Перейти до публікації

Бортовий журнал zaz sens 2014


FORLOP

Рекомендовані повідомлення

Вітаю усіх у бортовому журналі автомобіля zaz sens 2014 року по паспорту, хоча в салоні сказали що ця машина прийшла після зупинки заводу у 2015 році.

 

Процес вибору. Десь місяць-два дивився на ауторіа машини від 2010 року і вартістю до 100к гривень. Зневірившись у пошуках такого транспорнтого засобу вирішив придбати новий сенс базової комплектації, тому що машина дешева в ремонті(це моя перша машина і я отримав права 6 років тому, і після того часу за кермом не сидів) і нанеї якраз вистачає грошей.

 

Отже в суботу 2 вересня пішов в автосалон Радар-Сервіс на Стрийській з тестем, побачили червоного сенса, завели подивилися чи вся електроніка працює, обговорили машинку, підійшли до менеджера який займається встановленням додаткових опцій і попросили зробити:

  1. Підкрильники(у народі "болотники") - 1350 грн.
  2. Сигналізація + центральний замок на 4 дверки - 3000 грн.
  3. Антикорозійна обробка - 2500 грн.
  4. Оформлення у МРЕО - 6200 грн.

Отже в середу 5.08.2015 розрахувалися з автосалоном і забрали машинку. На одометрі було 6км.

При цьому купив страховку за 850 грн (автоцивілка- 50к + додаткові 200к). Каско не брав.

 

Усвідомивши що в новій машині немає ковриків запитав в менеджерів про вартість ковриків і був вражений їх вартістю- за комплект 1000 грн.

Вийшов з автосалону одразу пішов в Ашан, там було куплено:

  1. Аптечка - 160 грн.
  2. Коврики для ланоса неризинові - 360 грн.
  3. Вогнегасник 1кг - 135 грн.
  4. Знак аварійної зупинки - 35 грн.
  5. Масло 10W40 1 л, на всякий випадок.
  6. Омивач для скла "Обзор".

Про перші враження напишу згодом :)

Змінено користувачем FORLOP
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

С открытием! Пусть радует и не доставляет хлопот! Заодно будет интересно почитать чего стоят на деле кризисные ЗАЗы. А так новая машина есть новая, кто бы что не говорил 

Змінено користувачем ErV
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

не хай не підводить. Ви сміливець, раз вибрали новий сенс в такі часи.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Вітаю з придбанням нової автівки. Сам до кінця жовтня маю придбати залізного друга, але й досі вагаюся між Сенсом люкс 2014 р.в. та Джилі СК комфорт 2014 р.в. До сьогоднішнього дня, здається, лише один учасник нашого форуму володіє Сенсом-2014. Таки почув Бог мої молитви і надав дописувача, сподіваюся, з інформативним БЖ. Одразу маю до вас питання: що означає "червоного кольору" ? Може усе ж - бордо? На сайті ЗАЗу автівок у червоному кольорі немає. З нетерпінням чекаємо світлини з красенем Сенею.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

2,8 тис.   24

Вітаю з бортовичком і придбанням нового авто. Щоб там хто не говорив, а НОВЕ авто є НОВЕ авто. Це я Вам говорю, як власник нового Сенса, коли придбав у квітні 2012 року. Також було перше авто. Фактично на ньому і вчився їздити. Перша порада Вам: ОБОВЯЗКОВО замініть чим по швидше те, що залито з завода у систему охолодження. Я вчасно цього не зробив. У результаті забився радіатор. Добре, що все обійшлося...А то прийшлось би розбирати двигун і змінювати прокладку. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

2,8 тис.   24

І ще: одразу просвердліть дірочку у бачку хлушника для того, щоб конденсат відходив. Я це зробив після 1,5 роки експлуатації. Вилилось десь 0.4 л води. Ось так)))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Не так не пойдет))) фоток нет. И вообще удачи на дорогах и не огорчает владельца)))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

С открытием бж! Удачи на дорогах, машинке чтоб не хворала и не делала нервы водителю!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Да, цікаво буде почитати про новий Заз. По темі - вартість доробок, озвучених автором -це капец...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Вітаю!! Нехай авто приносить задоволення!

 

Чекаємо фото авто!!))

