Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Ось вже ~1.5 місяці як катаюсь. наїздив трошки більше тисяці десь. ось якраз 280 тис пробігу і час ТО. Попередньо домовлено на завтра. В планах купа робіт (частина було обумовлена одразу і врахована в ціні). 

Почалося з заміни задніх гальмівних дисків, про які я знав. Ще трошки по ходовій доведеться поміняти для власного заспокоєння (особливо по сайлєнтам). Ще ліву шарову. 

З того що виявилося неочікуваним - трошки підсирають сальники, і для спокою вирішено їх поміняти всі одразу і далі не думати про них. А заодно відкидатиметься коробка - глянемо на зчеплення в якому стані і що йому "світить". Заміна ГРМ на 300 тис. Тож бюджет витрат вже потім... по факту



З позитивного. 

основним дискомфортом для мене стала відсутність блютуз в аудіосистемі ))) Причина - я слухаю музику часто через дізер, тому інші варіанти носіїв навіть не розглядалися. 

Простий аукс я пробував підключати. але це не зручно. та й мій телефон щось брикався. треба спробувати почистити роз'єм навушників. Бо самі навушники працюють чудово. а кабелі аукс - не хочуть. Хоча раніше працювали. 
Тому було вирішено пошукати варіанти... заміну магнітоли на андроїд я розглядав. Але... бюджетні варіанти мені не підходять (принаймні самі продавці попереджають щоб не купували анвіть). Ймовірно з бубном там можна все зобити. але... не плаг-енд-плей, і це мінус. Кращі варіанти - 400-500 євро якось задавила жаба навіть заглиблюватися в їх вивчення, чи вони норм підійдуть мені. Бо 90% тих хто міняв на андроїд мали аудіо без навігації. і досвіду малувато. 
І тут на виручку прийшов Китай, де я й вивчав варіанти магнітол. Серед девайсів видивився блютуз-адаптери. Тобто невеличкий девайс, що підключається до AUX магнітоли і по блютуз конектиться з телефоном. Учора забрав, підключив. Працює шикарно. кому цікаво - ось

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

на девайс. Витрати 20 баксів і кілька тижнів на пересилку. ну і ще треба розгалуджувач для прикурювача щоб законектити і реєстратор, і зарядку телефону, і цей девайс. Але це вже не важливо ))) головне що працює на ура )

 

Ну і нейтрально - резина хоч ще жива, але вже проситься на заміну. тому почав вивчати що до чого... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2256570
Поділитись на інші сайти

27.03.2021 в 18:57, catkiev сказал:

на 170 коней

Зацепа хватает?:hehe:

Змінено користувачем lavka
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2256584
Поділитись на інші сайти

12.05.2021 в 22:08, lavka сказав:

Зацепа хватает?:hehe:

Приїдеш - покатаю ))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2256704
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Тарас, поздравляю с покупкой. Мульон км тебе без поломок.

твой F9Q  не 170 а 130 к.с Прости что расстроил)

170 ты видишь и чувствуешь паровозным моментом под 250-260. а веса машины почти нет Плюс турбинка(так что это уловки чип-тюнеров)

мотор проектировался на бронированные рено трафик (они тяжелые) 

самая слабая модификация 80 л.с потом на том же железе 100 с 6-ти ступкой а потом чип до 130 и железо держит

если не менять демфер двухмассовый на обычный маховик то коленвал тоже держит 130 л.с и момент

у меня такой мотор стоял на прошлом трафике. Я его чипанул с 80 до 120 на 5-ти ступке. Отличный мотор ! Сейчас тоже на трафике только M9R 2.0  и тоже сделал 130 без ката и ЕГР и сажевика.  Крейсер 120 по трассе

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2256903
Поділитись на інші сайти

Якщо розібратися, то і 130к.с вистачає по нашим дорогах. Хоча на обгонах 170к.с не зашкодили б...

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Тарас, яка комфортна крейсерська швидкість? Максимум скільки вже їхав?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2256909
Поділитись на інші сайти

10 часов назад, jason_ua сказал:

Максимум скільки вже їхав?

