Перейти до публікації

Життя Audi A6 Allroad в "еміграції"


catkiev

Рекомендовані повідомлення

Ну що, друзі, приймайте ще один НЕ ланос в клубну родину )))) 

 

На добавку до 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 (авто ще не продається, і найближчим часом не планую) до вашої уваги тепер ще й Audi A6 C5 4B Allroad Quattro 2001 року ))))

Комплектація. Все штатне

Спойлер

2.5 TDI АКПП

двозонний клімат

Пневматична підвіска (регулюється)

Круїз-контроль

Салон шкіра Recaro

подушки безпеки (точно скільки їх не знаю)

електр зеркала зі складуванням

ABS, ESP

4 попогрійки

омивач фар

підсвітка ніг і асфальту з дверей

штатний зйомний фаркоп

сонце-захисні сітки на задніх дверях і в багажнику

CD-changer

звук BOSE

ну і ще різні плюшки

 

 

 

Трошки фото. Фото з оголошення. бо свої ще не зробив. Але вони відображають реальний стан авто.

Спойлер

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

 

Ну а тепер про муки вибору.....

Спойлер

 

Думки пересісти на щось вищого класу були давно. Тому по трошки підзбирував фінанси, відкладав, ну і заодно приглядався до того, що я зможу собі купити. Варіант кредиту не розглядався, оскільки прорахувавши свої можливості, переплати і т.д., а також втрати авто в ціні... цей варіант було відкинуто одразу. Тож по черзі...

 

1. Першим варіантом розглядалась  Reno Megane після 2011 року, забагато начитався БЖ V@nia та Jemen, та й були кінці на нормальних людей. хто б вибрав і пригнав до кордону, і не взяв би за це надзвичайних грошей. Але тут треба було спочатку продавати ланос, і не виключено що ще й позичати трохи. Трошки дивився і на інші авто по такій схемі.

2. Другим варіантом мене заразив Женя eraser, який покатав і розповів все до болтика про Opel Vectra C. Вже навіть перейшли до перегляду машин, і одну в Києві подивилися, але відвертий хлам.  Цей варіант згодом відійшов на другий план, оскільки машин з 3,2 не так і багато, цінник біля 7 тисяч, з потребою вкласти не менше тисячі в неї... 

3. Третім варіантом стало авто на іноземних номерах. Довго їх розглядав, спочатку поспілкувався з Сашою TenderFog-ом про його , так від нього і Антона МТЕ дізнався що в цих питаннях в нас в Києві добре знається Коля NikTar. Останньою краплею стала ось ця , хоча на 70% я вже й дивився в бік прибалтів. Перебравши в голові все, зрозумів що по бюджету я +/- вкладаюсь з максимальним пакетом послуг. і перейшов до більш практичних кроків. 

 

Тепер більше вже про сам вибір і придбання. 

Перше авто яке мені сподобалось на сайтах Литви та Естонії став один дуже класний Opel Vectra C дорестайл, хетч в шикарній комплектації, вже з ГБО і т.д. Але більш детально порозглядав його на фото, зрозумів що не найкращий варіант. 

Другим авто яке я почав розглядати став саме Audi A6 Allroad, але вивчення питання і спілкування з друзями, в т.ч. і сам NikTar дуже скептично (як мені здалося) поставився до цього варіанту, в першу чергу через досить не дешевий ремонт/заміну пневмопідвіски..... 

І тут я у Колі побачив просто A6 Quattro, і покатався на ній.... Все. я остаточно захотів А6. Захотів кватро. Бюджет дозволяв дивитися авто 2001-2004 років. 2005 вже ціна зростала в два рази....

 

Я став дивитися і вибирати. вивчав оголошення. прискіпливо роздивлявся фото...

Одне авто було з заміненим крилом, друге з підозрою на іржавий кузов, третє було з дуже світлим салоном і був ризик попандосу на невідмиваємий (що і підтвердилось потім), а четверте виглядало ну дуже класно.... Був ще один варіант, але не встигли на нього.

