Перейти до змісту

На литовских номерах в Украине


Рекомендовані повідомлення

Хитрожопый быдловатый пролетариат купил на европомойке автобус мерседес-бамц. И нагло ехал по дороге заранее установленным маршрутом. Наплевав на украинские традиции евробляхофобов не спрыгнул в кювет чтобы уступить дорогу царю на исконно украинских номерах, который пошел на обгон.

 

Прошу не удалять этот пост, поскольку он участвует в местном подсчёте "кто на дороге больший долбодятел".

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221445
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Щодо таксі Uber: Ви знову побачили "скалку і чужому оці"... Якщо постараєтесь і прочитаєте останнє речення даної новини, то побачите там посилання на ще одне ДТП за участю цієї ж служби таксі. І, не повірите, але там фігурує автомобіль на укр. номерах! Дивно? Але факт, як би Ви не намагались в таке НЕ вірити... То чому ціїє "колоди" Ви не бачите? Чому про це не говорите? Бо, мабуть у Вашому розумінні, це звичайне рядове ДТП. А те, що там, за участі "укрбляхи" шість постраждалих, з яких одна смерть, не варто Вашої уваги? До того ж у першому ДТП водій був нетверезий (за матеріалами статті). У цьому також "бляхи" винні? В таких автомобілях, мабуть, є спеціальний пристрій, який через силу вливає у водія порцію алкоголю. В іншому випадку автомобіль з місця не зрушить. А от "укрбляхи" повністю позбавлені такого пристрою, тому їх звинувачувати у ДТП нічого. Логічно...

P.S. "Спокойствие, и только спокойствие..." Треба тримати свій мозок "в руках", щоб ненароком й самому не повірити у таку маячню... Надіюсь, це не заразно?..

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221446
Поділитись на інші сайти

Останнім часом Ярошевич випускає багато роликів в неті. Нема бажання їх всіх викладувати. Але суть останніх роликів досить чітко вимальовується - більшість блях не можуть легально розмитнитися по нових майбутніх законах через цілий ряд причин: від фальшивих документів до відсутності всіх документів як таких. Також знайти  власника за кордоном або дуже важко, або нереально. Або власник давно зняв машину з реєстрації і забув. 

У зв"язку з таким конфузом АЄС шукає і видумує схеми, як на липові документи зробити також липові, але вже через домовленість з митниками і навіть з владою. Вони реально хочуть вимагати від влади можливість легалізувати машини-привиди. І вже починають такі послуги рекламувати. Якщо людина недалека (а на бляхах більшість таких), то її доїти можна безкінечно. Якщо таке не проходить, то АЄС готує запасний варіант - зрив прийняття закону про розмитнення, мотивуючи високою ціною розмитнення. Тут підбурити бляхо-масу на бунт найлегше. Адже машини нелегальні навіть в Європі і все, що вище 300$, для бляхарів не прийнятно. 

Що маємо врезультаті? Законопроекти можуть зависнути на невизначений час. Невизначеність продовжиться на ринку автомобілів. Важко продати (всі чекають закону і здешевлення), страшно купувати (всі чекають закону і здешевлення). Нема резону ремонтувати ввезене, бо ремонти дорогі, а закону нема... 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221447
Поділитись на інші сайти

7 хвилин тому, martinger сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Щодо таксі Uber: Ви знову побачили "скалку і чужому оці"... Якщо постараєтесь і прочитаєте останнє речення даної новини, то побачите там посилання на ще одне ДТП за участю цієї ж служби таксі. І, не повірите, але там фігурує автомобіль на укр. номерах! Дивно? Але факт, як би Ви не намагались в таке НЕ вірити... То чому ціїє "колоди" Ви не бачите? Чому про це не говорите? Бо, мабуть у Вашому розумінні, це звичайне рядове ДТП. А те, що там, за участі "укрбляхи" шість постраждалих, з яких одна смерть, не варто Вашої уваги? До того ж у першому ДТП водій був нетверезий (за матеріалами статті). У цьому також "бляхи" винні? В таких автомобілях, мабуть, є спеціальний пристрій, який через силу вливає у водія порцію алкоголю. В іншому випадку автомобіль з місця не зрушить. А от "укрбляхи" повністю позбавлені такого пристрою, тому їх звинувачувати у ДТП нічого. Логічно...

