Перейти до змісту

БЖ vobraz, lanos 1.5 SE 2011р.


Рекомендовані повідомлення

ТО-3

Пробіг: 29850 км. від ТО-2 близько 10 тис.км. Сьогодні замінив мастило в двигуні вже традиційно на GM 5W-30 (старе було досить темним, 15000 навряд чи варто проїжджати, з моїми, переважно короткими поїздками), масляний фільтр MAHLE (теж традиційно), повітряний фільтр, щось типу "кореястар" (старий був досить забитим пилом, комахами й частками рослин). Прикрутив захист двигуна на місце. Перевірив люфти  в передній підвісці, оглянув підкапотний простір та впевнився в достатньому рівні рідин. Ніби все в нормі. Планую замінити гальмівну рідину для чого придбав виробництва Ferodo, 1л. за 150 грн. Причина: з нової (вже 4 роки) не міняв, а рідина дещо потемніла.

не забудьте при заміні злити рідину з системи приводу зчеплення ( з тормозухою 1 контур)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2007149
Поділитись на інші сайти

ТО-3

 Планую замінити гальмівну рідину  Причина: з нової (вже 4 роки) не міняв, а рідина дещо потемніла.

В 2011 году на ЗАЗе, в машину с завода заливали, жидкостя и масла, полную хрень. Себе сразу (через 10 тыс.) поменял все жидкостя (масла,антифриз,тормозуху,гидроусилитель). Интересно, что сейчас заливают.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2007188
Поділитись на інші сайти

  • 5 тижнів потому...

Подорож на Захід

З 7 до 12 серпня всією родиною (2+2) здійснили автомобільну мандрівку в західному напрямку. Маршрут: Володарка - Вінниця (фонтан "рошен") - Кам'янець-Подільський (старе місто, фортеця) - Кривче (печера "Кришталева") - Хотин (фортеця) - Чернівці (університет) - Яремче (проживання 2 дні) - Буковель (огляд+ катання на підйомнику) - Ворохта (огляд Говерли) - водоспад "Гук" - Івано-Франківськ (прогулянка біля ратуші) - Моршин - Львів (прогулянка старим містом) - Дубно - Луцьк - Камінь-Каширський (проживання 2 дні) - Шацьк (відпочинок біля озера Світязь) - Луцьк - Житомир - Володарка. Подолано 2083 км. Витрачено 174,65 л. газу. або 1510 грн. Середня витрата 8,38 л/100 км.Крейсерська швидкість 90-100 км/год., а по трасі Київ-Чоп 110-120 км/год. При переїзді з Кам'янця-Подільського до с. Кривче навігаційна система завела до підвісного пішохідного містка, через що довелося шукати об'їзд і проїхати по бруківці й шляхами з білощебеневим покриттям кілометрів 20-25 на 1-2-3 швидкостях. Подібна історія була ще двічі на під'їзді до Шацька 25-30 км та біля Житомира між двома селами 10-12 км.  Майже весь шлях працював кондиціонер, так як виявилося, що тепле повітря поступає до салону навіть при положенні перемикача "на холодне". За 150 км від дому кілька разів загорявся "чек", а БК повідомляв про помилку "слишком бедная смесь", але після чергової порції пропану в бак проблема ніби вирішилася сама собою. Завантажене авто відмінно справилося з покладеними на нього функціями, а всі ми отримали багато гарних вражень від мандрівки.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2015782
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Заміна гальмівної рідини, підзарядка АКБ, перевзування коліс

Сьогодні свято-вихідний, чудова погода, є вільний час - тому зранку зайнявся вже досить давно планованою заміною гальмівної рідини. Причина - потемніння рідної, чотири роки експлуатації та 33800 км. пробігу. Спочатку підготував опори для авто, зняв колеса, приготував два півметрові шматки прозорого шлангу з внутрішнім діаметром 6 мм. та дві півлітрові пластикові пляшки, з допомогою шприца й шматка крапельниці "відсмоктав" з бачка гальмівної системи стару рідину, потім, погукавши сусіда, по черзі: заднє праве-переднє ліве-заднє ліве-передньє праве колеса - щеплення двічі прокачали гальма до тих пір, поки в трубці не пішла нова гальмівна рідина (після кожної точки доливав бачок) ніби нічого складного.

