Перейти до публікації

масло з щупа


gav150683

Рекомендовані повідомлення

поміняв кольца, зробив голову... з щупа на хх викидає масло. Газку даєш - пропадає. Блок - норма, виробітка циліндрів 5 сот.  

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Компресію міряли? Може бути забита вентиляція картера і низька компресія через кільця...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

компресія на холодну по 12 в кожному циліндрі

Нормальна... Лампочка тиску масла не світиться на приборці?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Не надо вытаскивать щуп при работающем двигателе.Оббрызгает :nene: .

Плохо когда выплевывает его в движении,но это не ваш случай.

Ездите и не заморачивайтесь.
Промойте вентиляцию картера,(система каналов в крышке клапанов откуда идет штуцер на гофру воздушного фильтра)

Змінено користувачем Dueller63
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

поміняв кольца, зробив голову... з щупа на хх викидає масло. Газку даєш - пропадає. Блок - норма, виробітка циліндрів 5 сот.  

:D  :D так не вытягуй щуп на работающем двигателе!!! Я думал там и серъезно проблема...ТЫ попробуй еще  открути крышку заливной горловины...от туда тоже будет масло брызгать при работающем двигателе .

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

пріколи пріколами я б і не витягував але масло кудись дівається..... лампочка не світиться не встигає, бо жоливаю постійно. вентиляція картера почищена 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

пріколи пріколами я б і не витягував але масло кудись дівається..... лампочка не світиться не встигає, бо жоливаю постійно. вентиляція картера почищена 

НУ масло "уходит " в двух случаях--оно либо выгорает/згорает,либо через сальники/прокладки/соединения.... Другого ""выхода "" у масла нет ...Посмотри-нет ли на двигателе поддтеков,,

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

пріколи пріколами я б і не витягував але масло кудись дівається....

 

І скільки приходиться доливати масла?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

лытрина йде на 1000км


ніде нічого нема, потьоків немає

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

1л, це дуже багато.

кольца правильно поставлены( я про замки, их ихнее взаиморасположение)

и какое у Вас масло?  0w30)))?

если двигатель сухой и чист, то   выхлоп должен  быть как у Камаза, идущего на подьем с груженным прицепом, при таком расходе

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

пріколи пріколами я б і не витягував але масло кудись дівається..... лампочка не світиться не встигає, бо жоливаю постійно. вентиляція картера почищена 

То что на холостых со щупа-это нормально,ребята в 6,7 посту ответили без приколов,а то что доливаешь на 1000 км 1 литр это проблема.

Опиши что было до замены колец,ремонта гбц,что за кольца установили,что делалось с гбц!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

в головці поміняли напрямляюючі на 3 цил(клапан гуляв). Кольца - прімовські, вверх ногами поставити не міг))). До заміни була погана компресія і пдбирало масло - маслосйомні кольца приварились)))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

 

Промойте вентиляцию картера,(система каналов в крышке клапанов откуда идет штуцер на гофру воздушного фильтра)

 

Цікаво хто як миє цю вентиляцію.

В себе на 80тис  "відклеїв" --  тобто легенько відламав ві корпуса кришки і промивав в розібраному стані. Інакше під тиском водою воно дуже слабо промивається. А нагару там досить багато. 

Відповідно пробував приклеїти суперклеєм  -- але пізніше (орієнтовно на 140тис) побачив що відклеїлася і лежить ця система каналів майже на распредвалі, але не впирається в сам  вал. Так і до 200тис проїздив. замінив на іншу , чистішу але без дефектів.

Цікаво чи  хтось аналогічне робив ??? або яким способом промивають цю систему ??

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Та ладно :D , відломувати пластмасу щоб помити?  Очисник карбюратора в балоні  і керосин , але це на рівень масла не впливає.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

в головці поміняли напрямляюючі на 3 цил(клапан гуляв). Кольца - прімовські, вверх ногами поставити не міг))). До заміни була погана компресія і пдбирало масло - маслосйомні кольца приварились)))

 

Сколько проехали после смены колец? Как правило после такого ремонта первую тысячу  может подбирать масло. Я бы проехал на обкатке 300 км и понаблюдал уменьшается ли жор масла (кольца должны притереться к элипсным цилиндрам

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

масло оно само по себе не исчезает, оно или через выхлопную улетает или подтекает.

p.s. аж стало интересно что будет если вытянуть щуп на работающем двигле :) 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

масло оно само по себе не исчезает, оно или через выхлопную улетает или подтекает.

p.s. аж стало интересно что будет если вытянуть щуп на работающем двигле :)

 

За щуп не скажу, а от коли родичу брали вектру, то заливну кришку знімали при працюючому двигуні, і все було ок))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Завтра сотни клубней,будут проверять у себя-А как же у меня?Все уже попробовали,а я нет.Все решено В жизни нужно все попробовать,и щуп вытащить на работающем двигле и пробку открутить. :lol:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Завтра сотни клубней,будут проверять у себя-А как же у меня?Все уже попробовали,а я нет.Все решено В жизни нужно все попробовать,и щуп вытащить на работающем двигле и пробку открутить. :lol:

+100500 :D  :D  :D

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

У меня на девятке вылетел щуп (резинка задубела),так весь капот в масле был.Помогла замена резинки. Проверь как плотно входит щуп.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

не знаю как щуп...а от однажды проверял-доливал масло перед поездкой (ехали с мастером в Харьков за комплектующим ГБО) и про...щелкал крышку...мастер устанавливать ГБО согласился только после мойки :lol:  :lol:  :lol:

жжжж-жесть была под капотом :crazy:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.