Перейти до змісту

БЖ vobraz, lanos 1.5 SE 2011р.


Рекомендовані повідомлення

Сам таким же комплектом закупился

Вот только масло тут купил

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Цена вкуснее

Переглядав цей варіант, але доставка + послуга зворотньої доставки грошей не менше 90 грн., а через "розетку" 35 грн. за все. (на момент замовлення ціна була в "автозвуці" 492 грн.)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2127009
Поділитись на інші сайти

Сьогодні постарався завершити городні роботи з використанням авто (транспортування овочів на причепі). Здійснив "генеральне прибитання", добре вимив та обробив поліроллю. Вчора придбав газові фільтри: для редуктора - 50 грн. та парової фази - 80 грн. Також "чуть не купився" щодо придбання концентрату охолоджуючої рідини марки Texaco за ціною 85 грн./літр. Хлопці наливали з великої каністри десь 20 л. й казали що якісна, але добре що не взяв, бо, вивчичвши пропозиції в неті, дізнався, що така річ має коштувати від 130 грн./літр. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2127846
Поділитись на інші сайти

Привіт! Відмінний концентрат охолоджуючої рідини це виробник CARTECHNIC. 5л. концентрату коштує приблизно 450 грн. Розмішуєш з дистильованою водою 1:1 і отримуєш чистих 10 літрів з показником -36. Сам користуюся і вже маса людей так роблять. Поки що всі задоволені!!!

Змінено користувачем vzx
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2127847
Поділитись на інші сайти

Нещодавно замовив й вже отримав концентрат охолоджуюучої рідини Hepu G-12 червоний 5л. за ціною 515 грн. З пересилкою 550 грн. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2129254
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Заміна коліс

Вчора замінив літні колеса на зимові. На одометрі: 40100 км., отже літня гума за сезон пробігла 5150 км. Не радує стан дисків із комплекту зимової гуми - навіть в місцях минулорічного підкрасу знову проступає іржа, тому вирішив "не паритись" з цього приводу, а просто надів ковпаки. Диски з літнього комплекту мають цілком добрий стан.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2131119
Поділитись на інші сайти

Нові фото

Нещодавно їздили з дітьми до лісу й серед іншого зробив кілька фото ланоса на телефон:

med_gallery_44775_2754_474974.jpgmed_gallery_44775_2754_1184511.jpg

Також, вже традиційно,  зняв на зиму фільтр салону (добряче був вже забитий пилом) й заодно пропилососив повітряний фільтр, який теж був доволі брудний.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2132242
Поділитись на інші сайти

Придбав в традиційному для себе магазині що у БілійЦеркві свічки Denso spark plug  W20EPR-U (210 грн. за комплект), а також повітряний фільтр Daewoo (60 грн)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2132574
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

   Зарядка акумулятора й кілька думок щодо порівняння Ланоса й VW Polo sedan

Позавчора, за день здійснив ряд коротких поїздок по 1-2 км. При цьому підрахував, що заводив двигун разів із 30. При черговому заведенні мій БК "Робокар - Мега" просигналізував про падіння напруги в мережі нижче 9В. Одразу ввечері перевірив щільність електроліту аерометром, який видав: 1,25 у всіх банках. Після зарядки струмом у 2 А протягом 12 годин щільність електроліту стала 1,27, а зарядний струм зменшився до 0,2 А. Після ще 12 годин заряджання показники особливо не змінилися.. Акумулятор встановив на місце.

 В сусіда є VW Polo sedan 2013 року з пробігом біля 12000 км. Брався з салону за 130 тис. з чимось грн. Не раз доводилося мені проїхатися на ньому за кермом, а також допомагати в обслуговуванні: як то замінити колеса, встановити чохли на сидіння, тощо. Нещодавно пропилососив повітряний і салонний фільтри, Мастило міняли на сервісі. Так от: не раз задавався питанням -  чи дійсно це авто краще за ланос на 50 тис грн., або якщо брати тодішні курси валют, то на 6000 доларів. Скажу так: Поло кращий за Ланоса практично в усіх їздових характеристиках, комфорті, має значно більший набір опцій, економніший у витраті пального, але той факт, що його ціна  на 60% більша за тодішню ціну Ланоса, а заміна мастила й фільтрів, інших розхідників будуть також дорожчими не менш ніж на 50-60% наводить на думку про те, що при обмеженому бюджеті вибір Ланоса виглядає більш раціональним. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2134795
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

   Зарядка акумулятора й кілька думок щодо порівняння Ланоса й VW Polo sedan

Скажу так: Поло кращий за Ланоса ... але той факт, що його ціна  на 60% більша за тодішню ціну Ланоса, а заміна мастила й фільтрів... наводить на думку про те, що при обмеженому бюджеті вибір Ланоса виглядає більш раціональним. 

