Перейти до змісту

Бортовий журнал zaz sens 2014


Рекомендовані повідомлення

сори мы тут позволили себе немножко вольностей)))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/4/#findComment-2038489
Поділитись на інші сайти

І ще: одразу просвердліть дірочку у бачку хлушника для того, щоб конденсат відходив. Я це зробив після 1,5 роки експлуатації. Вилилось десь 0.4 л води. Ось так)))

Не треба нічого сверлить,а то швидше згние.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/4/#findComment-2040909
Поділитись на інші сайти

А так вода в нем плавает. Я себе сверлил.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/4/#findComment-2040934
Поділитись на інші сайти

Треба сверлити, інакше від води в середині глушак швидче буде гнити.

Доречі я як просверлив дирки, антикором ще в середину запшикав))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/4/#findComment-2040991
Поділитись на інші сайти

Сверліть обовязково і нікого не слухайте. Там води реально дуже багато збирається. Тільки не забудьте потім цю дірочку поновлювати цвяхом. Забивається інколи)))

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/4/#findComment-2040992
Поділитись на інші сайти

Про дырочку - это эффект плацебо... У меня не было никакой дырочки, откатал 4 года(и еще неизвестно сколько у предыдущего владельца). Прогорел в вертикальной плоскости(там где в банку входит труба). Если бы вода была так губительна - прогорел бы снизу. Да ив  иномарках никаких дырочек никто не сверлит...

П.С. Заменил на GM Корея, который из нержавейки и раза в 3 тяжелее ЗАЗовского. Думаю, такой глушитель даже без дырочки будет жить долго :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/4/#findComment-2041001
Поділитись на інші сайти

+1

11 лет машине глушак родной,ничего не сверлил,правда один раз года четыре назад подваривал.

Как-то рука не поднимется дырявить новую деталь))

Хотя новый ЗАЗ-Босал уже имеет изначально заводское проштампованное отверстие скраю...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/4/#findComment-2041003
Поділитись на інші сайти

Все таки мені важко визначитися щодо дірочки... Поки що не буду свердлити.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/4/#findComment-2041285
Поділитись на інші сайти

Все таки мені важко визначитися щодо дірочки... Поки що не буду свердлити.

Дело Ваше. Пусть гниет. Через год будете жалеть. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/4/#findComment-2041286
Поділитись на інші сайти

Дело Ваше. Пусть гниет. Через год будете жалеть.

Если быть точнее 2.5 года и кирдык ему
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/4/#findComment-2041425
Поділитись на інші сайти

Если быть точнее 2.5 года и кирдык ему

Точно 2.5 года? Ничего не сверлил, машине 3.5 года, кирдыка нет )

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/4/#findComment-2041452
Поділитись на інші сайти

Точно 2.5 года? Ничего не сверлил, машине 3.5 года, кирдыка нет )

у меня и у знакомого машины 2011г., глушители прожили ровно 2,5 года. (У меня пробег был около 25т.км, у знакомого порядка 90т.км)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/4/#findComment-2041557
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

у меня и у знакомого машины 2011г., глушители прожили ровно 2,5 года. (У меня пробег был около 25т.км, у знакомого порядка 90т.км)

 

І в мене 2011-го. Нічого не сверлив (крім кришки багажника під спойлер  ;) ) - фсьо гуд, тільки десь гофру підірвав. Ще не ричить, тому не міняю.

2ТС. Обкатку пройшов? ТО-0 зробив? Якщо робив на радарі - їдь і сам заміни маселко в КПП. Я їм повірив, що замінили, на 10 (здається) ткм міняв сальник півосі, в КПП виявили чорну і брудну (ЧОРНУ, КАРЛ!!!) жижу.  >:-]  Після ТО-1 я до них :suck:  не їздок.

Щодо обертів (розтягували боян на попередніх сторінках) двигуна - то до 10 ткм старайся все-таки не крутити вище 3500. Потім - можна. Що до прихильників 1500-2500 обертів - кожен їздить так як хоче, але подумайте про навантаження на деталі при низьких обертах... 2500-3500 для сенса штатний режим :letun: .

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/4/#findComment-2046640
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Привіт друзі.

