Перейти до публікації

зозо-возик "Сєня"


ящящ

Рекомендовані повідомлення

    Отже після двох "Славут" пересів я на "Сенс". Який сенс? Сенс прозаїчний - треба машину по затратах аналогічну таврольоту, а по комфорту трошки кращу. Тому і пав вибір на Сенс. Наче розумію, що попереду обов"язково поміняється КПП на ланусячу, і будуть танці з бубном коло М7.6. який знайшовся під сідлом пасажирським, але всеодно - для мене "Сенс" має сенс. Шукав недовго і взяв практично перше що попало під руки. А цим "практично першим" став "Сенс" 2004-го року, з пробігом 84 тисячі. В процесі дослідження машини виявилося, що машина перекрашена, була колись на даху, і що пробіг не кручений. Ну той факт, що вона була "верхтормашками" не гріє, але з іншого боку - це не саме старшне. Машина заводилася і їхала цілком пристойно. Отже став я їй третім власником. Зареєстрував і поставив на неї ГБО-2. В процесі покатушок виявилося, що їсть мій возик 9л пропано-бутанової суміші на 100км, що мене наразі радує. Але буду боротися за 7,5-8л.

     По машині вцілому все добре крім:

- передні стойки під заміну 100%, опори може будуть жити

- втулки стаба внутрішні

- втулки балки

- треба настроїти кулісу

- замінити прокладку кришки клапанів

   Ці всі питання потребуватимуть певних затрат, тому поки цим не займаюся. Після покупки накатав я тисячу км і сталася мені халепа - почала машина сильно троїти на бензині. На газу м"якше, але всеодно непорядок. Порадили мені поміняти датчик р-вала. Оскільки його на Сенсі з М7,6 нема, то міняти я його не став))) Підкинув модуль запалювання - ситуація не помінялася. Поміняв свічки і ВВ-провода - теж саме. Отже попереду діагностика і усунення неполадок. В процесі пошуку датчика р-вала знайшов злетівшу трубку від ресівера до якогось датчика - після того як поставив її на місце - робота на газі стала відмінною - без троїння, ривків, або ще якого лиха. Тому думаю, що з бензом така робота через форсунку. Була підозра на поломку кільця в циліндрі - але на газі в такому випадку машина не робила б так рівно. Хоча - діагностика покаже. 

   Якось перестало працювати регулювання рециркуляцією. І запотівше лобове скло стало мені дідьком і розібрався я як працює модуль керування пічкою. Радість не довгою була, бо перед самою зборкою модуля, просто в мене на очах обломався шток, до кого кріпиться трос регулювання потоків. Досадно, буду поки міняти потоки вручну. Може хтось підкаже як зняти троси з модуля? Бо в мене не вийшло, боюся поломати модуль до кінця. Дурне діло, як кажуть, не хитре. Ще поміняв замок лючка бензобака. От і поки все. 

Змінено користувачем ящящ
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Вітаю з покупкою. Нехай тільки радує.Чекаємо фото.

В ті роки кузова хороші робили. Доречі, коробка шумить?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Вітаю з покупкою. Нехай тільки радує.Чекаємо фото.

В ті роки кузова хороші робили. Доречі, коробка шумить?

Дякую! Фото будуть трошки пізніше. Стосовно кузова - сьогодні ж міняв замок лючка і побачив під обшивкою на крилі наклейку ФСО, ще звернув увагу на герметик яким шви замазані - він чогось виглядає наче мокрий. Хоча насправді сухий))) Але так, кузов гарний. В мене Славути були 2004-го і 2006-го - кузови земля і небо. Стосовно КПП - звук є, але наразі не набридливий. Хоча з таким звуком довго не живуть. Думаю ще тисяч 40-50 і прийде їй пора. Що не подобається, так це те, що досить тугі передачі, і 5-та тільки через "прєдохранітєль" - інакше ручка вправо не йде. Але це списую на неправильне регулювання куліси - в мене така ж штука була на Славутах.

