Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

02.01.2024 в 14:08, catkiev сказав:

А я знаю яка? 🤣 

У вас мабуть була трохи новіша. Бо камер на 2010 і до не зустрічав. 

так 13 року сарай

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/3/#findComment-2267267
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

Продовжую кататися і відповідно є "наслідки" )))
треба робити ТО та ремонтувати трошки.
Два тижні тому зроблене чергове ТО на пробізі 311535. Наступне спробую дотягнути поближче до 320 тис, бо намагаюсь більше 8 тис не їздити від ТО до ТО. 

Окрім ТО довелося трошки покрутити ) замінили втулки стабілізатора, стойку стаба, підшипник ступиці, і головне гідравлічну подушку двигуна. Бо коли ще торік були трабли з вібрацією, після ремонту та регулювання форсунок вона наче пройшла, але цієї зими знову з'явилася. і справа була не у форсунках. Після заміни подушки тепер просто краса. Правда подушка майже 5к грн.... ще поміняли прокладку і резинки клапанної кришки, одну рульову тягу.  

Так що отакі от справи. 

На наступне ТО в перспективі заміна передніх дисків і колодок. На сьогодні бюджет запчастин десь 4.5-5 тис грн + робота. А так курчат будемо восени рахувати... на скільки взгадаю з курсом і що буде взагалі робитися... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/3/#findComment-2267723
Поділитись на інші сайти

  • 6 місяців потому...

минуло приблизно півроку і ось знов для себе запис. 

319 тис пробігу. 

По мотору і кпп все ок. 

Зробив чергове ТО і знову трошки покрутили з інтервалом десь у два тижні. 
замінені задні пружини (полопали після невдалого переїзду піднятого переходу), замінені задні амортизатори бо пружини не одразу помітив. 

Замінено передні гальмівні диски, колодки по колу, ступичний і рульовий наконечник. 

Сумарний бюдзжет за всі заміни і роботи приблизно 25 тис грн. 

Амо поставили каябу (оригінал). 

Так що їздимо далі ))) 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/3/#findComment-2268087
Поділитись на інші сайти

  • 7 місяців потому...

Продовжу вести цей БЖ і далі. Адже хоч авто вже формально не моє, але в родині і я таки в курсі подій ) 

весною було трошки робіт по ходовці. поміняли з правого боку ричаг, шарову та ступичний. Наслідок потрапляння у "ямку". Тоді шина лишилася ціла. 

І от днів 10 тому потрапили в іншу ямку (підозрюю, до ходової треба буде глянути з часом знову), і тут на себе більше взяла шина - боковий розрив, ціна ремонту мінімум 50% нової, а може і як нова. А ще одне колесо було з добрячею гулею, яку зарамували та ставили на задню вісь. 

 

Тому вирішили міняти вже комплект. І переходити з 215/45-17 на 205/55-17. 

З чого вибирали і як я описав тут - 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Тож тепер обидва сімейні авто на однакових шинах, і при якихось негараздах, буде легше маневрувати ними. 

 

Пробіг згодом додам ) не пам'ятаю. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/3/#findComment-2268718
Поділитись на інші сайти

  • 5 місяців потому...

Історія ця не свіжа, їй вже чотири місяці. Та треба записати.

Наприкінці липня 2025 почув, що до звуку роботи двигуна додалось якесь калатання. Але оскільки на авто їздилося мало, то не дуже надавав значення. але вже в середині серпня 2025 року звук мене таки почав турбувати, і я кинув все та поїхав на СТО. Перші слова які почув, паркуйся і замовляй таксі.

За кілька днів дзвінок... цитати...

"п...а рулю..."

"розбився палець в 3-му циліндрі... , решта на підході"

"у тебе три варіанти: підкинути вживаний двигун, підкинути шатун і на продаж, капіталка".

перші два передбачали швидкий продаж авто, третій - не швидкий.

двигун на розборках від 100к грн і лотерея.

шатун - ну я таки людина порядна, не хотілось підсовувати комусь гемор.

капіталка. Час і гроші, при чому орієнтир був також 100+ тис грн як мінімум.

продаж не розглядався в той момент, бо тільки відбули похорон в родині, мінус по бюджету $4к, а продати і купити щось краще треба було мати чим докинути.

Тож домовляємося про капіталку. орієнтир за часом від двох місяців. А це цілком не малий час шукати кошти закрити мінуси після похорону і на капіталку.

Тому шкребемо по всіх ничках, продаю гараж (якийм не користувався, а лише зберігав там колеса від всіх автівок близької родини), і на кінець жовтня в мене вже було більша частина суми на оплату капіталки.

Авто я забрав вже в середині листопада. і за місяць ще трошки підремонтували - замінили ще задні гальма і головний циліндр зчеплення. У підсумку бюджет вийшов 120 тис грн. Навіть менше ніж я очікував.

Тепер обкатка. Наразі проїхав 400км. За рекомендаціями майстрів 2 тис ТО, потім ще через 5 тис ТО, ну а потім вертаюсь в свій звичний регламент ТО через кожні 7-8 тис.