Добрий день. Перечитав весь журнал - дякую, приємно. Маю Ланос з 2012  року, ГБО з 2014 року. На даний час пробіг близько 150 тис. (щоденні поїздки на роботу 250 км). Цілком згоден щодо вибору Ланоса - цна/якість/обслуговування. Всього найкращого, ні цвяха ні жезла.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2139055
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

Заміна датчика кисню 3

Кілька тижнів тому бортовий комп'ютер знову  нагадав мені про несправність датчика кисню, щоправда цього разу він видав: "відсутність сигналу ...". Як і раніше різко зросла витрата пального з 9 до 13-14 л/100 км. й ланос почав "тупити". Скидання ЕБУ й перевірка контактів не дали ніякого ефекту. Нагадаю, що попередній раз міняв лямбду влітку... і тепер знову?!... Спочатку була, навіть, думка звернутися до спеціалістів, щоб відключили датчик кисню програмно, але тоді й каталізатор треба викидати... Вирішив встановити новий датчик. Після експериментів із АТ й BAKONY придбав DENSO DOX 0125  685 грн. й учора здійснив інсталяцію. Сьогодні трохи покатався й, судячи з показів БК, витрата пального ввійшла в норму,  динаміка авто поліпшилася. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2156185
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Заміна коліс та бризговиків

Два дні тому, з показником одометра у 42800 км. замінив зимові колеса на літні. Зимові відпрацювали за сезон 2700 км. Їх штамповані диски ще більше поіржавіли, особливо з внутрішнього боку, але я їх просто помив, висушив, підкачав та відправив чекати наступного сезону.  Літня гума має протектор у 4,5-5 мм., нехай працює. Заодно замінив відірвані додаткові  передні бризговики на аналогічні (припідняв їх на 1 см.), проконтролював, вимив  та побризкав силіконом на гумові вироби під днищем авто, перед цим, також, вимив струменем води й саме днище.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2163348
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Поліровка ЛКП та чистка кондиціонера

   Вже тижня два тому добре вимив кузов та, традиційно для себе, обробив захисним восковим поліролем. В процесі побачив кілька нових подряпин, але ніби не до металу. А вже кілька днів тому провів профілактичну обробку кондиціонера, а саме: придбав в аптеці три флакони хлоргексидина (всього 300 мл.), зняв "бардачок", включив рециркуляцію, завів авто, включив кондиціонер і обдув на повну потужність й, з допомогою розпилювача, протягом 5 хвилин  "пшикав" рідину в отвір забору повітря з салону (він за "бардачком"). Потім ще 5 хвилин просушив випарювач кондиціонера та й по всьому. Маю надію, що така профілактика за 20 грн. допоможе очистити випарювач від можливої наявності хвороботворних мікроорганізмів. Технологію підгледів в ютюбі.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2171160
Поділитись на інші сайти

  • 5 тижнів потому...

ТО-4, та заміна сальника приводу КПП

     Близько тижня тому помітив в гаражі на підлозі під авто маслянисту пляму (в районі компресора кондиціонера). Піднявши капот, звернув увагу на наявність мастила на захисті двигуна. Зняв захист і побачив, що з піддону КПП звисає крапля мастила, а сам він геть "запотів". Повитирав бруд знизу КПП, перевірив затяжку гвинтів картера й поїздивши у справах завів ланоса в гараж. Наступного дня пляма була на підлозі в районі картера КПП. Серветка після контакту з мастилом, яке знову просочилося, забарвилася в червонуватий колір, отже мастило трансмісійне. Ще два дні пішло на встановлення місця витоку - сальник приводу КПП, який розташовано праворуч. Далі купівля сальника - 60 грн. (на фото упаковка й старий сальник) та заміна на місцевому СТО - 150 грн. Під час заміни з КПП витекло грам 200 мастила, ще 200 грам залишилося після заміни трансмісійної рідини на 20000 пробігу. Назад в КПП "влізло" тільки 250 грам, тому із сухим картером я не їздив. 

