Перейти до змісту

Бортовий журнал zaz sens 2014


Рекомендовані повідомлення

А вот следующий раз перед обгоном немного сбросить скорость перейти на 4-ю и тогда начинать обгон, и на 5-ю перейти уже в конце обгона.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2037806
Поділитись на інші сайти

  У мене нарікань до КПП поки що немає. У майбутньому коли наїзжу 2000 км і пройду ТО-0 і коли заллю хороше мастило, тоді можливо щось і зміниться в кращу сторону, але на даний момент мене все влаштовує і нарікань немає.

Повірте, зміниться. У мене коробка ожила, коли я поміняв мастило. На порядок краще працює. Жалкую тільки, що цю процедуру виконав після 2-х років експлуатації. Потрібно було після ТО-0 зливати ту жижу і залити нормальне масло. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2037807
Поділитись на інші сайти

Так от про мотор, коли більше ніж половина педалі газу натиснута то дуже шумить, порівняти немає з чим, але напевно то нормально.

 

Починає шуміти мотор після 110км/год. Поставте шумку капота..

 

Лише один раз обганяв пасажирський автобус, то з 70 до 100 на мій погляд довго розганялась на 5 передачі. Прискорення це не про сенс, але машини з кращими характеристиками коштують, як мінімум на 1500$ дорожче у порівнянні з базовим новим сенсом.

 

Як писали вище треба або перейти на 4 щоб швидко обігнати або на 5 обганяти, але швидкість має бути за 80км/год.

 

 

 

 
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2037871
Поділитись на інші сайти

:write: Плавні обгони з 70 км/год можна робити і на 4 передачі. Але це всерівно довго. Для активного обгону з 70 км/год. необхідно задіювати 3-тю передачу. І лише при 90-100 км/год. переходити на четверту. 5-та передача Сенса і обгони - річ не сумісна! Звичайно, шум при обгоні на третій передачі в Сенса зашкалює, але тут треба вибирати - або шум і швидкий безпечний обгін, або обгін затяжний зі всіма витікаючими наслідками... Добре обкатаний двигун Сенса не боїться розкруток. Але поки двигун не обкатаний, за обгони треба забути. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2037902
Поділитись на інші сайти

:write: Плавні обгони з 70 км/год можна робити і на 4 передачі. Але це всерівно довго. Для активного обгону з 70 км/год. необхідно задіювати 3-тю передачу.

 

Як 3-тю?? :blink:  Цеж розірве мотор...Це хіба на мертовому моторі.....

Не дивно, що у вас сенс шумів, коли ви його крутили на 3 передачі на обгонах...

Це просто жах так їздити. Не можу собі уявити. Якби у мене так само їхала машина я б її давно теж продав.

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2037975
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, я на второй разгонял до 60 км/ч можно и больше.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2037979
Поділитись на інші сайти

Не потрібно знущатись з МЕМзовського двигуна. Обгони по трасі на 4-й - норма. На пяту можна перейти вкінці обгону. Я уже скільки користуюсь Сенсом переключаюсь так

1-а - до 20

2-а - до 40

3-а - до 60

4-а - до 80

5-а - від 80 до ....

Як книжка пише.

По трасі у мене середня швидкість 90. Більше за 100 стараюсь взагалі не їхати. ПДР намагаюсь не порушувати)))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2037991
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, я на второй разгонял до 60 км/ч можно и больше.

 

Я мотор так свій не рву....На 60км/год у мене вже на 5 їде...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2038000
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, я говорю что можно, а не то что нужно так всегда делать. 

У кума  на тойоте Камри на второй 110 разкрутить можно. Так же когда изредка катаюсь на BMW E30 325i постоянно удивление в том что раскрутил мотор, а еще не сдыхает, тянет, ты ему еще даешь, а он крутится и тянет и с каждым разом все веселей и веселей.

На сенсе нет смысла мотор крутить больше 3.5 тыс, он Вянет. Разные машины разные моторы - как результат разные ездовые  характеристики 

Змінено користувачем strelokr
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2038013
Поділитись на інші сайти

Для активного обгону з 70 км/год. необхідно задіювати 3-тю передачу

 

70 км/г на 3 швидкості - це близько 3000 об/хв, як раз найбільший крутний момент.

Для максимального прискорення саме так і треба робити.

 

Я мотор так свій не рву....На 60км/год у мене вже на 5 їде...

