Перейти до публікації

Потрібна допомога, рекомендація дуже терміново.


Nazarii

Рекомендовані повідомлення

Форумчата добро дня! 

Маю халепу і не знаю, що робити. Потрібна допомога як вийти з неї. Машина сенс 2005.

Їхав сьогодні на роботу, тут помітив, що температура мотору далеко на в межах норми.

По бортовику показує 89-93, на панелі приладів на червоній позначці. Зупинитись не було де і я проїхав так ще метрів 100 після чого з під капоту пішло купу диму з маслом.

Коли відкрив капот, побачив, що весь моторний відсік не то в охолоджувальній рідині не то в моторному маслі. Бачок охолоджувальної рідини пустий, зразу мотор не глушив, вентилятор працював. Крім того, з правого в районі крайнього поршня (біля акумулятора) виходило повітря під тиском в такт з роботою мотору. Обороти холості були в нормі. Температура була 114 градусі. Після обіду планую перевірити наявність масла.

Порадьте, що я можу зараз зробити щоб не нашкодити ще більше і чому таке могло статися.

Потрібно ще якось доїхати до СТО.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Уровень ОЖ проверьте и долейте дисцилировки.


маслло посмотрите на предмет эмульсии и пузырьков в нем.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:


Порадьте, що я можу зараз зробити щоб не нашкодити ще більше.

Не заводи мотор.


Потрібно ще якось доїхати до СТО.

На тросе.


і чому таке могло статися.

Откуда шел воздух не понятно

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Уровень ОЖ проверьте и долейте дисцилировки.

маслло посмотрите на предмет эмульсии и пузырьков в нем.

ОЖ взагалі немає. Я так розумію все ОЖ на капоті і на деталях моторного відсіку. Бачок ОЖ пустий.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Искать причину отсутствия ОЖ в бачке

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

 

По бортовику показує 89-93, на панелі приладів на червоній позначці. 

смени бортовой компьютер на будущее

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Сначала разберись с ОЖ,залей воды-наверняка откуда-то потечет,возможно лопнул патрубок.
Разберешься с этим,а дальше видно будет.

Змінено користувачем Dueller63
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Сначала разберись с ОЖ,залей воды-наверняка откуда-то потечет,возможно лопнул патрубок.

Разберешься с этим,а дальше видно будет.

на обід планую піти купити води дистильованої, перевірю масло. Але боюся чи можна заводити. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 рекомендує на тросі. #3
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

 

на обід планую піти купити води дистильованої, перевірю масло. Але боюся чи можна заводити. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 рекомендує на тросі. #3

 

Можно и водопроводной,для проверки.(временно!!!).Если масло на месте,цвет уровень не поменяло.Вода никуда не уходит-то почему нельзя?Можно.Перегрев уже произошел,последствия возможно вылезут.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Если в масле пены и пузырьков - нет, то заводить можно.

Ну и заодно уровень масла если не поднялся - значит ОЖ в масло не попало.

 

тут больше как пишет

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, где то лопнул шланг и подтекает - отсюда и перегрев.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

в приницпе у тебя сенс и если ремень ГРМ порвет из-за заклинившей помпы, которая не смазывается ОЖ то ничего не будет то, клапана и всякую дребедень не погнет))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

в приницпе у тебя сенс и если ремень ГРМ порвет из-за заклинившей помпы, которая не смазывается ОЖ 

Это все дремучие заблуждения,подшипники смазываются смазкой а не тосолом.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Добре, дякую. Ціль зрозуміла. На обід піду шаманити, там буде видно. Щось найду відпишу.

 

в приницпе у тебя сенс и если ремень ГРМ порвет из-за заклинившей помпы, которая не смазывается ОЖ то ничего не будет то, клапана и всякую дребедень не погнет))

))) Дякую за оптимістичний настрій.

Змінено користувачем Nazarii
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

І так.

Купив 5 л. дистилянт, відкрив капот, перевірив всі патрубки, ніби нічого не тече.

Почав заливати дистилянт, і тут полилось. Опа, і знайшов. Патрубок який йшов то радіатора повністю відійшов від горловини. Я притиснув, закрутив його сильніше хомутом. Залив до кінця дистилянт.

Завів. Мотор завівся без особливостей із досить стабільним звуком як для нього. Переключив на газ, назад на бензин. Все гаразд. До 80 градусів чекати не став. Після роботи буду їхати додому подивлюся чи піднімається температура.

 

Але лякає мене інша річ. Що заставило злетіти патрубок із горловини ? 

Очевидно, що злетів він від внутрішнього тиску, і вся охолоджувана рідина вилилася в моторний відсік. Може несправний термостат ?

І чому в дистилянті який наявне моторне масло ?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ты так и не ответил на вопрос о состоянии и уровне моторного масла? 

Могло пробить прокладку головки между цилиндром и водяной рубашкой. Тогда нагонит давление в систему охлаждения. 

Змінено користувачем Юра 66
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будем оптимистами-слетел потому-что был плохо затянут,ты же затяжку давно не проверял?О плохом пока не думаем,давление в СО всегда есть, при работающем двигателе.,оно и помогло.

Пока наблюдаем,за маслом,за патрубками,за уровнем цветом ОЖ......

Змінено користувачем Dueller63
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ты так и не ответил на вопрос о состоянии и уровне моторного масла? 

Могло пробить прокладку головки между цилиндром и водяной рубашкой. Тогда нагонит давление в систему охлаждения. 

Рівень масла перед тим як завів мотор перевірив, менше від того, що я заливав десь 3/4.  Але заливав його ще в січні 2014 року. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будем оптимистами-слетел потому-что был плохо затянут,ты же затяжку давно не проверял?О плохом пока не думаем,давление в СО всегда есть, при работающем двигателе.,оно и помогло.

Пока наблюдаем,за маслом,за патрубками,за уровнем цветом ОЖ......

Можливо і так, надіюся, що перегрів не вплинув на мотор. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, почти 2 года на одном и том же масле? экстрим  :cowboy:  

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Сначала разберись с ОЖ,залей воды-наверняка откуда-то потечет,возможно лопнул патрубок.

Разберешься с этим,а дальше видно будет.

 

Я теж думаю, що десь або патрубок тріснув або тосольний тройнік, який кріпиться в моторі прогнив...

Бачу вже знайшли причину. Але на майбутнє спостерігайте за тим тройніком, там слабке місце..

Ну і ще раджу кришку бачка охол. рідини дуже плотно не прикручувати.

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ну і ще раджу кришку бачка охол. рідини дуже плотно не прикручувати.

лучше пружинку клапана укоротить и закручивать как нужно))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

лучше пружинку клапана укоротить и закручивать как нужно))

 

Я закручую не до упору і вже на протязі 5 років все ок)тьфу..тьфу..тьфу

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, почти 2 года на одном и том же масле? экстрим  :cowboy:  

ой, в січні 2015 )) помилився з роком )

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Після роботи поїздка додому і сьогодні на роботу без пригод. Все гаразд, в суботу поміняю дистилянт на охолоджувану рідину.

Масло зранку перевірив, все в нормі. Одне бентежить, вода якогось коричневого кольору стала О_о. Мабуть розмішалась із брудом в системі охолодження.

І мотор потрібно ще якось помити бо в середині чого не торкнешся все мокре від охолоджуваної рідини.

Дякую за допомогу у важку годину )

Змінено користувачем Nazarii
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Гість
Ця тема закрита для публікації повідомлень.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.