Спойлер

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2174450
Поділитись на інші сайти

рекомендую Вам перевірити сапун на коробці. Ліквідовано наслідок, а причину витоку не виявлено (я так зрозумів з вище написаного).

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2174451
Поділитись на інші сайти

Дякую, сапун перевіряв.

ТО-4, та заміна сальника приводу КПП (довго редактував пост, тому сайт не пропустив зміни)

     Близько тижня тому помітив в гаражі на підлозі під авто маслянисту пляму (в районі компресора кондиціонера). Піднявши капот, звернув увагу на наявність мастила на захисті двигуна. Зняв захист і побачив, що з піддону КПП звисає крапля мастила, а сам він геть "запотів". Повитирав бруд знизу КПП, перевірив затяжку гвинтів картера й поїздивши у справах завів ланоса в гараж. Наступного дня пляма була на підлозі в районі картера КПП. Серветка після контакту з мастилом, яке знову просочилося, забарвилася в червонуватий колір, отже мастило трансмісійне. Ще два дні пішло на встановлення місця витоку - сальник приводу КПП, який розташовано праворуч. Далі купівля сальника - 60 грн. (на фото упаковка й старий сальник) та заміна на місцевому СТО - 150 грн. Під час заміни з КПП витекло грам 200 мастила, ще 200 грам залишилося після заміни трансмісійної рідини на 20000 пробігу. Назад в КПП "влізло" тільки 250 грам, тому із сухим картером я не їздив. 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 сальник приводу КПП (Показать контент)

 

Так як на одометрі вже майже 44000 км., знятий захист двигуна, а я у відпустці - це стало нагодою провести ТО-4. Що зроблено: 

1. Замінено моторне мастило, масляний і повітряний фільтри (GM 5w-30; MAHLE; Daewoo) попередні відпрацювали 10000 км;

2. Замінені свічки запалювання (Denso), попередні NGK відпрацювали 20000 км;

3. Замінена охолоджуюча рідина двигуна (HEPU), попередня відпрацювала з нової 44000 і 6 років.

Майже пів дня витратив на пункт "3". Разів 6 зливав охолоджуючу рідину й заливав дистильовану воду, а в проміжках запускав двигун, який працював до включання вентиляторів поки останнього разу не вийшло з радіатора 4 л. вже майже чистої води. Потім до 4 л. концентрату охолоджуючої рідини долив літр дистильованої води й залив в систему. Залишилося десь 0,7 л. на доливання. Всього витрачено 5 по 5л. баклажок дистильованої води по 25 грн. Стара охолоджуюча рідина була доволі червоно-буро-мутною, але без осадів. Далі фото:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2174454
Поділитись на інші сайти

ТО-4 (продовження)

Сьогодні також провів самостійно газове ТО. Замінив старі на раніше придбані фільтри. Ніби нічого складного:

1. Перекрив кран в балоні;

2. Завів авто, поки не виробило газ і двигун не перейшов на бензин, заглушив;

3. Відкрутив фільтри, повитирав, змастив гумові прокладки, закрутив назад;

4. Відкрутив кран, завів авто, перевірив мильним розчином з'єднання.

Вартість фільтрів - 130 грн.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2174457
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Заміна рідини гідропідсилювача керма

Вже більше шести років ми з ланосом разом. Щоправда пробіг як для такого віку авто незначний - всього 45000 км. Поступово були замінені вже майже всі рідини в авто. Лишилася лише рідина в гідропідсилювачі керма, яку радять міняти при пробігу 80000 км, або 5 років. Поки у відпустці вирішив зайнятися цією процедурою. Придбав рідину марки "Кастрол" на упаковці якої написано, що вона синтетична й відповідає вимогам Dexron III H. Вартість в автомагазині склала 170 грн. (вибір був незначний, тому обрав саме це мастило, яке підійшло по вимогам виробника в мануалі, підкупило й виробництво Бельгії ). Подивившись кілька роликів в ютюбі,  вивісив передні колеса, з допомогою шприца й трубки відкачав рідину з бачка гідропідсилювача, відкрутив бачок і ще відкачав частину рідини повернувши його на бік, від'єднав патрубки, промив бачок і кришку бензином (рідина була дещо темніша від нової, а на сіточці в бачку було небагато бруду), під шланг "обратки" підставив нижню частину пластикової пляшки й обертав кермо від упору до упору поки рідина не перестала витікати (разів 20), потім в шланг "подачі" налив трохи свіжої рідини (150 мл у три прийоми) й знову здійснив "прокачку системи"(витекло ще стільки ж рідини, яка була вже світлішою). Потім встановив на місце бачок, під'єднав шланги й заливав нову рідину й крутив кермом. Після того, як рівень рідини в бачку перестав зменшуватися завів двигун. Сьогодні ще трохи долив. Всього пішло майже 950 мл. рідини гідропідсилювача з урахуванням 150 мл. на промивку.

