Перейти до змісту

На литовских номерах в Украине


Рекомендовані повідомлення

53 хвилини тому, WAC47 сказав:

Це журнаглистське сміття яке не варте уваги. Нащо витрачати час на обговорення сферичних конів у вакуумі?

Це я знаю.

Питання. НАХІБА таке постити, вентилятор ввімкнувся чи що? :).

Це вже давно видно, хто живе лише мареннями про краще з підстав  запровадження не існуючих реформ. Алеж, хочеться, хай вірить.

Змінено користувачем eco30
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222818
Поділитись на інші сайти

8 годин тому, eco30 сказав:

А яка точка зору у Вас? 

Це перспективний шлях?

7920грн., за свого Ланоса я не згоден сплачувати на "розпилювання бюджету", з причини проведення  "рюкзачних" тендерів.

Хто не буде сплачувати:  1) заборонять експлуатувати ТЗ ?  2) відберуть ТЗ?

Як що так, хай спробують це зробити з дідусем на Жигулі, який молоко на базар возить з бабцьою, я думаю, що у двір ніхто не зможе зайти, якщо дідусь мисливець. Я його підтримаю - Дідуся.

Я свою позицію в цій темі виклав давно і однозначно:

1.  Припинити експлуатацію блях українцями (є багато способів, але влада не може ніяк перед виборами рішитися)

2.  Дозволити імпорт б/у авто під розмитнення не старше 10 років. І не треба жодних еконорм. 

3. Розмитнення повинно складати 50% від ринкової вартості авто 

4.  Не вводити жодних податків на вік. Пункт 2 все урегульовує автоматично. 

 

Для чого видумувати велосипед? У нас вже таке було в 90-х роках і всі були щасливі.  Нові ВАЗи стояли в автосалонах і їх мало хто купував. Всі брали 10 річних німців за 3-5 тис. дол. Потім зробили максимум 8 років, а потім під проект АвтоЗАЗ фактично перекрили імпорт б/у. АвтоЗАЗ накрився, тому треба повернутися до старої схеми. Ліміт в 10 років залишає поле маневру для імпортерів нових машин і для виробництва авто в Україні. Це розумний компроміс. Для розумних людей. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222843
Поділитись на інші сайти

Вопрос в одном: если эконормы по...фиг, если ездить старым авто +20 +30 +40 лет можно ... то зачем тогда нужен пункт 2? Пусть везут всё что хотят и растамаживая и ставя на украинский учёт пополняют наш любимый бюджет. Не так ли?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222844
Поділитись на інші сайти

Я не виключаю, що поправку - податок на вік вводять спеціально під клоунів з АЄС. Весь крик бляхо-масовки перекинеться на відміну цієї поправки. Врезультаті поправка не пройде (важко уявити депутатів, які перед виборами будуть за таке голосувати), а АЄС оголосить це своєю найбільшою перемогою. А все решта залишиться як і було в першому читанні. Ця фейк-поправка дозволить АЄС зберегти лице і тихенько вийти з гри. Вони вже своє заробили. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222845
Поділитись на інші сайти

3 хвилини тому, WAC47 сказав:

Вопрос в одном: если эконормы по...фиг, если ездить старым авто +20 +30 +40 лет можно ... то зачем тогда нужен пункт 2? Пусть везут всё что хотят и растамаживая и ставя на украинский учёт пополняют наш любимый бюджет. Не так ли?

Ні, не так. Старі і дешеві машини з Європи зроблять звалище з України. А 10 річні ще мають залишковий ресурс. Старі і дешеві машини зроблять неможливим ні імпорт нових, ні виробництво нових. Старі і дешеві машини доступні всяким долбо.....бам, алкашам і наркоманам. Дешева стара, але ще потужна машина - це бомба сповільненої дії........ А часто і не сповільненої. Їхні водії повинні сидіти в тюрмі, а не за кермом 300 доларової машини. А те що в нас їздить 30-40 річне, то я щось не чую щодня, щоб Жигуль таранив по зустрічній Москвича в лоб. А щодо ВМВ, Ауді такі новини щодня. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222846
Поділитись на інші сайти

28 хвилин тому, sens2012 сказав:

Ні, не так. Старі і дешеві машини з Європи зроблять звалище з України.

