Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Что приходит в голову навскидку: 

1. пропаять массы в ногах переднего пассажира

2. проверить на подсос воздуха

 

Кто-то когда-то говорил (кажется zeon35), что подвесы оборотов идут от вывернутого (или чрезмерно вывернутого!) винта холостого хода - может чуток придавить?

Змінено користувачем Alt
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84391-neponyatki-s-gazom/page/5/#findComment-2008425
Поділитись на інші сайти

Масса переднього пасажира, це справа від нього чи зліва?

На рахунок підвисання через занадто викручений гвинт холостого ходу.  Закрутити сам холостий гвинт не вийде , падає холостий хід і глохне. Треба ще викручувати гвинт чутливості , а це збагачення суміші (якщо я вірно зрозумів?). І машина стає тупіша, їде але не так швидко набираются швидкість. Та й розхід має вирости. Щось не нормально у мене строїться редуктор?

Змінено користувачем Lozik
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84391-neponyatki-s-gazom/page/5/#findComment-2008449
Поділитись на інші сайти

Масса справа от ног переднего пассажира, под пластиковым "сапожком" порога. Коричневые провода (ну может и не коричневые конечно) обжаты. Пропаять! Где-то тут на форуме есть описание даже с картинками где оно и что. 

 

Редуктор: закручиваем плавно (медленно!) ВХХ(верхний, бронзовый) и одновременно немного отворачиваем "Чувствительность" (пластиковый). Цель скажем ВХХ отвернут на 1-1.5 оборота не более. Как поведет себя расход сказать трудно. Когда машина сильно "тупит" расход может и возрасти.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84391-neponyatki-s-gazom/page/5/#findComment-2008452
Поділитись на інші сайти

На рухунок масси зрозумів. Пошукаю. Дякую

Існують редуктори Томасетто з одним регулятором (гвинта ХХ немає) тільки гвинт чутливості. Спробую закрутити ГХХ і викрутити на 5-6 обертів чутливість. І ще є гвинт жадності (Зараз відкритий на половину, дивився після того як зняв шланг) . Можливо вдасться вийти на нормальний холостий і не великий розхід.

І ще одне. При теперішніх настройках, коли включаю кондей, чому обороти ростуть? Логічно мали б падати, навантаження ж виросло.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84391-neponyatki-s-gazom/page/5/#findComment-2008454
Поділитись на інші сайти

Кондиционер включили, нагрузка возросла, обороты начнут падать и  ЭБУ дает команду РХХ добавить воздуха (для бензина).

ВХХ лучше задействовать в самом конце регулировки для компенсации падения оборотов при закручивании "жадности". 1-1.5 оборота не более.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84391-neponyatki-s-gazom/page/5/#findComment-2008458
Поділитись на інші сайти

Дякую, спробую завтра зранку перенастроїти по ваших рекомендаціях. А по дорозі на роботу подивлюсь, що з цього вийшло. Відпишусь завтра про результат.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84391-neponyatki-s-gazom/page/5/#findComment-2008460
Поділитись на інші сайти

Всім привіт! За порадою Alt перенастроїв редуктор (Томасетто 07 АТ з двома гвинтами). Викрутив гвинт чутливості (пластмасовий знизу) на 5,5 обертів і закрутив гвинт ХХ (латуний зверху), тобто він відкручений десь на 0,75 обороту (це все одночасно, один трошки викручуєш, другий прикручуєш). Гвинт жадності не чіпав, відкритий на половину.

Результат - коли авто стоїть (включені фари ближній, вентилятор (2 швидкість), кондиціонер) - холостий стабільний і не дьоргається.

Проїхав до роботи, десь км 10, під час їзди зависань помічено не було, навіть при різькому гальмуванні. Динаміка хороша, тупизни не помітив, можливо трошки, але не суттево.Це плюс

Але в кінці поїздки, при втопленному сцеплені, з'явилось підвисання (1200-1300)! це мінус. Навіть при переході на бенз, для того щоб заглушити, оберти всеодно не впали. Але це вже не дикі зависання на 2000-2500!

Висновок - перенастройка помогла, але виходить, що проблема не в редукторі.

Треба шукати, щось таке, що не любить не прогрітого двигуна і заннадто гарячого, але що це хз його знає. Буду шукати: перше  підсос і перевіряти масси. Далі буде видно.

Пишіть у кого які думки.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84391-neponyatki-s-gazom/page/5/#findComment-2008638
Поділитись на інші сайти

Я до полного редко заполняю. И редуктор не обмерзает, гарячий. Я грешу на электромагнитный клапан.

Да-да-да! Категорически советую проверить. У меня (BRC-2 Techno) иногда после заправки полного тороида переход на газ имеет следующую процедуру: завелся, газонул, не перешло и заглох)). Потом с редуктора откручиваю входящий патрубок от фильтра River, беру специально заготовленный провод и даю плюс на клапан Rivera с аккумулятора. После 2-3 касания из патрубка уже пшикает нормальная струя. 

P.s. Клапан перебирал, звонил и чистил, фильтр тоже, но магистраль таки забивается графитом.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84391-neponyatki-s-gazom/page/5/#findComment-2009190
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Всім привіт! І так знову боротьба з високими обертами. 

Ланос 1.5 (ГБО 2 Томасетто 07 АТ).

Проблема- високі оберти при гальмуванні та нейтралці, і на бензі і на газу. (Кому цікаво читайте мої попередні повідомлення).

Поміняв дофіга датчиків.

Сьогодні поліз до вакуумного підсилювача гальм, читав що у декого причина високих оборотів у ньому. Працює у мене він нормально, робив перевірку (натиснути пару раз при викл. двигуні, не відпускаючи педаль завести, у мене пішла вниз педаль - значить з гальмами все ок). Шланг з клапаном між ваккумним підсилювачемі дроселем справний, перевірив. Травить тільки в одну сторону.