160 :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2256915
Поділитись на інші сайти

15 минут назад, lavka сказал:

160 :)

 

Мало!..)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2256917
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...
29.05.2021 в 20:31, F-117 сказав:

Тарас, поздравляю с покупкой. Мульон км тебе без поломок.

твой F9Q  не 170 а 130 к.с Прости что расстроил)

170 ты видишь и чувствуешь паровозным моментом под 250-260. а веса машины почти нет Плюс турбинка(так что это уловки чип-тюнеров)

мотор проектировался на бронированные рено трафик (они тяжелые) 

самая слабая модификация 80 л.с потом на том же железе 100 с 6-ти ступкой а потом чип до 130 и железо держит

если не менять демфер двухмассовый на обычный маховик то коленвал тоже держит 130 л.с и момент

у меня такой мотор стоял на прошлом трафике. Я его чипанул с 80 до 120 на 5-ти ступке. Отличный мотор ! Сейчас тоже на трафике только M9R 2.0  и тоже сделал 130 без ката и ЕГР и сажевика.  Крейсер 120 по трассе

Спасибо. Но я думаю что раз ты смог до 120 чипом сделать, то и тут сделали. Да, навернека всё со своими нюансами и на определённых параметрах. Но и в стандартных условиях использования они чувствуются. У меня есть возможность сравнить со 180 на акпп (моя аудюха), так что реально динамика не особо отличается. Так что не вдаваясь в подробности.... ;-) а без ката и сажевика можно и до 190 довести. со слов бывшего хозяина и нашего одноклубника ))) не буду упоминать, так как не спросил согласия, а дёргать уже по этому поводу не хотелось бы. А он знает что делает. ))) 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2257246
Поділитись на інші сайти

Ну а тепер до новин, хоч і не дуже приємних на перший погляд. 

Покатавшись місяць і доїздивши до 280 тис, вирішив я зробити ТО і пройтися по всій ходовій. Поїхав я традиційно до RDK на діагностику та записатися. Поки машина висіла на підйомнику полазив сам трошки позаглядати ))) і видивився що резині вже повний капець... стан однієї з шин на фото... Тому було вирішено міняти. Знайшовши як розтягнути оплату за нову на пільгових умовах, відкинув варіант вживаної. Взяв собі General Altimax, і буду відвертим - задоволений нею наразі. 
 

Прихований текст

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.


Ну а далі пішов ремонт.
Спочатку планувалося замінити задні гальмівні диски, деякі сальники, шарову, сайленти і т.д. наче не багато і не критично. 
Почали робити ТО, познімали все зайве - побачили підтікання ще заднього сальника. Зняли коробку - і довелося йти на екстренні витрати - замінити двумасовий маховик, бо він вже був убитий. Я цього не помічав взагалі, і якби не знимали коробку - то і не побачили б. Ну іже тоді замінили і ГРМ і т.д. 
Все розписувати не буду і не хочу, але в копієчку влетів.... загалом довелося потратити на доведення до пуття кругленьку суму - 35 тис грн, де сам маховик це майже третина суми... Випереджаючи питання - зчеплення не так давно мінялося, тому залишили. а коли мінялося і ким - це вже історія ) і робиратися в ній не буду. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2257251
Поділитись на інші сайти

Ну а тепер до більш позитивного ))) 

 

мова була про швидкість ) нещодавно довелося дати їй трошки про...ся. ))) 
спочатку треба було зустріти друга в Борисполі, і спізнювався. Тому притопив до 170 по бориспольській ))) чесно кажучи - дискомфорту не відчував, а на витрату пального не дивився. 

А потім виникла нагально потреба з'їздити до Львав в одній справі. Оскільки час приїзду був важливим, то від Києва до Житомира переважно на круїзі 148км/год. На цьому відрізку середня витрата пального була 8л/100км. Потім вже почалося більше сіл на білому тлі, а від рівного і однорядок. Тому вже круїз змістився на 128км/год, та й включати вже його доводилося рідше, особливо після Рівного. Відповідно середня витрата впала до 6.5л/100км. 
На зворотньому шляху вирішив поекспериментувати і більше 128км/год круїз не ставив і лише декілька раз розганявся більше ніж 130 км/год. То витрата пального вийшла 6л/100км. Дані по БК.