Для предотвращения превращения Украины в свалку надо вводить ТО, причем для всех автомобилей, а не только для тех что ввозятся из-за рубежа. Но ты почему-то не хочешь проверки эконорм, цитирую

Цитата

 

... І не треба жодних еконорм. 

... Не вводити жодних податків на вік. Пункт 2 все урегульовує автоматично.

 

Двойные стандарты? В прочем я не удивлен. Просто для других отмечаю эту особенность твоей гражданской позиции.

32 хвилини тому, sens2012 сказав:

А те що в нас їздить 30-40 річне, то я щось не чую щодня, щоб Жигуль таранив по зустрічній Москвича в лоб.

А я чув, только недавно у вас поблизости - в Тернополе - жигуль разложился на атомы.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222849
Поділитись на інші сайти

Цитата

під розмитнення не старше 10 років. І не треба жодних еконорм. 

 

З якого переляку? Якщо мені подобається Бюїк 70-х років, я повинен мати законну можливість його придбати. І таких поцінувачів я знаю певну кількість. Те саме стосується і багатьох інших аспектів. Наприклад знаю людину для якої Вольво 760 - це мрія дитинства. 

Коротше кажучі, маю намір вступити в "клуб". ;) З описаних вище причин. Коли є авто, яке хочеться мати, але в Україні таких дуже обмежена кількість, є сенс ;) звернутись на ринок ЄС. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222862
Поділитись на інші сайти

Людям з інопланетним мисленням важко зрозуміти найпростіші земні речі. Якщо автомобіль є робочим коником, то у нього мають бути головні критерії: дешевизна, простота, надійність, ремонтопридатність, невибагливість до палива. Маю декількох знайомих, які придбали для роботи VW T3 90-95-х років. Це ідеальний вантажний бусик для дому. Простий, надійний, місткий, маневрений. З трактора злив солярки, в бусика залив і повіз мішки... І якщо трохи відійти від автомобілів, то останніми роками до України надійшло багато вживаних (90-ті роки) тракторів Т-25 з Польщі. Це величезна підмога нашим дрібним аграріям. Це ідеальний трактор для декількох гектарів поля. Простий, надійний, ремонтопридатний. То це також "єврохлам"??? Може нові китайці краще купувати? Те "Г" розвалюється ще в магазині... Дуже часто так самісінько і з автомобілями: старенький Вольво, Ваген чи Мерс будуть ще довго радувати нового господаря.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222866
Поділитись на інші сайти

12,4 тис   59
31.10.2018 в 00:54, Sash сказал:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Водителя хюндая тяжело теперь найти,  как и хозяина авто? Если это не одно лицо!  Как поступать пострадавшему из моего видео? Какой порядок действий? Научите на будущее. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222873
Поділитись на інші сайти

12,4 тис   59

Я сейчас на законных основаниях, за границей, могу купить себе нарезное оружие автоматическое и пистолет боевой. Я его не украду, не куплю не легально. Всё официально. Без каких либо разрешений. И считаю, что такой порядок покупки оружия  должен быть везде. 