Змінено користувачем ящящ
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Якщо туго йдуть передачі, то може бути, що масло у коробці пора міняти.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Можливо, але тут же дилема - а що туди лити? Я перепробував на Славутах ТАД-17, GULF80w90, Хадо80W90 - не подобається нічого. Правда на Хадо перестала коробка торохтіти, але вила поки не прогрівалася, тому ну його те ХАДО. Отака дилема. Та й кулісу всеодно треба регулювати, бо там є проблема - не повинна 5-та через "прєдохранітєль" включатися.

Змінено користувачем ящящ
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Якщо заміна мастила не допомагає - значить така коробка..
Я в свого сенса заливав MANNOL GL-4 SAE 75W85, потім Castrol Manual EP 80W90.

На всіх цих маслах коробка нормально працювала але більше сподобалось їздити на MANNOL.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Дивлюся досить недешевий маннол. Але певне спробую. Скоро і в моторі поміняю. Але в мотор певне заллю MOL 10W40 Max. НА цьому маслі тавромотори пробігли в сумі 200тик. Тому думаю непогано буде почуватися і Сенс на ньому.  А з КПП таки дилема.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

І від мене вітання землякові!

Чудовіий аппарат, я так передчуваю, хоча фото глянув би!

І ще я б зробив 2 речі:

1. розвал, щоб глянути геометрію, бо він був на криші

2. замір компресії, бо у сенсів люблять підгорати клапана.

 

ПС: Безтактне питання, за скільки взяв? ;)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

І від мене вітання землякові!

Чудовіий аппарат, я так передчуваю, хоча фото глянув би!

І ще я б зробив 2 речі:

1. розвал, щоб глянути геометрію, бо він був на криші

2. замір компресії, бо у сенсів люблять підгорати клапана.

 

ПС: Безтактне питання, за скільки взяв? ;)

   Стосовно геометрії це само собою, але після того як поміняю стойки. По клапанах - не знаю, чого би їм підгоріти при 86тиках? Та й крім того, хіба він від таврійського сильно відрізняється? А там в мене мотори ходили дуже навіть непогано, один 192тис, інший 60 - і з клапанами жодних проблем. Стосовно ціни - ну взяв я її за невелику суму, але бачу що варто було поторгуватися ще трошки, можливо доларів зо 100 я переплатив))) 

 Тепер по машині. Був на славетному СТО АТЛ, там мені подіагностували возика і виявили обрив 2-ї форсунки, і відповідно, пропуски на тому ж циліндрі. Так що завтра мушу завітати до майстрів-газовщиків, адже стоїть емулятор, і думаю проблема там - або на роз"ємах, або на самому емуляторі. 

  Знову ж таки дилема по стойках і опорах - маю можливість таскати зч з Польщі, і там є

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

стойки, або , ще є , Monroe ,  тоже є. Ціни, якщо на наші гроші, від 175 за непонятний нонейм, до 275 за Магнеті-Монро-Мастер. Та ж ситуація з опрами - можна купити починаючи від 96грн. І от думаю - купувати там, чи взяти тут Каябу по 420грн, і такі ж незрозумілі подушки. Вобщем біда-пічаль((((

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

20 тис.   7

На мою думку кращє взяти перевірені запчастини. А якщо при цому можна зекономити то зовсім добре буде.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

На мою думку кращє взяти перевірені запчастини. А якщо при цому можна зекономити то зовсім добре буде.

То звичайно так, і я собі все більше схиляюся до закупу в наших магазинах. Але то таке. Риюся на Аллегро, дивлюся зч, і виникають в мене питання:

- від чого можна ткнути руль?

- від чого можна ткнути сідла?

- чи важко поставити приборку з тахом?

- скільки коштує тут приборка з тахом? 

- чи стануть підрульові від нубіри?