med_gallery_44775_4578_1237424.jpgmed_gallery_44775_4578_1269276.jpg

на фото видно якого кольору й кількість злитої рідини й скільки використано нової. Нова рідина прозора й в бачку її практично не видно 

Заодно з цим був проведений огляд стану антикорозійного покриття  днища ніби все добре, почищено від бруду всім відомі ніші в передніх крилах (сухе листя й пісочок небагато), оброблено силіконовою змазкою гумові вироби під днищем авто та замінено колеса на зимові (щоб не робити це згодом літні за сезон пробігли майже 6000 км та мають пристойний вигляд). Крім цього півдня підзаряджалася АКБ:

med_gallery_44775_4578_1204840.jpg

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2034980
Поділитись на інші сайти

Прошу мене вибачити великодушно, але мені дуже подобається читати Ваш БЖ на щирій українській мові і я просто не міг пройти повз слово "щеплення" яке постійно вживають на цьому форумі... Певне, доречніше буде "зчеплення", бо щеплення то щось з медицини-садівництва... Ще раз прошу вибачення! 

Змінено користувачем ErV
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2034987
Поділитись на інші сайти

Підготовка до зими

Сьогодні добре вимив, пропилесосив ланоса, відполірував  sonax та наніс силіконову змазку на гумові ущільнювачі й віконні  гумові направляючі. Скло ззовні обробив антидощем, а зсередини містером мускул. Лишилося розібратися з лунфеєм - як писав раніше, перестав працювати циркуляційний насос підігрівача антифризу. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2036031
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

"Газове" ТО-2

Після останнього газового ТО авто проїхало вже майже 12000 км - їхати треба 40 км в одну сторону й так складалося. що коли я приїжджаю в Білу Церкву, то газовщики або вихідні, або робочий день закінчився, тому лише сьогодні замінили в моєму авто два фільтри й підключали комп'ютер, -15-20 хвилин та -300 грн. Півтора року назад було 150 грн. Вигляд використаного фільтра з редуктора пристойний,а от фільтра парової фази не бачив в розібраному стані, бо його зняли повністю й спеціаліст ходив з ним в приміщення (маю надію, що замінив картрідж). Показник одометра: 33900 км. Також, незважаючи на прохолодну погоду, "точково" боровся з іржею на дисках зимових коліс, використавши наждачку, перетворювач іржі та грунтовку (2години витратив).

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2040298
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Зарядка акумулятора

 Близько тижня авто не використовувалося й, якщо не помиляюся, в четвер почав заводити... й панель приладів в момент "в'ялої" роботи стартера притухла, а БК показав падіння напруги нижче 9В. Ланос завівся як і зазвичай, й до кінця дня справно виконував свої обов'язки. Вже в суботу зранку вирішив зняти акумулятор й визначити його зарядженість ареометром. Здивувався не аби як, коли ареометр (див фото) не зміг "дотягнутися" до електроліту в кількох банках. Відразу придбав дистильовану воду (0,8л. зо 10 грн.!, але в дощ не хотілося шукати по магазинах), й довів рівень у всіх банках на 1 см вище "містків" над сепараторами. Майже всі проби показали, що густина електроліту не вище 1,19, а отже - доволі глибокий розряд. Підключив зарядний пристрій й, спочатку, на 4 А, а потім, через годину на 2 А й так залишив на ніч. Вже сьогодні вранці побачив, що зарядка сама впала майже до нуля (напруга 13,8 В), але густина електроліту була в різних банках від 1,21 до 1,25. Почитавши форум вирішив спробувати заряджати більшою напругою до 16В, при цьому амперметр вказував на ті ж 2 А, а газовиділення було помірним. Через 4 години амперметр показував 0,5А, а газовиділення було доволі сильним. В кожній банці густина електроліту була вже 1.27, отже зарядку завершено. Вся процедура зайняла 27 годин. Питання до форумчан: як саме вимірюють струм, який втрачається при простої автомобіля? Маю мультитестер, але не знаю як це виміряти.