 

Якщо спокійно котитися то так. Сам так їжжу. Але для прискорення не годиться.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2038021
Поділитись на інші сайти

На трасі ніколи на 3-тій передачі обгони ще не робив...От честно, навіть не памятаю, щоб з повним салоном переходив на 3...Хіба десь на підйомах з повним салоном, якщо розгін не взяв... А так переважно на 4 або на 5...

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2038144
Поділитись на інші сайти

Як 3-тю?? :blink:  Цеж розірве мотор...Це хіба на мертовому моторі.....

Не дивно, що у вас сенс шумів, коли ви його крутили на 3 передачі на обгонах...

Це просто жах так їздити. Не можу собі уявити. Якби у мене так само їхала машина я б її давно теж продав.

:write: Чому має розірвати? Якщо у вас немає тахометра, то подивіться цю таблицю.

d44c353b1fd8.gif

 

70 км/год, вмикаємо 3 передачу, оберти 3000......... розгін до 90 км/год - оберти 4000. Вмикаємо 4 передачу - оберти падають до 3400 - якраз максимальний крутний момент! Знову розгін до 110 км/год - оберти знову 4000, вмикаємо 5 передачу - оберти падають до тих же 3400. При такому розгоні оберти навіть за 4000 не виходять. Це абсолютно штатний нормальний режим для МеМЗа. Інша справа, що двигун шумить понад міру. Але це вже питання до конструкції двигуна, навісного, шумоізоляції. Тому на Сенсі немає ніякого бажання їздити швидше 100-110 км/год (3000-3500 об/хв). А при обгонах, коли швидкість доходить до 120-130 (4000-4500 об.), шум доводиться терпіти. Для прикладу, в Джилі при 130 км/год оберти всього 3000, тому і швидка їзда дається їй легше і приємніше. Сенс в цьому плані поступається, тому і продав. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2038163
Поділитись на інші сайти

Не потрібно знущатись з МЕМзовського двигуна. Обгони по трасі на 4-й - норма. На пяту можна перейти вкінці обгону. Я уже скільки користуюсь Сенсом переключаюсь так

1-а - до 20

2-а - до 40

3-а - до 60

4-а - до 80

5-а - від 80 до ....

Як книжка пише.

По трасі у мене середня швидкість 90. Більше за 100 стараюсь взагалі не їхати. ПДР намагаюсь не порушувати)))

:write: І я так їздив. Але коли необхідно було зробити швидкий обгін, то з 60-70 км/год. вмикав 3 передачу. При спокійному обгоні 4 передачі цілком вистачає. На різних машинах швидкість відчувається по-різному. 90 км/год на Сенсі - нормально їдеш. 90 км/год на БМВ - стоїш на місці... Проте, я двома руками за дотримання ПДР. 100-110 - це максимум. На обгонах можна короткочасно 130.... 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2038170
Поділитись на інші сайти

 

 

 

70 км/год, вмикаємо 3 передачу, оберти 3000......... розгін до 90 км/год - оберти 4000. Вмикаємо 4 передачу - оберти падають до 3400 - якраз максимальний крутний момент! Знову розгін до 110 км/год - оберти знову 4000, вмикаємо 5 передачу - оберти падають до тих же 3400. При такому розгоні оберти навіть за 4000 не виходять.

Оууу. :shock:  Це вже якійсь екстримальний тип водіння. Я так не їду на Сенсі.  :ph34r:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2038182
Поділитись на інші сайти

Оууу. :shock:  Це вже якійсь екстримальний тип водіння. Я так не їду на Сенсі.  :ph34r:

:write: Безпека руху залежить від багатьох факторів. Швидкий і впевнений обгін - один з факторів безпеки. По обертах нічого екстримального немає. На Сенсі, як на малопотужному автомобілі, 3 передача задіюється доволі часто. Звичайно, коли зустрічна вільна і час обгону не обмежений, можна спокійно обганяти на 4 і навіть на 5 передачі. Рекомендую автору бортовика до закінчення обкатки не зловживати обгонами. Але після обкатки навчитися обганяти швидко і впевнено, тримаючи двигун в зоні високого крутного моменту 3000-3500 об/хв. Навіть двигун Сенса це дозволяє. :letun:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2038185
Поділитись на інші сайти

 Сьогодні перевзув машину у зимові шини Premiorri ViaMaggiore R13 (545 грн штука), коштувало 160 гривень, перше враження - м'якші у порівнянні з літніми. 

