Перейти до публікації

Проблеми з Сенсом


jarek 86

Рекомендовані повідомлення

Доброго дня. Є проблема з холостим ходом,а точніше коли машина стоїть,мотор працює,відчувається вібрація,хоча оберти не плавають! Є підозра що бідна суміш,оскільки свічки білі,а мають бути цегляного коліру. Також невиключення що це форсунки,хоча коли купив машину попнредній власник переконував мене в тому що він їх промивав але не факт що були поміняні уплотнітєлі на форсунках типу (резиночкі) питання в чому?: чи можлива прична в цих резиночках ???

Машина Сенс 2007 рік.,119000 пробіг.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Тахометру не має? 

Обороти точно не плавають?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

та вроді ні. завтра провірю тиск на рампі і самого бензонасоса,можливо щось вилізе.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Сначала надо сделать компьютерную диагностику, посмотреть настройки и  параметры работы двигателя,а потом всё остальное.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

,мотор працює,відчувається вібрація,хоча оберти не плавають!

Н

 

Нужно добавить немного обороты холостого хода и не заморачиваться на "компьютерную диагностику, посмотреть настройки и  параметры работы двигателя". В данном случае будут только расходы без существенных результатов. Диагностика покажет, что всё в норме, а денег возьмут как за работу.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

це пізд...ц,вчора залили заводську прошивку!!! впринципі результат незмінився і добавились нові приколи. Зранку машина завелась набагато краще а ніж на попередній прошивці,але доіхавши до роботи,а це 10км,зупинився,а оберти непадають! Оскільки тахометра нема,то по звуку мотора оприділив приблизні оберти,а це десь 1100-1200 і непадають :suicide: заглушив машину і ще раз завів. оберти підросли і впали приблизно до нормальних і почалась стара історія з вібрацією :veryangry: ще раз газнув,оберти виросли і далі непадають :nene:  мене це вже дістало!!! вже навіть незнаю на що грішити. :aaa: поміняв бензонасос,бензиновий фільтир,датчик ДПДЗ,датчик ХХ. Результату 0!!! можливо хтось-щось підкаже толкове,окрім поїдь підрегулюй,регулювали,непомагає :stars:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

це пізд...ц,вчора залили заводську прошивку!!! впринципі результат незмінився і добавились нові приколи. Зранку машина завелась набагато краще а ніж на попередній прошивці,але доіхавши до роботи,а це 10км,зупинився,а оберти непадають! Оскільки тахометра нема,то по звуку мотора оприділив приблизні оберти,а це десь 1100-1200 і непадають :suicide: заглушив машину і ще раз завів. оберти підросли і впали приблизно до нормальних і почалась стара історія з вібрацією :veryangry: ще раз газнув,оберти виросли і далі непадають :nene:  мене це вже дістало!!! вже навіть незнаю на що грішити. :aaa: поміняв бензонасос,бензиновий фільтир,датчик ДПДЗ,датчик ХХ. Результату 0!!! можливо хтось-щось підкаже толкове,окрім поїдь підрегулюй,регулювали,непомагає :stars:

 

Варто перевірити надійність мас на сктрутці під ковром правого пасажира. Та на датчику положення дросельної.  А для точного діагнозу слід підключитися до мізків ЕБУ під час плавання обертів, і поглятути на положення дросельної заслінки і т.д...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

це пізд...ц,вчора залили заводську прошивку!!! ...

 

Чого на зустрічі у Івано-Франківськ не приїзджаєш? :nene:

Читай Івано-Франківський форум))

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Якби ж то так всьо просто. Я на роботі до (18-00)-(18-30) з Понеділка по П'ятницю після роботи дома справ хватає,так що хіба тільки на вихідних :za:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Вибрация на кузове - смотри/меняй подушки силового агрегата.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

це пізд...ц,вчора залили заводську прошивку!!! впринципі результат незмінився 

От казав же: не треба лізти в мозок до машини! Плавають оберти - починай з простого. Відкрий дросельний вузол, глянь на дросельну заслонку в якому вона стані (може теліпається як...), може гвинтик на дросельному вузлі на півоберта повернути, щоб двигун не смикався. Глянь на кріплення двигуна на подушках. Глянь, нарешті, може двигун задихається і йому не вистачає повітря... Навіщо зразу робити трепанацію і лізти в мозок?Написав українською (може російською не зрозуміло було).

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

От казав же: не треба лізти в мозок до машини! Плавають оберти - починай з простого. Відкрий дросельний вузол, глянь на дросельну заслонку в якому вона стані (може теліпається як...), може гвинтик на дросельному вузлі на півоберта повернути, щоб двигун не смикався. Глянь на кріплення двигуна на подушках. Глянь, нарешті, може двигун задихається і йому не вистачає повітря... Навіщо зразу робити трепанацію і лізти в мозок?Написав українською (може російською не зрозуміло було).

дякую за поради,в понеділок буду сам дивитись що і як, бо краще ніж сам ніхто незробить.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

сьогодні радився з товаришом, так його думка щоби глянути на приводний ремінь. В нього була така ситуація що ремінь проскочив на один зуб і машину так само трусило.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.