Перейти до змісту

Життя Audi A6 Allroad в "еміграції"


Рекомендовані повідомлення

В свое время у родственника была своя а8 2002 года 4.2 - просто турбо самолет, переключать передачи можно и ручкой и на руле или просто ехать в обычном автомат/режиме, а зимой то вообще с ума можно сойти от работы кватро привода. Но расход и обслуживание :shock: , а потом кризис, курс $, так и не признался за сколько ее продал.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93812-zittya-audi-a6-allroad-v-emigraciyi/page/21/#findComment-2226488
Поділитись на інші сайти

2 години тому, tu-22m3 сказав:

В свое время у родственника была своя а8 2002 года 4.2 ...

в сабже указан А6, 2.5, их сравнивать некорректно

 

с таким же успехом я могу кивать на своего знакомого, котрый купил себе бтр, полный привод, расход там просто космический

ниче, ездит в свое удовольствие, продавать пока что не собирается

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93812-zittya-audi-a6-allroad-v-emigraciyi/page/21/#findComment-2226504
Поділитись на інші сайти

30.11.2018 в 12:18, rebus сказав:

Шкода, що не хочеш флуда. 

Мені дуже цікаво.

скажімо так - весь ремонт мені по ричагам і іже з ними обійшовся тошки дорожче як комплект ричагів лемфьордер в магазині. )))

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 спасибо за мнение. да, где-то так и бывает. Хоть ауди и далеко не свежая. На сегодня нужно ещё вкладывать - нужно менять тормозные трубки и шланки - не возможно раскрутить ((( пока ещё не критично состояние шлангов - катаюсь и решаю вопрос по таможне. 

 да, как-то так и тут. Только и вправду это немного разные двигатели. Но по сути что тот что тот - прожорлив. 4.2 изначально рассматривался как вариант с установкой на него ГБО. Но там это очень большая редкость. 

у меня ещё возможно отключение верхних передач на бездорожье. Могу ехать только 1-2, или 1-2-3, 1-2-3-4. на более поздних уже этого небыло. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93812-zittya-audi-a6-allroad-v-emigraciyi/page/21/#findComment-2226843
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

що ж, подумав, вирішив написати початок опусу про те, як завершувався напівлегальний статус авто в Україні. ))) 

Почалось все десь одразу після того, як закон опублікували. Як би я не погоджувався з акцизом і його ставками - інша частина - що автомобілі таки можна розмитнити, робила свою справу. Бо автомобіль за два роки цілком себе виправдовував, особливо зимою. І позбуватись його я не збирався. Я прикинув що по грошах, зрозумів що на моменті я не готовий встрягати в розмитнення, і вирішив почекати. Почекати з двох причин. 1) кращого фінансового становища і 2) коли вже пройде перша хвиля і буде зрозуміло де і які шишки. 

Тому я спокійно спостерігав за друзями і знайомими, які "бодались" з митницею на рахунок оцінки по шваке, на черги на сертифікацію тощо. Спостерігав, але і тримав руку на пульсі. Бо відкладати на останній день не збирався.

Попередньо була домовленість з

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 що він поїде знімати авто з обліку, але всі витрати на тих, чиї машини будуть зніматись. І під новий рік я вирішив активізувати все і всіх. Взяв на себе ризик оплати квитків на літак, а вже потім підтягували інших Коліних клієнтів. У підсумку зібралось аж 38 машин, тому на машину вийшло по 553.53 грн витрат на відрядження ))) 

І ось 16 січня авто стало повноцінним "емігрантом", втративши естонську прописку. А 23 січня отримало дозвіл отримати українську прописку. А саме - розмитнилось і пройшло сертифікацію. Тепер на черзі забрати сам сертифікат і отримати вже київську прописку. 

Що по грошах, бо всіх це цікавить у першу чергу ))) 
Розмитнення вийшло 80500. Митні платежі по декларації на 200 грн менші, тому розберусь що до чого і якщо таки переплатив, то буду писати заяву на повернення переплати. Машину я сам оцінив у 1800 євро, виходячи з поточної вартості аналогічних авто в Естонії та після перевірки по німецьких сайтах, "аля-шваке". Німці показували цифри в діапазоні 1800-1900 євро, тому вирішив що 1800 може пройти. Так і вийшло. Тому заплатив мита на 5718,94, акцизу 44584,30, "добровільний внесок" 8500 і ПДВ 21491,92 грн. Якби розмитнювався вже після 22 лютого (а цю дату називають закінченням "пільгового" 50% акцизу), то сума платежів склала б на приблизно 53 тис грн більше. 

