Перейти до змісту

БЖ vobraz, lanos 1.5 SE 2011р.


Рекомендовані повідомлення

Ні, потрібно знімати сидіння ( лише 4 болти, спочатку відкручував задні в положенні сидіння максимально вперед, тоді навпаки), в "коврі" доведеться вирізати отвір (дивіться фото). 

Дякую, тепер зрозумів.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/5/#findComment-1622583
Поділитись на інші сайти

Чохли для сидінь

 

Відразу після купівлі авто вирішив не ставити чохли для сидінь тому, що в близькому майбутньому не планую його продавати, але з часом, після того, як вже рік-півтора мій син активно вивчає світ й в тому числі любить лазити по салону не завжди з чистим взуттям, а щось пролити, а під час семисоткілометрової подорожі й поблювати... заставило мене змінити свою думку щодо потреби в авточохлах. І, ось, сьогодні на авторинку в Білій Церкві, доволі спонтанно поцікавився в декількох продавців їх варіанти авточохлів для сидінь ланоса. пам'ятаючи, що на форумі такі товари продаються, здається вже за 500 грн., придбав на ринку за 420 грн. (не торгувався) ті, які сподобалися. Продавець сказав що це виробництво "пілот", не розчув, здається Одеса.

Вигляд чохлів в упаковці й без пакування:

sml_gallery_44775_4644_521617.jpg  sml_gallery_44775_4644_2126161.jpg

 

Приїхавши додому відразу ж десь за дві години встановив їх на місце. Процес затягнувся, бо знімав передні й нижню частину заднього сидіння, пилесосив салон. Встановлення не було складним, вироби пошиті якраз впритик, використав наявний в мене шпагат для кріплення чохлів через нашиті в них "вушка". Ось результат:

 

sml_gallery_44775_4644_1079852.jpg   sml_gallery_44775_4644_2273624.jpg   sml_gallery_44775_4644_284881.jpg

 

sml_gallery_44775_4644_1688920.jpg

 

Зручність та міцність будемо перевіряти в процесі експлуатації, адже "випробовувач" вже готовий до дій. 

Також придбав автошампунь (15 грн; 0,5л.), WD-40 (45 грн.; 400 мл.). Крім них нижче на фото зображений магніт на пружинці (щоб діставати гайки чи інші металеві речі з важкодоступних місць), та присоски - подарунок кума.

 

sml_gallery_44775_4644_473896.jpg

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/5/#findComment-1626408
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Сьогодні отримав посилку з таким набором: 

sml_gallery_44775_4576_1712446.jpg

Захисний поліроль для нових поверхонь, серветки для полірування, штучна замша для витирання автомобіля після мийки, "антидощ" для скла, силіконове мастило в аерозолі, подарунковий набір: серветка з мікрофібри та водозгін.

193 грн. + 18 грн. за пересилку.

У вересні здійснив поїздку в Переяслав-Хмельницький всього 420 км. Середня витрата газу склала 8,3 л/ 100 км. Їхав в суботу 21 вересня, потрапив в дві пробки в Білій Церкві та Борисполі пов'язані з Днем цих міст (1,5 години в тягнучці). Завантаження 2 пасажири+ кілограм 200-250 багажу. 50% шляху йшов дощ.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/5/#findComment-1648949
Поділитись на інші сайти

Обмін посвідчення водія

   Після прийняття закону щодо обміну водійського посвідчення радянського зразка на нові Українські, досить довго відкладав цю процедуру з надією про відстрочку терміну чи її здешевлення , але, як виявилося, обійшлося все це мені в 750 гривень.

  Влітку планував пройти медичний огляд, але в нашій райцентрівській поліклініці відсутні нарколог та психіатр і, записавшись до їх планового приїзду чекав 2 місяці, але ніхто так і не зателефонував, а так як вже майже всі сусіди права поміняли й не хотілося стоятив чергах під кінець року, вирішив прискорити цей процес. В один чудовий вересневий день я заплатив за медичну довідку водія приватній структурі (без проходження лікарів) 250 грн., а також 200 грн. за практичні 20-ти годинні курси для відкриття категорії А1 (теж без самих курсів). Як виявилося, саме в цей день у Верховній Раді і був відміненеий обов'язковий обмін посвідчень водія радянського зразка... Посміявшись над собою, все таки вирішив довести справу до кінця, адже хочу мати посвідчення з правом керування скутером та можливістю закордонних поїздок. Весь вересень йшли дощі й їхати скутером за 30 км. до МРЕВ ДАІ в таку погоду не хотілося, а вже сьогодні вранці вирішив завершити цю справу. На скутер і я вже в 12:30 в МРЕВ. Був здивований майже цілковитою відсутністю інших відвідувачів (один міняв права, й ще чоловік 3 займалися реєстрацією-перереєстрацією) тож ще до обіду (13:00-13:45) здав документи і проплатив в касу 300 грн. Екзаменатор запропонував відразу ж провести практичний іспит, але я запитав в чому він полягатиме й попросив здійнити кілька тренувальних заїздів. Чоловік пояснив мені суть справи й сказав, що водіння буде приймати вже після обіду. Я проїхав по позначеному на асфальті площадки МРЕВ маршруті для двоколісних мототранспортних засобів чотири рази: старт-прямо-поворот ліворуч (90 градусів)-рух по колу за годинниковою стрілкою-поворот праворуч (90)- змійка з 4 фішками не на одній прямій-вісімка-поворот праворуч (90)- прямо- поворот праворуч (90)- прямо- фініш. Екзаменатор вийшов в 13:30 і, спитавши чи я готовий, розмістивя в районі вісімки (одягнувши окуляри). Я запитав чи потрібно вмикати повороти і отримавши ствердну відповідь проїхав зазначений маршрут. Чоловік сказав що все добре. Почекавши ще хвилин 30 отримав пластикове посвідчення з категоріями А1, В, В1, С, С1 дійсне до 05.10.2043р. До речі, сьогодні моє професійне свято: Міжнародний день вчителя.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/5/#findComment-1651334
Поділитись на інші сайти