med_gallery_44775_4576_440537.jpg med_gallery_44775_4576_956148.jpg

 

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2047978
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Продовження акумуляторної історії

 Взимку авто використовую 1-2 рази в тиждень з переважно невеликими пробігами у 5 -25 км., але з багатьма зупинками. Й ось вчора вже вдруге ланос відмовився заводитися, але цього разу панель приладів "притухла" ще до того, як мав запрацювати стартер (після увімкнення запалення). Що ж ... потрібно зарядити... Як завжди: зняв з авто, відкрутив кришки, поставив на зарядку. АКБ відразу почав приймати струм, що свідчило про глибокий розряд. Залишивши з зарядним током у 4 А до ранку вже сподівався виїхати сьогодні, але помірявши густину електроліту був неприємно здивований її практичною відсутністю (за шкалою ареометра) у четвертій банці (в інших банках спостерігалося газовиділення й густина була близько 1,25-1,27), також саме в цій банці рівень електроліту був найнижчий (близько 4 мм над сепаратором, а в інших близько 10 мм.) Побачимо що буде далі із зарядкою, але вже просидів з годину за ПК - вивчав ринок АКБ. Поки що найпривабливішою видається пропозиція А-Мега преміум 60 Аг з гарантією 36 місяців й вартістю 1400-1500 грн з доставкою.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2064515
Поділитись на інші сайти

Бери не пошкодуєш ! Нормальний АКБ. Використовую що правда не так довго, з Серпня, але впринципі дуже довольний ним!

 

Вчора їздив "прикурювати" тещу :) У неї хьондай і10, так там акум хоч відносно новий, але він як в мопеді... в -22 якось йому недобре стало і машина взагалі заводитись не хотіла... Ну і у неї режим їзди суто по місту - старт\стоп, тож про нормальну зарядку мови немає.

Змінено користувачем james
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2064864
Поділитись на інші сайти

мій стандартний акум прослужив 7 років. Купив минулого року А Мегу 55, доречі дешевше , ніж зараз (при вищому курсі долара). Не розумію політику вартості на укротовар(

55 - рахую оптимал. Теоретично може бути недозаряд від гени)

60 рекомендують брати, коли є багато "електроспоживачів" : "музика" etc. До речі , при купівлі нового акума, здав старий .

+ перевірка бонусом стану електросистеми авто.

Змінено користувачем alex_44
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2066284
Поділитись на інші сайти

Новий акумулятор

   Після попередньої зарядки мій "Оберон" все таки почав крутити стартер й я вирішив відкласти купівлю нової батареї до сьогодні. Чому? По-перше: в місцевому автомагазині акумулятори в ціновій категорії від 1100 до 1500 грн й ємністю 60 Аг були вже понад 5 місяців з дати виробництва, хоча в цю суботу я вже придбав би нового "оберона", адже старий знову відмовився заводити двигун, проте магазин виявився зачиненим ; по-друге: в моєму селищі працює лише служба доставки "нова пошта", а вони відмовляються пересилати автомобільні акумулятори, а так як сьогодні потрібно було їхати в Білу Церкву, тому позичив в сосіда його АКБ від Таврії й, попередньо дізнавшись розміщення кількох спеціалізованих магазинів автоакумуляторів, поїхав до найближчого до мого маршруту на Заріччі. Пояснивши продавцю свої побажання, розглядав 3 варіанти й усі 60 Аг: ІСТА СТАНДАРТ (1300 грн.), VIKING та FORSE (по1500 грн). Придбав ІСТУ так як їх партія була другого тижня січня 2016 року випуску й він з категорії малообслуговуваних, та й дешевше, а інші на два місяці старіші й необслуговувані хоч і мали більший пусковий струм у 600 А проти 540 ІСТИ, але маю надію що це не критично. Також здав старий АКБ по 3 грн. за 1Аг тому заплатив лише 1140 грн. Дали гарантію на 18 місяців від магазину, але в тій гарантії стільки усіляких умов, що потрібно надіятися на якість виробу ну і звичайно правильно експлуатувати. Поміряв зарядку АКБ 12,9 В, генератор видає в межах 14,1-14,4 В, а ось струм який втрачається відразу 100 мА, але через дві хвилини вже 50 мА, що ніби в нормі, зважаючи на наявність магнітоли, БК, камери заднього ходу, та двох додаткових розеток, "лінивого" повороту та блоку ДХО.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2066775
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Интересный БЖ, будем следить. ЗА АКБ я заметил такое - Если он уже начал умирать то выхода два - Постоянно держать его на зарядном и ставить на машину только в поездках  или купить новый АКБ. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2073098
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Весняне ТО

