Перейти до змісту

БЖ vobraz, lanos 1.5 SE 2011р.


Рекомендовані повідомлення

Встановлення фільтра салону

Сьогодні згадав, що невстановив знятий восени фільтр салону. Після того, коли виконав підготовчі роботи - сам фільтр не знайшов, тому придбав за 95 грн. в третьому магазині, так як в двох попередніх не виявилося. Взяв "DAEWOO", з пластмасовою основою, хоча краще брати з паперовою. Фільтр ледь-ледь став на місце, що правда косиною. 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/11/#findComment-2234717
Поділитись на інші сайти

як Вам вугільний фільтр? Такий ставили собі?

А фільтр салону я замінюю після повного завершення цвітіння тополі (пух). У наших краях пух ще літає.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/11/#findComment-2234719
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...
01.06.2019 в 12:33, alex_44 сказал:

як Вам вугільний фільтр? Такий ставили собі?

А фільтр салону я замінюю після повного завершення цвітіння тополі (пух). У наших краях пух ще літає.

Ставив. Переважно експлуатую авто в смт, а не в великому місті - тому різниці  між вугільним і звичайним фільтром не відчув:). На ланос рекомендую ставити фільтр із паперовою основою - краще входить на місце встановлення.

 

 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/11/#findComment-2236959
Поділитись на інші сайти

ТО - 6 (початок) 

 Ще рік тому придбав  комплект для ТО-6: Ремінь приводу ГРМ Gates = 204 грн;  Ролик натяжний INA  = 587 грн;  Ремінь генератора Gates = 171 грн. Попередні огляди ременя приводу ГРМ не давали приводів до хвилювань, але авто вже має 7 років, а пробіг досяг відмітки 58000 км. Після роздумів щодо негативного досвіду деяких форумчан та з думкою, що куплений ремінь лежить і з часом не покращуються його характеристики, а зараз відпустка і є вільний час - вирішив самостійно провести заміну. В ютюбі подивився, як міняють та вчора витратив годин 5 часу на всі роботи. Деякі труднощі виникли лише із відкручуванням шківа колінвалу (сусід хоть і тиснув на педаль гальма, але в ланосі при заглушеному двигуні це неефективно - допомогла 4 передача й качання тормозною педаллю та удари молотком по ключу (мабуть з гайковертом на техстанції такої проблеми б не було)), також продовбався з захистом двигуна, який не хотів ставати на місце після його рихтування (сам винен).

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/11/#findComment-2236976
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Заміна глушника та перевзування в зимове

      Через  8 років і 59000 км. затребував заміни задній глушник. Ще на новому авто зробив 2 дірки в задній банці вихлопу глушника "Босал-ЗАЗ". Через отвори натікало в гаражі не мало суміші води й вихлопних газів.  Нарікань на  роботу глушника не виникало доти - доки не від'єдналася від банки передня труба років 2 тому, але тесть-заварив ту проблему.  Ще тоді з глушника висипалося з кілограм іржавої трухи. А вже з місяць, як задня труба посала відриватися - опускаючись все нижче.  Почитав наш форум й вирішив придбати такий же ніби алюмінізований "Босал-ЗАЗ". Замовив через "пром юа"  в Дніпрі в магазині "Движок" за 650 гривень. Запакували чудово, після доставки ніяких пошкоджень не виявив. Здивувало, що за пересилку платити 150 грн не потрібно бо "пром юа" має угоду з Новою Поштою (вийшло ніби реклама, але так і було). Перед цим в своєму місті об'їхав всі магазини й сто, але в продажу був лише один глушник під хомут до ланоса за 750 грн невідомої мені хвірми й з видимими пошкодженнями при транспортуванні - тому замовляв в інтернеті. Установив на старі резинки й зі старим хомутом.  Судячи зі звуку вихлопу незабаром доведеться міняти й резонатор.

      Тиждень тому здійснив звичну процедуру - замінив літні колеса на зимові.  Літня гума проїхала за сезон лише 3000 км. Ще з рік прослужить. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/11/#findComment-2239053
Поділитись на інші сайти

Здравствуйте! Подскажите, а какой должен быть звук у выхлопа, чтобы понять, что пора менять резонатор? Я на своем 70000 проехал. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/11/#findComment-2239111
Поділитись на інші сайти

1 година тому, NightFalcon сказав:

Здравствуйте! Подскажите, а какой должен быть звук у выхлопа, чтобы понять, что пора менять резонатор? Я на своем 70000 проехал. 

Я на рідному (не повіриш) більше 250т.км.  

Прогорить, розвалиться, почне "сікти",  бр-бр-бр- бр - барабаніти -  заміниш.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/11/#findComment-2239115
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Друга заміна акумулятора й проблема підтікання антифрізу

   Кілька днів  тому йшов дощ і знадобилася допомога ланоса після двотижневого простою. Коли сів в салон - побачив, що світиться лампа в бардачку. З увімкненням запалювання панель засвітилася тускло, а сигналізатор непристібнутого ременя безпеки також сповістив про розряд АКБ. Знімаючи акумулятор навіть зрадів, що він розрядився  - помітив майже повну відсутність антифрізу в бачку й  його сліди на асфальті в гаражі - було б значно гірше, коли б я проїхався та перегрів би двигун. Поставив акумулятор на зарядку й ареометр мені сповістив про повну відсутність  заряджання у 5 банці й дуже малу густину електроліту в 6 банці.  Доба заряджання засвідчила, що в інших банках батареї все чудово, але на 8-10 вольтах не наїздишся.  Наступного дня сусід повідомив, що його Поло седан також не завівся - у своєму містечку  прийнятного АКБ не знайшлося й підзарядивши його акумулятор з'їздили в Білу Церкву по нові. За рекомендацією продавця взяли турецькі  МUTLU 60A й пусковим током в 540А заплативши по 1700 грн з урахуванням зданих старих АКБ. Отже ІСТА прослужила з  01.02.2016 до 25.11.2019 тобто 3 роки й 9 місяців. Не дотягнув до стокового Оберона, який прослужив майже 5 років.