Я куплю себе автомат и пистолет. Привезу его в Украину. Я  буду ходить с пистолетом каждый день, потому что с ним гораздо надежнее чем с легальным травматическим оружием. При этом, боевой пистолет будет в разы дешевле и качественней чем отечественные травматические пистолеты  Форт и т.п. При этом если кто-то достанет, чтобы воспользоваться этим недопистолетом типа Форт, против меня, то я хочу иметь в противовес именно боевой пистолет, потому что я хочу иметь большую вероятность выжить, чем ходить с травматической "игрушкой".  И если данный случай будет и я воспользуюсь своим пистолетом, то я смогу его просто выбросить, меня никто не найдёт. И носить я его буду, по причине того, что я считаю, что пистолет без разрешения, гораздо лучше, чем трата денег и передача их государству, на разрешительную систему и т.д. И при этом мне плевать, что у нас запрещено автоматическое оружие, у меня оно есть, я уже купил. Пусть разрешают иметь его, а не подобие пистолетов (травмат и т.п.). Я даже готов заплатить налог государству в размере 10 долларов!!! И глупые вы все люди, считающие, что это не правильно. И считающие, что я не должен ходить сейчас с боевым не зарегистрированным оружием. Если же возникнут вопросы законности покупки данного автомата и пистолета, я покажу чек. Можете звонить в магазин той страны. задавать вопросы, там подтвердят, что покупка сегоя оружия была законна. Всё! 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222875
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, Александр29 сказал:

Водителя хюндая тяжело теперь найти,  как и хозяина авто? Если это не одно лицо!  Как поступать пострадавшему из моего видео? Какой порядок действий? Научите на будущее. 

А это вопрос не ко мне. Люди даже специально страховки делают от всяких там третьих и прочих лиц. Потому что треснет тебя такой бляхер, сбежит, и ищи его потом. А как найти ? Даже если у тебя запись с регистатора с его номерами есть. Только без лица его. Он ту машину, купленную на 1500, может уже на разборку сдал за 1000, а сам на другой бляхе катается. А ты сам что хочешь то и делай со своими повреждениями. Отаке.

В твоем видео и лицо есть, а все равно найти его не могут, судя по комментами под видео.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222877
Поділитись на інші сайти

12,4 тис   59

Нормальный вариант. Из-за того, что блях ставится всё больше, потому как кто-то не желает покупать законно автомобили, нормальные люди должны тратить свои деньги, чтобы свои машины страховать от этих блях?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222878
Поділитись на інші сайти

Дозвіл імпорту б/у не старше 10 років автоматично регулює екологічні норми. Адже там вони постійно підвищуються. 

Введення ТО є позитивним моментом, але важко це реалізувати у нашій країні. Наші громадяни навіть в Литві проходять ТО через хабар. Не кажучи вже про Польщу. Якщо наших громадян запустити в Євросоюз, через 5 років Євросоюзу не стане. "Особливо винахідлива" думка українця завжди на крок випереджає будь-які технічні новинки заходу.  При наявності кількох відеокамер і недоступності клієнта до майстра ТО, наші люди залишають 50 євро в різних закутках машини... При обов"язковому ТО при покупці, є машини, які до кордону не доїжджають. Тому важко уявити ТО у нас без хабаря. З іншого боку, просте рішення не впускати авто старше 10 років, зразу вирішує кілька питань. 

Стосовно ретро автомобілів, то на заході це питання врегульовано. Наприклад, в США можна ввозити без податку на старість машини, старші 30 років. Очевидно, подібні норми є і в Євросоюзі. І у нас можна спокійно можна дозволити імпорт машин, старших 40 років, наприклад, як ретро-категорії. Всерівно, такі ретро погоди на ринку не роблять. Адже це машини, старші 1978 року. 

Податок на старість, виписаний в поправці до 8487 - явна провокація для торгу. У нас таке вводити на даному етапі не можна. Багато сімей, особливо похилого віку, мають машину вихідного дня - чудово збережені Жигулі і Волги. Я сам маю Ниву 1985 року, повністю відновлену, яка готова проходити ТО хоч сьогодні. Податок на старість фактично робить такі автомобілі нерухомістю. Мало того, сильно впадуть ціни на авто, які наближаються до "старості". Ви зараз не можете нормально Ланоси продати. А як продати Ланос 10-12 років, якщо поправка пройде? 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222879
Поділитись на інші сайти

1 хвилину тому, Александр29 сказав:

нормальные люди должны тратить свои деньги, чтобы свои машины страховать от этих блях?

и прошу заметить,что гос-во не особо чешется позаботится о "нормальных".