Змінено користувачем jasonua
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будем читать с интересом. Подпись. Пусть авто только радует

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

:write: Вітаю з новою машиною! Бажаю безпроблемної їзди. Мені особливо цікаво читати про експлуатацію нового Сенса, адже у свій час я відмовився від Сенса і продав. Вважав кількість дрібних поломок на одиницю часу і пробігу критичною. Проте, якщо запастись терпінням і запчастинами, Сенс цілком годиться до наших умов. Пишіть про все як є, можу дати корисні поради, спираючись на свій досвід. Охолоджуючу також раджу замінити. В мене через рік перетворилася в болото. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Одразу маю до вас питання: що означає "червоного кольору" ? Може усе ж - бордо? На сайті ЗАЗу автівок у червоному кольорі немає.

Отже фото машинки і колір називається "червоний захід" або "красний закат".

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

На фото біля лючка до бензобаку є виділено чорним кольором - там об мене вночі 3 дні тому притерлися, трошки царапнули бампер, та крило (там зняло фарбу до чорної грунтовки, розмір знятого приблизно 10 мм х 50 мм, де-не-де є просто риски на фарбі) - їздив в салон в якому купляв автомобіль, там оцінили:

Півбампера покраска - 2500 грн.

Крило покраска - 1400 грн.

Я був в шоці ... думаю куплю якийсь антисилікон для знежирення і прозору антикорозійну емаль і пофарбую за тиждень.

 

Одразу коли забирав з салону не фотографував, тепер трошки шкодую ...

 

Перше враження:

Коли виїзжали з салону був тесть за рулем (мені було страшно :shock:  після перерви 6 років сідати за кермо), так в нього машина глохла на перших 100 метрах при старті з місця по дорозі до заправки, думаю в бензобаку не було заявлених 5 л бензину..., але на щастя заправка є через 100 м. Залив 40 літрів 92 бензину на ANP, після того  8 л WOG Mustang(найдорожчий 95), а потім за порадою друзів заправляютиму тільки ANP 95 Energy(найдорожчий :) - думаю мотор буде довше служити...)

 

За перший місяць проїхав 200 км поки вчився, помітив що коробка за цей час трошки розходилась, трошки легше включаються передачі ніж коли виїзжали з салону, але деколи включити задню передачу є можливим тільки з 2 або 3 спроби (хоча кільце підняте і щеплення витиснуте до упора, важіль відмовляється вставати у потрібне положення). Деколи помилково включаю 4 замість 2 передачі, бо там є "якісь дивні перегородки" (я думаю що це fault конструкторів коли важіль КПП може об них зачіплятися) і важіль КПП не вертається в положення між 3 і 4 і його треба трошки самому туди доводити, але потрошки звикаю. Так само включення 5 передачі є якесь коротше порівняно з і іншими, але прикладання сили необхідно більше. Як кажуть програмісти: "Це не баг, а фіча" і я таким станом речей задоволений, аби тільки не ламалося :).

 

Поки вчився їздити, перший місяць дуже не вистачало тахометра, але зараз використовує спідометр і слух для переключення передач :)

В когось в БЖ читав що коробка гудить, так от в мене гуділа лише раз 2 секунди, коли не до кінця втикнув 3 переадачу.

 

Станом на зараз машиною повністю задоволений, на одометрі 500 км, залито було 48 л + на заводі, середній розхід палива 9.6л/100км, коли навчусь швидше їздити, то звичайно розхід буде меншим. Деколи влітку може й хотілося б кондиціонеру, але можна відкрити вікна і на мою думку 20к за кондиціонер - не конче необхідна опція. Ще не відчуваю габарити правої сторони машини, тому кожен люк з правої сторони машини, як правило, мій.

 

 

не хай не підводить. Ви сміливець, раз вибрали новий сенс в такі часи.

Так склались обставини, що дитина якраз народилась і кілька разів покатавшись з дитиною у Львівських маршрутках, жінка і я зрозуміли що авто треба вже зараз.

 

 

Вітаю з бортовичком і придбанням нового авто. Щоб там хто не говорив, а НОВЕ авто є НОВЕ авто. Це я Вам говорю, як власник нового Сенса, коли придбав у квітні 2012 року. Також було перше авто. Фактично на ньому і вчився їздити. Перша порада Вам: ОБОВЯЗКОВО замініть чим по швидше те, що залито з завода у систему охолодження. Я вчасно цього не зробив. У результаті забився радіатор. Добре, що все обійшлося...А то прийшлось би розбирати двигун і змінювати прокладку. 

