Перейти до змісту

БЖ vobraz, lanos 1.5 SE 2011р.


Рекомендовані повідомлення

І у мене теж 2011 1,5 міняв правий передній на 24000 :ph34r:

 

У меня ланос 1.5 конец 2011 года, так же на пробеге 27000 загудел передний правый ступичный подшипник

Отакої! Може це викликано якимось дефектом підвіски? Адже виходить з ладу саме правий підшипник. Хоча зрозуміло, що саме праві колеса частіше потрапляють в "укрями". До речі, на боковій частині старого підшипника поряд з номером деталі написано: made in franсe й дивний  логотип SLR. Щоправда позначки або дуже затерлися, чи так нанесені.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/7/#findComment-1955341
Поділитись на інші сайти

Мій Ланос 1,5 поляк з 2008 року теж десь на 22000 км. вийшов з ладу передній правий підшипник. Підшипник виявився українського виробництва.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/7/#findComment-1955423
Поділитись на інші сайти

Я на поляке 2006 г. поменял оба подшипника при пробеге 92000, и то они еще не гудели. Гудел задний а поменяли передние, так как не внушали доверия...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/7/#findComment-1955468
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Заміна гуми й деякі неприємності

Вчора замінив колеса з зимовим комплектом гуми на літні - все, як завжди. Показ одометра: 27999 км., отже зимовий комплект за сезон відбігав 1850 км. Внутрішню частину дисків довелося відмивати від майже сантиметрового шару бруду з піском, які практично "зцементувалися". Іржавих плям побільшало саме з внутрішнього боку дисків. Доцільність їх покраски поки що для мене під питанням. Неприємністю стало те, що перестав працювати циркуляційний насос електропідігріву охолоджуючої рідини. Хоча виробник запевняв, що його ресурс близько 2000 годин, то в мене лунфей безвідмовно пропрацював десь 14-15 годин. Добре що спрацьовує захист і тен відключається попрацювавши 15-25 секунд. Кілька разів спробував включити електрообігрів та завести авто на прогрів - за показами БК прогрів відбувається значно швидше. Спробую розібрати лунфей вже у відпустці влітку. Щодо гарантії то продавець мешкає десь в Китаї (купував через ua.tao).

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/7/#findComment-1968687
Поділитись на інші сайти

Отакої! Може це викликано якимось дефектом підвіски? Адже виходить з ладу саме правий підшипник. Хоча зрозуміло, що саме праві колеса частіше потрапляють в "укрями". До речі, на боковій частині старого підшипника поряд з номером деталі написано: made in franсe й дивний  логотип SLR. Щоправда позначки або дуже затерлися, чи так нанесені.

Сорі що в бортовику але може буде цікаво.Пробіг 28800 Заміна переднього лівого підшипника.Просто загудів ще скорше але мав надію що зимова резина.Але ні.

Замінив на FAG. 

Установлений був якийсь мейд ін Раша...

Так що скоріш за все просто ставлять такі підшипники а не дефект підвіски. :wall:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/7/#findComment-1969526
Поділитись на інші сайти

Маю таку ж саму проблему.. На даний час на одометрі майже 29к и теж досаджає гул. Найбільш відчутний на швидкостях біля 60 км/год. Напевно, теж підшипник, тільки який? Як правильно визначити? 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/7/#findComment-1970464
Поділитись на інші сайти


Напевно, теж підшипник, тільки який? Як правильно визначити? 

Поднимаешь домкратом колесо и на 2 передаче раскручиваешь и слушаешь.  :lorry:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/7/#findComment-1970487
Поділитись на інші сайти

Я визначаю дефектиний підшипник ось так: піддомкрачую ту сторону автівки, де хочу перевірити стан підшипника, на нейтралі розкручую колесо, а два пальці тримаю на пружині амортизатора. Якщо відчутно якесь дрибіжання по пружині, підшипник на заміну.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/7/#findComment-1970491
Поділитись на інші сайти

Маю таку ж саму проблему.. На даний час на одометрі майже 29к и теж досаджає гул. Найбільш відчутний на швидкостях біля 60 км/год. Напевно, теж підшипник, тільки який? Як правильно визначити? 

Я визначав таким чином,як написав вище DocUkr: по черзі вивішував передні колеса, ставив на ручне гальмо й упори й почергово "розганяв" авто на різних передачах до 80 км/год. Навіть на третій і четвертій авто на холостому ходу саме підтримувало обертання ведучого колеса. Прислухувався вже ззовні авто.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/7/#findComment-1970690
Поділитись на інші сайти

Что-то я не совсем понял... А как залезть в машину и включать передачи если она на домкрате... Я так понял это все делается на заведенном двигателе.. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/7/#findComment-1970801
Поділитись на інші сайти

Что-то я не совсем понял... А как залезть в машину и включать передачи если она на домкрате... Я так понял это все делается на заведенном двигателе.. 