 

Маю до вас кілька питань. Перше: коли на вулиці було -17°С перші 30 секунд як машина завелась було досить сильне вищання (напевно з коробки передач), навіть коли щеплення було повністю витиснуте (масло в коробці і двигуні те яке залив завод), чи це нормально?  Важіль коробки КПП ходив досить туго спочатку, але коли машина 10 хвилин прогрілась то все було ОК.

 

Друге: сьогодні ввечері стояв в пробці, переміщувався вперед по кілька метрів, і раптом (був або на 1 або на 2 передачі) і щось важіль КПП якось дивно міг рухатися вправо-вліво як на нейтралці тільки хід був коротший, і я секунд 30 старався вийти з того положення на нейтралку і не міг, але все таки вийшов. В когось була подіна ситуація на сенсі?

 

І про хороше: сьогодні перший раз виїхав зимою коли на дорозі була слякоть і сніг, поведінка машина була чудова і прогнозована завдяки зимовій гумі Premiorri Via Maggorie.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/4/#findComment-2060441
Поділитись на інші сайти

Про мороз и коробку - залей синтетику 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/4/#findComment-2060450
Поділитись на інші сайти

:write: Сильне вищання - це ремінь генератора.... Але треба слухати спеціалісту. Глюки коробки - це Сенс.... Можна залити синтетику. Я не заливав, бо боявся, що ще погонить через сальники. З їхніми комплектуючими все можливо. В мороз також їхав на "пластиліновій" коробці доки не прогрілася.

 


:write: Стосовно дірки в глушнику. В мене на Джилі така дірка є. Під час прогрівання двигуна протягом 10 хв. з неї витікає 50 г. води. Перевіряв підставляючи посуд. Якщо дірки немає, то ця волога висихає від нагрівання глушника. Але все ж краще, якщо вона стікає одразу. Правда, треба знати де сверлити... там всередині якісь перегородки є.

Змінено користувачем james
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/4/#findComment-2060609
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

Довго нічого не писав... Трішки оновлю :)

Поставив на офіційному сервісі магнітолу Celsior CSW-107 за 240 грн. Для цього ще був потрібний перехідник Daewoo ISO (23206). Робота тривала десь годину (як на мене то там справ хвилин на 5, якщо знати де крутити :write: ).

21 квітня перевзувся на літню гуму на шипшині, досить оперативно, хвилин за 30. Правда мені здається вони дорого беруть за свої послуги...

З дрібного ще протер усі ущільнювачі ("уплотнітелі") у салоні силіконовою змазкою, щоб від спеки не потріскались, тому що авто стоїть на дворі під сонцем.

 

Наразі наїздив 1600 км і через 300 км підходить ТО-0, чи є десь на сайті список того що потрібно для цього? Якби хтось скинув лінк був би дуже вдячний :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/4/#findComment-2094312
Поділитись на інші сайти

 

Наразі наїздив 1600 км і через 300 км підходить ТО-0, чи є десь на сайті список того що потрібно для цього? Якби хтось скинув лінк був би дуже вдячний :)

У сервісній книжці є перелік того, що вони роблять на кожному ТО. В тому числі є інформація по ТО-0

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/4/#findComment-2094315
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Нарешті 23 червня 2016 на пробігу 1940 км пройшов ТО-0 на Радар Сервісі що знаходиться на Стрийській. Записувався за тиждень на 11 годину, закінчилося усе о 16:30, тобто тривало 5години 30 хвилин. Вартість склала 2405 гривень (з якогось дива дали знижку 7% про що дізнався у чеку).

 

А тепер трошки тексту як це все відбувалося

Зайшов у стіл замовлень, зачекав менеджера 5 хвилин, сказав що записувався тиждень тому на ТО-0 по телефону. Менеджер попросив сервісну книжку і техпаспорт. Запитав пробіг і мовчки роздрукував акт виконаних робіт з загальною вартістю приблизно 1500 грн. Я почав перечитувати цей акт і на другій сторінці побачив мастило марки Агринол. Це мене насторожило і виявилось що менеджер мені порахував ТО-0 використовуючи найдешевші замінники. Виявилось що для сенсів в них є на вибір лише 2 види моторного масла і 3 види масла у коробку. Я попросив пояснити різницю ціна/якість і дізнався цікаву річ: вони використовують тільки ті розхідники які рекомендував завод, тобто я мав вибір лише між Агрінол, Тотал та GM у двинун. Що до масла в коробку, то я там не мав вибору. Мені сказали що масло трансмісійне GM роз’їдає сальники і найкраще буде  Total.