P.S. "Спокойствие, и только спокойствие..." Треба тримати свій мозок "в руках", щоб ненароком й самому не повірити у таку маячню... Надіюсь, це не заразно?..

В Україні більшість таксі Убер на бляхах. На укр. номерах Уберу мало. В західному регіоні майже немає Убер на укр. номерах. За мого дитинства в 70-х роках не було транспорту безпечнішого, ніж таксі з таксопарків на 24 волгах і автобусів з місцевих АТП. Там бидло-пролетаріат не працював. Працювали професіонали з великим стажем. Часто можна було побачити табличку "За кермом стажер". Так навчали молодь під наглядом старших професіоналів. В автобусів колеса находу не відпадали, на ЛАЗах ніхто влоб не обганяв. Білети купували в касах, або в кондуктора. Водій грішми не займався. Люди доїжджали живі і здорові. Сьогодні ж сатана править бал. Кожен вилупок вважає себе надлюдиною. Вчора він наркоман з підворотні, сьогодні - таксист на блясі. І не на блясі також. Але бляха-таксі - це взагалі нонсенс. Спробуйте в Польщі на укр. номерах таксувати. Або в Німеччині.... Або в Німеччині порушити ПДР і сказати не покажу документів. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221451
Поділитись на інші сайти

Помнится народ волал с матюками на яндекс  такси,а у.ер вижу всех устраивает,но также работает в рашке.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221452
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 В західному регіоні значно більший відсоток авто на єврономерах, тому брати за приклад лише таксі Uber недоречно. Цього літа відпочивав в Закарпатті, так там на укрномерах лише приїжджі. Серед місцевих на укрномерах лише старезні жигулики добиваються до металобрухту. А більш-менш толкові автомобілі всі з єврономерами.

А чи був у Вашому дитинстві (у моєму також) вибір серед таксопарку? Так само й автопарку? Не спорю, порядок, звісно, в транспорті був. Бо у тих водіїв це була офіційна і контрольована державою робота. Чи міг тоді якись водій сісти за кермо "бляхи" й таксувати? Здається, ні. І зогадайтесь чому... Щодо водіїв-професіоналів, то причиною було не те, що лише такий мав моральне й законне право сісти за кермо громадського транспорту, не те, що новачків не допускали, а те, що на одному робочому місці працювали десятки років. Тому самі по собі водії ставали професіоналами. А водії-стажери - це випускники відповідних ПТУ, автошкіл, які після закінчення мали обов"язково відпрацювати на державній роботі (а іншого варіанту й не було). Які направлялись в автоколони з навчальних закладів, після армії. А для основного водія взяти стажера - було досить вигідно: доплата до зарплати за учня. Так, це було абсолютно правильно, тут всупротив нічого сказати не можу.

Щодо коліс в автобусах, то відвалювались вони не менше ніж в теперішній час. А якщо до уваги взяти чисельність транспорту, то то тоді вони (колеса) відвалювались в рази більше. Я добре пам"ятаю той металобрухт з ЛАЗів, ПАЗів, ЛіАЗів і т.д., ті Волги з прогореними глушниками й клеєною-переклеєною, навареною гумою.

Водій грішми не займався? доводилось часто їздити ПАЗиком і ЛАЗом в село за 40км. Водій часто бурмотів до тих, хто білет в касі взяв. Потрібно було йому гроші давати... Кондуктори були лише в міських автобусах. Так, на ходу гроші водій не рахував. Але який то хід бів? Тих 40 км. їхав дві години. І дійсно нікого не обганяв :) Його обганяли корови, що йшли вулицею на пасовище і діти на велосипедах :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221456
Поділитись на інші сайти

Зробили з країни посміховище. Поліція не має права перевірити ліцензію в таксиста. Зате таксист має право їздити без ліцензії, на блясі, п"яним і вбивати людей. Краще автобусом ЛАЗ їхати по трасі 70 км/год, ніж Мерседесом на 120 влетіти в дерево чи комусь в лоб. 