Сертифікація вийшла 3200 грн, особливо ніхто не прискіпувався. та й що можна хотіти від європейського! авто з каталізатором, в хорошому стані. справними системами, новою резиною і перебраною ходовою? ;-) Найбільшим приколом було те. що в декларацції я перевірив нщоб коди (він-код і мій ІПН були правильні, а от наявність печаток я і не знав де які мають бути. На сертифікації це одразу помітили, і щоб пройти сертифікацію - довелось включати всі канали - точніше підключати Миколу і через нього весь ланцюжок. але через 5 хвилин в мене вже були фото нової декларації і через 10 пройдена сертифікація. а ще через годину і сама декларація з печатками ))) 

Так що дуже дякую  за те що він всестаки вміє все організувати, і організувати відповідно для всіх своїх клієнтів на високому рівні ))) знаючи багато років - я ще жодного разу не пошкодував що мав з ним справу. та й взагалі, все більше переконуюсь що lanos Clan це реальна тєма ))) 

далі буде...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93812-zittya-audi-a6-allroad-v-emigraciyi/page/21/#findComment-2229487
Поділитись на інші сайти

ВІТАЮ!!!!!!! :clapping::017::clapping::party::patriot:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93812-zittya-audi-a6-allroad-v-emigraciyi/page/21/#findComment-2229533
Поділитись на інші сайти

Тарас, вітаю з легалізацією!)

Сума розмитнення відносно нормальна вийшла! Тепер у авто зявився єдиний повноцінний власник!!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93812-zittya-audi-a6-allroad-v-emigraciyi/page/21/#findComment-2229535
Поділитись на інші сайти

я так понимаю - в сумме где то в 10к у.е уложился - покупка, ремонты, легализация?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93812-zittya-audi-a6-allroad-v-emigraciyi/page/21/#findComment-2229541
Поділитись на інші сайти

Поздравляю:pozdrav:

мне больше интересно сколько вышло в итоге, без ремонтов?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93812-zittya-audi-a6-allroad-v-emigraciyi/page/21/#findComment-2229543
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

надо все считать - без тех ремонтов, авто бы уже стояло на приколе.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93812-zittya-audi-a6-allroad-v-emigraciyi/page/21/#findComment-2229546
Поділитись на інші сайти

3 години тому, docstat сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

надо все считать - без тех ремонтов, авто бы уже стояло на приколе.

ну тогда и солярку считать надо, без нее машина не ездила бы

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93812-zittya-audi-a6-allroad-v-emigraciyi/page/21/#findComment-2229569
Поділитись на інші сайти

1 година тому, LAVe сказав:

ну тогда и солярку считать надо, без нее машина не ездила бы

ну это бред конечно.

 

Если на машине пневмо-балон лопнул - то его ремонт не считать?

В новом бы авто он бы работал и работал. А это реальные издержки б/у машины, и на них не стоит закрывать глаза.

Змінено користувачем docstat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93812-zittya-audi-a6-allroad-v-emigraciyi/page/21/#findComment-2229572
Поділитись на інші сайти

1 година тому, docstat сказав:

ну это бред конечно.

 

Если на машине пневмо-балон лопнул - то его ремонт не считать?

В новом бы авто он бы работал и работал. А это реальные издержки б/у машины, и на них не стоит закрывать глаза.

считай стоимость авто отдельно, ремонт отдельно, топливо отдельно

к стоимости авто можно добавить сопутствующие расходы по приобретению и постановке на учет, но никак не ремонт

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93812-zittya-audi-a6-allroad-v-emigraciyi/page/21/#findComment-2229573
Поділитись на інші сайти

Що ж, буду завершувати опус )))

Учора авто отримало київську прописку. Номер не вибирав, що дісталось те дісталось. Але сміявся довго. Реєструючи ланос отримав номер, який при зведенні до однозначного числа дає 7. Тут теж 7. Фарт? ;-)

 

А постановка на облік відбувалась таким чином... зранку поїхав забрав сертифікат. Хоча треба було мабуть таки в четвер їхати, і просканувати на пам'ять ))) але вже як вийшло. зробив фото, але не мав ще навіть часу його подивитись. 

В МРЕВ знову про все турбувався

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, і для мене і для інших своїх клієнтів, з якими ми розмитнювались, сертифікувались і тепер ставали на облік разом. Вранці сертифікати забирали разом з двома братами з Січеславщини на таких же олроадах ))) разом з ними ми і проходили сертифікацію. Ну і разом поїхали в МРЕВ.

Покуривши бамбук, дочекались експертів. потім підписали всі папери... але мене ткнули носом перевірити адресу, а от решту ні (( і я не догледів що колір вписали помилково ((( нас було два сірих і один чорний олроад, а зробили документи на одного сірого і двох чорних. і помилились на мені. Тому довелось ще одразу поміняти техпаспорт через зміну кольору. 

