Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Сегодня опять был на месте ДТП. Померял рулеткой растояние от правого бордюра до первой рельсы. Вышло - 6,1 м. Получается две полноценные полосы на проезжей части в этом месте. 

Также хотил в суд, написал заяву на ознакомление с документами. Сказали завтра будет известно кто судья и в пятницу (скорее всего) можно будет ознакомится с делом.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179802
Поділитись на інші сайти

Заінтригувала ця справа. Щодень їжджу по трамвайних коліях і жодного разу не застановився, що це не є проїжджою частиною і смугою руху, як написано в ПДР. Подібно не лише я не застановився... Всі дорожні служби наносять розмітку так, якби колія була смугою руху. І знаки вішають відповідні. Наприклад, колія справа і знак - напрямок руху з правої смуги. Також зелена стрілка на сфітлофорі - поворот направо. Тобто, знаки передбачають, що ТЗ рухаються по обидвох смугах, включаючи трамвайну колію на правій смузі.... чи дорозі... Вже і не зрозуміло як називати. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179805
Поділитись на інші сайти

В Правилах є чітке означення, що трамвайна лінія - це елемент дороги, а не смуга для руху для не рейкових транспортних засобів.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179806
Поділитись на інші сайти

Виходить я рухався по проїзній частині в одній смузі руху до перехрестя і після. Смугу руху я не змінював. В мене ззаду зліва втерлась вантажівка (габарити якої більші за габарити трамвая), яка рухалась позаду мене лівіше. Причому, вантажівка рухалась частково по моїй смузі руху, а частково по не проїзній частині. А на мене склали протокол, що я не дотримався інтервалу. Маразм якийсь. Ось так. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179807
Поділитись на інші сайти

3 хвилини тому, politex2004 сказав:

В Правилах є чітке означення, що трамвайна лінія - це елемент дороги, а не смуга для руху для не рейкових транспортних засобів.

Так, що написано, те написано. Проте, подивіться на відео. Постійно попадаються знаки 5.16 напрямку руху по смугах !!! 

Знак 5.16.Напрямки руху по смугах

 

Знак 5.16

Показує кількість смуг на перехресті і дозволені напрямки руху по кожній з них.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179808
Поділитись на інші сайти

На відео я нічого не побачив такого, що суперечить моїм словам і правилам дорожнього руху. До речі. Ще потрібно враховувати дорожню обстановку. Якщо в моєму випадку є дві смуги руху, то це більш ніж достатній аргумент, щоб не виїздити на трамвайні колії. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179809
Поділитись на інші сайти

Тільки що, politex2004 сказав:

На відео я нічого не побачив такого, що суперечить моїм словам і правилам дорожнього руху. До речі. Ще потрібно враховувати дорожню обстановку. Якщо в моєму випадку є дві смуги руху, то це більш ніж достатній аргумент, щоб не виїздити на трамвайні колії. 

Якщо дві смуги, то ви 100% праві. Якщо поліція порахувала, що смуг три, то вам пришили інтервал... Щодо відео, то воно чітко показує наявність знаку 5.16 над трамвайною колією. Тобто, трамвайна колія є смугою руху. Тут хтось не правий: або жорожники, або ми не вірно трактуємо ПДР. Інтрига. Я вже сам заплутався. Все життя їздив по коліях як по рівноцінних смугах руху... Та й всі у Львові і Європі так їздять. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179810
Поділитись на інші сайти

Я виходжу з того, що:

1. Є Правила дорожнього руху. Де є чітке означення, що трамвайна колія це не проїзна частина.

2. Дорожня обстановка конткретного ДТП. Де є повноцінні дві полоси руху. І немає знаків, про які Ви говорили.

Поліціянт мені про третю смугу не говорив, а говорив, що по трамвайним коліям можна їхати. І у цьому я з ним згоден.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179811
Поділитись на інші сайти

1 хвилину тому, politex2004 сказав:

Я виходжу з того, що:

1. Є Правила дорожнього руху. Де є чітке означення, що трамвайна колія це не проїзна частина.

2. Дорожня обстановка конткретного ДТП. Де є повноцінні дві полоси руху. І немає знаків, про які Ви говорили.

Поліціянт мені про третю смугу не говорив, а говорив, що по трамвайним коліям можна їхати. І у цьому я з ним згоден.