   Проблему з охолоджуючою рідиною можливо сьогодні вирішив. Зверху моторного відділення нічого крамольного не виявив, але захист двигуна був мокрий й після його зняття побачив краплі в місці зливу антифрізу з радіатора. Поки закрутив краще краник на радіаторі побачу завтра що буде.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/11/#findComment-2239976
Поділитись на інші сайти

  • 7 місяців потому...

? -частина повідомлень зникла-? Заміна гальмівної рідини й шлангів

Навесні, як зазвичай, перевзувся в літні колеса.  Під час цієї процедури помітив вже значні тріщини ззовні гальмівних шлангів та й гальмівну рідину давненько не міняв. Придбав 4 GM гальмівні шланги й 1 л. рідини Ferodo разом до 1 тис. грн. Вже у червні витратив майже 7 годин на їх заміну. Знадобився спецключ й "ведешка" для відкручування штуцерів. Виникли проблеми й зі шлангами, які були частково вкриті антикором й довелося їх добре очистити. щоб зняти. Син допоміг прокачати систему. На одометрі 60700 км. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/11/#findComment-2246717
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

TO-6 (закінчення). Перше ДТП.

    Вчора вирішив завершити проведення шостого ТО. Замінив свічки на такі ж (старі з виду майже як нові), масляний та повітряний фільтри, газові фільтри (за фільтром рідкої фази довелось їхати в місцевий автомагазин 40 грн з резинками), масло таке ж. Знов треба буде їхати до газовщиків на діагностику- бо нещодавно газовий індикатор почав щоразу пищати кілька секунд після того, як машина перейде на газ (думаю, що це просто нагадування про газове ТО ).

    Десь місяць тому підїхав до місцевого магазину. Навіть не знав раніше, що там є невеличкий  похил на парковці - завжди, крім гаража, ставлю машину на стоянкове гальмо, а тут чомусь забув підняти "ручник". Виходжу з магазину, а мій ланос ніби хтось перепаркував - стоїть за метрів 10 біля паркану. Підійшов ближче й помітив, що машина покотилася, перескочила передніми колесами на бордюр з не широким (1м) квітником й лівою частиною бампера зламала секцію збірної бетонної огорожі й тим же бампером вискочила на бетонний бордюр під цією секцією.  Попросив працівницю магазину зателефонувати до хазяйки й доки її чекав - приїхала місцева патрульна поліція (їй зателефонував їх місцевий донощик). Після розмов з поліцією й власником паркану наслідок такий: 200 грн поліції на бензин, заміна секції паркану (150 грн), який придбав і встановив з товаришем наступного дня. У машини: лопнула протитуманка (заклеїв поки скотчем), кілька царапин в нижній частині бампера (замалював олівцем), тріщини фарби на бампері (просто використав поліроль). Основна частина удару прийшлася на приклеєний мною гумовий молдинг й той факт, що швидкість була невелика, болдюр з квітником й бампер просто "зіграв" - тому пошкодження незначні. Було б все набагато гірше, якби колеса не були трохи вивернуті на стоянці вліво. Якби машина покотилася вперед - то за 15м в'їхала б в лачетті хазяйки.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/11/#findComment-2250910
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Неприємності з ГБО.

       В листопаді їздив до газовщиків, які провели діагностику ГБО, підключивши свій ноутбук, й повідомили, що тиск газу був завеликий й його зменшили. Заплатив за цю процедуру 150 грн. В середині грудня, після того, як допоміг сусіду перевезти 500 кг зерна причепом, відчув різкий запах газу з-під капоту. Перекрив вентиль на балоні й користувався бензином. В один з погожих днів відкрутив вентиль й спробував самотужки знайти місце витоку, для чого бризкав мильною водою на патрубки, фільтри й редуктор в підкапотному просторі - нічого не виявив, хоча запах газу й навіть звук його шипіння чув. Після різдвяних свят знову з'їздив до майстрів, які мені встановлювали й регулювали ГБО.  Молодий хлопчина також бризкав з розпилювача й я вже побачив бульбашки, які йшли з-під кришки газового фільтра на редукторі. Один з трьох гвинтів не хотів викручуватися й зірвалось місце під шестигранник. Як пояснив майстер резинка розірвалася через те, що я перетягнув гвинти, а її не змастив перед установкою, коли міняв фільтр. Замінили 3 гвинти (їх також потрібно змащувати графітною змазкою), гумове кільце (змастили ніби солідолом). - 150 грн. в бюджеті.

     Коли я міняв фільтри на ГБО то не змащував гумові прокладки й різьбу на гвинтах, можливо сильніше ніж потрібно було затягнув гвинти. Автомобіль навіть з вантажем їхав бездоганно, а запах газу я відчув, коли вже підїжджали до дому. Потрібно уважніше міняти фільтри ГБО, або доручити це професіоналам. 

   Ще в листопаді замінив колеса на зимовий комплект на пробігу десь 61000 км.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/11/#findComment-2253772
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.