Коротко думав, що проблема у прокладці (та що у вакуумному підсилювачі, де стикується головний гальмівним циліндром) або у штоку що якраз ходить між вакуумним підсилювачем та ГТЦ.

Відкрутив 2 гайки, трохи відсунув ГТЦ, дістав прокладку і шток, це було легко. Ушкоджень прокладки не виявив, тому відразу зрозумів, що причина обертів не у ній. Шток також впорядку, без царапим і бороздок. Прокладку всетаки замінив. Поставив все назад.

Машина постояла 4 години. Завів - все ок, думаю, давай не буду гріти і відразу поїду. Проїхав метрів 50, зупинився, а тут знову та сама ерунда - оберти зависли 1500. Облом :blink:

Ця проблема не з'явилась відразу, а поступово наростала (період 1-1.5 року), Тобто зависання після стоянки і включенні запалювання, спочатку коротко, потім довше і зараз можуть зависнути і зовсім не падати.

Що ж це за штука, що не любить не прогрітого двигуна і занадто гарячого? В спеку зависання частіше.

Ще у мене є сумніви на рахунок датчика абсолютного тиску в впускній трубі.З'эднаний з дроселем тонкою трубкою. Може це він глючить? його я ще не міняв.

Ух і замахали ці вже пошуки причини.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84391-neponyatki-s-gazom/page/5/#findComment-2011972
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,обычно это ДПДЗ,его положение,с ним игрался? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84391-neponyatki-s-gazom/page/5/#findComment-2011974
Поділитись на інші сайти

При старті двигуна, перед цим без маслання педалі газу, однозначно високі оберти зависають. Спробував при такому зависанні понатискати педаль гальм - оберти почали підвищуватись невеликими стрибками.

Якщо грішити на ДПДЗ. Тоді при старті виходить він відразу дає сигнал, що треба додати оберти і РХХ відкривається. Але заслонка дроселля закрита (перевіряв і чистив, закривається нормально).

Моя версія - що це повязано з тиском у дроселі, а датчик абсолютного тиску нормально не сприймає не прогрітий і гарячий двигун. Тому він піднімає оберти. Сьогоднішня ціна на цей датчик 190 грн без доставки. Треба купляти і перевіряти.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84391-neponyatki-s-gazom/page/5/#findComment-2013301
Поділитись на інші сайти

Чтобы избавить тебя от ненужных покупок-проведи опыт-вообще отключи этот датчик (сними фишку) и заведи,увидишь он не влияет.

ДПДЗ я имел ввиду положение его относительно креплений,ушек.Он немного двигается,вот и нужно найти положение при котором двигатель нормально работает.(Он выставляется по напряжениям в ноле и полностью открытой заслонки)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84391-neponyatki-s-gazom/page/5/#findComment-2013324
Поділитись на інші сайти

Обнаружилась непонятка после стоянки. Под машиной масляное пятно. По запаху - конденсат. К редуктору - болт слива затянут намертво. Но по низу редуктора капли конденсата. Открыл болт, слил. Вытер. Поездил немного, вроде не течет, но низ редуктора опять замаслен. Может тут не в болте слива дело, а мембрана 2й камеры дает течь наружу? Редуктор еще с машины не снимался и не разбирался. Пробег редуктора 17 тык.

Запаха сильного нет, слабый - в наличии, оно ж все в конденсате...

На болте слива уплотнительное кольцо должно быть какое?

Змінено користувачем Alt
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84391-neponyatki-s-gazom/page/5/#findComment-2014197
Поділитись на інші сайти

Доброго времени суток, уважемые форумчане?
 У меня ГБО 2-го поколения bigas e20, пробег 130 000 км и в недавнем времени обнаружилось следущее:

 - "на холодную" переключается на газ без проблем, но после непродолжительного проезда начинаются проблемы (как-бы троит, переключается на газ только на высоких оборотах либо вообще не переключается).
При этом обнаружил, что свечи стали черными и греется система выхлопа (ощутимо даже в салоне через пол).
Редуктор почистил, но практически не помогло ...
Разобрал катализатор - он поплавился снизу  .... пришлось пока выбросить и его. При этом ситуация улучшилась, но не на много. В жаркую погоду ехать на газу невозможно, а вот с утра, когда еще прохладно едет нормально довольно продолжительно.

Подскажите пожалуйста, на что нужно обратить внимание\заменить\почистить???????????
Заранее спасибо всем откликнувшимся!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84391-neponyatki-s-gazom/page/5/#findComment-2014378
Поділитись на інші сайти

Проверь работу электроклапана,возможно заедает,на редукторе в первую очередь.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84391-neponyatki-s-gazom/page/5/#findComment-2014386
Поділитись на інші сайти

Проверь работу электроклапана,возможно заедает,на редукторе в первую очередь.

Как проверить?

Он вроде щелкать должен при переключении? Может нагревается и заедает?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84391-neponyatki-s-gazom/page/5/#findComment-2014389
Поділитись на інші сайти

Должен быть -тук-тук,но это косвенный признак,но если и его нет то тогда точно он.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84391-neponyatki-s-gazom/page/5/#findComment-2014390
Поділитись на інші сайти

Привіт! Cьогодні (13/08/2015)  знайшов причину (у моему випадку) зависання високих обертів. Написав у іншій подібній темі. Ось ссилка -

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

.

Якщо коротко - гребаний ДПДЗ китайського чи іншого хренового виробництва.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/84391-neponyatki-s-gazom/page/5/#findComment-2015193
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.