 

Тож збираємо фінанси і споряджаємо NikTar-а в Естонію.... В т.ч. купую, тестую в них на тій А6 що катався шнурок і софт, і налаштовуємо все. Ось це і зіграло ключову роль... Бо авто наче виглядає нічого - а по мотору і КПП купа недоліків... 

Отже...

1. 2900 євро, світлий салон - помилок багато, салон вбитий зовсім. відмити навряд би вдалось... отже на 300 євро я попадав на новий салон.... бо було гидко сісти.

 

2. 3000 євро. замінене крило, крашені двері, помилок купа. загажений салон (теж довелось би міняти), і помилки... 

 

3. 3100 євро. Помилок нема практично. найкращий комплект - з люком, память сидінь, стан салону нормальний. але кузов весь ржавий... Скинув фото Ріминому Льоші, отримав дуже неприємний для мене фінансовий висновок.... 

 

4. 3500 євро. Зовні задута по кругу (освіжали), салон затасканий, пробіг скручений, при чому невідомо з якого (в оголошенні 234, на приборці 175, а на стійці кузова наклейка 280.... ), і знову діагностика. і знову неприємні помилки.... 

 

 

І ми вирішуємо подивитися цей Allroad.... Помилок по мотору і коробці нема, є трошки по електриці, але не постійні і ще треба стерти, покататися. Тоді буде зрозуміло що таки робити з ними. Стан кузова задовільний, салону теж. ну на фото досить непогано видно. 

 

З виявлених наразі недоліків:

Спойлер

 

1. Одне колесо було з грижкою. вирішив поїхати на шиномонтаж, щоб хлопці подивились. Хлопці нормальні, перевірені, і їзжу тільки до них вже багато років. Перевірили, довелось прокатати не сильно, але всі диски, заарамували грижку. заклеїли два проколи.... не спускали, але цвяшки були... думаю, що зловив вже їх я.... а не звідти приїхали... 

2. Треба поміняти (вкрутити фактично) антену, бо радіо погано працює.  З антенами треба розбиратися, яка підключена і що робити... бо передня виявилась "колгоспом", задня теж обломана. треба тепло... 

3. в одному місці є натяк ржавчинку на задньому правому крилі. 

4. треба замінити екран БК в приборці

5. пищать колодки (нові практично, але чомусь є писк)

6. нема штори що накриває багажник  - Шторка куплена. 800грн +120 пересилка і наложка

7. ззаду не працює один підстаканник

8. при виключенні запалювання не відключаються прикурювачі. Кажуть так і треба. дивно....

9. на закритій машині не гасне підсвітка положень ричага АКПП. Підозрюю що може бути разом з підкурювачами.... на одній лінії. Тичасово відсунули на другий план, перепідключивши щоб залежала від ключа.

10. В сильний мороз ще в Талліні сів аккум. Аккум замінено на новий. ціна питання 1730 грн

11. Щітки двірників були вбиті. особливо задній. учора вже замінив. Поставив досить дорогі... побачу як будуть терти. 

12. Перекос правого переднього скла, не хоче закриватися

13. кілька місць на даху які треба теж довести до пуття, бо починає ржавіти

14. замінити лампочку в багажнику )))

15. Задній склоочисник не притискається. Треба розбирати. Мабуть важіль під заміну....

16. зняв накладку заднього бампера, бо міг загубити. кріплення під заміну.

 

Отже вже по приїзду було витрачено 2500 грн на колеса і "двірники". 

 

Щоб одразу зняти зайві питання - авто обійшлось під ключ в 5200 євро. Ціна аналогічного авто в нас стартує від 10к доларів, в убитому стані з 2.7 бенз бітурбо....