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222880
Поділитись на інші сайти

 

 

Нннда. Читая бояхофобов прихожу к мысли что если бы вместо блях обсуждался к примеру русский язык то это был бы тот ещё ватно-упоротый топик.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222881
Поділитись на інші сайти

54 минуты назад, Александр29 сказал:

Из-за того, что блях ставится всё больше, потому как кто-то не желает покупать законно автомобили, нормальные люди должны тратить свои деньги, чтобы свои машины страховать от этих блях?

Я еще в прошлом году покупал допстраховку к основной как раз для таких случаев. Когда владельца бляхи не могут найти.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222882
Поділитись на інші сайти

1 година тому, sens2012 сказав:

Введення ТО є позитивним моментом, але важко це реалізувати у нашій країні. Наші громадяни навіть в Литві проходять ТО через хабар. Не кажучи вже про Польщу. Якщо наших громадян запустити в Євросоюз, через 5 років Євросоюзу не стане. "Особливо винахідлива" думка українця завжди на крок випереджає будь-які технічні новинки заходу.  При наявності кількох відеокамер і недоступності клієнта до майстра ТО, наші люди залишають 50 євро в різних закутках машини... При обов"язковому ТО при покупці, є машини, які до кордону не доїжджають. Тому важко уявити ТО у нас без хабаря. З іншого боку, просте рішення не впускати авто старше 10 років, зразу вирішує кілька питань. 

 

Ох уж эти украинцы ... виноваты во всех земных бедах - сбивают с праведного пути европейцев ... под дулом пистолета взятки заставляют брать и закрывать глаза на техническое несоответствие машин

 

1 година тому, sens2012 сказав:

Ви зараз не можете нормально Ланоси продати. А як продати Ланос 10-12 років, якщо поправка пройде? 

что в вашем понимании нормальная продажа??? это когда купил машину, три года поездил и продал с потерей в тысячу долларов??? так, по моему мнению, остаточная стоимость массовой старой вещи должна стремится к цене 5,5грн/кг (ну или по чем там стоиомсть металлолома на сегодня ... не знаю).

 

не будет спроса на старые корчики - будем сдавать на лом ... пока есть спрос - будем выискивать возможность вытащить по максимуму ... обычное человеческое желание снизить свои потери (мое в том числе)

 

1 година тому, Александр29 сказав:

Нормальный вариант. Из-за того, что блях ставится всё больше, потому как кто-то не желает покупать законно автомобили, нормальные люди должны тратить свои деньги, чтобы свои машины страховать от этих блях?

Вы когда последний раз получали деньги от страховой компании??? 

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 - пример .... 100% у крана была страховка гражданской ответственности ... сумма покрытия - ну пускай 200тыс.грн ... допустим - 300тыс.грн ... убытков он нанес намного больше ... кому будут отданы деньги на ремонт и что делать остальным??? судится с водителем и получать от него 1000грн/мес в течении 20лет?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222886
Поділитись на інші сайти

и еще вопрос к ненависникам блях ... почему ни страны Пибалтики, ни Польша не стали помойкой старых европейских автомобилей???? ведь у них дешевая стоимость растаможки, у них можно купить ТО (по словам знатоков)

 

почему Украина обязательно должна ей стать???  

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222887
Поділитись на інші сайти

потому что помойкой они сделали нас. прибалт при зарплате в штуку евро не будет покупать хлам для себя, он

этот хлам гонит для наших нищебродов.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222888
Поділитись на інші сайти

3 години тому, angeldoc сказав:

потому что помойкой они сделали нас. прибалт при зарплате в штуку евро не будет покупать хлам для себя, он

этот хлам гонит для наших нищебродов.

ну да ... они нам, нищебродам, зажимают гениталии дверью и заставляют вывозить хлам ... а получше - прячут в закромах.

 

ж мы постоянно ищем кого-то виноватого??? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222894
Поділитись на інші сайти

Мда... Юридическая безграмотность населения просто зашкаливает. 

Водителя евробляхи, который на ней въехал в Украину, найти не сложнее, чем водителя уробляхи. Точно так же, в случае передачи управления укробляхой третьему лицу (сейчас доверенность не требуется) найти это третье лицо ничуть не легче, чем найти водителя евробляхи, который не вписан там ни в какие документы. 

