Перейти до публікації

Несистематичні глюки в ебу


sergm

Рекомендовані повідомлення

Сенс 2006 р, 1,3. Мікас 7.6. Стоїть ГБО.

При їзді раптово починає троїти, стає тупою, на педаль газу не реагує. Переключаюся на бензин, їду 5-7 км і все стає на місце. Заправився на декількох інших заправках, думав проблема з самим газом. Не помогло. Тоді поїхав до газовщиків, поміняли ремкомплект, мембрану, фільтр, злили конденсат. І знову не допомогло.

Потім замінив ГРМ, настроїв клапана - не помогло. В день проїзджаю 100-130 км. Проблема виникає рандомно, закономірності не замітив.

Тоді поїхав на діагностику, помилок не знайшов, чек не горить, свічки робочі, все добре... А вона не їде... Електрик скинув комп'ютер, проблема зникла. Поїздив трохи на бензині, все добре, переключився на газ. Цілий день було все добре, на другий знов глюки. Якщо під час глюка зняти клему з акумулятора, то глюк пропадає. Зараз вже тиждень їзджу на бензині, вроді все добре, інколи подьоргується. Таке враження, що глюк ще є , тільки на бензині він майже не відчувається. Може є в когось якісь думки?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

 Какое напряжение показывает диагностика на эбу, и какое на генераторе? 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Лямбда эмулятор я не устанавливал. Разве что он установлен с завода...

Лямбда зонд есть, но он не рабочий ещё задолго до проблемы.

Напряжение надо померять, электрик на диагностике ничего не сказал. Должно быть одинаковое или нет? Если нет то что это значит?

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Должно быть близко к одинаковому (в любом случае на эбу будет чуть меньше) но если разница значительная то нужно искать где тонкое место в проводке.

И еще-проверь работоспособность электроклапанов газа в ГБО.Могут вяло работать.

У меня на ловато редукторе такое было.

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...

Мерял напряжение, почти одинаковое. Проверил свечи, провода, катушку - все работает. А может быть проблема в форсунках? Повторюсь, троит и на бензине и на газу.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Посмотрите лямбда зонд. если он не рабочий значить должен быть отключен програмно. Если это не сделать. подобная ситуация имеет место быть. При сбросе блока все коррекции сбрасываются.  А коррекции по топливу вносит лямбда зонд. Троение скорее всего от богатой смеси. Это только предположение.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.