Спойлер

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Сьогодні трохи поїздив, але ніяких змін в роботі гідропідсилювача не відчув. Також на місце був встановлений "відреставрований" захист двигуна, який знімав ще при заміні сальника приводу КПП і перша ж поїздка за звичайним щоденним маршрутом з дітьми на пляж зловив чирк-удар на тому місці, де проїжджав з 50 разів без захисту (все ж захист суттєво зменшує кліренс, а ланос добре розхитується на ямках). Також нещодавно поновив автоцивілки на авто й причіп за 360 грн. усього.

Також сьогодні трапився не досить

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2178287
Поділитись на інші сайти

Чомусь не добавилося до попереднього посту...

Також сьогодні трапився не досить приємний інцидент... Вже з місяць, як захотілося придбати відеореєстратор-зеркало з вбудованим навігатором та екраном для камери заднього огляду. Обрав модель DVR D 22 який за 2099 грн. пропонує інтернет магазин "ананас-шоп". Прийшов на Нову пошту за посилкою, в якій було дійсно працюючий реєстратор з комплектуючими, але ні чеку, ні гарантійного талону ще й серійні номери на приладі й упаковці не співпадали. Передзвонив в магазин, що так мовляв і так, а мені відповіли, що я можу після  сплати користуватися 14 днів, а потім повернути товар. Інший, мабуть головніший продавець, пояснив, що всім так продають і ніхто ще не жалівся, а якщо я не хочу брати їх товар - то плачу за пересилку. На що  вже посміявся я, вказав на їх порушення законодавства й написав відмову.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2178290
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Поїздка західною частиною України та її наслідки

   З 8 до 14 серпня разом з сім'єю здійснили цікаву й пізнавальну подорож західними областями за маршрутом: Володарка-Корець-Дубно-Кременець-Почаїв-Підгірці-Олесько-Стрий-"Тустань"-"Захар Беркут"-"Шипіт"-"Синевір"-Колочава-Вучково-Іза-Хуст-Виноградів-Берегово-Мукачево-Ужгород-Середнє-Чинадієво-Олесько-Житомир-Володарка. Всі отримали багато позитивних вражень від природи, старовинних замків, церков та місцевого колориту. Всього за тиждень проїхали 2190 км., використали 200 л. газу, отже середня витрата склала 9,1 л/100 км. (значне завантаження, кондиціонер постійно працював в дорозі, швидкість 110-130 км/год. на трасі Київ-Чоп, а в горах дороги поганенькі напевне й підвищили середню витрату у 8,6 л/100км.). Не обійшлося й без втрат: вже у горах після чергової ями в ланосі ніби добавилося ще два циліндри до двигуна - відірвалася вхідна труба від глушника (вже вдома тесть заварив, добре що кріплення не дало трубі просто впасти, соти глушника поржавіли й я їх витрусив через отвір, а от банка, думаю, ще походить), також по дорозі назад відчув зростаючий гул від лівого переднього підшипника ступиці (по приїзду додому на місцевому сервісі замінили за 130 грн. на підшипник АТ за 190 грн. інших не було). Нагадаю, що правий підшипник  також "маде ін раша" був замінений на 27000 км. пробігу, а зараз пробіг складає 47000 км.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2180079
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

 АТ паршивої якості випускають з/ч...Готуйтеся скоро знову міняти підшипник..

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2180141
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Історія про "чек" на кнопці ГБО та змащення направляючих гальмівних супортів

   Сьогодні, через 13000 км після останньої заміни фільтрів в установщиків ГБО і підключення до компа (всього за 350 грн і поїздку до них 80 км. ) або після 3000 км після самостійної заміни фільтрів (150 грн.) на кнопці перемикання газ-бензин заблимало червоним "чек", машина продовжила нормально їхати на газу, але при кожному заведенні звуковий сигнал нагадував про необхідність діагностики. Якраз "чек" з'явився коли я приїхав до Білої Церкви (саме тут встановили ГБО і обслуговували). Спочатку подумав, що кінчається газ і в редуктор потрапив конденсат - тож заправився газком, але, поїздивши ще трохи нічого не змінилося. Потім спробував зняти масу хвилин на 10 і... знову "чек" нікуди не зник. Заїхав до газівників, ті поцікавилися чи мінялися фільтри, посміхаючись підключили свій комп і за 1-2 хв. заробили 50 грн. Таким чином прийшов до висновку, що в газовий мозок зашивають необхідність в діагностиці на спеціальному обладнанні.

