Перейти до публікації

нет зарядки


siava55

Рекомендовані повідомлення

 Приветствую всех,возникла такая проблема,утром пришел в гараж ,заводить авто, аккумулятор сел,снял подзарядил,завел авто,зарядки нет,лампочка на панели не горит,даже когда включаешь зажигание,тестером меряю напряжение,когда авто работает,11,5 вольт.Перед этим приехал домой все работало нормально.

Может кто-то сталкивался с такой проблемой.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Проверь еще на самом генераторе (для большей уверенности) и меняй регулятор напряжения.Обычное дело.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Благодарю за помощь,

подскажите еще,регулятор напряжения,они на ланосах все одинаковые

или разные.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Якщо при ввімкненому запаленні і НЕзаведеному двигуні лампочка не світиться, то причини: перегоріла сама лавпочка або відійшла в гнізді, розрив проводки від блоку запобіжників до панелі приладів, від панелі приладів до клеми збудження генератора, поганий контакт клеми збудження на генераторі. Далі щітки, реле-регулятор, обмотка збудження. Перевіряється все вольтметром, або лампочкою-контролькою (яка повинна бути обов"язково в сумці з інструментом, це як стетоскоп для лікаря!). При ввімкненому запалюванні і НЕзаведеному двигуні на клемі збудження повинна бути напруга. Контролька повинна засвітитись в неповний накал.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Якщо подати на клему збудження короткочасно +12В (бажано через лампочку) і зарядка з"явиться - несправність у проводці до цієї клеми, якщо ні - в регуляторі чи щітках, кільцях, обмотці збудження.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...

А чем заряжаете вообще? Каким зарядным устройством? Что-то смотрю от того момента, когда я последний раз его покупал, рынок буквально пестрит ними. Непонятно что лучше взять, чтобы на долго. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

От простого до суперрр, и цена такаяже.

Вам то на какие деньги нужно.

А то я к примеру себе спаял и бесплатно получилось, а у вас какие требования?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Давним давно зліпив простеньке зарядне: трансформатор і транзисторний регулятор, амперметр. До цих пір ідеально працює. В даний час на столі лежить напівзібраний імпульсний автомат. Все часу не вистачає закінчити... Одна рекомендація: якщо час дозволяє, намагайтесь заряджати невеликими струмами - 2-3А. Нажаль, теперішні АКБ не завжди витримують рекомендовані для кислотних 0,1С. Сульфатуються дуже швидко. Зарядка невеликими струмами значно продовжить життя "енерджайзера"... Тому, для зарядки "від випадку до випадку" підійде будь-який недорогий з плавним (бажано), або широким ступінчастим регулюванням зарядного струму. Дуже не рекомендую китайські "автомати" та "швидкісні", без регулювання струму. Наявність розтягнутого амперметра - великий плюс.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

А чем заряжаете вообще? Каким зарядным устройством? Что-то смотрю от того момента, когда я последний раз его покупал, рынок буквально пестрит ними. Непонятно что лучше взять, чтобы на долго.

 

Сами пробуйте, как товарищи пишут. Но вообще лично у меня времени не было - потому на атл-е брал - 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

. Считаю, что такие вещи берешь раз и на долго, потому смысла какого-то экономить я не вижу, если уверены в том, что берете. Думаю есть смысл уже на месте спрашивать и точно разбираться что конкретно вам подойдет, вопрос конечно не сильно принципиальный. Я как-то не уделял ему много времени, если что.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

 

Сами пробуйте, как товарищи пишут. Но вообще лично у меня времени не было - потому на атл-е брал - 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

. Считаю, что такие вещи берешь раз и на долго, потому смысла какого-то экономить я не вижу, если уверены в том, что берете. Думаю есть смысл уже на месте спрашивать и точно разбираться что конкретно вам подойдет, вопрос конечно не сильно принципиальный. Я как-то не уделял ему много времени, если что.

 

Спасибо за наводку. Но перед покупкой все же проконсультируюсь у людей, занимающихся этим каждый день, они то точно должны знать. И как сказал martinger - китай тут совсем не помощник, так что буду выбирать понадежней. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.