 

Можна просто крутити колесо руками і слухати чи буде шуркотіння...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/7/#findComment-1970811
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

,Ну так вона не поїде нікуда якщо передні колеса(колесо) підняті.  :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/7/#findComment-1970832
Поділитись на інші сайти

Можна просто крутити колесо руками і слухати чи буде шуркотіння...

У меня ланос 1.5 11года тоже на 29к загудел передний левый подшибник. Вывесел колесо и просто рукой крутонул и будет слышно гул
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/7/#findComment-1970836
Поділитись на інші сайти

Схоже що на підшипниках вони зекономили гади!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/7/#findComment-1970845
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Без коментарів

   Минулого тижня встановив на місце фільтр салону. Вже звична процедура зайняла хвилин до п'яти. Фільтр використав минулорічний, добре його продувши пилесмоком (пройшов менше 5 тис. км.). 

   А ось минулий четвер став для мене неприємним днем. Взявши з собою трирічного сина, поїхав на місцеву АЗС поповнити газ в авто. На АЗС не було жодної машини, не видно було й заправника. Таке було вже не перший раз,  тому я сам почав під'єднувати заправний пристрій. Син також вийшов з авто й стояв за 2-3 метри й спостерігав за моїми діями. Раптом, з місця з'єднання заправного "пістолета" й "штуцера" авто під високим тиском з гучним шумом почав вириватися пропан (газо-рідинна суміш скоріше білого кольору). Неабияк злякавшись за наші життя, імпульсивно почав від'єднувати "пістолет", в якому важіль, як це вже було раніше, "запав" -  тому під струмінь газу потрапили руки, білльше права. Секунд 5-10 намагався від'єднати заправний пристрій, але даремно, потому схопив сина й відбіг вбік метрів на 20. Щоправда газ в цей момент вже не виходив. Оголена частина рук й рукави одягу були вкриті білуватим нальотом, який швидко випарувався, й зовнішня частина шкіри кисті стала нагадувати заморожену курку (жовто-синювата й зморшкувата). Руки заніміли й я став їх розтирати одна об одну, далі з'явилися "зашпури", а згодом й біль. Смішно, що нічого цього не бачили працівники АЗС, які обидва в цей час перекушували навіть не в кімнаті з вікном для приймання платежів, а в сусідньому приміщенні. Як мені пояснив згодом заправник, я вставив "пістолет" з перекосом й один з зацепів не спрацював, тому газ, який залишався під тиском в шланзі, вирвався на волю.Вже за годину помив руки з милом, протер спиртом, руки почервоніли, а на правій згодом з'явилися волдирі й сама рука розпухла. В п'ятницю зранку хірург констатував ІІ ступінь обмороження. Виявляється, коли рідкий пропан випаровується з поверхні, то температура останньої може знизитися до -150 0 С. Волдирі були проколоті а ушкоджена поверхня оброблена пантенолом. Дня три відчував дошкульний біль, вживав антибіотики й знеболювальне, а пантенолом обробляю досі. Рани загоюються, але сильно сверблять. Маю надію, що моя неприємна історія стане попередженням для інших, а саме:

1. Краще висаджувати пасажирів в безпечному місці;

2. Чекати заправника, або відразу йти до каси;

3. В крайньому разі, обов'язково мати рукавиці й обережно виконувати дії з приєднання заправного пристрою.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/7/#findComment-1979907
Поділитись на інші сайти

Ого  :shock:

Добре що все добре закінчилось.

Бажаю швидкого одужання!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/7/#findComment-1979933
Поділитись на інші сайти

Співчуваю... Бажаю швидкого одужання!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/7/#findComment-1979993
Поділитись на інші сайти

Скорейшего выздоровления!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/7/#findComment-1979999
Поділитись на інші сайти

Выздоравливай, хорошо, что сильнее не отморозил руки. Я никогда пистолет сам не подсоединял, и теперь уж точно не буду и пробовать.....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/7/#findComment-1980392
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Зовнішній огляд

    Вчора прискіпливо вимив ззовні автівку й відполірував раніше придбаним поліролем sonax для нових поверхонь. На щастя подряпин за півроку ніби не додалося. На капоті є кілька відміток від каміння, але, ніби, пошкодження не до металу. Вікна обробив "антидощем". Можливо на осінь треба буде придбати абразивніший поліроль, так як після процедури все одно видно сліди від роботи губки.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/7/#findComment-1990708
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Тонування, заміна мастила КПП та покраска захисту двигуна
    Незабаром чотири роки, як ми з ланосом разом. Захотілося зробити щось приємне для себе й машини. Так як я вже в відпустці, то перше, що зробив - це зняв захист двигуна (встановлювали в салоні за 700 грн. "кольчуга") й переконався в його плачевному щодо вигляду стану: рідна фарба позлущувалася, плями іржі, шрами від зустрічі з перешкодами тощо. Що зробив: дещо відрихтував, відчухрав з допомогою болгарки з щіткою, знежирив, обробив перетворювачем іржі, загрунтував, пофарбував термостійкою емаллю з балончика, обробив знизу бітумною мастикою.

med_gallery_44775_4576_665849.jpgmed_gallery_44775_4576_484941.jpg

 

Висновок: Можна було сміливо купувати захист двигуна з базару за 250-300 грн (в 2011 році) так як "якість" фарбування  кольчуги не витримує жодної критики, хоча спершу все було гаразд.