Сьогодні починають контроль швидкості радарами. Є перелік доріг, де радари застосовуватимуть. У Львівській області це сумно відома дорога смерті Київ-Чоп. Ще в радянські часи там постійно стояли даішники і народ платив по повній. Платив, але доїжджав живим. Все повертається. А кількість блях на цьому відтинку просто зашкалює. Нехай платять. Може хоч через кишеню щось дійде. 

Щодо Закарпаття, то через слабку владу в країні, потуранню беззаконню і принципу "крадемо всі", цей регіон стає каталізатором розпаду України. Що місцева влада не знає ситуації? Вони всі в долі. В Закарпатті таке було завжди, але були спецслужби, армія, центральна влада. А як сьогодні влада піде проти країни Євросоюзу? Посла вислали... Смішно. А народ і далі паспортизується. Те саме чекає Галичину від поляків і Буковину від Румунів. А Схід вже захоплений, Криму нема..... До чого привела ліберальна майданна політика? До приниження нації через зубожіння і втрату територій. Це називають революцією гідності. В чому гідність, не зрозуміло. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221471
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Для чого приплітати у цій темі політику!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221477
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Чи мені так здається, чи Ви дійсно починаєте розуміти. "Бляхи" - це не причина, це наслідок. А причину Ви щойно описали. Причина - це саме політика, влада. Але тема не про це, ми тут розглядаємо саме наслідок. А так, як у нашій країні простий народ має дуже опосередковане відношення до політики й влади, то й причина не в ньому. Тому й звинувачувати його (народ) у цій ситуації нічого... Що таке адаптація у природі? Якщо умови життя живих організмів змінюються, то щоб вижити слід або покинути це місце і знайти інше, що відповідає потребам, або адаптуватись (пристосуватись). Людина - це живий організм, тому принцип точнісінько такий самий: або змінити місце проживання, або адаптуватись до нього. Одні діють за першим, покидаючи країну, а ті що залишаються, мусять пристосуватись щоб вижити. Це Закони Природи...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221482
Поділитись на інші сайти

12 годин тому, gonchar сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Для чого приплітати у цій темі політику!

Так само собою виходить. Бляхи давно вийшли за межі суто автомобільної тематики. Бляхарство - це спосіб мислення, спосіб буття, це ментальність. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221524
Поділитись на інші сайти

11 годин тому, martinger сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Чи мені так здається, чи Ви дійсно починаєте розуміти. "Бляхи" - це не причина, це наслідок. А причину Ви щойно описали. Причина - це саме політика, влада. Але тема не про це, ми тут розглядаємо саме наслідок. А так, як у нашій країні простий народ має дуже опосередковане відношення до політики й влади, то й причина не в ньому. Тому й звинувачувати його (народ) у цій ситуації нічого... Що таке адаптація у природі? Якщо умови життя живих організмів змінюються, то щоб вижити слід або покинути це місце і знайти інше, що відповідає потребам, або адаптуватись (пристосуватись). Людина - це живий організм, тому принцип точнісінько такий самий: або змінити місце проживання, або адаптуватись до нього. Одні діють за першим, покидаючи країну, а ті що залишаються, мусять пристосуватись щоб вижити. Це Закони Природи...

Суспільство живе не за законами природи, а за законами, які саме написало і погодилось ці закони виконувати. Якщо якась частина суспільства (наприклад,влада) не виконує, то міняють владу, а не закони. Люмпен не здатен це збагнути і діє найпростішим шляхом згідно теорії "розбитих вікон". Якщо хтось робить щось не так (розбите вікно), то можна і самому поступати подібним чином. Стадний інстинкт. Бляхарі - типове стадо, які мавпують один одного. Живуть за принципом - якщо іншим можна, то чому мені не можна? Якщо такі процеси не припинити, то держава перетвориться у ферму. Всі знають, що на газоні не можна паркуватися. Але достатньо однієї - двох машин, які регулярно паркуватимуться на газоні, і через певний час весь газон буде заставлений машинами. І власники знайдуть тисячу причин, чому вони так поступили. А причина насправді одна - стадо.  

