Перейти до змісту

Бортовий журнал VarrDara Lanos 1.5 (Поляк)


Рекомендовані повідомлення

21 годину назад, Юра 66 сказав:

Міряй знизу по шарових + діагоналі... Може ричаг кривий. Щоб взнати точно тре на розвальщика заїхати...

дякую, з цього і почну 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97585-bortovii-zurnal-varrdara-lanos-15-polyak/page/2/#findComment-2268352
Поділитись на інші сайти

Зробив сьогодні відкриття багажника з пульта сигналки 

Робив по принципу "риба, рак, та щука 😆 " принцип доволі простий, на фото все зрозуміло 

Спойлер

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

відкривається як з салона, так і ключем, так і пультом

П.С. далі буде, це ще не все з відкриттям багажника

 

Змінено користувачем VarrDara
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97585-bortovii-zurnal-varrdara-lanos-15-polyak/page/2/#findComment-2268353
Поділитись на інші сайти

В 06.03.2025 в 18:40, VarrDara сказав:

Трішки піздніше куплю літні шини, вибір пав на Kapsen K737 185/65R14 86H (185/65R14K737) або Premiorri Solazo 185/65R14 86H (4823100301787)

Преміорі краще, брав би її.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97585-bortovii-zurnal-varrdara-lanos-15-polyak/page/2/#findComment-2268355
Поділитись на інші сайти

колись давно, при переїзді десь поділася одна річ, ось сьогодні у батьків знайшов 😜

Спойлер

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

стільки спогадів відразу 🙃

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97585-bortovii-zurnal-varrdara-lanos-15-polyak/page/2/#findComment-2268357
Поділитись на інші сайти

Замінив штатний годинник 

Спойлер

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Поки що думаю де розмістити самі датчики температури Один в салоні, другий зовні

Змінено користувачем VarrDara
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97585-bortovii-zurnal-varrdara-lanos-15-polyak/page/2/#findComment-2268370
Поділитись на інші сайти

Замінив сьогодні свічки 

Спойлер

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

В першому  циліндрі, та що на фото ліворуч, в інших трьох, усі такі як ота що праворуч

Заміряв компресію, компресія в усіх чотирьох не менше 13 атм.

Проблема в тому, що двигун "троїть" і коли відключаєш першу форсунку це ніяк не відображається на роботі двигуна, коли відключаєш любу з інших трьох, то це відразу відображається на роботи.

Свічки нові, ВВ провода нові, котушка начебто нова. Куди дивитися, що робити, поки що не знаю.  

Змінено користувачем VarrDara
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97585-bortovii-zurnal-varrdara-lanos-15-polyak/page/2/#findComment-2268373
Поділитись на інші сайти

5,6 тис   450

Якщо при відключенні форсунки нічого не змінюється, знач справа в ній... Або в роз'ємі... Або в її живленні ... Або нема сигналу з ЕБК на неї...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97585-bortovii-zurnal-varrdara-lanos-15-polyak/page/2/#findComment-2268374
Поділитись на інші сайти

Завтра перевірю проводку форсунки, я так розумію, в мого Ланоса 1 і  4 форсунки підключені паралельно, і провода повинні прозванюватися між ними обома, також перевірю котушку самої форсунки, можливо в обриві.  Бо якщо працює 4 циліндр, то в деякій мірі з проводкою і сигналом все гаразд, просто десь є обрив до форсунки 1 циліндра (або роз’єм, або обрив форсунки), ну якщо логічно мислити.

Ще є одна підозра, можливо коли знімали ГБО-4, то можливо не підключили форсунку, але я не знаю як у Ланоса вимикають форсунки при ГБО-4 🤔

 

П.С. забув написати, свічки поставив DENSO K16PR-U11, але мабуть вони на Ланос 1.5 не підходять!? на фото К20ТТ

Змінено користувачем VarrDara
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97585-bortovii-zurnal-varrdara-lanos-15-polyak/page/2/#findComment-2268375
Поділитись на інші сайти

трішки піздніше заміню таки свічки на WR78XWV SUPER4 Bosch (0242232505)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97585-bortovii-zurnal-varrdara-lanos-15-polyak/page/2/#findComment-2268376
Поділитись на інші сайти

Перевірив сьогодні форсунки на стенді, з чотирьох, три наливають однаково, а четверта льє значно більше. Сказали що три нормальні, а четверта типу не критично.