 

Вчора вже поїхав в Білу Церкву, де на піщаному в хлопців, яких рекомендували члени клубу здійснив тонування. Пропонували варіанти за: 900 грн -  гарантія на роботу 1 рік, 1200 грн - гарантія 3 роки, 1800 грн - гарантія 4-5 років. Зупинився на другому варіанті. Задню полусферу затонували американською плівкою ( щось типу "американський стандарт") зі світлопрониклістю 20%, а передні бокові вікна - 35%. Працівники знімали дверні карти, переднє бокове скло, задню поличку й добре вимивали як скло, так і місця його прилягання. Весь процес зайняв 2-2,5 години (працювали в трьох).

med_gallery_44775_4576_1656886.jpg

 

Висновок: В сонячну погоду відчуваєш себе в машині ніби в затемнених окулярах. Перші відчуття приємні.

 

Сьогодні ж замінив мастило в КПП. Послідовність дій: Піддомкратив правий бік авто, підставив ємність для збору відпрацьованого мастила, ослабив гвинти кришки картера КПП (легко піддалися, були майже не затягнуті), злив мастило, вимив бензином кришку КПП та всюди, куди міг дістати всередині КПП. Хоч і придбав нову прокладку, але вирішив залишити стару, яка добре збереглася й не мала видимих деформацій та міцно трималася за саму кришку, наніс герметик абро червоний на прокладку, витримав 10 хв. й прикрутив її на місце, зняв акумулятор, викрутив сапун КПП й через нього залив 1,85 л. нового мастила GM 75W90 "червоне", закрутив сапун на місце.

med_gallery_44775_4576_1067803.jpgmed_gallery_44775_4576_1112634.jpgmed_gallery_44775_4576_1370410.jpgmed_gallery_44775_4576_1628841.jpg

 

Відпрацьоване мастило мало зелений колір, запах трансмісійного мастила нагадував ТАД 17, воно було доволі густе, хоча на дворі температура була близько 250С. Злилося старого мастила десь ті ж 1,8 л. Нове ж опелівське мастило значно рідше, з приємним запахом. Оцінити зміни на ходу не зміг, бо "під мухою" на дорогу не виїжджаю.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/7/#findComment-2001485
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Вітаю.

В нас приблизно одинакового віку авто.

Тоже задумуюсь про заміну масла в кпп,хоча нічого не турбує.

Дуже цікаво про враженння на ходу чи відчутні якісь зміни при перемиканнні і так далі ?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/7/#findComment-2002009
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

...

Дуже цікаво про враженння на ходу чи відчутні якісь зміни при перемиканнні і так далі ?

Враження такі ж, як після заміни старого моторного мастила на нове (можливо самонавіювання). Через день-два вже різниці ніби й немає, побачим, що буде взимку. Щодо суб'єктивних відчуттів, то: після заведення на холодну й відпускання педалі зчеплення зменшилось тимчасове скидання обертів  колінвалу двигуна; чіткіше вмикаються швидкості, але задня, як і раніше іноді не вмикається з першого разу; бортовий комп'ютер видає меншу на 0,1-0,2 л/год. моментальну витрату палива під час заведення на холодну, але середня витрата  поки не зменшилась. Ніби все.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/7/#findComment-2006671
Поділитись на інші сайти

ТО-3

Пробіг: 29850 км. від ТО-2 близько 10 тис.км. Сьогодні замінив мастило в двигуні вже традиційно на GM 5W-30 (старе було досить темним, 15000 навряд чи варто проїжджати, з моїми, переважно короткими поїздками), масляний фільтр MAHLE (теж традиційно), повітряний фільтр, щось типу "кореястар" (старий був досить забитим пилом, комахами й частками рослин). Прикрутив захист двигуна на місце. Перевірив люфти  в передній підвісці, оглянув підкапотний простір та впевнився в достатньому рівні рідин. Ніби все в нормі. Планую замінити гальмівну рідину для чого придбав виробництва Ferodo, 1л. за 150 грн. Причина: з нової (вже 4 роки) не міняв, а рідина дещо потемніла.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/7/#findComment-2006679
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.