За ту поїздку довелося разочок розігнатися до 190 км/год. То тут трошки вже почав з'являтися дискомфорт, але не від швидкості чи стійкості авто, а від  того що на такій швидкості може бути дуже дорого їхати. 

ЕГУР (здається там саме він, а не ЕУР) таки чудова штука, і чіткість руля залишається дуже хорошою на великій швидкості )

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2257252
Поділитись на інші сайти

І ще. перечитав про комфортність - то реально що 130, що 150 - в русі практично жодних відмінностей по комфорту. 

Єдине ще ніяк не навчуся правильно блимати фарами в режимі "авто" на трасі ))) хоча за поїздку таке було потрібне всього декілька раз, якось всі самі заздалегідь втікали ))) 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2257256
Поділитись на інші сайти

В режиме автосвета я блымаю тяганием ручки на себя...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2257265
Поділитись на інші сайти

23 години тому, SergXP сказав:

В режиме автосвета я блымаю тяганием ручки на себя...

В мене чомусь через раз просто включається дальнє. Треба буде ще погратися якось... не на дорозі

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2257292
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 если у тебя включен ближний, то для "моргания" дальним нужно подтянуть переключатель на себя. Если больше нормы потянуть, включится дальний. И т.д.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2257456
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
26.06.2021 в 23:10, zenit-ny сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 если у тебя включен ближний, то для "моргания" дальним нужно подтянуть переключатель на себя. Если больше нормы потянуть, включится дальний. И т.д.

Та отож. Мабуть я засильно чи задовго тягну, що включається дальнє. Їзжу 99% в режимі "авто"

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2257640
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...

Ух я запустив.... 

ну треба наздогнати трохи. 

на зиму купив собі торік резину Fulda, загалом норм їде. трошки на льоду б краще гальмувала. але то таке. 

 

Восени зробив ТО, де фактично була тільки заміна мастила та фільтрів. 

Зимою почала блимати права фара як стробоскоп. Тому замінив блок розжигу і заодно обидві лампи, добре що цоколь не D2S ))) як в ауді

А от весною вже почалися нові прикольчики ))) Спочатку в травні довелося заправити кондиціонер, а от в червні вже замінив радіатор кондиціонера. І мабуть вчасно, бо зі старого вже сипалися "соти". точно не пам'ятаю, здається 5 тис грн обійшлося.

Вже у вересні прийшов час чергового ТО. І якраз незадовго до цього влетів лівою стороною в яму, що резина чудом залишилися ціла (і це 45 профіль), тож General Altimax one S крепка резина )))) Тому на ТО виявили що крім того що рівняв диски і армував гулю на шинах, що прийшов кінець двом сайлентам зліва. А на додачу ще прийшов кінець шківу ременя ГРМ (наче так називається). Корочше кажучи трошки попандос. але в усьому іншому - без нарікань. 
Тому загалом ТО і ремонт під 10 тис грн. 

 

З урахуванням цін на пальне вчуся їздити трошки економічніше ))) але не дуже виходить. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2265492
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

 

Маленький "ювілейчик" 

 

P.s. ТО у вересні робив на 297 тис. 

 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2265814
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

Що ж... 302 тис і... чистка форсунок. 

 

Епопея почалася ще в січні. Після чергової заправки нормально доїхав додому. А за кілька днів завів і стало трохи трясти. Поки доїхав на СТО - вібрація пройшла майже і нічого виявити не змогли. 

Потім періодично на холостих вібрація то збільшувалась, то зменшувалась. В русі взагалі непомітно. 

Але стало підзадовбувати, знов поїхав, зробили діагностику яка показала великі розбіжності в корекції. Вирішили що варто почати з форсунок. Власне цим і закінчилось. 

Форси були обісрані всі... з-під них вже через шайби срало і все таке. А вони під кришкою, тож не видно нічого було.

 

Чистка і регулювання форсунок 5тис грн. Не мало, але нові ого-го. Форси Бош в мене. Вживані 1.5 тис штука в середньому. Нові знаходив від 5 тис штука. І до 13 за подібні (кажуть підходить але номер інший).

