Перейти до змісту

БЖ vobraz, lanos 1.5 SE 2011р.


Рекомендовані повідомлення

Встановлення розетки й удосконалення освітлення в багажному відділенні та  проставок

   Під час встановлення відеокамери разом з кабелем відеосигналу проклав від багажного до моторного відділення потовщений дріт з метою встановлення розетки. Придбані: дріт (8 метрів хватило б і 6,5 м), прикурювач від ВАЗ, виносний запобіжник 20А, кінцевики, роз'єми, кнопка (близько 65-70 грн.) Дріт прокладений вздовж штатної проводки, а в підкапотний простір виведений з салону через раніше зроблений отвір в ущільнювачі валу керма. Від "+" акумулятора до запобіжника, далі кнопка (вкл/викл. щоб струм подавався далі тільки за потреби) і прикурювач вмонтований в обшивку багажника зліва. Дріт підсвічення прикурювача з'єднав з силовим, тому,  коли подається струм до прикурювача, то він підсвічується, що зручно для контролю. Була думка встановити реле контролю напруги, але на нашому ринку поки не знайшов за прийнятну ціну. 

   Давно відзначив для себе незручність освітлення багажного відділення - авто живе в гаражі й за старою звичкою багажник часто буває відчиненим, а плафон освітлення працює навіть без ключа в замку запалення. Тому встановив кнопку в розрив дроту кінцевика в кришці багажника (8грн кнопка + 2 грн роз'єми). 

    Також були придбані проставки (90 грн) та проінстальовані в місцевому автосервісі (300 грн). кліренс зріс десь на 2-3,5 см. Перші відчуття, що дещо погіршилася керованість на швидкості (авто спочатку ніби нахиляється в бік протилежний різкому повороту керма, а потім починає виконувати маневр), але при неспішній їзді все добре, а головне кудись поділися удари по захисту двигуна нашими нерівними шляхами, тертя по асфальту бризговиками при повному завантаженні й постійний страх чи черкане автівка "пузом" при переїзді чергової перешкоди.

med_gallery_44775_4576_2331306.jpg

 

запобіжник, кнопка й електродріт в підкапотному

 

med_gallery_44775_4576_1135476.jpg

 

розетка (прикурювач з заглушкою від непрацюючого девайсу)

 

med_gallery_44775_4576_2042633.jpg

 

домік амортизатора

 

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1854487
Поділитись на інші сайти

до попереднього посту

med_gallery_44775_4576_470389.jpg

 

кнопка вмикання освітлення в багажному відділенні

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1854510
Поділитись на інші сайти

Помилково, послав два.

Змінено користувачем Pedagog
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1854523
Поділитись на інші сайти

ТО-2

Труднощі виникли під час заміни масляного фільтру - не міг відкрутити руками, довелося пробити його викруткою наскрізь й так викрутити. Недолік такого способу - пролив мастило з фільтру на захист двигуна. 

Я відкручую звичайним шкіряним брючним ремнем, затягуючи його петльою навколо фільтру, і допомагаючи рукою, відкручується на раз два!

А пролите мастило буде в будь якому випадку.

Змінено користувачем Pedagog
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1854526
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Удосконалення освтлення салону та встановлення освітлення бардачка

   12 вересня прочитав в бж  "Буяна" "Андрія-Кузьми" про встановлений ним девайс світлодіодне освітлення салону з диммером куплене 

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

. Замовив в них таке ж (89 грн) + світлодіодне освітлення бардачка (30 грн). Сьогодні вже отримав і встановив (реально безкоштовна пересилка та післяплата), витративши 20 хв ( На сайті є відео). Сподобалося, рекомендую всім.

дещо раніше придбав  та встановив світлодіод в плафон освітлення багажника (10 грн).