Міжнародний день вчителя.

 

Вітаю з святом!!!

:oops:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/5/#findComment-1651369
Поділитись на інші сайти

Спасибо за подробный и интересный БЖ!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/5/#findComment-1651580
Поділитись на інші сайти

Подорож в Чигирин 

 

   6 жовтня о 06:20 виїхали сім'єю на екскурсію за маршрутом: Володарка-Озерна-Насташка-Рокитне-Миронівка-Черкаси. О 9:30 зустрілися на АЗС WOG з кумом, який з родиною приїхав з Києва через Бориспіль та Переяслав-Хмельницький. Заливши паливо, подалися в Чигирин. Відвідали: музей Б. Хмельницького, відтворену його резиденцію, пам'ятник та залишки укріплень. Потім завітали в Суботів (Іллінська церква - усипальниця гетьмана), Медведівку (батьківщину М.Залізняка), Мельники (урочище "Холодщний Яр" та Мотронинський монастир), Буда (1100- річний Дуб Залізняка). Назад поверталися через Смілу, Корсунь-Шевченківський, перед Миронівкою роз'їхалися, Богуслав, Тараща і, нарешті, в 21:20 - Володарка. Всього пройдено 566 км., середня витрата газу за чеками 9,1 л/100 км. Швидкість в межах населених пунктів 75-80 км/год, а за межами 100-120 км/год. Дороги напівпорожні. Кілометрів 5 їхали по грунтовці+ посипано щебнем з ямами (5-10 км/год), ще кілометрів 10-15 асфальт з ямами (40-50 км/год). Кумедний випадок стався при поверненні додому, коли надворі стемніло, а навігатор завів в село, в якому колишня дорога внаслідок господарської діяльності перетворилася на справжнісіньке болото й перестала використовуватися за призначенням. Потикавшись по різних вулицях села (навігатор їх взагалі не бачив) зустрів біля комори с/г підприємства сторожа, який повідомив, що таким чином як і я до них заїжджають щотижня. Довелося повертатися на дорогу Корсунь-Шевченківський-Миронівка 7 км. та здійснити з'їзд з неї на Богуслав десь через 8 км. Загалом поїздкою та поведінкою авто задоволений. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/5/#findComment-1652536
Поділитись на інші сайти

Подорож в Умань 

 

Сьогодні з сім'єю та родиною кума на двох автомобілях їздили в Умань в дендропарк "Софіївка". Чудова погода, різнобарвні пейзажі та масово падаюче листя в "Софіївці" наводить на ліричні роздуми... Відпочили  душею й тілом. Маршрут 103 км в одну сторону, з них 75 км. по  трасі Київ-Одеса й неспішна їзда навели на думку спробувати встановити особистий рекорд економії витрати пального. Підготовка: напередодні вимив авто та натер фарбу нещодавно-придбаним восковим поліролем sonax (+ серветки для полірування), скло ззовні натер "антидощем", обробив гумові ущільнювачі силіконовим спреєм, тиск в шинах довів до 2,25. Під час їзди: доволі швидкий розгін з третьої відразу на 5 швидкість. Підтримка обертів двигуна 2-2,4 тис./хв та швидкості 80-90 км/год. На спусках розгін до 110-120 км/год, щоб на підйом виїхати без надмірного натискання на акселератор. Постійний контроль моментальної витрати палива в БК, як правило від 3,2 до 8 л/100 км., мінімум обгонів (траса майже порожня), також помітив, що коли короткочасно відпустити педаль акселератора, а потім поступово натиснути для підтримки оптимальної швидкості, то моментальна витрата пального зменшується за показами БК на 1-2 л/100км. За БК витрата склала 5,7 л/100 км., а за чеками при заправці від повного до повного - 6,2 л/100 км. На шляху були дві зупинки, два червоні сигнали світлофорів та 5 км  типово міської їзди. Думаю. що це непоганий результат, як для їзди на газу. Щоправда такий стиль керування доволі скучний, але ж настрій був то ліричний...