P.S. Серед водіїв, які себе зганьбили бляхо-номером, є значна частина абсолютно законослухняних. І на дорогах вони себе поводять зразково. Звичайно, вони до стада не відносяться. Але через брак інформації, піддатливість обману, стали жертвою шахраїв і влипли в таку халепу. Їх просто шкода. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221526
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Суспільство саме живе за законами природи. Бо звідти всі вийшли. І коли про це починають забувати, то настає крах цивілізації. Суспільні закони притаманні також і природі. Але ці закони пишуться самою природою і адаптовані для того виду, для якого вони написані. А якщо закони пишуться "верхами" для "низів", і "верхи" їх умисно порушують, то гріш-ціна таким законам. Вони написані лише, щоб тримати у покорі "низи". Такі закони не мають права на існування! Стадний інстинкт притаманний абсолютно всім. Можливо є виключення, природа теж помиляється... Щодо газонів (як приклад), то будь-якій забороні повинна бути дозволена альтернатива. Якщо ця альтернатива відсутня, то порушення заборони буде апріорі. Тобто, якщо паркуватись на газоні не можна, то обов"язково повинні бути місця, де паркування дозволене. Якщо у нас в місті громадської вбиральні вдень з вогнем не знайти (за виключенням декількох місць у центрі), то здійснити вимогу природи під кущиком аж ніяк не можна вважати порушенням, бо альтернативного виходу немає. Якщо певну дію можна зробити і законним і незаконним шляхом, то за порушення (дію незаконним шляхом) слід карати. Але якщо шлях є лише незаконний, то ніяке покарання не буде правильним рішенням і позитивного результату не принесе. Якщо більш глобально, то такими прикладами є найдревніша професія, вживання наркотиків та ін.

"Бляхо-номер" - ганьба - це Ваша особиста суб"єктивна думка. Вона нічого спільного з суспільством не має. Це просто фобія і не більше. І в чому жертва законослухнянних водіїв-"бляхарів"? Купити непоганий автомобіль за 2 тис., їздити на ньому 2-3 роки, а потім продати на розборку (беремо найгірший варіант) за 1 тис.? В чому халепа??? Вони все прекрасно розуміють, всі мають варіанти дій. Всі розуміють, що розвиток подій може бути зовсім не однозначним. Чи Ви вважаєте свою обізнаність найвищою?

Змінено користувачем martinger
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221532
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 за такою логікою, авто повноцінно ніхто не буде обслуговувати, а отже така капсула буде небезпечна на дорогах....

9 годин тому, martinger сказав:

Купити непоганий автомобіль за 2 тис., їздити на ньому 2-3 роки, а потім продати на розборку (беремо найгірший варіант) за 1 тис.? В чому халепа??? 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221541
Поділитись на інші сайти

вы так дружно переживаете, что кому делать или не делать.

с колокольни майбаховодов, вас ланосо-рено-пежо-джиливодов тоже не должно быть на дорогах.

потому что вы и ездить мешаете, и гуано ваше ремонтировать не нужно, бо стоит капейки

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221542
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 друже, гуано мабуть у тебе, якщо ти його не обслуговуєш..

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221544
Поділитись на інші сайти

41 хвилину тому, jason_ua сказав:

за такою логікою, авто повноцінно ніхто не буде обслуговувати

Тут вже в кого яка логіка. Я писав, що це найгірший варіант, але у крайньому випадку, ним можна піти. Хто міняє автомобілі що 2-3 роки, то для нього такий розклад подій зовсім не лякає. Але, хто купає автомобіль на 8-10 і більше років, той, купивши "бляху" за 2 тис.дол., вкладе в неї ще певну суму і зробить з неї чудовий засіб пересування на ті 8-10 років. Для мене, наприклад, втратити за 2 роки 1 тис.дол. - варіант не прийнятний. Для мене автомобіль - це довгострокове капіталовкладення. Я вже 9-й рік їжджу на першому автомобілі. Купив його у досить жалюгідному стані (коштів на кращий в той час не було, а автомобіль був конче потрібен для сім"ї) і довів його до пуття. І те, що йому 12 років, вважаю вік досить молодим. Я слідкую за "здоров’ям" свого металевого помічника краще ніж, за своїм :) .Вище писав, що середній вік в Україні зареєстрованих автомобілів (на укрномерах) наближається до 20 років. Так, вже конкретно задумався про заміну, але причиною є те, що за характеристиками такий мене вже не влаштовує, виробничі потреби збільшились... 