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1872239
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Підготовка до зими

Сьогодні при пробігу в 26150 км. замінив літні колеса на зимові. Не порадував вигляд зимових дисків - плями іржі з'явилися не тільки з внутрішньої, а й зовнішньої сторони. Заодновитер та обробив силіконом гумові вироби в колісних нішах. Кіллька днів тому встановив заглушку в передній бампер. З'їздив з сім'єю на виїхідних до Житомира екскурсія по музею космонавтики й місту була цікавою.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1891405
Поділитись на інші сайти

Дійсно чудовий БЖ, прочитав на одному подиху! В мене теж 2011 року Lanos SE (але придбаний в стані легкого б/к) тому буду уважно стежити за своїм ровесником. А Вам бажаю натхнення та нехай авто ніколи не підводить!

P.S: За тривалий час, що я перебуваю на цьому форумі в мене вперше виникло бажання відповісти на українській мові - настільки грамотно і змістовно автор викладає свої думки. Щиро дякую! 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1891420
Поділитись на інші сайти

Цікавий БЖ, читається як книжка.  :yes:  Зразу видно, що людина добре розуміється в літературному написанні і граматиці. Цікаво, вчитель яких наук?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1892054
Поділитись на інші сайти

Цікавий БЖ, читається як книжка.  :yes:  Зразу видно, що людина добре розуміється в літературному написанні і граматиці. Цікаво, вчитель яких наук?

Дякую! Географії.

Замінив літню рідину склоомивача на зимову (ту, що зливав навесні)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1892560
Поділитись на інші сайти

Підготовка до зими (закінчення)

Днями здійснив:  генеральне прибирання + мийка+ натирання поліролем покриття кузова й пластику в салоні+ "антидощ (антилід") на скло + силікон на гумові  ущільнювачі + підзарядка акумулятора + долив 150-200 мл антифрізу + зняв на зиму фільтр салону + витрусив та пропилесосив повітряний фільтр = годин 5 роботи + задоволення !

   Почав задумуватися щодо встановлення електропідігріву охолоджуючої рідини двигуна. Варіанти: тен в блок двигуна, тен+насос виносні, електроплитка під захист двигуна (використовував на жигулику).

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1895708
Поділитись на інші сайти

Підігрів на ланос? Я б не радив щось вигадувати... справний інжектор повинен нормально заводитися в любі морози.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1895715
Поділитись на інші сайти

А я считаю,что затея небесполезная.

Расход точно уменьшится.

Где то читал,что расход при пуске авто в минусовую температуру около 40л,через минуту уменьшается вдвое.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1895729
Поділитись на інші сайти

А я считаю,что затея небесполезная.

Расход точно уменьшится.

Где то читал,что расход при пуске авто в минусовую температуру около 40л,через минуту уменьшается вдвое.

+ ресурс мотора увеличится. Так как запуски в сильные морозы найболее укорачивают ресурс. А тут подогрел и уже мотор теплее, чем воздух на улице.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1895819
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Встановлення електропідігріву охолоджуючої рідини двигуна

