Перейти до змісту

Настройка ГБО-4. Принципы, проблемы,софт, схемы подключения.


Рекомендовані повідомлення

Опорное значение рабочего давления.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1801576
Поділитись на інші сайти

опорное значение ето типа Давление редуктора робочее и минимальное?

у меня как на фото

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1801590
Поділитись на інші сайти

Перечитав ще раз форум, послідовність моїх кроків:

1.всі накатані карти я стираю

1.підняти тиск до 1.27

2.зробити автокалібровку(автонастройку)

3.після чого настроюю корекцію по тиску(без жодних карт???)

4.корекцію по температурі

5. їду збирати бенз карту, ботім газ карту

6. підбираю коефіцієнт точками щоб зелена крива зійшлася з синьою

все я правильно описав? підкажіть

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1801904
Поділитись на інші сайти

Перечитав ще раз форум, послідовність моїх кроків:

1.всі накатані карти я стираю

1.підняти тиск до 1.27

2.зробити автокалібровку(автонастройку)

3.після чого настроюю корекцію по тиску(без жодних карт???)

4.корекцію по температурі

5. їду збирати бенз карту, ботім газ карту

6. підбираю коефіцієнт точками щоб зелена крива зійшлася з синьою

все я правильно описав? підкажіть

все правильно, корекция по давления без жодних карт

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1801908
Поділитись на інші сайти

Ткните пжалста где подробно описано как правильно делать коррекцию по давлению, а то начал уже перечитывать всю тему :wacko:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1801914
Поділитись на інші сайти

Ткните пжалста где подробно описано как правильно делать коррекцию по давлению, а то начал уже перечитывать всю тему :wacko:

десь в районі 87 сторінки. може 88
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1801956
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, спасибо! Одноклубник уже помог.

 
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1801961
Поділитись на інші сайти

На редукторе Аляска (СТАГ-4) есть винт под шестигранник с положениями + и -. Что он регулирует?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1802296
Поділитись на інші сайти

На редукторе Аляска (СТАГ-4) есть винт под шестигранник с положениями + и -. Что он регулирует?

Давление газа на выходе редуктора по отношению к референсному входу (туда подается вакуум из коллектора)
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1802302
Поділитись на інші сайти

И какой результат будет, если его покрутить?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1802314
Поділитись на інші сайти

 И какой результат будет, если его покрутить?

Давление газа относительно коллектра будет меняться. Всегда Ваш, Кэп :proud:

 

А если серьезно - не надо его крутить. Давление настраивается один раз примерно на уровень 1.15 бар. Если нужно для дальнейшей настройки - можно делать несколько выше или ниже.

 

Если крутить этот винт при правильно настроенной коррекции по давлению - для двигателя ничего не изменится, система будет автоматически подстраивать время впрыска под изменившееся относительное давление так, чтобы количество впрыснутого газа не изменилось.

Змінено користувачем hercules2000
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1802326
Поділитись на інші сайти


И какой результат будет, если его покрутить?
лучше не нужно!!!!
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1802356
Поділитись на інші сайти

а як бути з автокалібровкою (автонастройкою) при двохрежимній прошивці (міняється таблиця УОЗ) ?? 

воно ж буде переключати на бензин (буде карта УОЗ для бензину ) а потім на газ (переключить на карту УОЗ для газу)

коефіцієнт на ХХ визначиться правильний?

як поступити в таких випадках? перед настройкою компенсації по тиску

Змінено користувачем Volodya
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1802460
Поділитись на інші сайти


як поступити в таких випадках? перед настройкою компенсації по тиску
используете карту ту что на газу и для бензина
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1802623
Поділитись на інші сайти

используете карту ту что на газу и для бензина

а потім після закінчення автокалібрації можна назад перейти на двухрежимку?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1802628
Поділитись на інші сайти

а потім після закінчення автокалібрації можна назад перейти на двухрежимку?

Звичайно.

В Ланосах перемикання карт відбувається замиканням двох контактів на колодці октан-корректоа. При двохрежимці зазвичай ставлять реле, яке замикає контакти тоді, коли є живлення на клапані редуктора. Ніякого іншого шляху "дізнатись" про тип палива ЕБУ не має.

Тому якщо просто знайти провід і тимчасово його відімкнути, то буде використана бензинова карта на обох режимах роботи - газ / бензин.

Змінено користувачем hercules2000
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1802630
Поділитись на інші сайти

только зачастую чтобы перейти на другую карту путем октан корректора нужно выключить и включить зажигание

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1802643
Поділитись на інші сайти

только зачастую чтобы перейти на другую карту путем октан корректора нужно выключить и включить зажигание

Мне чиптюнеры рассказывали, что карты подхватываются автоматически, выключение зажигания не требуется. Проверить сам не могу. Выходит, врали? И нет никакого смысла ставить такое реле - все равно в итоге будет работать только бензиновая прошивка?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1802652
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, Конкретно на нубировском ЭБУ от 1,6 и от 2,0 так и есть, ланосовское далеко не ушло.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1802656
Поділитись на інші сайти

але якщо подивитися з іншої сторони то існує окрема таблиця УОЗ на хх і вона буде однаковою і для газу і для бензину, тому напевно немає різниці на якій з карт робити автокорекцію........?

Чи краще робити її на бензиновому УОЗ чи газовому?

повідомленням вище писали що на газовому.

в мене зроблено через реле і октан коректор і карти міняються одразу......без викл і вкл запалення

Змінено користувачем Volodya
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1802658
Поділитись на інші сайти

але якщо подивитися з іншої сторони то існує окрема таблиця УОЗ на хх і вона буде однаковою і для газу і для бензину, тому напевно немає різниці на якій з карт робити автокорекцію........?

Чи краще робити її на бензиновому УОЗ чи газовому?

повідомленням вище писали що на газовому.

ІМХО один чорт на якому, аби лише кути були тими ж самими

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,

так як у Вас режими перемикаються? перемикачем чи таки через реле?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1802660
Поділитись на інші сайти

в мене через реле, вкл газ, на реле йде плюс і перемикає на карту для газу! виключаю газ, реле перекидає на карту для бензину!

це все через октан коректор. карти перемикаються миттєво.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1802663
Поділитись на інші сайти

На 1,5 карты переключаются на работающем моторе.  На 1,6 нет.

 

Все видно по диагностике

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1802668
Поділитись на інші сайти

карти перемикаються миттєво.

А як саме це перевірялось? діагностикою через ОБД?
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1802671
Поділитись на інші сайти

12,4 тис   59

А вариатор УОЗ часто выходит из строя?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/15828-nastroyka-gbo-4-printsipy-problemysoft-shemy-podklyucheniya/page/104/#findComment-1802674
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.