І вже в 15 годині я виїхав від Ярисі з новим полісом ))) старий скасували, залишок перерахували і доплатив скільки треба було. 

 

Ну і тепер всім довгоочікувані суми витрат.

Давайте одразу відділимо мухи від котлет. Машина то машина, а все інше - то все інше. Чому так? бо нову машину я однозначно не розглядав, і не купував би. Це було б вживане авто, і будь-яке вживане авто вимагало б ремонтів і сервісу. Також одразу хотів викинути всю суму послуг по пригону і оформленню авто, але якби приганяв під розмитнення (якби воно тоді було дозволене для таких авто) то всеодно б потратився. Тому вартість послух я розділив на дві частини. 
Отже, взяв я 2/3 послуг (бо за самі документи бралось би лише 400 євро тоді. тобто поїздка і пригонка вийшла б 1000-1100 євро)

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Як на мою думку - це ціна "в ринку" українському на сьогодні, авто не потребує суттєвих вкладень найближчим часом (на відміну від того, що купивши аналогічне авто тут орієнтовно тисячу доларів потрібно буде витратити на сервіс для того щоб бути спокійним). 

Крім того - оплата була в розстрочку, адже два роки я користувався авто вкладаючись в ремонти для себе. 
також ще один аргумент... на той час я мав можливість витратити 5.5 тис доларів. Купити за цю суму я міг ланоса. Щоб купити щось краще мені потрібно було продати свій ланос. І може тоді я б купив подібний олроад в Україні. Ціни на авторіа тоді були переважно 10-12 тисяч, за таку комплектацію як в мене хотіли 15. Ну ок. купив би я за 9. Зараз я можу за 8-9 продати свій, і десь за 4 ланос. Отже купивши тоді олроад тут, я зараз мав би активів на 8-9 тис доларів, зараз на 12-13. 

 

Звісно знайдуться різні аргументи, що я витрачав на обидві машини гроші, що одна б обходилась дешевше. але я мав можливість пересуватись у будь-який час, коли одна з машин була з тих чи інших причин "на приколі".

маю надію що я відповів на більшість запитань ))))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93812-zittya-audi-a6-allroad-v-emigraciyi/page/21/#findComment-2229614
Поділитись на інші сайти

Знову черті за сертифікацію беруть кошти, а повинні видавати бумажку безкоштовно.

 

А яку роботу зробив брокер на $300?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93812-zittya-audi-a6-allroad-v-emigraciyi/page/21/#findComment-2229627
Поділитись на інші сайти

Тарас, якось дорогувато виходить сама купівля. Чи я помиляюся? Я не відстежував цін, але згадучи твою розповід про вибір авто, виходить, що для того що нормальні авто ТАМ теж коштують грошей.

І казки про те, що можна взяти ауді "піся-ляля" за 800 Євро - це все ж таки казки.

Я правий?

Хоча знову ж таки тут, на форумі є ще один аудівод, який взяв А3 за гарну ціну та при розмитненні має непоганий зиск у різниці цін на такі ж офіційні. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93812-zittya-audi-a6-allroad-v-emigraciyi/page/21/#findComment-2229628
Поділитись на інші сайти

55 хвилин тому, rebus сказав:

... ауді "піся-ляля" за 800 Євро - це все ж таки казки.

...

за 800 евро даже ланос не будет "піся-ляля"

 

гольф 1000-2000

пассат 1500-3000

ауди 2500-4000

туарег 4500-6500

 

соответственно что дешевле, само не всегда едет

что поновее и посвежее, будет дороже

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93812-zittya-audi-a6-allroad-v-emigraciyi/page/21/#findComment-2229630
Поділитись на інші сайти

в принципе нормально - за 9 тыс у.е машина.

Еще бы ремонт отдельной колонкой. Все же там тоже деньги тратились. Хотя - правда - б/у машина это б/у - практически любое авто тянуло бы деньги.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93812-zittya-audi-a6-allroad-v-emigraciyi/page/21/#findComment-2229632
Поділитись на інші сайти

5 годин тому, GlaS сказав:

((: жесть

Жесть буде через місяць... +53 тис гривень)))

1 година тому, rebus сказав:

Тарас, якось дорогувато виходить сама купівля. Чи я помиляюся? Я не відстежував цін, але згадучи твою розповід про вибір авто, виходить, що для того що нормальні авто ТАМ теж коштують грошей.

І казки про те, що можна взяти ауді "піся-ляля" за 800 Євро - це все ж таки казки.

Я правий?

Хоча знову ж таки тут, на форумі є ще один аудівод, який взяв А3 за гарну ціну та при розмитненні має непоганий зиск у різниці цін на такі ж офіційні. 