З жовтневими заморозками й бажанням й надалі удосконалювати ланоса вирішив замовити електропідігрів охолоджуючої рідини. Навіть тему створив та передивився  різні джерела в неті. Обирав між варіантами: в блок двигуна (Старт-міні 400-500 грн.), виносний в систему із штуцером в блок двигуна та кучою трійників (Сєвєрс-М 700-900 грн) і виносний з помпою (Старт, Сєвєрс 1300-1700 грн або Лунфей 1100-1400). Обрав варіант з мінімумом перетворень в системі охолодження, тобто останній. Вже готовлячись замовити Лунфей "Маленький Q" 1,5 кВт за 1100 грн натрапив на сайт UA-TAO  побачив в Китаї ззовні такий же Лунфей, але з назвою "Сінь Джі" 2 кВт за ... 315 грн. На сайті великими літерами було написано, що напряму працюють з тао-бао й вантаж за добу потрапляє з Пекіну в Одесу, за це "фірма" бере 25% від вартості, пересилка 1,6 долярів за 100 г., перевезення по Китаю 50 грн.,  й доставка з Одеси за тарифами нової пошти. Прикинувши, що разом вийде близько 600-700 грн. відразу замовив і перерахував 315+ 25%= 462 грн. І, як виявилося, чекати, чекати, чекати... Замовив 11 листопада - до 24 листопада товар добрався з Харбіна до Пекіна за 95 грн. (нагадаю, що обіцяли за 50, але на моє питання відповіли, що я погодився з договором оферти, а там така можливість записана), далі підігрівач добирався до Одеси, аж до .... 4 грудня (теж запитував про "один день", але виявилося що це для одягу, а ось для електроніки від семи днів). На дату отримання продавець "УА-ТАО" порахував що вага вантажу 870г. (хоча на сайтах вказується 750г.) і доллар має курс 17 грн. (за даними НБУ 15,41 грн). Що поробиш, перераховую 288 грн. І збираюся чекати хто-зна ще скільки… Але, не  повірите, вже наступного вечора, тобто 5 грудня забираю товар з відділення нової пошти віддаю 25 грн за пересилку і практично не звертаю увагу, що заводський пакунок розкритий (напевне прикордонники щось шукали?, все в комплекті є крім… інструкції й гарантійного талону,,, )

med_gallery_44775_4576_878714.jpg  med_gallery_44775_4576_1671391.jpg

 

Відразу провів випробовування у ванній кімнаті: за 5 хв. прилад нагрів 5л. води з 13 до 300С. Тест пройдено.

 

med_gallery_44775_4576_1596841.jpg

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1912898
Поділитись на інші сайти

+ ресурс мотора увеличится. Так как запуски в сильные морозы найболее укорачивают ресурс. А тут подогрел и уже мотор теплее, чем воздух на улице.

Считаю целесообразней подогревать картер двигателя и соответственно масло  для увеличения ресурса двигателя.ИМХО.

Что даст подогрев ОЖ?Лучший обогрев дросселя и ГБО(если есть....).или как?

Змінено користувачем STRIKER
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1912913
Поділитись на інші сайти

Продовження  попереднього посту

 

Сьогодні ж провів інсталляцію приладу на автівку. Виїхавши з гаража прогрів двигун до 60С, щоб шланги розім'якли; зняв акумулятор;  з допомогою шлангу-груші відкачав з бачка близько 0.7 л. антифрізу; включив задню передачу;  патрубок "обратки" пічки вийняв з кронштейну-тримача й, потянувши до себе, проволокою перегнув у верхній точці, ножем перерізав шланг  у місці де він кріпився до кронштейнуі відразу опустив його нижній кінець у заздалегіть розміщену в зручному місці пляшку, в яку вилилося десь 0,5 л. охолоджуючої рідини; відрізав ще 5 см. нижньої частини патрубка і під'єднав до нього підігрівач та затягнув хомут; потім зняв дріт з верхньої частини патрубка і швидко під'єднав до іншого виходу "лунфея", затягнув хомут;  вставив патрубок з приладом в кронштейн і, з допомогою  двох пластикових хомутів,  проконтролював, щоб лунфей ні до чого не торкався і патрубки не терлися об інші частини авто; залив  антифріз в бачок+ долив 250 мл., під'єднав акумулятор.

 

med_gallery_44775_4576_2069886.jpg     med_gallery_44775_4576_2047059.jpg

 

 

 

Сьогодні кілька разів виїжджав по місцю, контролював можливість протікання, а вже завтра проведемо випробовування приладу за призначенням.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1912919
Поділитись на інші сайти

Считаю целесообразней подогревать картер двигателя и соответственно масло  для увеличения ресурса двигателя.ИМХО.

Что даст подогрев ОЖ?Лучший обогрев дросселя и ГБО(если есть....).или как?

