Перейти до публікації

Вся активність

Ця стрічка оновлюється автоматично     

  1. Сьогодні
  2. Delco suite vs Android

    Kazuya delphi mr140/hv240 блоки delphi,программа их не читает через блютуз адаптер
  3. Delco suite vs Android

    iron_man mr 140/hv240 delphi блок оказывается,так что delco должен их читать ChasNubira mr140/hv240 delphi блоки оказывается,так что delco их читать должен
  4. Клубні зустрічі у Хмельницькому

    Бывает. Я вообще без машины на данный момент и ближайшее будущее
  5. У мене кінцевик капота задіяний лише на сигналку (не запаралелений з багажником), кінцевики дверей і багажника працюють зі світлом роздільно і оба задіяні на сигналку. Багажник відкриваєтьсч з пульта без зняття з охорони автомобіля. Коли відкривається багажник, відключаються датчики удару. А кінцевики капоту і дверей залишаються активними. Якщо багажник не закрити на протязі 40 сек, брелок починає нагадувати про це. Сигналка старенька, Cyclon 550. Якщо при постановці на охорону щось було не закрито (капот, дверки, багажник), то сигналка по різному пропищить. Зручно, зразу зрозуміло що саме не закрито...
  6. На литовских номерах в Украине

    Так. Вірно! Халявщики бл... А тут народ ще й обурюється, що комунальні дорожчають, одяг, продукти... От халявщики. У кого не вистачає зарплати на оплату комуналки, нехай копають собі землянку і там живуть. Зарплати їм збільшуй, пенсії... Ні! Збільшуватись мають лише ціни, податки і пенсійний вік!!! А хто буде проти - "расстрєлять"!
  7. На литовских номерах в Украине

    Ще раз нагадаю про офіційну статистику: середній вік автомобілів в Україні 20 років! Карл! І цей вік щороку збільшується! Про який єврошлак мова???? Де він? Завозиться з Європи, чи мільйонами їздить дорогами України? Враховуючи те, що за останніми статистичними даними в Україні зареєстровано майже 7 млн. легкових автомобілів і у вжитку є авто, що значно старші 20-и років, то орієнтовно можна стверджувати, що 20-річний "укрхлам" нараховує 2,5-3 млн. одиниць. І повторюсь, що щороку автопарк України невпинно старішає. І це каже людина, у якої під аватаркою ЧОТИРИ автомобілі??? Каже про контроль кількості автомобілів у країні? Чи я щось не доганяю, чи лижі не їдуть..... Трохи вище про вік автопарку України, про ті, які ЇЗДЯТЬ по дорогах...
  8. Клубні зустрічі у Хмельницькому

    вот как получается - 9 лет на сайте, ни разу на встречу не попал, а тут еще и ланос продал
  9. На литовских номерах в Украине

    Надо парням которые мониторят цены не бензин и газ и возмущаются когда топливо дорожает скажать: "Ви хочете халяви".
  10. На литовских номерах в Украине

    Ви сперечаєтеся, бо у вас немає єдиної точки зору на проблему. Ви хочете халяви, але кожен бачить свою мету по-різному. В середовищі бляховодів нема єдності і єдиної позиції. Зараз їх об"єднує неможливість розмитнити впринципі. Але кожен готовий платити за розмитнення по-різному. Велика частина взагалі не збирається нічого платити. Як тільки приймуть закон, бляхарі пережеруться як павуки в банці. Хто відвідує їхні сайти, вже бачить ці "дискусії". На противагу антибляхарі мають одну чітку позицію - засилля блях на дорогах України - це маразм і ганьба. І нюанси тут вже не важливі. Злодії завжди діють по-різному. Нормальні громадяни - завжди по закону. Тому в нормальних громадян дискусій щодо блях не виникає.
  11. На литовских номерах в Украине

    Заметки на полях. Уже не раз замечал, не только в этой теме что фанатики приверженцы одной идеи никогда не ведут дискуссии внутри своих сект. Вот свежий пример. Один фанатик утверждает что бляховоды не хотят ставить на учёт свои новые евробляхо-автомобили. Второй утверждает что бляховоды ездят на двадцатилетних корчах с Евро-2, а то и Евро-0. Вы видели чтобы они когда-нибудь не то что спорили, а хотя бы просто возразили друг другу? Я нет. А вот мы, бляховоды и те кто считает что покупака авто за границей такая же легитимная операция как и покупка внутри - спорили. И о законопроектах, и об идеях, и о решениях.
  12. Не работает вентилятор охлаждения

    Внешне никак.Только проверить по таблице,но это гемор. Проще купить заведомо ланосовский.. Если стоит Микас,то возможно и нет,не пробовал..
  13. Прошивки на Sens (ЭБУ)

    Контакты C и G нужно именно замкнуть или нужно через резистор? сколько смотрю, везде говорят по разному
  14. На литовских номерах в Украине