Вчора, у зв'язку з переходом до теплого сезону були проведені наступні операції: 1. Вимито днище автомобіля; 2. Змащено силіконом гумові вироби підвіски й приводу; 3. Переставлено дорожню гуму (зимова пройшла за сезон 1350 км.); 4. Пропилосмоканий салон з натиранням торпеди; 5. Встановлено нещодавно придбаний фільтр салону ( виробник АТ, вугільний за 140 грн.). Пробіг: 35250 км. Витрата газового пального останнім часом становить 8,4 л/100 км+ бензин на прогріви й початок руху (1-2 км) 1-1,5 л/100 км.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2085882
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Прання чохлів сидінь салону

Вчора, після 2,5 років експлуатації були зняті й випрані в автоматичній пральній машині чохли сидінь салону. Після природньої просушки й пилесосіння самих сидінь, все було встановлено на місце. Ось  так вони виглядали:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

. Проблем зі зняттям установкою не було, випрались добре й їх стан знову чудовий.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2089992
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Мийка відсіку двигуна

 

Пройшло майже 5 років з моменту початку експлуатації автомобіля й вчора дійшли руки до мийки двигуна та підкапотного простору. Не скажу, що все було надто брудно, адже з заводу стояли пильники рульових тяг, а в автосалоні був встановлений захист двигуна, але наявність вільного часу й бажання провести цю процедуру дозволили виконати наступне: перегляд відео мийки двигуна в ютубі, купівля засобу для мийки (55 грн.), зняття акумулятора, захист від вологи котушки запалення, окремих датчиків, реле й запообіжників, форсунок й блоку управління ГБО, зволоження відсіку двигуна з саморобної миючої установки, нанесення препарату й його змивання великою кількістю води (пішло десь 35 літрів). Далі природна сушка під сонцем 3 години, використання фену дружини для додаткової сушки генератора й роз'ємів електропроводки та контрольна поїздка в 15 км. Під час поїздки намагався добитися максимальної економії (швидкий перехід на 5 швидкість, розмірена їзда в діапазоні 1800-2100 обертів, гальмування двигуном, тощо). По завершенню поїздки БК  видав середню витрату пального 6,6 л/100 км, початкова температура двигуна 300С.med_gallery_44775_5890_2477982.jpgmed_gallery_44775_5890_2619142.jpg

до мийки

med_gallery_44775_5890_3792148.jpgmed_gallery_44775_5890_3541386.jpg

після мийки

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2093693
Поділитись на інші сайти

Почему не спрятал бензофорсунки? А высоковольтные так и стояли под напором воды?

Змінено користувачем james
4.1.17
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2093701
Поділитись на інші сайти

Почему не спрятал бензофорсунки? А высоковольтные так и стояли под напором воды?

