Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

3 minutes ago, zenit-ny said:

politex2004 когда рассмотрение дела?

В полиции сказали завтра передадут в суд. А когда назначат случание - не знают. Ждать повестку.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179595
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Закинул еще фото.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179597
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Судя по фото, места "в третей полосе" для фуры нет совсем. Какого черта он там оказался, не понятно. Давить надо на то, что ты двигался с интервалом и скоростью, которая на данном участке разрешена и является допустимой. А водитель фуры не учел габариты своего ТС и дорожную обстановку.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179606
Поділитись на інші сайти

Фото пострадавшего Сени. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179609
Поділитись на інші сайти

Вот и я думаю, зачем он туда поперся?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179610
Поділитись на інші сайти

Опережать наверное хотел.

 

Чтобы (надеюсь) закрыть вопрос трамвайных путей как полосы процитирую несколько соседних определений терминов из которых видно что трамвайный путь совершенно отдельный элемент дороги не являющийся частью проезжей части. А полоса - это часть именно проезжей части.

 

Цитата
  • проїзна частина - елемент дороги, призначений для руху нерейкових транспортних засобів. Дорога може мати декілька проїзних частин, межами яких є розділювальні смуги;
  • смуга руху - поздовжня смуга на проїзній частині завширшки щонайменше 2,75 м, що позначена або не позначена дорожньою розміткою і призначена для руху нерейкових транспортних засобів;
  • трамвайна колія - елемент дороги, призначений для руху рейкових транспортних засобів, який обмежується по ширині спеціально виділеним вимощенням трамвайної лінії або дорожньою розміткою. По трамвайній колії допускається рух нерейкових транспортних засобів відповідно до розділу 11 цих Правил;
  • тротуар - елемент дороги, призначений для руху пішоходів, який прилягає до проїзної частини або відокремлений від неї газоном;

 

Змінено користувачем WAC47
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179612
Поділитись на інші сайти

Додаткові фото розставили все по своїх місцях. 

Отже, дана проїжджа частина має лише дві !!! смуги для руху в одному напрямку. На другій смузі знаходиться колія трамваю. Сенс, рухаючись, змістився частково на ліву смугу, де зіштовхнувся з вантажівкою. 

 

 

Нагадаю, що багато міст в Україні і Європі мають дороги з трамвайними коліями. І колії можуть бути і справа, і зліва, і по центру проїжджої частини. І все це є дорога для руху ТЗ, яка може мати, а може і не мати розмітки. У даному випадку візуально трамвайна колія знаходиться у другій смузі. Це лише візуальні припущення. Ми не знаємо, що наміряла поліція. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179617
Поділитись на інші сайти

Скільки смуг для руху - показали б заміри ширини від тротуаро ДО першої  рейки. Саме це і буде шириною проїзної частини. Якщо там більше, ніж 2,75м*2 і менше 2,75м*3, то є ДВІ смуги для руху.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

трамвайні колії не можуть знаходитись на другій смузі, адже згідно ПДД це не проїзна частина. Це елемент дороги, призначений для руху рейкових транспортних засобів. А проїзна частина - елемент дороги, призначений для руху нерейкових транспортних засобів (п.1.1).

І тоді водій вантажівки взагалі виїхав ЗА межі прохної частини.

Змінено користувачем martinger
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179630
Поділитись на інші сайти

Отже, водій вантажівки, знаходячись ПОЗА проїзною частиною, здійснив наїзд на автомобіль, що знаходився НА проїзній частині. Те ж саме, що здійснюючи обгін по обочині зачепити авто, що їде по асфальту дороги...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179632
Поділитись на інші сайти

47 хвилин тому, martinger сказав:

 

sens2012 трамвайні колії  згідно ПДД це не проїзна частина. Це елемент дороги, призначений для руху рейкових транспортних засобів. А проїзна частина - елемент дороги, призначений для руху нерейкових транспортних засобів (п.1.1).

 

На обидвох фото трамвайна колія є проїжджою частиною дороги. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179643
Поділитись на інші сайти

Правила ПДР. Пункт 11.8. По трамвайній колії попутного напрямку, розташованій на одному рівні з проїзною частиною для нерейкових транспортних засобів, дозволяється рух за умови, що це не заборонено дорожніми знаками чи дорожньою розміткою, а також під час випередження, об'їзду, коли ширина проїзної частини недостатня для виконання об'їзду, без виїзду на трамвайну колію.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179649
Поділитись на інші сайти

14 хвилини тому, sens2012 сказав:

На обидвох фото трамвайна колія є проїжджою частиною дороги. 

Не є. Я тобі цитував ПДД де вказано чим є трамвайна колія.

4 хвилини тому, sens2012 сказав:

Правила ПДР. Пункт 11.8. По трамвайній колії попутного напрямку, розташованій на одному рівні з проїзною частиною для нерейкових транспортних засобів, дозволяється рух за умови, що це не заборонено дорожніми знаками чи дорожньою розміткою, а також під час випередження, об'їзду, коли ширина проїзної частини недостатня для виконання об'їзду, без виїзду на трамвайну колію.