    Можливо, сьогоднішні транспортні проблеми Львова ще не характерні для всієї України. Але завтра таке буде і у вас. Нестача життєвого простору для авто провокує міжлюдські конфлікти не лише на дорозі, але й у дворах колись тихих і благополучних спальних районів. Я вже писав, що мешканці нашого будинку з великим трудом добилися евакуації покинутої бляхи. Незабаром на цьому ж місці дефіцитної паркувальної території появилася нова бляха, з вигляду також покинута.... Частині автовласників увірвався терпець і вони зробили наступне: обгородили стовпцями парковку на 10 машин, натягнули трос і закрили все це на колодку. Зранку ці 10 машин їдуть на роботу і повертаються ввечері. Цілий день місця для 10 машин пустують, а решта мешканців повинні паркуватися на газонах, тротуарах, дит. майданчику. Почався неслабий конфлікт між мешканцями.... Ми прийдемо не лише до дозволів на покупку машини, а й до вартості паркувального місця в кілька тисяч доларів, як є в Польщі в нових спальних районах. Навіть з дружиною в мене була дискусія. Вона справедливо нарікає на ціну пального. Я показав їй середню швидкість за поїздку по компу - 15-18 км/год. І запитав, що краще - дорогий бензин, чи середня швидкість в 10 км/год при дешевому? Або взагалі неможливість виїхати з дому. Тому я молюся на бензин по 40 грн. Це єдина можливість ще їздити взагалі...
  15. Можно работать 2 дня в неделю, можно 7. ЗП очень достойная в сравнении с конкурентами в этой сфере.
  16. На литовских номерах в Украине

    Зважте, що машина, якій 15-20 років ( саме за такі БМВ, Ауді, Мерседес ратують бляхолюби, як одні з найдешевших) лише почне в Україні свій життєвий шлях. Так, вона краща за Ладу, якій 20 років. Але є велика різниця: Лада свій шлях вже закінчує і рідко виїжджає на дороги. А іномарка, місце якій на звалищі, лише починає свої пригоди. Ну чудес не буває. Такі машини для безпечної експлуатації вимагають грунтовних ремонтів всього - від кузова, двигуна до електрики. Таких ремонтів ніхто проводити не збирається. Та й не зможуть фінансово. Тому крайній вік повинен складати 10 років і не більше. Це автоматично відсіє преміум-боліди як надто дорогі і дороги наші стануть безпечніші. Адже боком входити в поворот на Логані якось не по фен-шую..... З іншого боку. 10 річні Дачії, Фіати, Рено, Ситроени, Шкоди обслуговувати незрівнянно дешевше. І при введенні техогляду у власника бюджетної іномарки не буде фінансового шоку. Куди не глянь, одні плюси. Машини не можна давати усім. Машина за 500$ - це страшне зло. Це потенційний вбивця свого морально не зрілого власника. Вчора спостерігав, як приїхало таксі Убер на бляхах з водієм, якому 16 років дати важко.... 100% прав не має (годі щось говорити про досвід і знання міста). Думаю, невже клієнт сяде? Сів........................
  17. Delco suite vs Android

    Записал диагностику машины на телефоне и просмотрел ее на ноуте. Все средние расходы (на 100км и в час) показывает корректно. А телефоне показывает везде мгновенные.
  18. Записал диагностику машины на телефоне и просмотрел ее на ноуте. Все средние расходы (на 100км и в час) показывает корректно. А телефоне показывает везде мгновенные. Админы, удалите запись. Промахнулся темой.
  19. Delco suite vs Android

    Зависает и при скорости 300мс, и при 500мс.
  20. 15 лет катаюсь с отключенным насосом. Чего мне теперь ждать?
  21. Вчора
  22. Вже вкотре повторюсь, всі рекомендують не відключати паливний насос. Паливо має прокачуватись через рампу і охолоджувати бензинову частину біля двигуна і повертатись назад в бак. Відключити елементарно можна установкою реле в ланцюг живлення і керувати ним через будь-який сигнальний дріт роботи на газу.
  23. Прошивки на Sens (ЭБУ)

    Подскажите пожалуйста какую прошивку поставить под гбо3 микас 7.6
  24. В путешествиях обычно пользуюсь интернетом с телефона, но вот в последний раз Лайф не справился с заданием. Знакомые рекомендует Интертелеком, говорят он лучше ловит за городом. Хочу обзавестить вай фай модемом, возможно даже стационарно в машине его установить. Какую модель вай фай модема лучше выбрать ?
  25. Куплю радиатор печки Ланос/сенс

    Есть алюминиевый, фирмы АТ. Простоял год. Заменил на пластиковый, в надежде, что он будет эффективнее. Хотелка 200 грн.
  26. На литовских номерах в Украине

    так вроде ж бляхи не дают продать корч по цене теслы
  1. Завантажити більше активності

ПРО НАС

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - создан с целью наладить общение между автолюбителями, организовать клубное сообщество для тематического общения, встреч и других мероприятий.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН - Клуб, который объединил абсолютно разных людей из абсолют но разных уголков Украины, и даже России и Белоруссии.

Всеукраинский клуб ЛАНОС КЛАН был создан 01 марта 2005 года небольшой группой людей, которые внесли в его развитие огромный вклад.

Мы в социальных сетях

    Администрация форума

  • SeregaVin
    SeregaVin Голова Адміністрації
  • lafa
    lafa Заст. Голови Адміністрації
  • snigova_koroleva
    snigova_koroleva Адміністратор
  • james
    james Адміністратор
  • Ukraine4u
    Ukraine4u Адміністратор
  • slepoy
    slepoy Адміністратор
  • vldmr
    vldmr Адміністратор
×