Біля них колектор був бруднуватий й хотілося його вимити (потім підсушував феном), а напір води з моєї мийки не надто потужний.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2093744
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Докатка

Сьогодні отримав посилку, яка обійшлася мені в 315 грн., а саме б/у докатку (250 грн.)+ 50 грн пересилка з Гостомеля + 15 грн. послуга зворотньої доставки. На диво цей девайс непогано зберігся, а його розміри і маса також приємно порадували, адже після установки ГБО запасне колесо постійно потрібно то виймати з багажника, то пересувати, класти в салон, або взагалі залишати в гаражі. Фото зроблю згодом.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2096371
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Вчора провів ревізію антикорозійного покриття днища автомобіля. Ніби все в нормі, от тільки на порогах шар антикору вже майже стерся до фарби. Дістав банку з залишками мастики VELVANA БРОНЗА, розігрів на електроплиті до рідкого стану й наніс на пороги щіткою після їх  миття й обезжирювання. Також замастив захист двигуна в місцях контактів з перепонами на шляхах. Обірвався мій вдосконалений передній лівий бризговик після зустрічі з котом, який зненацька кинувся під машину. Знову час від часу почав загоратися "чек", а БК видає помилку "слишком бедная смесь", що ймовірно говорить про наступну загибель лямбди. Поки що скидаю помилку з допомогою БК, але сьогодні це вже робив тричі, тому треба шукати новий датчик кисню.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2109638
Поділитись на інші сайти

Заміна датчика кисню 2

В попередньому пості описав проблему з датчиком кисню, або як його ще називають "лямбдою". Це вже вдруге він мене підводить. Перший раз заміну провів десь на 12-13 тисячах на АТ. Всі подробиці  

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

. Сьогодні ж, після того, як машина "тупила" близько 35 км, а БК видавав все ту ж помилку й "чек" загорався разів з десять - заїхав до місцевого автомагазину та придбав датчик кисню для ланоса 1,5 за 595 грн!... Виробництво Угорщина BAKONY (щось таке). Виглядав так, як і стоковий. Довелося добрряче повозитися з відкручуванням АТшного датчика (рожковий ключ не влазив, як і вдосконалений свічний, довелося застосовувати і болгарку і дриль. Хвилин через 50-60 датчик здався). Ціни в неті на подібні датчики коливаються від 520 до 1500 грн, а на сенс й пріору в тому ж таки магазині на "лямбди" ціни були 700-900 грн. На сьогодні пробіг: 37000 км. 

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2111458
Поділитись на інші сайти

Поставил NGK и вот уже 40 тысяч он мозг не любит. СтОит он конечно не мало, но хоть ходит нормально 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2111467
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Поїздка на море

Вчора повернулися з сім'єю після тижневої автомобільної поїздки на південь України з метою покупатися в морі й набратися нових вражень. Маршрут: Володарка-Одеса (піша екскурсія по місту)-Рибаківка (нічліг, купання)-Очаків (відпочинок в кума, купання, екскурсії)-Миколаїв (огляд міста, відвідання зоопарку)-Скадовськ (проживання, купання, активний відпочинок)- Володарка. Всього подолано 1443 км., використано 126 л. пропану на суму 1311 грн., середня витрата якого склала 8,77 л/ 100 км. шляху. Шляхом трапилися дві ями де відбувся пробій підвіски, але шини й диски ніби в нормі, а ланос спрацював бездоганно.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2115453
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Підготовка до ТО-4

Пробіг: 39800 км. Нещодавно замовив в неті й вже отримав : мастило моторне й фільтр, як завжди GM 5W-30 (560 грн.), та Mahle (60 грн.), а також взяв на пробу повітряний фільтр Wix (ніби така назва) (90 грн.) + пересилка 35 грн. Брав в "Розетці".Зважаючи на те, що перед поїздкою на море долив 0,5 л. свіжого мастила й воно має доволі світлий   колір на щупі, й так як використовую газове пальне, то думаю поїздити ще 2-3 тисячі, а потім міняти перед газовим ТО вже разом із свічками. Була думка замінити охолоджуючу рідину (їй вже 5 років), але має нормальний вигляд й за цей час доливав 2 л. нової, тому залишу її ще на рік.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2126567
Поділитись на інші сайти

Сам таким же комплектом закупился

Вот только масло тут купил

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Цена вкуснее

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/8/#findComment-2126719
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.