Отакі от муки в мене

Змінено користувачем ящящ
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

І так я в Луцьку. Перед виїздом побачив, що в мене нема масла в пихлі((( Долив мола свого любімого начче все добре. До планових робіт додався стартер - пищати почав гад, думаю довго не пропищить, а отже в субуоту буде йому трепанація))) Ще треба зрозуміти як знімаються троси з п"єца і моторчик - бо також гад пищить, треба змастити його. Отаке. Субота бачу буде повна пригод і неймовірностей))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Покопався вчора в возику. Відремонтував ЗП замок - там злетіла тяга від ручки до замка. Хоча треба би перевірити чи закриваються двері ЦЗ, бо в Славуті я так вирішив проблему некоретної роботи ЦЗ, на ЗП дверях. Також проставлені резинки в місцях дотику тросів пічки до елементів кузова - шуршунчиків поменшало. Прибрав під полкою - тепер там щось пищить при русі))) Полміняв прокладку кришки клапанів - "Ай молодець!". Вимив возика - знайшов корозію на ПП дверях і на капоті - "там де у всіх". Шукав чому не працює світло ЗХ - виявив непрацюючий датчик ЗХ. Досадно, потім поміняю. Відрегулював фари - тепер треба буде їздити не в "0", а в "3" на коректорі, але так як більшість часу їжджу сам - -то це не проблема, але можна буде "єслі чо" наказати зустрічного світлячка))) Так шо отаке))

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Трошки фоток возика

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

так як були знайдені місця корозії, постало питання про підбір краски - може хтось сказати код?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

20 тис.   7

То звичайно так, і я собі все більше схиляюся до закупу в наших магазинах. Але то таке. Риюся на Аллегро, дивлюся зч, і виникають в мене питання:

- від чого можна ткнути руль?

- від чого можна ткнути сідла?

- чи важко поставити приборку з тахом?

- скільки коштує тут приборка з тахом? 

- чи стануть підрульові від нубіри?

Отакі от муки в мене

1. Від нубіри чі опеля омегі та вектри. Я собі ставив від омєгі.

2. Також були в мене сідла від омєгі з мікроліфтом та пояснічним підпором.

3. Неважко.

4. Десь до 500грн.

5.Так. А також із лачетті.

так як були знайдені місця корозії, постало питання про підбір краски - може хтось сказати код?

Десь була тут на форумі тема. Треба пошукать.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

20 тис.   7

ПС. На рахунок сідух.

Ми брату біля місяця назад купили лань. Його також бісили сідухи. І він підклав трубки під кріплення сідух. Узяв більш длінні болти і трубкі і таким чином підійняв вищьче сідінння. Задоволенний вродь...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Дякую за консультацію, отже певне зразу візьму собі підрульові разом з рульом від Нубіри. А стосовно сідух - можна фото як вони стали? Бо для мене питання не стільки в висоті сидінь, тут мені все пасує, а в спинці. Далеко їхати на цих сідлах важко. Також, в свій час, були в мене сідла від ОАФ - не пішли, то вцілому була біда, і я їх поміняв на сідла від Сітроен Ксантія. А тут певне буду шукати сідла від Нубіри, бо, думаю собі, стануть вони без проблем. А може на вихідних переміряю все, бо є вдома Нубіра. ТІ сідла менів також не дуже, але там в базі є мікроліфт, з його допомогою можна підібрати посадку більш-менш оптимально. В дорожчих регулюється ще спинка - це саме те що треба.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...

І так - життя продовжується. На даний момент пробіг 88260. Почав скуповувати запчастинки:

стойки -  купив якісь китайські Делфі. Певне так собі стойки, алек думаю інтеркарс відвертим шлаком не торгує

пильники-відбійники Каяба

внутрішні втулки стаба

фільтр масляний Малє

масло МОЛ 10В40 Макс 

За все це добро виклав 907грн. Сьогодні буду ставити стойки. Надіюся так гупати вже не буде. 

Підварив глушник - тепер не січе - ляпотааааа)))) 

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Поміняв стойки - довольний акі слон))) Тепер нічого не гупає. Тиша і спокій. Зробив розвал. Потратив 240грн на заміну стойок і втулок стаба, і 140грн на розвал-сход.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Поміняв в КПП масло - тепер не гудить))) Лишилося поміняти задні колодки і один робочий циліндр і буде тоді все просто відмінно. І аж тоді я доберуся до всіш шуршунчиків, писклявиків і прочуї мєрзості яка живе в мене під панелью.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 місяці потому...

97172 заміна масла. Все той же МОЛ. А ще сьогодні я поліз по зч на горище... В результаті перелом 4 позвонка. В пн на КТ. там буде все видно. Зараз трошки боляче. От засну, якщо засну, і буде мені сон. Може...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.