Ця форсунка, що наливала більше, стояла на першому циліндрі, де була нормальна свічка, я  її переставив на третій, і тепер на першому свічка чорна, а на третьому нормальна.

Таке питання, чи можуть форсунки недоливати,  і із-за цього свічки чорні?, бо там де та форсунка, яка налила більш за всіх, свічка нормальна  

Також перевірив проводку, з проводкою все гаразд, виходить що три форсунки забиті!?

Змінено користувачем VarrDara
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97585-bortovii-zurnal-varrdara-lanos-15-polyak/page/2/#findComment-2268377
Поділитись на інші сайти

Їздив на балансировку, два диски на металобрухт, два нормальні

Виходить та сторона де зміщене колесо, з тієї сторони і диски пошкоджені, Коли балансували, то багато навішали грузиків щоб хоть якось їх відбалансувати, а по друге, придбав нові ковпаки, на два одягнулися відразу, а на ті два ну ніяк не одягаються А ті ковпаки що стояли, були на стяжках, бо вони звідти "відстрелювали"

Вмене диски на 14, то вирішив придбати нові диски Кременчуг Т1301 DAEWOO: Lanos, Sens, Nexia, Opel Corsa, Kadett black R14 4x100 W5,5 ET49 DIA56,56

Змінено користувачем VarrDara
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97585-bortovii-zurnal-varrdara-lanos-15-polyak/page/2/#findComment-2268381
Поділитись на інші сайти

Перша заміна масла, з промивкою, також заміна фільтрів 

Спойлер

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

двигун вирішив промити саме таким способом, бо по перше я їзджу мало, а по друге не знаю що там за масло заливалося раніше 

Змінено користувачем VarrDara
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97585-bortovii-zurnal-varrdara-lanos-15-polyak/page/2/#findComment-2268382
Поділитись на інші сайти

5,6 тис   450

   Особиста думка: дарма витратив кошти на промивку... Невже в моторі якась кака? Краще взяв би щось трохи дешевше, ніж Шел (хоча він і так бюджетний, тисячі півтори?), і замінив би через 2500-3000 км. В маслах достатньо присадок, щоб вимити бруд, а промивочне тепер в тому шелі.... грам 400 по любому до наступної заміни. Сподіваюсь на здоровий глузд і регламентні 5000 км при твоїх умовах експлуатації. 

Змінено користувачем Юра 66
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97585-bortovii-zurnal-varrdara-lanos-15-polyak/page/2/#findComment-2268383
Поділитись на інші сайти

Можливо і так, даремно, але після покупки авто, в якому невідомо що залито було, я вирішив зробити так як зробив, думаю нічого поганого я не зробив, окрім як витратив трішки більше коштів

Ціну масла не помню, бо я купував багато чого тоді 

Масло при заміні, було дуже чорне, що мазут якись 

Змінено користувачем VarrDara
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97585-bortovii-zurnal-varrdara-lanos-15-polyak/page/2/#findComment-2268384
Поділитись на інші сайти

5,6 тис   450

Ігор, дай бог, щоб їздила ластівка без особливих поломок)) Але пробіг в 200, як показує практика, особливий тим, що часто на ньому +/- пробиває прокладку ГБЦ і вода йде в масло. Спостерігай часто і ретельно. До речі, під випускним колектором між 2 і 3 циліндрами масло зовні прокладка не пускає на блок вниз? Там масляний канал...