:write: Я також купив сьогодні шини Premiorri ViaMaggiore 185/60-R15 в Шип-Шині по 715 грн. за штуку. Монтаж і балансування - 180 грн. там же в Шип-Шині.  Після китайської гуми просто клас! М"які, тихі, комфортні. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2038207
Поділитись на інші сайти

Так це шо, РОсава??

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2038222
Поділитись на інші сайти

Так це шо, РОсава??

Завуалированная под Эуропу 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2038225
Поділитись на інші сайти

Оууу. :shock:  Це вже якійсь екстримальний тип водіння. Я так не їду на Сенсі.  :ph34r:

Для мене це також шок...І тахометр у мене є)

п.с. Нехай автор бортовика пробачить нас за такий лікбез...

Так це шо, РОсава??

Вона сама)))

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2038260
Поділитись на інші сайти

Для мене це також шок...І тахометр у мене є)

п.с. Нехай автор бортовика пробачить нас за такий лікбез...

 

:write: Якщо для вас це шок, то Сенс саме для вас. Мене не задовільняють його динамічні характеристики. Лише при розкрутці до 3500-4000 Сенс може щось показати і то відносно. Якщо шоком є такі оберти, то що є не шоком? 2000-2500? Це лише 70 км/год на 5 передачі. Рекомендуєте так їздити? Всерівно при 100-110 км/год (як їздить 90% людей по трасі) оберти будуть 3300-3500. Може їзда на Сенсі 110 км/год це шок? Шумно, не сперечаюся. Але для Сенса це нормальна швидкість.  

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2038301
Поділитись на інші сайти

Так це шо, РОсава??

:write: Власник Росава. Це нова англійська лінія в Дніпропетровську. В мене такі зимові шини стояли на СК. Нічим не відрізнядися від Матадору на Сенсі, зате відчутно дешевші. 13 шини - в районі 500 грн, 15 - в районі 700 грн. Шина м"яка, тиха. На снігу і каші веде себе чудово, на леді - як і всі нешиповані, посередньо. Для наших зим, тим більше для Сенса, кращого і не треба. Ці шини постачають навіть на складальні конвеєри в Європу. Однозначно кращі від китайських. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2038302
Поділитись на інші сайти

Мене не задовільняють його динамічні характеристики...

 

Я вже вам говорив колись, ще раз нагадаю, що моя пропозиція в силі. Будете у Івано-Франківську, я покатаю вас на сенсі і побачите як він їде.

Стосовно шин росава, кама, бел, дебіца і т.п. - це шини для таксистів...Але це власники вже відчвають після того, як  їхдуть на європейках...Багато хто взагалі машини не впізнає)))

п.с. Давайте вже цю тему тут у бортовику закриємо з поваги до його власника...

Змінено користувачем jason_ua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2038341
Поділитись на інші сайти

 

Стосовно шин росава, кама, бел, дебіца і т.п. - це шини для таксистів...Але це власники вже відчвають після того, як  їхдуть на європейках...Багато хто взагалі машини не впізнає)))

п.с. Давайте вже цю тему тут у бортовику закриємо з поваги до його власника...

:write: Автор бортовика саме придбав Прімеорі, тому йому тема також цікава. Прімеорі це не Росава. Росава лише власник. Зимові Прімеорі нічим не відрізняються від зимових бюджетних  європейських шин. Наприклад, від дорожчого Матадора. В мене Матадор був на Сенсі і зараз стоїть на Рапіді. Тому я знаю про що пишу. Жодної різниці між Прімеорі і Матадором нема.... Хіба собі навіювати. Правильно зробив автор, що взяв Прімеорі. Все ж 500 грн. це не 900-1000 за імпортні.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2038361
Поділитись на інші сайти

ага приехал "Premiorri" привез линию и англичан))) Та даже Нокиак питерская отличается от финской)))

:write: 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2038433
Поділитись на інші сайти

Усім привіт.

 

Дякую за рекомендації щодо обгонів і табличку (десь її вже бачив на форумі), думаю мені ще знадобиться. Коли машинка трошки поїздить то спробую обгін з 3 передачею :)

Щодо шин "Premiorri" - то важко покищо сказати як вони себе поведуть, але як зима пройде то обов’язково напишу відгук про шини.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/3/#findComment-2038486
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.