 

Тут ніде не сказано что трамвайна колія прирівнюється до проїзної частини чи є її частиною. Тут сказано лише що по трамвайним коліям дозволений рух. Все.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179652
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Пункт 11.8 ДОЗВОЛЯЄ рух по трамвайним коліям. Дозволяється рухатись так само й по узбічюю, полю, якщо позашляховик, то й по ріллі можна (якщо господар поля не проти...). Але НЕ проїздна частина. П.1.10 ПДР чітко описує що є проїздною частиною, смугою для руху. На фото автомобілі їдуть не по проїзній частині, а по трамвайній колії. Це абсолютно різні елементи дороги. До того ж ПДР ще й чітко вказує про межі проїзної частини, яка закінчується з початком трамвайної колії.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179655
Поділитись на інші сайти

виходить, що проїжджої частини не існує... Адже іншого шляху, ніж по трамвайній колії немає. Це фото Кракова. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179657
Поділитись на інші сайти

По фото явно видно. что фура вылезла на третью полосу, т.е. трамвайные линии и пыталась совершать опережение совершенно не беспокоясь и не задумываясь о последствиях ДТП в мертвой зоне видимости.

Также на одном из фото видно, что там достаточно плотное движение в три ряда и однозначно цепонуть кого то в мертвой зоне - это всего лишь вопрос времени.

Ну и фото повреждения фуры показывает, что фура вообще не пострадала и отделается легкой подкраской... а то и просто тряпкой протрут.

 

Короче фуре ни в третьем ряду ни тем более на рельсах делать было нечего.

Если написал на отдельном листе комментарии, то так и нужно говорить, что протокол не подписал ибо с ним был не согласен и не признаю себя виновным!!! ПДД соблюдал и был уверен, что все едущие за мной следом также соблюдают ПДД и смотрят по сторонам дабы не совершить наез на впереди едущее авто, а все коменты изложил на отдельном листе, где и стоит подпись.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179658
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, sens2012 сказав:

виходить, що проїжджої частини не існує... Адже іншого шляху, ніж по трамвайній колії немає. Це фото Кракова. 

Территория стоянок тоже не является проезжей частью. Ну и что с того?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179659
Поділитись на інші сайти

Нагадаю.

32 хвилини тому, WAC47 сказав:

Тут сказано лише що по трамвайним коліям дозволений рух. Все.

 

Був би там тротуар - по українським ПДД рух там був би заборонений. Але там трамвайна колія, по колії рух дозволений.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179660
Поділитись на інші сайти

26 хвилин тому, sens2012 сказав:

виходить, що проїжджої частини не існує... Адже іншого шляху, ніж по трамвайній колії немає. Це фото Кракова.

Так. Тут діють правила руху по автомобільній дорозі, зокрема по трамвайним коліям, а проїзної частини (якщо не набереться 2,75м від тротуару до колії в одному з напрямків /праворуч погано видно/) як такої  не існує...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179664
Поділитись на інші сайти

Сегодня был в страховой где застрахован грузовик. Написал заяву, пофоткали Сенса. Страховик говорит, что советует менять полностью 2 двери на хорошие б.у. Всеравно красить нужно в любом случае, а эти двери имеит глубокие изьяны. Могут не сильно выровнять и много щикатурки наложить, которая со временем начнет отлетать... Посмотрим, как и что будет. В любом случае все будет после решения суда. Был в своей страховой ВУСО, сказали ничего писать не нужно. Страховой случай зарегистрировали. Юрист обесчал приехать через неделю и назначить встречу.  

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179669
Поділитись на інші сайти

У меня еще вопрос возник, что считать границей трамвайных путей. В правилах ПДР написано так "Трамвайна колія — елемент дороги, призначений для руху рейкових транспортних засобів, який обмежується по ширині спеціально виділеним вимощенням трамвайної лінії або дорожньою розміткою". Но в майом случае нет не специального мощения и тем более розметки. Тогда как?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179678
Поділитись на інші сайти

От рельса. В данном случае два разных слоя асфальта это не специальное мощение, а просто два разных слоя положенных в разное время разными бригадами. Иногда и у нас могут положить асфальт сразу одним слоем, получается так же красиво как и в Кракове.

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

А могут и в два прохода и тогда обычно слой прикрывающий шпалы отличается.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179680
Поділитись на інші сайти

А почему от рельса. Трамвай же тоже имеет ширину, которая больше ширины рельс, пусть даже фура шире....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179683
Поділитись на інші сайти

Просто для себя хочу уточнить почему от рельсы? Потому что в данный момент там не было движения трамвая (я это видел когда пересекал перекресток) и правильным будет  расчитывать дистанцию и интервал движения от рельсы? Получается так?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179689
Поділитись на інші сайти

Просто так сформулировано в ПДД - только сама колея на поверхности является тем что определено как трамвайная колея. То что у неё под асфальтом шпалы заходят под проезжую часть это интересно только дорожным рабочим.

 

А водитель об этом задумываться не должен, разве что когда он едет параллельно с трамваем и тогда уже важна не колея, а соблюдение интервала до корпуса.

 

По ПДД край трамвайной колеи может быть обозначен разметкой или конструктивно в виде "вимощенням". Опустим тот очевидный факт что вымостить что-либо можно лишь камнем, а не асфальтом. Пусть там в очередной раз просто не очень хорошо применили слово. Чтобы что-то считать специальным вымощенням это что-то должно как-то конструктивно отличаться. На фото никакого конструктивного отличия нет, если лишь положенные в разное время полосы асфальта.

Змінено користувачем WAC47
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179691
Поділитись на інші сайти

Теперь понял. Спасибо.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/94777-pervoe-dtp/page/5/#findComment-2179693
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.