Перейти до публікації

Рекомендовані повідомлення

A.B.

Колеги, порадьте!

Sens, кілька днів тому, при їзді по місту (в заторі) - почув з під капоту дивний двук. Ніби як там якась дрелька щось неголосно сверлить, чи що... Кілька хвилин я офігівав, потім машина зробила спробу заглохнути на холостих, я помітив, що почала моргалти лампочка зарядки АКБ. Підгазовуючи, проїхав ще кілька сот метрів, зупинився, до того моменту звук зник, лампочка моргати перестала. 

 

Поїхав до електрика - ніяких відхилень, зарядка на АКБ йде прекрасно. 

Проїхався 160 км по трасі - в один момент помітив, як на долю секунди мигнула лампа зарядки АКБ, при перемиканні з 4 на 5 передачу. Інших проблем ніяких. 

Влітку 2019 генератор був у ремонті (зовсім не заряджав, причому лампочка зарядки не сигналізувала!), міняли підшипники, діодний міст, реле. 

 

Що таке відбувається? Треба їхати до електриків і розбирати генератор? На наступному тижні можлива поїздка на 750 км, трохи хвилююся, щоби не заглох десь по дорозі... 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Dueller63

Вольтметр в машине нужен, для контроля, хотябы в прикуриватель. А так-мигнула лампочка-и что при этом с напряжением произошло? Одни догадки... 

По твоему вопросу... может РН выделывается, может контакт где-то плохой (в генераторе). Попробуй подтянуть (без фанатизма) гаечку на силовом выводе генератора, та что вторая, за клемкой провода. 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Юра 66

Генератор в ревизию... могла "лечь" обмотка, РР, мост, могли убиться подшипники не смотря на то, что новые...

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Luca Brasi
17.02.2020 в 11:28, A.B. сказал:

Поїхав до електрика - ніяких відхилень, зарядка на АКБ йде прекрасно.

а как заключили что прекрасно? Напряжение на АКБ или токовыми клещами?

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
A.B.

Короче, доповідаю. 

Електрики не могли виявити якоїсь проблеми із генератором, я катався ще трошки, і потім просто заглох. Тому що генератор вмер, а АКБ сів "в нуль". На буксирі притягли, в генераторі міняли і підшипники, і діодний міст, і реле. 

Особливо сумно, що у 2019 році генератор був у аналогічному ремонті, теж не заряджав тоді... І проїхав десь місяців 7-8... мабуть, хрінові запчастини попалися.  Отаке воно життя. 

Змінено користувачем A.B.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Luca Brasi

A.B. ездиил на мигающей лампочке неисправности АКБ?

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Юра 66

Андрэ, это лампа показывает неисправность системы заряда, а не самого аккума))

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Luca Brasi

Да я вкурсе) меня больше интересует, насколько ей можно доверять... И насколько проблемы могут быть если она не горит.
По идее если что-то не то с генератором, то может еще ошибка Р0560 кидаться.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Юра 66

Ну, как доверять... если светится или моргает - сразу к доктору! Но если не светится, то не факт, что исправна система зарядки. У сенсов это одно из слабых мест , поэтому рекомендую вольтметр встроить или в прикурку воткнуть, ток сверить с напругой на аккуме.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Luca Brasi
14 часов назад, Юра 66 сказал:

У сенсов это одно из слабых мест , поэтому рекомендую вольтметр встроить или в прикурку воткнуть, ток сверить с напругой на аккуме. 

да, это гуд) я просто слышал о случаях, когда джеки-чан надоедал и его залепливали изолентой под приборкой или физически обрубали саму лампу. Если владелец у машины не первый, то может быть всякое)

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
A.B.

Лампа мигнула два чи три рази, дуже коротко. Краєм ока помітив. Навіть не був точно впевнений, чи помітив, чи здалося. 

Очевидно, таки лампа не брехала. Загалом лампа робоча, якщо ввімкнути запалення - то вона працює, поки не заведеш двигун. Але - система розчарувала. Якщо в мене вмер генератор ПОВНІСТЮ, а лампа лиш три рази дуже коротко блимнула - то що ж це за аварійна сигналізація така? Нікуди не годиться. Воно б мало загорітися і не гаснути, я так вважаю - оце було б дійсно добре. І я б не заглох посеред міста через те, що в нуль розрядився акумулятор.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Юра 66

На ту лампу напрямую генератор и даёт сигнал... Если он неисправен, то какие претензии к лампе. Он так устроен, поэтому рекомендации по онлайн-контролю напряжения бортсети актуальны и многие знающие проблему сенсоводы вольтметр юзают постоянно. 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
GlaS
01.05.2020 в 18:25, Luca Brasi сказал:

Да я вкурсе) меня больше интересует, насколько ей можно доверять... И насколько проблемы могут быть если она не горит.
По идее если что-то не то с генератором, то может еще ошибка Р0560 кидаться.

Лампочка показывает разрыв в сети. Когда выходит из строя РР, сеть есть все равно, так что это проблема намного серьезнее. Забить нельзя - можно на трассе остаться без зарядки. 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Dueller63

Не совсем так. 

При запуске через нее идет возбуждение на регулятор напряжения - она горит. После запуска регулятор уже заптывается от обмоток генератора-она не горит. И еще в регуляторе встроена система диагностики, по кодам моргания определяется неисправность. Как то так. Бывают реле и без самодиагностики. На 10 гривень дешевше. Вобщем я точно  не знаю-у меня вольтметр все рассказывае, лампочка вообще отключена(такой РН-некуда воткнуть провод)  а кому интересно - на сайт ВТН, они их делают, расскажут. А что не понятно то у них и можно уточнить. 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете опублікувати повідомлення зараз, а зареєструватися пізніше. Якщо у вас є акаунт, увійдіть в нього для написання від свого імені.

Гість
Відповісти в тему...

×   Вставлено в вигляді відформатованого тексту.   Відновити форматування

  Дозволено не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відобразити як посилання

×   Ваш попередній контент був відновлений.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставити зображення безпосередньо. Завантажте або вставте зображення за посиланням.


  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку.

ПРО НАС

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - создан с целью наладить общение между автолюбителями, организовать клубное сообщество для тематического общения, встреч и других мероприятий.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - Клуб, который объединил абсолютно разных людей из абсолют но разных уголков Украины, и даже России и Белоруссии.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН был создан 01 марта 2005 года небольшой группой людей, которые внесли в его развитие огромный вклад.

Мы в социальных сетях

    Администрация форума

  • SeregaVin
    SeregaVin Голова Адміністрації
  • lafa
    lafa Заст. Голови Адміністрації
  • snigova_koroleva
    snigova_koroleva Адміністратор
  • james
    james Адміністратор
  • Ukraine4u
    Ukraine4u Адміністратор
  • slepoy
    slepoy Адміністратор
  • vldmr
    vldmr Адміністратор
×
×
  • Створити...