Причина капіталки - якісно скручений пробіг... Не знаю, попередній власник знав про це чи ні, і якщо знав то це на його совісті... так чи інакше - я проїхав на ній більше 50 тис км без нарікань. І якби продав весною, то з чистою совістю казав би я не в курсі... але ж хороше авто, залишили в родині...

Якось так... неприємно, дорого, але факт. 
Тепер ще трохи покатаємось і будем думати про апгрейд. 

 

На одометрі 326 тис. За словами тих, хто робив (залучені були різні специ) - під 500....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/3/#findComment-2269086
Поділитись на інші сайти

5,7 тис   474

Печалька, 3Кбакса... Ремонт дизеля = економічності мотора у першого власника. Дизель дає в борг...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/3/#findComment-2269087
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 так а в бенза не так?) все воно одно+-, а тепер вона ще побігає

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/3/#findComment-2269088
Поділитись на інші сайти

5,7 тис   474

  Тут трохи інша стратегія... Дизель треба капіталити, а бензиновий - міняти. Бензові у рено всі однакові, на відміну від к9к. Міняв мотор ф4р на Меган 2, це 2 літри, то він мені став на круг 1500$, ремонтувати не було сенсу. Пробіг донора був 130000км. Тим більше бензові мотори у рено досить ресурсні і мають значно менші пробіги в порівнянні з дизелями. 

Змінено користувачем Юра 66
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/3/#findComment-2269089
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Х.з на метані 3 у мене був к9к на 110 сил, топ як на мене за свої гроші, я його на 240 продав, кому продав досі радий, до 300 доїздив нічого не робив…як на мене якщо рено то к9к))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/3/#findComment-2269090
Поділитись на інші сайти

5,7 тис   474

  Льоня, к9к норм дизель. Не за те розмова. Від 300 до 500 при належному сервісі доживають і дизеля, і бензи. Мова про подальшу долю автівки/двигуна за 400Ккм... Дизелі до нас попадають з досить великими пробігами на відміну від бензових (для того їх і беруть новими), першому власнику перепадає вся економічність... а наступні вже вкладаються в ремонти і обслуговування. К9к в залежності від року були з різними потужностями і паливною апаратурою, часто вони не взаємозамінні від слова зовсім, модель (номер) важливий. Купувати для заміни дизель замість ремонта власного - досить ризикований квест. І попасти в потрібну модель к9к непросто. На відміну від дизеля у рено практично всі бензові мотори класичної школи стають болт-он, хіба що бувають без фазіка. А в капремонті він буде ну трохи дешевше к9к. 

Змінено користувачем Юра 66
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/3/#findComment-2269092
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 в цьому розрізі згоден абсолютно, а так я завжди за ремонт уже свого краще ніж брати кота в мішку з псевдо малим пробігом.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/3/#findComment-2269095
Поділитись на інші сайти

В 11.12.2025 в 18:33, Юра 66 сказав:

Печалька, 3Кбакса... Ремонт дизеля = економічності мотора у першого власника. Дизель дає в борг...

капіталка завжди це накладно. незалежно від пального. просто пробіг реальний виявився інший... так би я не чекав проблем і поміняв раніше... 

 

В 13.12.2025 в 22:02, Юра 66 сказав:

  Льоня, к9к норм дизель. Не за те розмова. Від 300 до 500 при належному сервісі доживають і дизеля, і бензи. Мова про подальшу долю автівки/двигуна за 400Ккм... Дизелі до нас попадають з досить великими пробігами на відміну від бензових (для того їх і беруть новими), першому власнику перепадає вся економічність... а наступні вже вкладаються в ремонти і обслуговування. К9к в залежності від року були з різними потужностями і паливною апаратурою, часто вони не взаємозамінні від слова зовсім, модель (номер) важливий. Купувати для заміни дизель замість ремонта власного - досить ризикований квест. І попасти в потрібну модель к9к непросто. На відміну від дизеля у рено практично всі бензові мотори класичної школи стають болт-он, хіба що бувають без фазіка. А в капремонті він буде ну трохи дешевше к9к. 

якби ж це був к9к, то його можна було б знайти і за $1к вживаний такий як стояв і покатавшись трошки продати. 
Тут F9Q, котрий 1.9 dci і він коштує від 100-ки і невідомо який стан... бо вони часто з бусів, а там.... )))

10 годин назад, Lev@ сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 в цьому розрізі згоден абсолютно, а так я завжди за ремонт уже свого краще ніж брати кота в мішку з псевдо малим пробігом.

от і явирішив - ремонт, тим паче, що це давало час на пошук фінансів )

Ну і апдейт...

проїхав 500+км після ремонту, огляд показав жодних підтікань-потінь по маслу. Катаємось далі. 

p.s. 
через відключення не часто вдається зайти, тож пишу коли складається )

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/3/#findComment-2269096
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 О я якось завтикав що тут 1.9, тут да взагалі без варіантів

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/3/#findComment-2269097
Поділитись на інші сайти

10 хвилин назад, Lev@ сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 О я якось завтикав що тут 1.9, тут да взагалі без варіантів

та да. їде супер. чіп супер. якби не отака біда. але ще покатаємось )

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/3/#findComment-2269098
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.