Дякую за пораду! Напевно, ви говорити про червону рідину у бачку під капотом машини :)? Якщо міняти - то на яку марку, модель?

 

 

І ще: одразу просвердліть дірочку у бачку хлушника для того, щоб конденсат відходив. Я це зробив після 1,5 роки експлуатації. Вилилось десь 0.4 л води. Ось так)))

Враховуючи що в місяць я проїзжаю десь 200-250км, то перше ТО0 я думаю буде десь в квітні при 2000 км пробігу, то маю питання до вас: "Чи це не вплине на гарантійні обставини на СТО", як втручання в обладнання автомобіля.

Якби ви могли дати якісь рекомендації щодо цієї процедури?

 

Ось вже думаю про покупку зимових шин, що ви думаєте про Rosava Snow Gard R13? Зараз стоять літні стокові Rosava Quartum S49 R13

Змінено користувачем FORLOP
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

За Росаву зараз тапками закидають:)

Дірочка у глушнику ніяк не вплине на гарантію - ніхто на сто не полізе її там перевіряти.

А от ТО-0 краще зробити до зими - замінити всі рідини. Так що за місяць доведеться якось наїздити 1500км:)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  Залить лучше антифриз. НО моя инструкция к сенсу 2005 года гласит заливать ТОСОЛ. Уточните в официалов, я бы пока авто на гарантии лил то, что советуют они.

 

 

Прочтите инструкцию к Вашему авто. Там есть правильные рекомендации для новичка.

Рекомендация на первое ТО: Обязательно присутствуйте лично на ТО. Иначе масло заменят частично (остатки своруют). Охлаждайку не заменят, а разбавят

 

тут есть фото бачка с ОЖ (охлаждающей жидкостью). Ну, что бы ВЫ не запутались))))

 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Змінено користувачем xxxmatadorxxx
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

:write: Охолоджуючу рідину бажано залити таку, як була. 

Дивіться на терміни ТО-0 в сервісній книзі.

Добрі і недорогі зимові шини Прімеорі ВіаМаджорі українського виробництва (на англійській лінії, власник - Росава). Ціна - менше 700 грн. в Шип-Шині на Городоцькій (бази). В мене були такі на Джилі СК і знову буду такі купувати на GC-6. 

Особисто я не заправляюся на АNP. Мав негативний досвід (нестабільна робота двигуна при ранковому прогріві).  Цю заправку полюбляють дешеві машини, щоб зекономити. Я заправляюся на OKKO, WOG, Shell.

Шум коробки - це підвивання. Ви не чуєте, бо нема з чим порівняти. 

Щоб задня вмикалася з першого разу, треба сильно подати ричаг вправо.... майже ударом. Або їхати до майстрів. Я їздив, але вони нічого не знайшли. В мене дуже важко вмикалася задня нагорячо, а на холодному двигуні - легко.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Задня легко включається..Це просто треба щоб майстри кулісу відрегулювали...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Якщо не вмикається задня, то просто відпустіть та ще раз натисніть зчеплення.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Якщо не вмикається задня, то просто відпустіть та ще раз натисніть зчеплення.

Точно это же хотел написать.
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Якщо не вмикається задня, то просто відпустіть та ще раз натисніть зчеплення.

або відчули, що не вмикаеться задня, не відпускаючи зчеплення вкл. 5 пер., після цього задня в мене заходить легко

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Хлопці і часто ви так включаєте задню? А не простіше кулісу відрегулювати?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Это у многих так. Кулиса не причем. Шестерни не так стали. Это как если не лезет первая нужно воткнуть вторую а потом и первая пойдет

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Хлопці і часто ви так включаєте задню? А не простіше кулісу відрегулювати?

:write: А ви думаєте не регулювали? І щеплення сто раз вмикали - нагарячу задня вмикалася дуже важко, навіть з вимкненим двигуном. Так з цією проблемою і продав. Нового власника поставив до відома. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Вітаю з покупкою!

Нехай радує та дарує тільки приємні емоції Вам, як власнику, і нам, як читачам!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.