    Після заміни підшипника ступиці час від часу почав чути тертя гальмівних колодок об диск. Сьогодні придбав змазку для направляючих супортів (35 грн. забув назву) та провів процедуру змащення (направляючі були в рідній змазці) тож побачимо завтра чи пропаде те тертя.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2183533
Поділитись на інші сайти

Хороша "смазка суппортов slipkote", сам користуюсь. Якщо не допоможе, то раджу спробувати встановити  додатково скоби-пружини, як це було на кадетах і інших машинах Опель. На форумі є відповідна тема.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2183656
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Другий захід у ту ж "річку"

В 2014 році встановив на авто електропідігрів двигуна "Лунфей сінь джі 2 кВт". Подробиці

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

. Через сезон роботи в приладі вийшла з ладу помпа (ціна в неті 350 грн + послуги спеціаліста хз). Два холодні сезони їздив традиційно, але кілька днів назад придбав такий же ззовні "Лунфей маленький Q 1,5 кВт" за 1000 грн + пересилка 90 грн. Вчора витратив деь 30-40 хв. на його інсталяцію, а сьогодні провів перше випробування. Вранці температура двигуна була 12, за 10 хв. роботи приладу стало 45. Буду надіятися на триваліший термін служби (сайт продавця обіцяв 1 рік, а в заводській гарантії вказано... 90 діб й строк служби 2000 годин). На сайті продавця є запасні частини й нібито сервісний центр. Поживемо-побачимо.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2185546
Поділитись на інші сайти

Встановлення зеркала з відеореєстратором

Як вже писав вище, надумався я встановити на авто відеореєстратор. Під час пошуку визначив для себе основні вимоги: 1. Це має бури реєстратор у вигляді автомобільного зеркала; 2. Має бути вихід для підключення камери огляду позаду автомобіля; 3. Ну й досить сучасний функціонал, андроїд, GPS, навігатор, 3G тощо. Спочатку замовив накладку наштатне дзеркало DVR D 22 на андроїді з GPS, навігатором й додатковою камерою за 2100 грн., але не склалося, потім захотілося DVR D 35 з 8 дюймовим екраном з 3G за 2800 грн, але, як виявилося гарантіїї за таку ціну не надають, та й андроїд на них щось довгувато завантажується 20-30 сек. Нещодавно замовив й сьогодні встановив автомобільне дзеркало з вбудованим відеореєстратором RS DVR 214WF за ціною 2135 грн., кріплення для ланоса - 95 грн., карта пам'яті 235 грн + пересилка = 2580 грн. Прилад завантажується за 5-10 сек., дротів не видно, сонцезахисні козирки не чіпляються за дзеркало, додаткову камеру поки прикріпив на заднє скло скотчем із комплекту. Як виявилося роз'єми проводки специфічні й моя камера заднього огляду з її роз'ємами RCA (тюльпани) не підходять. Буду шукати перехідник, або що. Перші враження позитивні.

  В суботу з сім'єю здійснили автоподорож за маршрутом: Володарка-Сквира-Ружин-Верхівня (зберігся маєток Ганських (Евеліна Ганська - муза Оноре де Бальзака)-Чорнорудка-Білопілля (музей хліба)-Бердичів (замок-національний синкурат римо-католицької церкви й ще багато цікавого)- Андрушівка (палац Терещенків)-Попельня-Сквира-Володарка. Всього 315 км. Шляхи поганенької якості, а місцями в районі Верхівні й Червоного бруківка, або білощебеневий грейдер з ямами глибиною у півколеса, але нові враження й новий досвід порадували.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2186321
Поділитись на інші сайти

Осінній марафет

Закінчилися городні роботи й вчора було здійснено наступне: очищено від сміття й бруду салон і багажник, знято й випрано чохли сидінь, вимито й натерто поліролем кузов. Вже  ввечері, під час прогулянкової поїздки, ланос задоволено "муркотів".

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/9/#findComment-2186882
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.