Моторне масло GM 10w40 Geniue ACEA A3/B4, API SL/CF. 4 літра. Ціна 679 гривень. Різниця між цією картинкою це позначки ACEA

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Трансмісійне масло Total Trans Dual 9 FE 1л 3 шт. Ціна 1062 гривні за 3 одиниці .

Ще у списку фільтр мастила та прокладка кришки циліндрів, разом 100 грн. Вартість роботи склала 650 гривень.

 

Порядок роботи: підняли машину, злили моторне масло, злили масло з масляного фільтру, прикрутили новий ідентичний фільтр. Поставили зверху мотору звичайний домашній вентилятор щоб його охолодити еа 4 години, злили трансмісійне масло, залили спеціальним шприцем нове, до тої міри поки воно не почало витікати. Перевірили підвіску з використанням інтрумента схожого на лом (якшо чесно то я думав там хоч щось треба змастити або підтягнути але ні).

 

Потім через 3 години пристпули до перевірки та підтяжки клапанів, почистили свічі, зазори були нормальні. Підтянули клапана. Склали мотор. Перевірили акумулятор, сказали що він трохи підсаджений і треба його підзарядити, хоча пристрій видрукував чек на якому бу ло написано його замінити (машина 5 годин була з включеним радіо і ключем в положені ACC). 

 

Електрик перевірив поворотніки, стопи, двірники, вентилятор, підключили зчитувач помилок блоку електронного управління ... Все було ок.

 

Розплатився.

 

Щоб я ще хотів щоб перевірили на ТО-0 це геометрію коліс та тиск у шинах, змащення клем акумулятора, але це не було зроблено хоча у акті виконаних робіт є така опція за яку я заплатив гроші. 

 

Дякую за увагу

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/4/#findComment-2107591
Поділитись на інші сайти

Почитал про кпп. Наверно на кпп новых сенсов более длинные передачи. Я тоже раньше переключаю чем пишут ребята.

Змінено користувачем Lev@
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/4/#findComment-2107609
Поділитись на інші сайти

2 Lev@: якщо порівнювати кпп копійки і сенса, то дійсно є різниця в тому що у сенса більш довгі передачі, але якщо порівнювати сенс 2014 і допустим 2005 то різниці бути немає, оскільки сама коробка передач конструктивно не змінювалась. А про ціни на масло взагалі нема що говорити, завищені ніж в інших інтернет магазинах відсотків на сорок. Просто хочеться мати гарантію, тому маю бути згоден на їхні умови і ціни.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/4/#findComment-2107648
Поділитись на інші сайти

За два дні до ТО-0 хтось на лівому передньому крилі моєї ластівки залишив вм’ятину розміром з кулак або лодонь (сперся або дитина каталася на велосипеді/скейті і зупинялась за допомогою машини). Сказати що я був засмучений - це нічого не сказати. На ТО-0 запитав в майстра по малярці про ціну і був в шоці 700-1000 гривень. Вирішив витиснути сам за допомогою руки :) Залишився слід (вм’ятина) розміром з п’ять копійок на ребрі жорсткості. Для того щоб добратись до того місця під крилом довелось знімати підкрильники. Притиснув легенько одним пальцем вм’ятинку і все готово. Товщина металу там мізерна, тому таке і сталося. Також оглянув бризговики і виявилося що обидва передні у мене зламані від наїздів на шини у період коли вчився водити...

 

Бризговики буду міняти ...

 

Фото під спойлером

Бризговик

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 

Було

Стало

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/4/#findComment-2107680
Поділитись на інші сайти

Брызговики бери внешне как заводские только резиновые, они целинькие остаются.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/90858-bortoviy-zhurnal-zaz-sens-2014/page/4/#findComment-2107708
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.