Что касается страховки: на евробляху автогражданка оформляется точно так же, как и на укробляху. И водитель укробляхи без страховки точно так же платит штраф как и водитель евробляхи. В потере зможет быть только водитель евробляхи, потому что если в него въедут, то по автогражданке компенсацию может получить только владелец или совладелец.   

Теперь по сути. Я уже узнал, как загоняется бляха под будущую растаможку (законы все равно примут, а не примут только в том случае, если "Новый курс" заведет Украину в какой-нибудь Таможенный союз, как Беларусь. Но поскольку такой вариант маловероятен, то нам дорога в ЕС.  Со всеми вытекающими плюсами и минусами).

Что же касается загона бляхи: самый лучший вариант, если авто загоняется для себя, это стать совладельцем и загнать в режиме транзита. Теоретически, если авто не используется в коммерческих целях, то даже штраф 8500 грн платить не нужно. Хотя попытка его наложить будет. Но в свете последних событий и решения Верховного Суда,  такой исход маловероятен. 

 

Ну а тем, кто хочет продать свой 10-летний Ланос за 3500-4000 долларов, советую это делать как можно быстрее. Интеграция в Европу очень скоро приведет к тому, что авто старше 10 лет станут стОить копейки.  

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222896
Поділитись на інші сайти

12,4 тис   59
9 часов назад, Andreyq сказал:

 

 

Вы когда последний раз получали деньги от страховой компании??? 

 

 

В 2010 году. При этом сумма страховки выплаченная была такой, что после продажи ударенного авто + страховка вышел, фактически новый автомобиль более свежего года выпуска и более лучшей модели, который был и куплен. 

Или нужно пробовать ещё и по принципу работать, если страховая якобы не платит, значит можно и страховку не покупать? 

Куда катится страна?

9 часов назад, Andreyq сказал:

и еще вопрос к ненависникам блях ... почему ни страны Пибалтики, ни Польша не стали помойкой старых европейских автомобилей???? 

 

почему Украина обязательно должна ей стать???  

Сколько был в Польше. Именно такое впечатление и осталось. Это была масса убитых  и гнилых авто, ремонт которых был в виде стекловолокна на крылья и пороги и покраска кисточкой. Массу фото себе на память оставил. Ещё тогда говорил, что даже жигули многие у нас в стране в лучшем состоянии чем польские мазды и т.д. 

5 часов назад, vag сказал:

Мда... Юридическая безграмотность населения просто зашкаливает. 

Водителя евробляхи, который на ней въехал в Украину, найти не сложнее, чем водителя уробляхи. Точно так же, в случае передачи управления укробляхой третьему лицу (сейчас доверенность не требуется) найти это третье лицо ничуть не легче, чем найти водителя евробляхи, который не вписан там ни в какие документы. 

Что касается страховки: на евробляху автогражданка оформляется точно так же, как и на укробляху. И водитель укробляхи без страховки точно так же платит штраф как и водитель евробляхи. В потере зможет быть только водитель евробляхи, потому что если в него въедут, то по автогражданке компенсацию может получить только владелец или совладелец.   

Можно пример выплат по страховой, покрытия ущерба, причинённого автомобилем на литовских номерах?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222905
Поділитись на інші сайти

Кажуть, що властивістю людини є прагнення до халяви. І якщо халява можлива, то скористатися нею є чеснота. Навіть якщо такі дії зачіпають інтереси інших людей. Особисто я таких халявщиків за людей не вважаю. У нас у Львові був широко розрекламований експеримент - ресторани пропонували заплатити клієнтам стільки, скільки вони вважають за потрібне. Я часто буваю в ресторанах, але саме на цю акцію не пішов. І не жалкую, адже згодом оголосили результати акції "Плати скільки хочеш". Тут один говорив про ватну ментальнісь. Так ось, це і є ватна ментальність - вкрасти те, що погано лежить і коли за це нічого не буде. Така ментальність прийшла зі сходу від безбожних, безпринципних, скупих і злодійкуватих створінь. Ці створіння їдять з лопати (бо безкоштовно) і найголовніше, не встидаються цього. Так само бляхарі є послідовниками ватників. При найменшій нагоді вони припильнують свою вигоду за рахунок інших. Фактично, вкравши у ближнього. І назвуть це вмінням жити. І всі в них будуть винні, і буде тисяча оправдань. Після львівської акції в ресторанах, мережі, в основному, підтримали халявщиків і сказали, що так і треба жити. Це жах! 

