грубо, предварительно можно сразу построить.  А уже в работе ставить доп. точки  на графике , соответствующие температуре и двигать их вверх или вниз , наблюдая за временем бензина

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/105/#findComment-1803886
Поділитись на інші сайти

2,8 тис   32

а надо ли , вообще, трогать коэффициент температуры? 

сделать автокалибровку и пусть себе так будет. или без подстройки температуры не обойтись?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/105/#findComment-1804005
Поділитись на інші сайти

Вы просто запутались.  Заведите , отключив газ холодный мотор и сделайте таблицу  , где по мере прогрева каждому значению температуры двигателя будет  соответствовать время бензина. Можно через каждые 5 гр.

 Повторно заведите холодный двигатель уже в авт. режиме  и после перехода на газ , наблюдайте за бензовпрыском и  соответственно правьте график температуры газа , что бы время бензина оставалось таким же, как в ранее составленной таблице

 

 

Но сначала разберитесь с компенсацией по давлению .  Не может такого быть , что бы не менялся бензовпрыск при падении от 1,3 до 1,0  при нулевой линии графика

Дякую, Вже починає получатися.......

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/105/#findComment-1804117
Поділитись на інші сайти

Оцените настройку. Расход по трасе 9л/100км, город 12л/100км.(на бензине 6,8 и 10 соответственно)

На ланосе 1,6 реально сделать расход на газе меньше?

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/105/#findComment-1806560
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, А форсунки какие? Почему не выбраны в настройках?

Насчет расхода - меньше уже и некуда.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/105/#findComment-1806566
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, А форсунки какие? Почему не выбраны в настройках?

Насчет расхода - меньше уже и некуда.

Форсунки Valtec t. 30 3Om.

Есть смысл поставить их в настройках программы?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/105/#findComment-1806631
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, Я думаю есть, для чего то там есть эта опция.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/105/#findComment-1806638
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.