Ще заміна шайб під форсунками, клапана вентиляції картерних газів (такий грибочок чорний) і прокладки клапанної заодно (бо не сподобалась нам). Для себе помічу 2 тис. 

Заодно зрозумів що тисячі через 2-3 треба робити чергове ТО )) сподіваюся нічого поки більше не вилізе. 

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2266115
Поділитись на інші сайти

  • 7 місяців потому...

ТО було зроблено вчасно, не записав ( одночасно виявлено що вже підходить заміна передніх гальмівних дисків + ще дрібнички. Тож найближчим часом таки треба зайнятися і цим. 

А поки вилізло інше )))

Прийшов час перевести годинник, і опа... не спрацьовує кнопка входу в меню... а тут управління все з "джойстика" біля ручника. і в мене туди нічого не затікал. з весни так 100% ))) 
Зняв, розібрав, почистив, протер - безтолку. на розборках в середньому 2.5 тис і більшість не в Києві. Тож звузив пошук по київських, знайшов. але виявилося що і там не всі кнопки працюють.
суто для себе - блок з кодом 253b00345R ідеально заміняє 253B00004R ))) ціна 1200 грн плюс поїздка на видубичі )

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2266956
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

прийшли морози, і те що відкладав ще з минулої зими таки довелося зробити. 

Аккум ще не здох зовсім, але вирішив що краще замінити. 

Поставив 74-ку. Стояв 72. Все чудово заводиться тепер ) 

вартість "під ключ" з доставкою і заміною 2500 грн. 

Поставив традиційно для всіх своїх авто весту преміум. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2267068
Поділитись на інші сайти

12.05.2021 в 11:45, catkiev сказав:


З позитивного. 

основним дискомфортом для мене стала відсутність блютуз в аудіосистемі )))

а що це за комплектація, у мене був блютуз і камера і парктроніки в коло, хоча була не топ зовсім

 

Посилання на ру ресурси заборонено!
Від 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2267077
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...
30.11.2023 в 11:33, Lev@ сказав:

а що це за комплектація, у мене був блютуз і камера і парктроніки в коло, хоча була не топ зовсім

 

Посилання на ру ресурси заборонено!
Від 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

А я знаю яка? 🤣 

У вас мабуть була трохи новіша. Бо камер на 2010 і до не зустрічав. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2267229
Поділитись на інші сайти

Оце я все провтикав, аж на 2 роки. )) Думав ти все ще "властєлін колєц". ;) 

PS: У приятеля Мегаша 2 покоління-хетч. У його зятя теж 2 покоління, але універсал. Дружині купив "кльопу" (clio). При цьому сам торгує запчастинами вже років 15. Мабуть шось знає, редиска така. ;)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2267237
Поділитись на інші сайти

9 годин тому, vag сказав:

Оце я все провтикав, аж на 2 роки. )) Думав ти все ще "властєлін колєц". ;) 

PS: У приятеля Мегаша 2 покоління-хетч. У його зятя теж 2 покоління, але універсал. Дружині купив "кльопу" (clio). При цьому сам торгує запчастинами вже років 15. Мабуть шось знає, редиска така. ;)

 

Майже на три провтикав ) 

 

Кольца ще є ) 

 

А загалом може щось і знає. Я не шкодував ні дня що вліз в цю авантюру 🤣

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2267239
Поділитись на інші сайти

13 годин тому, vag сказав:

Мабуть шось знає, редиска така. ;)

ЕЕеееее, хлопці, рено - то "вєщь")) По роботі працював з досить великою кількістю авто різних марок і моделей (ну, Ви ж знаєте мою роботу 🤫). То склав для себе враження і людям кажу: Рено - це авто, зроблене людьми для людей. Ергономіка на висоті, а з віком починаєш розуміти зручність мінівенів, таких як сценік...

 А чого вартий Рено меган концепт... діючий. І це 1988 рік... фантастика...

Покажіть аналогічні розробки інших виробників. І це не якийсь суперкар, а розробка побутового авто.... ДЛЯ ЛЮДЕЙ...

Змінено користувачем Юра 66
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/97178-mega-ga-sik-abo-megan-iii-hetchbek/page/2/#findComment-2267240
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.