Випробовування проведу й результати викладу. Бачив систему для підігріву картера, але вона дорога,  енерго-  й часовитратна. Раніше електропічкою підігрівав картер в жигулику, але це надто небезпечно, в ланосі пробував теж, але ефекту майже немає. Все вірно, одна з причин - пришвидшення вмикання ГБО.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1912924
Поділитись на інші сайти

Випробовування проведу й результати викладу. Бачив систему для підігріву картера, але вона дорога,  енерго-  й часовитратна. Раніше електропічкою підігрівав картер в жигулику, але це надто небезпечно, в ланосі пробував теж, але ефекту майже немає. Все вірно, одна з причин - пришвидшення вмикання ГБО. икак заверяет призводитель

+1 за доработку! :proud:  :za:

А совместная  работа подогрева ОЖ и поддона-100% гарантия успеха! :<-:

Планирую установку подогревателя в пробку поддона-достаточно компактно,аккуратно и ,как заверяет производитель,эффективно.Если интересно,тут обсуждают подобную реализацию-

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1912944
Поділитись на інші сайти

Випробування електропідігріву охолоджуючої рідини двигуна

 

Сьогодні вранці провів перше випробовування "лунфею сінь джі 2 кВт" на автомобілі. Вранці БК показав температуру двигуна -10С; Під'єднав прилад через подовжувач до гаражної розетки ( штепсель поки що вивів в районі двірників з кількох причин: 1. довжина дроту лише 90 см; 2. Ланос стає в гаражі носом за 1 см від стіни, тому вивід в районі бампера не підходить та й короткуватий для цього кабель; 3. Була думка вивести в колісну нішу через отвір в який проходять кермові тяги, але бруд, який там постійно буває й можливість "заклинення" керма заставили передумати). Місце виведення вилки кабеля сподобалось, адже підключення перед очима й тому не забудеш вимкнути перед стартом двигуна, штепсель впритик може заховатися під кромку капоту й ніби не заважає двірникам. Ось тільки потрібно буде подумати про його захист від вологи. Пустивши електричний струм до лунфею, почув тихе дзижчання  двигуна, а гаражний  електролічильник запрацював в швидкому темпі. 5хв. і температура двигуна піднялася на 130 (показ 120), ще 5 хв.  + 8(200), наступні 5 хв. + 70 (270), через 20 хв. після початку експерименту БК казував температуру двигуна 360. Відімкнувши електроживлення, запустив двигун, який легко стартував з "півоберта" й відразу вийшов на 1000 об/хв, а не 1500 об/хв й 2-3 с. роботи стартера, як зазвичай при такій температурі навколишнього середовища. Покази на БК секунд за 10 знизилися на 10, але вже за 3 хв двигун перейшов на споживання газової суміші, при цьому БК вказував температуру двигуна 510. Думаю, що прилад поки що виправдовує мої на нього сподівання. Наступного разу дам йому розігріти двигун до 500.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1913333
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

  Підготовка до ТО-3

     Придбав паливний та повітряний фільтри в тому самому магазині в БЦ: mahle (45 грн.), і щось маде ін корея (60 грн). Не взяв фільтр салону через пластиковий корпус (АТ вугільний 110 грн) та немаленьку ціну. Звичне масло GM 5w30 за ціною в 630 грн. також поки вирішив не брати,  пошукаю в неті до наступного ТО ще 3 тис км.

  Використовую авто для поїздок вихідного дня з родиною переважно в межах селища. Електропідігрів вмикаю за 20 хв. до поїздки. Післяз аведення двигуна 30 сек. на місці й виїжджаю з двору до 50 м. й двигун переходить на газове пальне.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1919458
Поділитись на інші сайти

Підготовка до ТО-3 (2)