Змінено користувачем Юра 66
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97585-bortovii-zurnal-varrdara-lanos-15-polyak/page/2/#findComment-2268385
Поділитись на інші сайти

дякую, і обов’язково зверну увагу на 2 та 3 циліндри

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97585-bortovii-zurnal-varrdara-lanos-15-polyak/page/2/#findComment-2268386
Поділитись на інші сайти

Замінив два диски бо два то вже металолом, хоча один можна залишити на запаску

На фото видно пошкодження диску що стояло спереду зліва (це там де змістилося колесо) Нові диски встановив на перед, но є маленький нюанс який мені не подобається, а саме ковпаки не сідають повністю, хоча тримаються добре  Воно збоку не видно, потрібно спеціально підійти та позаглядати, але все одно «негарно»  В диски що стояли зліва, навідь неможливо було вставити ковпаки, настільки деформовані вони, в одному взагалі камера була

Спойлер

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Два нових диска, це диски Кременчуг Т1301 DAEWOO: Lanos, Sens, Nexia, Opel Corsa, Kadett black R14 4x100 W5,5 ET49 DIA56,56

Змінено користувачем VarrDara
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97585-bortovii-zurnal-varrdara-lanos-15-polyak/page/2/#findComment-2268390
Поділитись на інші сайти

А ось і продовження з багажником, так як в авто ніхто не курить, то нема потреби і у прикурювачі, тому від замінився ось такою кнопкою. Також у мене нема необхідності у механічній блокіровці КПП тому купив нову центральну консоль,а блокіровку зніму, і надали встановлю і підігрів сидінь (тому з отворами купив)

Спойлер

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

П.С. рідна консоль вже "страшненька", тому заміню повністю 

Змінено користувачем VarrDara
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97585-bortovii-zurnal-varrdara-lanos-15-polyak/page/2/#findComment-2268392
Поділитись на інші сайти

Пробую під єднатися до ЕБУ так нічого не виходить Придбав перехідник, а воно не хоче під єднатися саме до ЕБУ

Спойлер

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

   

Хоча писали що цей перехідник з Ланосами працює 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97585-bortovii-zurnal-varrdara-lanos-15-polyak/page/2/#findComment-2268395
Поділитись на інші сайти

Як я раніше казав, то у трьох циліндрах була збагачена суміш, а в одному циліндрі все гаразд було. Коли міняв місцями форсунки, то нормальна суміш була в іншому циліндрі, тобто один циліндр працював на нормальній суміші, а три інших на збагаченій.

Спойлер

Це рідні форсунки що стояли 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Вони без ковпачків, тому що при демонтажі три чорних ковпачки попадали в колектор (вони зовсім не трималися на форсунці), оце так у мене відчуття були в цей час. Добре що на СТО була камера маленька, та за допомогою камери, та крючечка, вдалося усі подоставати (добре що сам не поліз тоді)

 

Це одна з трьох (на чотири отвори)

 

А це та з якою циліндр працював добре, що перший, що третій (вона помічена і на два отвори)

 

А ось чотири нові 

Про результат напишу піздніше

 

П.С. ніхто з майстрів не сказав що форсунки різні, поки не поліз сам туди 

Змінено користувачем VarrDara
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97585-bortovii-zurnal-varrdara-lanos-15-polyak/page/2/#findComment-2268396
Поділитись на інші сайти

Також замінив фільтр в бензонасосі, та знову заміряв тиск в рампі. При Х.Х тиск 2.6Атм., при додаванні газу 3.1Атм., при відключенні вакууму на Х.Х . підніметься до 3.1Атм

Спойлер

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Сама колба бензонасосу у середині також була забруднена 

Змінено користувачем VarrDara
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97585-bortovii-zurnal-varrdara-lanos-15-polyak/page/2/#findComment-2268397
Поділитись на інші сайти

Замінив поворотній кулак, на фото все видно чому було таке зміщення колеса  

Спойлер

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97585-bortovii-zurnal-varrdara-lanos-15-polyak/page/2/#findComment-2268399
Поділитись на інші сайти

23 години назад, VarrDara сказав:

Замінив поворотній кулак, на фото все видно чому було таке зміщення колеса  

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Кулак (Приховати контент)

 

 

Ого оце шок контент я такого що не бачив.. це просто так стало чи яму піймав/люк?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97585-bortovii-zurnal-varrdara-lanos-15-polyak/page/2/#findComment-2268406
Поділитись на інші сайти

я не знаю як це сталося, з таким купив

Змінено користувачем VarrDara
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97585-bortovii-zurnal-varrdara-lanos-15-polyak/page/2/#findComment-2268407
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.