Змінено користувачем martinger
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221545
Поділитись на інші сайти

2 години тому, jason_ua сказав:

... ти його не обслуговуєш..

де я таке написав?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221547
Поділитись на інші сайти

В 08.10.2018 в 09:12, martinger сказал:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Чи мені так здається, чи Ви дійсно починаєте розуміти. "Бляхи" - це не причина, це наслідок. А причину Ви щойно описали. Причина - це саме політика, влада. Але тема не про це, ми тут розглядаємо саме наслідок. А так, як у нашій країні простий народ має дуже опосередковане відношення до політики й влади, то й причина не в ньому. Тому й звинувачувати його (народ) у цій ситуації нічого... Що таке адаптація у природі? Якщо умови життя живих організмів змінюються, то щоб вижити слід або покинути це місце і знайти інше, що відповідає потребам, або адаптуватись (пристосуватись). Людина - це живий організм, тому принцип точнісінько такий самий: або змінити місце проживання, або адаптуватись до нього. Одні діють за першим, покидаючи країну, а ті що залишаються, мусять пристосуватись щоб вижити. Це Закони Природи...

Причина у людей в голові. Мені було б некомфортно як мінімум їздити на блясі.

А ще було б соромно.

Я знаю, більшість думає інакше. Більшість думає з позиції "А что для мєня ваша ота страна сделала?!!"

Я - українець. На моємо авто має бути відповідний прапор.

Я не хочу, щоб в моїй Країні їздили авто з іншими прапорами ЯКЩО ВОНИ НЕ ГОСТІ. 

 

 

В 09.10.2018 в 08:47, LAVe сказал:

вы так дружно переживаете, что кому делать или не делать.

с колокольни майбаховодов, вас ланосо-рено-пежо-джиливодов тоже не должно быть на дорогах.

потому что вы и ездить мешаете, и гуано ваше ремонтировать не нужно, бо стоит капейки

І в тому буде раціональне зерно.

Я взагалі за те, щоб у всіх були авто вищого класу. 

А також у всіх НОВІ. :) 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221603
Поділитись на інші сайти

50 хвилин тому, rebus сказав:

Я не хочу, щоб в моїй Країні їздили авто з іншими прапорами ЯКЩО ВОНИ НЕ ГОСТІ.

щось нове :D 
Огласите весь список (с) 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221609
Поділитись на інші сайти

1 година тому, rebus сказав:

Я не хочу, щоб в моїй Країні їздили авто з іншими прапорами ЯКЩО ВОНИ НЕ ГОСТІ. 

А я не хочу, щоб у мой їй країні їздили автомобілі червоного кольору. То колір прапора комуністичного (тоталітарного) режиму. Прапор моєї країни має лише два кольори: жовтий і блакитний. Тому всі автомобілі повинні бути, відповідно, лише жовтого і блакитного кольорів. І білого також не можна, бо такий колір присутній на прапорі "східного агресора". Тому, мені, як мінімум, некомфортно їздити на автомобілях інших кольорів. А ще було б соромно. Я - українець. І моє авто повинно бути лише національних кольорів! Я не хочу, щоб в моїй Країні їздили авто інших кольорів ЯКЩО ВОНИ НЕ ГОСТІ. 

Як вам таке? Тягне на Delirium tremens (біла гарячка)? Як мінімум, з такими думками потрібно звернутись до психіатра. Звісно, те все, що я написав - сарказм.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221612
Поділитись на інші сайти

А хто вас знає,піду до маляра :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221613
Поділитись на інші сайти

38 минут назад, martinger сказал:

А я не хочу, щоб у мой їй країні їздили автомобілі червоного кольору. То колір

ну и так далее. Я просто падаю от смеха :)

 

Эдак надо и про цвет всего говорить. Ну и за одно о сексуальной ориентации и здоровье граждан. Следуя такой предпосылке - вымрем в ближайщее время, т.к. должны остаться в стране только пи...асы и желтушные. Ну или больные желтухой пи...асы