   Сьогодні отрмав замовлений в неті товар: масло моторне GM 5w30 5л. 400 грн. та масло трансмісійне GM 75w/85 2л 412 грн. + пересилка та зворотня доставка 87 грн. разом 899 грн. Виготовлення літо-осінь 2014р. Чому трансмісійне мастило вирішив заміняти саме на ТО-3? Як і багато форумчан не знаю, яке залито з заводу, в сильний мороз авто на холодну прагне до руху вперед навіть на нейтралці, а також вважаю, що обкатка трансмісії вже пройшла. Вибір трансмісійного мастила після читання відповідних форумів сайту.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1922363
Поділитись на інші сайти

Підготовка до ТО-3 (2)

   Сьогодні отрмав замовлений в неті товар: масло моторне GM 5w30 5л. 400 грн. та масло трансмісійне GM 75w/85 2л 412 грн. + пересилка та зворотня доставка 87 грн. разом 899 грн. Виготовлення літо-осінь 2014р. Чому трансмісійне мастило вирішив заміняти саме на ТО-3? Як і багато форумчан не знаю, яке залито з заводу, в сильний мороз авто на холодну прагне до руху вперед навіть на нейтралці, а також вважаю, що обкатка трансмісії вже пройшла. Вибір трансмісійного мастила після читання відповідних форумів сайту.

Правильный выбор! Я себе в трансмиссию тоже GM залил, сегодня в -6 никуда не пыталась ехать, передачи переключаются плавно и без усилий, даже на холодную.

Про моторное месло перерыл весь форум и понял, что сколько людей - столько мнений. В мануале написано GM 5w30 можно. Не стал париться. нареканий на работу двигателя нет.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1922483
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Заміна правого ступичного підшипника

     Після поїздки в Київ на початку лютого, довелося добре відмивати авто від соляно-піщаних сумішей, яких того дня багато було на шляхах. Зі своєї мийки додаткові 20 л. води бризнув і на днище й деталі підвіски. Машина навряд чи повністю висохла, коли загнав її до гаража. Виїхавши через кілька днів, почув незвичний шум, який доносився з передньої частини авто, який відчутно починав прослуховуватися зі швидкості у 30-40 км/год. Шум (гул) був подібний до трансмісійного 2108, але гучніший й не залежав від того, яка швидкість увімкнена. Різка зміна напрямку руху особливо не позначалася на акустичному сприйнятті, а от із підвищенням швидкості до 90-100 км./год. шум ніби зменшувався. Проїхавши так кілометрів 120, суб'єктивно відчув підвищення рівня шуму. Піддомкративши по черзі передні колеса, й, вмикаючи різні передачі - встановив, що шумить в районі правої передньої ступиці. Люфтів, при цьому, на колесі не відчувалося (температуру ступиці не здогадався перевірити, але колесо проверталося вільно). Зняв колесо й знову включав різні швидкості - шум скоріше доносився від підшипника, а не "гранати". "Покурив" форуми й придбав підшипник Parts Mall (написано Корея) за 430 грн., Поряд лежали Харківські й АТ по 200-220 грн FAG в цей час в інтернеті вже пропонувався за 530 грн. Сьогодні провели інсталяцію на місцевому СТО: 100 грн керівнику+ 20грн. хлопцям "на каву". Прослідкував, щоб випресовували й запресовували, а не забивали молотком. По часу вийшло хвилин 50 з перекуром. Дещо боязно було виїжджати, адже не до кінця був впевнений щодо причини шуму, але ланос став "шепотіти" як і раніше.

     На мою думку, 27000 км. для комплектуючих підвіски, замало для природнього зносу, в ями на великій швидкості ніби не влітав. Можливо така якість деталі, чи це наслідок неправильної затяжки гайки ступиці під час встановлення проставок, чи надмірне миття зсередини (потрапила вода й замерзла)?

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1953362
Поділитись на інші сайти

У меня ланос 1.5 конец 2011 года, так же на пробеге 27000 загудел передний правый ступичный подшипник

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1955161
Поділитись на інші сайти

І у мене теж 2011 1,5 міняв правий передній на 24000 :ph34r:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/6/#findComment-1955217
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.