Ок. Якщо по трамвайним коліям можна їздити, то тоді смуга не має переваг над колією. Є дві смуги і є трамвайна колія. При відсутності розмітки водії наоко ділять дорогу з колією на три частини. Ваш Сенс (на думку поліції) виїхав за межі своєї смуги і опинився частково на трамвайній колії. Іншого пояснення вашої вини я не бачу. Або вини немає і поліція помилилася. Залишається відкритим питання де межі трамвайної колії... Очевидно, що це не рейка. Трамвайна колія мабудь ширша за ширину рейок. Це лише моя думка. Я не впевнений. Ситуація заплутана. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179812
Поділитись на інші сайти

3 minutes ago, sens2012 said:

Ок. Якщо по трамвайним коліям можна їздити, то тоді смуга не має переваг над колією. Є дві смуги і є трамвайна колія. При відсутності розмітки водії наоко ділять дорогу з колією на три частини. Ваш Сенс (на думку поліції) виїхав за межі своєї смуги і опинився частково на трамвайній колії. Іншого пояснення вашої вини я не бачу. Або вини немає і поліція помилилася. Залишається відкритим питання де межі трамвайної колії... Очевидно, що це не рейка. Трамвайна колія мабудь ширша за ширину рейок. Це лише моя думка. Я не впевнений. Ситуація заплутана. 

 

Ні. Чому на око водії ділять дорогу на три частини? Я наприклад на око ділю на дві + трамвайна колія. І якщо немає розмітки колії і спеціального мощення, то очевидним є те, що потрібно ділити від рейки до правого бордюра. Це якщо не рухається там трамвай. А от коли би там рухався трамвай, то я би враховував ще габарити трамваю. Коли я проїжав перехрестя трамваю там не було. Там дуже гарно це видно. Тому так.

Ситуація не заплутана, а для мене цілком зрозуміла. Головне, що з цього приводу думає судья....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179814
Поділитись на інші сайти

І ще одне. У моєму випадку. Я рухався по проїзній частині і не здійснював маневрування. А вантажівка здійснила маневрування, тому, що заїхала з проїзної частини  дороги (до перехресття) в ситуацію коли одночасно опинилась і на дорозі і на не проїзній частині

Змінено користувачем politex2004
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179816
Поділитись на інші сайти

І стає очевидним, що саме автомобіль, який здійснює маневрування рухаючись при цьому ззаду мене не дотримався інтервалу і дистанції. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179817
Поділитись на інші сайти

А якщо водій вантажівки скаже, що знаходився в третій смузі руху (хоча це твердження не вірне згідно ПДР), то всеодно він не правий, бо йому не дозволяється там бути взагалі згідно пункту 11.6. ПДР.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179819
Поділитись на інші сайти

44 хвилини тому, sens2012 сказав:

Залишається відкритим питання де межі трамвайної колії... Очевидно, що це не рейка. Трамвайна колія мабудь ширша за ширину рейок. Це лише моя думка. Я не впевнений. Ситуація заплутана. 

При відсутності розмітки та вимощення - рейка.

 

Те що десь там під землею є якісь шпали, а під ними ще більш широкий шар камяння чи що там в якості подушки у трамвайної колії — ніякого відношення до розподілу місця на поверхні не має.

 

Той шар укладеного окремо асфальта ніяк не вплимає на розподіл теж бо є лише наслідком ремонту покриття в різний час. На нових відремонтованих дорогах шар асфальта вкладений за один раз від бордюра до рейкі.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179820
Поділитись на інші сайти

В споре о ширине виртуальной полосы образованной трамвайной колеёй хочу напомнить что трамвайная колея как и железнодорожная - бывает разной ширины. И в Украине есть города где она 1520 мм, а есть Львов с колеёй 1000 мм. При этом ширина вагонов не сильно отличается: 2500 против 2300 мм. Но ведь если колея образует полосу по одному (нигде не написанному) правилу, то тогда львовский вагон не может быть 2300: он выступает за рельс на целых 650 мм против 490 у харьковского собрата.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179821
Поділитись на інші сайти

У нас в Вінниці ширина колії 1000 мм. Ширина трамвая - 2180 мм.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179823
Поділитись на інші сайти

Тільки що, politex2004 сказав:

У нас в Вінниці ширина колії 1000 мм. Ширина трамвая - 2180 мм.

Во-во. Получается в каждом городе своя ширина этой виртуальной полосы поскольку единственно от чего можно реально плясать в данной ситуации это не от стыка слоёв асфальта, а от ширины трамвая. Но ведь это же бред и не может одни всеукраинские ПДД иметь региональные дополнения. А они и не имеют. :podmig:

 

Потому давайте перестанем за полицию придумывать для себя ограничения в виде какой-то непонятно откуда взявшейся ширины трамвайно колеи большей чем сама колея в реальности. Будет разметка (когда-то может и будет) - будем это учитывать. Нет разметки - считаем от рельса.:cowboy: Догадки про ширину шпал и слоя шебенки в основании оставляем дорожным рабочим.

П.С.