Подаю результати експерименту:

".....Соціальна акція «Відкритий чек», яка 19 жовтня відбулася у 32 львівських ресторанах і кав’ярнях у рамках «Бієналедовіри», спричинила шквал обговорення у соціальних мережах.
Наліпка на дверях ресторанів і кав’ярень – «Бієнале довіри» була сигналом, що у цьому ресторані чи кав’ярні діє акція «Відкритий чек» і можна замовити їжу чи безалкогольні напої, отримати чек і заплатити на власний розсуд, згідно з власною совістю.
Кожній людині, яка заходила у заклад, що підтримав «Відкритий чек», офіціант пояснював суть акції.
Як вислід, більше половини відвідувачів платила суттєво менше від суми, зазначеної в чеку.
Приходили молоді люди, робили замовлення на 500-700 грн, а залишали 10 грн.
Більше 50% клієнтів платили суттєво менше, ніж було вказано у їхніх рахунках,або й просто виходили, не заплативши; чек родина із трьох поколінь становив 2400 грн, а залишили вони всього 40 грн.
Я не розумію людей, які йшли у ресторан і брали стейк, заплативши 10 гривень, в окремих закладах були відвідувачі, які не заплатили за алкогольні напої чи ображали персонал.
Наприкінці дня прийшли студенти, які «розкусили» халяву...
Постійні клієнти й іноземці платили більше, ніж треба.
Більше половини з 32 закладів, які ризикнули взяти участь, припинили експеримент завчасно.
Акція засвідчила, що жлобство й жага халяви т.зв. "простих людей" - не менші виклики розвитку України, ніж корупція,
Рівень корупції можна значно знизити за допомогою законів і неминучого покарання, а те, що з області моралі, законами і карами НЕ відрегулюєш...
Закон не додає совісті.
Який звідси висновок? Поки не зміняться мізки виборців, чекати поліпшення ситуації з корупцією не варто ... http://www.kiev-company.in.ua/yak-projshla-u-lvovi-rezonans…"

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222908
Поділитись на інші сайти

1 година тому, sens2012 сказав:

Кажуть, що властивістю людини є прагнення до халяви. І якщо халява можлива, то скористатися нею є чеснота.

А Ви вважаєте, що якщо для німця, француза, італійця, американця трапиться можливість зекономити на податках, купити значно дешевше певний крам (чи навіть отримати безкоштовно), не заплатити за парковку та ін., то він не скористається цим? Ще й як скористається. Головним критерієм буде те, щоб це не було порушенням закону, бо прийдеться нести відповідальність. Отже, для них (європейців, американців...) ключовим є відповідальність перед Законом. Зауважу, не ПОРУШЕННЯ, а саме ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ!!! І якщо цей американець чи європеєць каже, що "я це робити не буду, бо то не законно", то це аж ніяк не через докори совісті, а саме через боязнь відповідальності перед Законом! Якщо є можливість порушити, але уникнути відповідальності, то такою можливістю користуються охоче. Правда, уникнути дуже важко... Не повірите, але таких людей на планеті Земля більше 7 мільярдів. Погоджусь, що Ви про це могли й не знати...

Змінено користувачем martinger
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222926
Поділитись на інші сайти

 

Слушаем дальше от тех кто не ездит на бляхах про то как из Европы приезжает только хлам

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/93244-na-litovskih-nomerah-v-ukraine/page/252/#findComment-2222931
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.