Перейти до публікації

.Подскажите,может кто менял гидрики без снятия головы


VITAXA80

Рекомендовані повідомлення

Доброго времени суток ВСЕМ. Нужен совет. Предстоит замена гидрокомпенсаторов на моторе 1.5 ланос 8клап. Но очень не хочеться снимать головку,да и дороже это на порядок выйдет.Подскажите,может кто менял гидрики без снятия головы!

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Видел как один менял на опеле движок примерно такой как на 1,5 только 2,0 литра распредвал не снимал но камасутра еще та посмотри в ютубе видео есть.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Для того, щоб замінити гідрокомпенсатори треба зняти лише постіль розпредвала, але для цього треба зняти ремінь ГРМ і відкрутити болти самої головки в результаті чого прокладка під головкою може порушитись, і тут 50 на 50 проб'є прокладка чи ні.
Якщо будете робить на СТО швидше за все вони не погодяться робити це без заміни прокладки ГБЦ.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я слышал что для замены гидриков снимать постельне нужно.

Розпредвал давить на рокери які одним кінцем впираються на клапан іншим на гідрокомпенсатор.

Гідрокомпенсатор виймаються тільки в гору, і без зняття роспредвала вийняти їх неможливо.

9d78a7u-960.jpg

 

dd78a7u-960.jpg

 

ed78a7u-960.jpg

Фото заміни прокладки

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Змінено користувачем Pedagog
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

менял.ничего снимать ненадо,кроме крышки распредвала.есть такая приспасоба г-образная для прижатия клапанов,делал сам.меняются гидрики за пол часа.

Змінено користувачем kalynu96
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

attachicon.gif

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

менял.ничего снимать ненадо,кроме крышки распредвала.есть такая приспасоба г-образная для прижатия клапанов,делал сам.меняются гидрики за пол часа.

можно более подробнее

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

это приспособление KM-565а.

Змінено користувачем kalynu96
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

И ещё вопрос?Какие компенсаторы покупать,ина я знаю что хорошие,но цена сейчас космос

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я менял и гидрики и распредвал без снятия головы.Всё там нормально делается.Гидрики брал 4 ажуса и 4 феби,качество и нормальная цена.Оригинальные стоили на 50% дороже. Приспособление для нажима клапанов делал сам.

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Змінено користувачем dartsidiys
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

кстати, а как понять что нужно менять гидрики? мне недавно смотрели движок, так вот гидрики

после нажатия на свое место с большой задержкой возращались, на пару миллиметров подвисали.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 1 місяць потому...

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 - адын

И второй способ описывали - нужно вытащить распредвал в сторону катушки зажигания. Соответственно снимается ГРМ, шестерня распредвала, катушка  и т.д.

Змінено користувачем m_aks
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 роки потому...

ребят подскажите обязательно компенсаторы спускать перед установкой ?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

ребят а есть разница как устанавливать в колодец гидрик или без разницы всунул и забыл

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

я имею виду отсверстие в гидрике и в колодце гбц нужно отверстия напротив друг друга устанавливать или все равно?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...
В 17.10.2017 в 19:43, Валерий 82 сказал:

я имею виду отсверстие в гидрике и в колодце гбц нужно отверстия напротив друг друга устанавливать или все равно?

Всеравно

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

я свої взагалі розбирав. вимив усе,  був наліт темний та осад на дні під пружинкою,змазав свіженьким, поставив. тихіше стало. по часу пів години на зборку розборку та промивку компенсаторів.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

3 хвилини тому, eco30 сказав:

який смисл в спусканні без промивки....? осади всеодно залишаться. розбирав. вимив усе,  був наліт темний та осад на дні під пружинкою,змазав свіженьким, поставив. тихіше стало. по часу пів години на зборку розборку та промивку компенсаторів.

 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.