В данном случае вполне очевидно что полицейский проявили халатность чтобы побыстрей выполнить оформление и не замарачиваться выяснением реальных обстоятельств. А может (вполне поверю в такой вариант) сами не очень сильно разбираются в ПДД и посчитав что грузовик ехал по своей виртуальной полосе сделали виновным ланос.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179824
Поділитись на інші сайти

Так. Стосовно поліцейських, то взагалі цирк. Вони мене навіть не питали про обставини ДТП. Я був у шоковому стані. До них підійшов один з двох амбалів, яких викликав водій вантажівки. І він просив написати так, щоб страхова покрила всі збитки (натякаючи на мою страхову). Потім поліцейські закрились в машині - оформили протоколи, а потім УВАГА - пішли міряти дорогу. Тобто протоколи вже були складені до вимірів. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179826
Поділитись на інші сайти

18 minutes ago, WAC47 said:

В данном случае вполне очевидно что полицейский проявили халатность чтобы побыстрей выполнить оформление и не замарачиваться выяснением реальных обстоятельств. 

Тепер мене більше цікавить інше питання, чи захоче судья виясняти реальні обставини. Яким чином він підійде до розгляду цього питання? Все буде залежати від судї.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179827
Поділитись на інші сайти

4 часа назад, sens2012 сказал:

Так, що написано, те написано. Проте, подивіться на відео. Постійно попадаються знаки 5.16 напрямку руху по смугах !!! 

Знак 5.16.Напрямки руху по смугах

 

Знак 5.16

Показує кількість смуг на перехресті і дозволені напрямки руху по кожній з них.

 

Извините за вопрос не по теме, но давно интересует. Вот в этом видео на 1 минута 10 секунд, между трамвайными колеями есть полоса движения. Во Львове на нее выезжают все водители и с попутных колей и с встречных (реверсивного светофора и ничего запрещающего в этом нет). Если на этой полосе 2 авто вьедут лоб в лоб, то кто неправ?  Бывает перед каким-то перекрестком табличкой указывают, что это полоса для поворота на лево, но это очень редко и заранее табличка нигде не дублируется.   Если кто знает ответ, напишите в личку, что-бы не засорять тему. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179852
Поділитись на інші сайти

Я вот еще о чем думаю. Если нет в этом месте мощения и разметки трамвайной полосы, то ширина трамвайной линии в месте ДТП - 1000 мм.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Получается водитель грузовика хотел втиснуть МАН в 1000 мм. Чем он думал?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179856
Поділитись на інші сайти

11 година тому, Stas3ds сказав:

Извините за вопрос не по теме, но давно интересует. Вот в этом видео на 1 минута 10 секунд, между трамвайными колеями есть полоса движения. Во Львове на нее выезжают все водители и с попутных колей и с встречных (реверсивного светофора и ничего запрещающего в этом нет). Если на этой полосе 2 авто вьедут лоб в лоб, то кто неправ?  Бывает перед каким-то перекрестком табличкой указывают, что это полоса для поворота на лево, но это очень редко и заранее табличка нигде не дублируется.   Если кто знает ответ, напишите в личку, что-бы не засорять тему. 

Я думаю по темі питання. Такі нюанси з трамвайними коліями корисно знати усім. Якщо два авто опинилися лоб в лоб між трамваями, то обидва неправі, якщо вважати трамвайну колію смугою руху (а це заперечують ПДР). Якщо згідно ПДР трамвайна колія не є смугою руху, то де-факто є лише одна смуга, або просто дорога посередині, по якій можуть рухатися ТЗ в обох напрямках. Тоді обидва водії праві. Очевидна абсурдність такої ситуації. Тому, незважаючи на ПДР, у Львові і в інших містах Європи на вузьких вулицях з трамвайними коліями рух здійснюється по смугах, які включають ці трамвайні колії. Це підтверджується і знаками 5.16 і розміткою, яку наносять навіть на бруківку. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179873
Поділитись на інші сайти

Фото з Вінниці. Є розмітка. Видно на якій відстані вона від рейки. Якщо розмітки немає, водії повинні це визначати наоко. Приймати за край смуги рейку є помилкою. Думаю, саме такою логікою керувалася поліція. 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179877
Поділитись на інші сайти

19 хвилин тому, sens2012 сказав:

Якщо розмітки немає, водії повинні це визначати наоко. Приймати за край смуги рейку є помилкою.

Перше вірно, друге ні.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179881
Поділитись на інші сайти

Тепер давайте рахувати цифри. Рахуємо з права. Дорога починається з тротуару (у деяких випадках по ньому також можна їхати). Але він не є проїзною частиною. Тому його не рахуємо. Далі від бордюра до першої рейки 6,1 м. Тобто є дві повноцінні полоси руху. Далі 1 м - трамвайна колія (не є проїзною частиною). Далі від другої рейки до правого бордюра - 1,6 м. 

Виходить від бордюра до бордюра приблизно 8,7 м

Але, згідно правил 8,7м-1м=7,7 м.

Далі 3*2,75= 8,25

Тоді видно, три смуги там не має.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/6/#findComment-2179885
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.