Перейти до публікації

Електропідігрів двигуна


vobraz

Рекомендовані повідомлення

   Ні для кого не секрет, що запуск холодного двигуна супроводжується підвищеним його зносом та великою витратою пального. Власні спостереження та різноманітна інформація на зазначену тему наводить на думку щодо встановлення системи, яка б запобігала цим негативним проявам.

   Моє авто ЗАЗ ланос 1.5 SE 2011р.в. з ГБО 4 ЗНГ. Маю гараж з електропостачанням. Переважають поїздки на короткі відстані 2-3 км. За  час таких поїздок двигун часто навіть не прогрівається до робочої температури, а автоматичний перехід на газ відбувається за 0.5-1.5 км. (прогріваю авто 1 хв. перед поїздкою). 

   Ідея: встановити електропідігрів охолоджуючої рідини двигуна, вмикаючи її перед поїздкою, особливо в холодну пору року - це допоможе зменшити спрацювання деталей двигуна в момент холодного пуску та використання бензину в поїздці.

Варіанти: 1. електропідігрів в штатне місце (над масляним фільтром знімається заглушка з двигуна й на її місце впресовується спеціальний ТЕН); (+) передбаченео виробником, проста недорога конструкція (-) не         зручне встановлення, не рівномірний прогрів охолоджуючої рідини ( ЕБУ визначає паливноповітряну суміш та оберти як для холодного двигуна)

               2. електропідігрів виносний з врізкою в патрубки охолоджуючої рідини може бути з циркуляційним насосом (для рівномірного прогріву);

 Питання до форумчан:  В кого який досвід встановлення подібних систем? Куди саме краще підключати виносний підігрів? Який прилад краще обрати?

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

   Ні для кого не секрет, що запуск холодного двигуна супроводжується підвищеним його зносом та великою витратою пального. Власні спостереження та різноманітна інформація на зазначену тему наводить на думку щодо встановлення системи, яка б запобігала цим негативним проявам.

   Моє авто ЗАЗ ланос 1.5 SE 2011р.в. з ГБО 4 ЗНГ. Маю гараж з електропостачанням. Переважають поїздки на короткі відстані 2-3 км. За  час таких поїздок двигун часто навіть не прогрівається до робочої температури, а автоматичний перехід на газ відбувається за 0.5-1.5 км. (прогріваю авто 1 хв. перед поїздкою). 

   Ідея: встановити електропідігрів охолоджуючої рідини двигуна, вмикаючи її перед поїздкою, особливо в холодну пору року - це допоможе зменшити спрацювання деталей двигуна в момент холодного пуску та використання бензину в поїздці.

Варіанти: 1. електропідігрів в штатне місце (над масляним фільтром знімається заглушка з двигуна й на її місце впресовується спеціальний ТЕН); (+) передбаченео виробником, проста недорога конструкція (-) не         зручне встановлення, не рівномірний прогрів охолоджуючої рідини ( ЕБУ визначає паливноповітряну суміш та оберти як для холодного двигуна)

               2. електропідігрів виносний з врізкою в патрубки охолоджуючої рідини може бути з циркуляційним насосом (для рівномірного прогріву);

 Питання до форумчан:  В кого який досвід встановлення подібних систем? Куди саме краще підключати виносний підігрів? Який прилад краще обрати?

Самое простое, это электроплитка или другой обогреватель под картер...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

 

 

Самое простое, это электроплитка или другой обогреватель под картер...

Використовував електроплитку на жигулику - виручала постійно в морози. Пробував на ланосі також, але підкапотний простір добре провітрюється (виходи рульових тяг в колісні ніші), а також  захист двигуна (великий і важкий шматок металу) спричиняють підняття температури на 10 градусів за 30 і більше хвилин. Та й існує значна ймовірність загоряння.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Я б не заморочувався з підігрівами...Тим більше авто зберігається у гаражі. 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:


     2. електропідігрів виносний з врізкою в патрубки охолоджуючої рідини може бути з циркуляційним насосом (для рівномірного прогріву);  Питання до форумчан:  В кого який досвід встановлення подібних систем? Куди саме краще підключати виносний підігрів? Який прилад краще обрати?

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 и

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Випадково знайшов тему на нашому форумі

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

. Знову різні думки багатьох, а досвід реальний в 2-3 -х і у всіх по різному.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 4 тижні потому...

Для себе це питання вже вирішив. Подробиці в бортовому журналі

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

12,4 тис.   58

Вот Вы заморачиваетесь. Вы что на севере живёте. Движок подогревать? 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Вот Вы заморачиваетесь. Вы что на севере живёте. Движок подогревать? 

 

+100 Мені також дивно... Але головне, щоб власник був задоволений)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...

СЕНС 1,3

Север не север, а АКБ пять лет протянула, и до сих пор живая! 

Установил в систему подогрев фирмы СЕВЕРС - М (1 Кв). Вместе с ним использую реле времени (китай за 30грн.) На работу старт в 7.00, а подогрев выставляю на 6:30 при низких морозах или нуле градусов, или на час - полтора при сильных.

Доволен, рекомендую!!!

 

p.S. Люблю когда движок шепчет, а не ревёт пока прогреешь. Да и расход Вас удивит. Засекал на таврии 1.3 - 0,88л. сожрала пока обороты скинула при t минус(- 10-12)C

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

я правильно понял, что это не автономный девайс? он от розетки работает? верно?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Какой смысл у нас такое лепить?

Даже если утром и окажется двиг прогретым, то возле работы авто греть будет нечем.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Идея имеет право на жизнь ИМХО. Я и сам по утрам грею машину дольше чем еду до работы :(. Благо живу в своём доме и можно выскочить в гараж завести машину чтоб прогревалась.
Мне лично понравился подогреватель, который запрессовывается вместо заглушки блока. Он наименее колхозный из увиденных на сегодняшний день.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

я правильно понял, что это не автономный девайс? он от розетки работает? верно?

Так від розетки 220V. В автономних ціна напевно разів в 10 більше буде.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,как по мне то лучше эти 880 граммов спалить проехав несколько км.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.