Змінено користувачем Dima26
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221617
Поділитись на інші сайти

А я ніколи не стверджував, що я - нормальний. :D 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221633
Поділитись на інші сайти

В 08.10.2018 в 22:41, martinger сказав:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 Суспільство саме живе за законами природи. Бо звідти всі вийшли. І коли про це починають забувати, то настає крах цивілізації. Суспільні закони притаманні також і природі. Але ці закони пишуться самою природою і адаптовані для того виду, для якого вони написані. А якщо закони пишуться "верхами" для "низів", і "верхи" їх умисно порушують, то гріш-ціна таким законам. Вони написані лише, щоб тримати у покорі "низи". Такі закони не мають права на існування! Стадний інстинкт притаманний абсолютно всім. Можливо є виключення, природа теж помиляється... Щодо газонів (як приклад), то будь-якій забороні повинна бути дозволена альтернатива. Якщо ця альтернатива відсутня, то порушення заборони буде апріорі. Тобто, якщо паркуватись на газоні не можна, то обов"язково повинні бути місця, де паркування дозволене. Якщо у нас в місті громадської вбиральні вдень з вогнем не знайти (за виключенням декількох місць у центрі), то здійснити вимогу природи під кущиком аж ніяк не можна вважати порушенням, бо альтернативного виходу немає. Якщо певну дію можна зробити і законним і незаконним шляхом, то за порушення (дію незаконним шляхом) слід карати. Але якщо шлях є лише незаконний, то ніяке покарання не буде правильним рішенням і позитивного результату не принесе. Якщо більш глобально, то такими прикладами є найдревніша професія, вживання наркотиків та ін.

"Бляхо-номер" - ганьба - це Ваша особиста суб"єктивна думка. Вона нічого спільного з суспільством не має. Це просто фобія і не більше. І в чому жертва законослухнянних водіїв-"бляхарів"? Купити непоганий автомобіль за 2 тис., їздити на ньому 2-3 роки, а потім продати на розборку (беремо найгірший варіант) за 1 тис.? В чому халепа??? Вони все прекрасно розуміють, всі мають варіанти дій. Всі розуміють, що розвиток подій може бути зовсім не однозначним. Чи Ви вважаєте свою обізнаність найвищою?

Ви живете за законами природи, бо звідси вийшли. 

Я живу за Божими законами, бо все створив Бог. Крах цивілізації вже був. Рим. Християнство врятувало світ і створило найпередовішу цивілізацію - європейську. 

Закони пишуться природою для тварин. Для людей закони пишуть самі люди взалежності від своєї ідеології. База європейських законів - християнська ідеологія. Українські закони базуються на європейських.

Якщо крім газону нема де поставити машину, то цивілізована людина не буде ставити взагалі. Або поставить за 2 квартали. Тварина поставить машину на газоні, попісяє і покакає на газон, бо це її природне середовище. Цим тварина відрізняється від людини. 

Якщо немає вбиральні, то людина заплатить в кафе 10 грн. за чай і піде у вбиральню.

Бляхер - це встид і ганьба. Це думка більшості суспільства, що відображається в соцмережах і медіа. 

Бляхер - це халепа, бо бляхеру продавці обіцяли зовсім інше. А саме - безхмарне існування і швидкі закони щодо легалізації блях. Насправді, бляхери всім платять, від всіх залежні і не мають жодних чітких перспектив на майбутнє. Якби вони не були в халепі, то не водили б хороводи по всій країні.

Я вважаю свою обізнаність достатньою, щоб мати чітку позицію щодо такого ганебного явища як бляхи. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221694
Поділитись на інші сайти

В 09.10.2018 в 08:47, LAVe сказав:

вы так дружно переживаете, что кому делать или не делать.

с колокольни майбаховодов, вас ланосо-рено-пежо-джиливодов тоже не должно быть на дорогах.

потому что вы и ездить мешаете, и гуано ваше ремонтировать не нужно, бо стоит капейки

Нам на думку майбаховодів, м"яко кажучи, покласти.... А все тому, що ми купуємо і їздимо в законних межах. 

Бляхи за рамками закону, тому боротьба проти них є справою потрібною і справедливою. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/242/#findComment-2221695
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.