Тоді ціни були такі. Номальна ауді кватро менше 3 тис євро не коштувала. Тим паче олроад. До 2к були передньоприводні.

Зараз розмитнювалась за ціною 1800 євро виходячи з поточних цін. Це біля 2 тис євро. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93812-zittya-audi-a6-allroad-v-emigraciyi/page/21/#findComment-2229633
Поділитись на інші сайти

2 години тому, Sans84 сказав:

Знову черті за сертифікацію беруть кошти, а повинні видавати бумажку безкоштовно.

 

А яку роботу зробив брокер на $300?

Я взагалі не розумію яку відповідність євро стандартам треба підтверджувати для авто з європи?

 

Брокер робить декларацію, узгоджує її з митницею - і я плачу грошу вже знаючи що вона пройде з такими цифрами. Звісно що можна знайти дешевше. Але з косяками. 

 

 

Я ще забув про те що деньєна митниці 850 грн. Не виїхав - ще за день плати

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93812-zittya-audi-a6-allroad-v-emigraciyi/page/21/#findComment-2229634
Поділитись на інші сайти

Сидят в той раде, придумывают разные идиотские законы и сосут потихоньку бабло. Твари! А за что еще 53 к?

Змінено користувачем DEVILWALKER
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93812-zittya-audi-a6-allroad-v-emigraciyi/page/21/#findComment-2229636
Поділитись на інші сайти

5 годин тому, DEVILWALKER сказав:

... А за что еще 53 к?

Кто не успеет растаможиться до 25.02 получит полный акциз плюс ндс, то есть плюс 1-2 тысячи евро к стоимости растаможки.

Таки жесть, если кто решится на такой аттракцион невиданной щедрости

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93812-zittya-audi-a6-allroad-v-emigraciyi/page/21/#findComment-2229651
Поділитись на інші сайти

12 годин тому, DEVILWALKER сказав:

Сидят в той раде, придумывают разные идиотские законы и сосут потихоньку бабло. Твари! А за что еще 53 к?

Акциз на мою машину складає 75*2.5*15=2812.5 євро. Зараз до 25 лютого діє "знижка" 50%. Тому я платив 44 тис грн. Буде орієнтовно 88. А ще ж акциз включається в базу нарахування ПДВ. Це додає ще 20%. Тобто 8800 грн. І сумарно 44+8.8 дає майже 53 тис.

7 годин тому, LAVe сказав:

Кто не успеет растаможиться до 25.02 получит полный акциз плюс ндс, то есть плюс 1-2 тысячи евро к стоимости растаможки.

Таки жесть, если кто решится на такой аттракцион невиданной щедрости

О. Дякую. Я відповів, а потім побачив. Телефон - зло ))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93812-zittya-audi-a6-allroad-v-emigraciyi/page/21/#findComment-2229654
Поділитись на інші сайти

17 часов назад, catkiev сказал:

Я взагалі не розумію яку відповідність євро стандартам треба підтверджувати для авто з європи?

ніякого. Нещодавно зам мінтранса давав їм по бошці за вимагання коштів і повинно було стати все безкоштовно (крім випадків, коли авто не сертифіковано для европи, або відбувається зміна в конструкції авта). 

17 часов назад, catkiev сказал:

Брокер робить декларацію, узгоджує її з митницею - і я плачу грошу вже знаючи що вона пройде з такими цифрами. Звісно що можна знайти дешевше. Але з косяками. 

різниця тільки в кількості походів до банку - я чи 2 рази. Бо брокер тільки має доступ до бази оцінювання авто митницею (корупція чистої води), тому ви платите лише один раз на відміну від заповнення декларації самостійно, коли потрібно заплатити визначену вами в декларації суму, а потім доплатити до того розміру, який визначить митниця.

17 часов назад, catkiev сказал:

Я ще забув про те що деньєна митниці 850 грн. Не виїхав - ще за день плати

приватна стоянка на території митниці?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93812-zittya-audi-a6-allroad-v-emigraciyi/page/21/#findComment-2229673
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Sans84 сказав:

ніякого. Нещодавно зам мінтранса давав їм по бошці за вимагання коштів і повинно було стати все безкоштовно (крім випадків, коли авто не сертифіковано для европи, або відбувається зміна в конструкції авта). 

 

не отрицаю, что сертификация б/у авто - бред сивой кобылы

это тех.осмотр в чистом виде и по сути, и в том виде, как его выполняют

 

 

что касается зам министра, то он давал по шапке за определение норм экологической чего-то там.

в  техосмотре сертификации нет такой процедуры и денег за нее не берут

по крайней мере в отношении не американских авто

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93812-zittya-audi-a6-allroad-v-emigraciyi/page/21/#findComment-2229675
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.