 

ось так... to be continued.... Буду розповідати як живеться німцю з естонською пропискою в Україні )))

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

спасибо!!!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Не ланос, конечно, но тоже ничего ☺ Пусть радует! Поздравляю с обновкой! 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

спасибо всем.

 

чтобы снять ещё и вопрос финансовый - дописал в первый пост, и напишу тут - не так это страшно, и не с лихвой... слихвой было бы пересеть на Q7 до 5 лет.... а так... это нормальная комфортная поповозка, которая будет кушать уже солярку, в количестве чуть меньше чем ланос газа...  а если давить тапку в пол... с места... как мне сейчас очень хочется на 180 лошадях.... то на трассе больше 8, в городе даже не предполагаю.... а пока экранчик не работает - то и как-то хорошо ))))

3 минуты назад, TenderFog сказал:

В машине посидел. Ребят, это зачееет

да.... на выходных были сплошные "смотрины"....

В субботу провожали нашего "крымского шпиона", так свотрели klevec с "мальчиком" и Зло....

вчера пролетал Корчеватій - заскочил к Андрею Кузьме, 

потом поехал на мойку, приезжали NikTar, TenderFog, Sash, eraser с братом. Sash правда не дождался пока машинку с бокса выгоню, торопился (((

Сегодня будет продолжение ))) после обеда жду в гости POOH_UA ))) если кому хочется - то можете тоже посл часиков 3 заезжать к оперному театру )))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Поздравляю. Я так понимаю авто ввезено на год под нерезидента (заранее сори я не особо в курсе всех схем). Мне б стремно біло бі.... Вот

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

   пока взялись за преммиум класс но с февраля обещают взяться за всех

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

2 минуты назад, wolf3184 сказал:

Поздравляю. Я так понимаю авто ввезено на год под нерезидента (заранее сори я не особо в курсе всех схем). Мне б стремно біло бі.... Вот

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

   пока взялись за преммиум класс но с февраля обещают взяться за всех

 

Только транзит.

Только хардкор.

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я тоже посидел....поклацал автомат и пневму...помацал все что только мацалось крутилось нажималось...

Ауди крута)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

1,3 тис.   387

Поздравляю!!!

Ну, что тут сказать: видел, даже пару метров посидел в руле - Ауди это всегда Ауди!!! Тем более я больной этой маркой ещё с 90-х. Пускай только радует!!!
Хотя я даже не знаю, что можно будет про Ауди в бортовике писать. Ну, разве что: протёр стекло, подкачал колёсико. Именно такой эксплуатации и желаю!!!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Спасибо всем! Машинка ввезена нормально и можно ездить долго. И не читать журналистов. А предпочитать законы и пояснения спецов. Линк выше на тему уже дали. Я по возможности тоже буду писать что буду знать. 

 

Я всем желаю ездить на хороших машинах..

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

2,8 тис.   179

Поздравляю! Да, 4 кольца и жирный олроад)))) Беспроблемной эксплуатации)

P.S. соотношение стоимости запчастей на лань и на А6 примерно какова?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

12 минут назад, Ukraine4u сказал:

Поздравляю! Да, 4 кольца и жирный олроад)))) Беспроблемной эксплуатации)

P.S. соотношение стоимости запчастей на лань и на А6 примерно какова?

Даже не интересовался. Я изначально понимал что значительно дороже. Буду узнавать в процессе. 

Я бы выбор охарактеризовал больше как эмоциональный чем рассудительный.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

поздравляю еще раз с обновкой)) первым делом поклацал пневмо))))))) тоже ооочень нравиться ауди. желаю чтоб машинка только радовала)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Сергей. Спасибо! Юля похоже уже тебе покоя не даст )))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

поздравляю! Будем с интересом наблюдать:beer:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Блиииин, Тарааааас, ты крут нереально. Заивдую белой завистью и поздравляю! Теперь будешь меня на крутейшей таче на встречи подкидывать? )))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Спасибо всем! Конечно буду, как же иначе? А Серж?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.