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/5/#findComment-1657141
Поділитись на інші сайти

   На одометрі вже понад 18000 км. Починаю підготовку до ТО-2. Придбав: повітряний фільтр KONNER (35 грн.), фільтр салону АТ вугільний (55 грн). Мастило GM 5W-30 5л. 310-330 грн в двох автомагазинах здалося задорого, тому поки що не взяв. Також придбав посібник з ремонту та обслуговування видавництва "Ранок" в твердій обкладинці з кольоровими фото (90 грн.). За цей тиждень здійснив дві поїздки в Київ, середня витрата пального склала 8,7 л/100 км. (20% шляху в місті з "корками"). Зацінив встановлені "ледачий" поворот та ДХО Комфорт - з ними явно зручніше.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/5/#findComment-1661013
Поділитись на інші сайти

Фото ГБО

За день до встановлення ГБО промазав тектилом нішу де мав бути розташований газовий балон. Майстри просвердлили в днищі чотири отвори: два для кріплення балону й інші два для газових трубок, зрізали болгаркою кронштейн для кріплення запаски. Потім встановили сам балон з мультиклапаном :

Пластикову газову трубку проклали під днищем й закріпили хомутами. Після моїх побажань щодо розташування пристроїв в підкапотному просторі мене ввічливо попросили погуляти й подальший процес інсталяції вже не спостерігав:

Редуктор Tomasetto Alaska й газовий фільтр з відстійником:

 

... а дарма Ви відійшли. Редуктор встановили "не по-феншую". Необхідно по осі коліс, перпендикулярно до напрямку руху авто (а у Вас навпаки).

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/5/#findComment-1661044
Поділитись на інші сайти

Встановлення блока ДХО Комфорт

вдячний Вам за інформацію. Я давно чув таке:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

инфа -

виконання  -

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/5/#findComment-1661064
Поділитись на інші сайти

Підключення розетки фаркопа
   Придбавши в минулому році фаркоп, одразу взяв і розетку з дротами, але  я з прицепом їжджу лише в межах району, та й на моєму прицепі, переробленому мотоблочному самосвалі,  відсутня світлотехніка окрім світлоповертачів, тому не поспішав із її всановленням. Крім цього, зустрічав доволі суперечливу інформацію щодо способів підключення цієї розетки до електропроводки ланоса: в кількох  джерелах  знайшов вимогу обов'язкового використання розвантажувальних реле, в інших - просте підключення до штатних дротів. Сьогодні  придбав тряпчану ізоляційну стрічку (5 грн.), гофру для дротів 0,5м. d 16 мм.(1 грн), подвійний електродріт 0,5 квадрати 1м. (1,5 грн). Частина дротів йшла в комплекті з фаркопом. Під'єднав їх до розетки відповідно до схеми, яка була в технічному паспорті фаркопа, а саму розетку встановив на штатне місце трьома гвинтами.

med_gallery_44775_4576_353107.jpg

Добавив придбаний дріт, який підключив до клеми "маса". для заднього ходу й протитуманних ліхтарів дротів не вистачило. Просвердлив отвір до багажного відділення, обмотав дроти тряпчаною ізоляційною стрічкою й пропустив їх в гофру.

med_gallery_44775_4576_919507.jpg

Зняв в багажнику облицювання кормової частини (частина пістонів, а саме 3 з 6 зламалися). З допомогою тестера визначив потрібні дроти, від'єднав "-" акумулятора, й, акуратно розрізавши їх ізоляцію, приєднав до них дроти розетки, пропаяв та заізолював.

med_gallery_44775_4576_1114804.jpg

Після підключення акумулятора, перевірив роботу розетки тестером. Ніби все працює. Просвердлений отвір знежирив, обробив перетворювачем іржі та загрунтував, а ззовні вкрив тектилом.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/5/#findComment-1666235
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Підготовка до зими

 

16.11.2013 замінив шини на зимові. Пробіг на момент заміни: 18671 км. Перевірив люфти, покачуючи колеса, а також, протер бензином й змастив силіконовим спреєм пильники кермових тяг, шарових опор та приводу коліс, ще й гумові шланги гальмівної системи  - ніби нічого крамольного не помітив. Зняв фільтр салону (з весни в нього набилося всякого). Нещодавно отримав посилку з моторним мастилом GM 5W-30  5L (280 грн.). Сьогодні вранці, ще затемна, після виїзду з гаража помітив, що праві габарити й освітлення номерного знаку не функціонує. Нашвидкоруч поглянув в книгу щодо місця відповідного запобіжника й замінив його новим (куплений комплект "про запас" не підійшов, бо іншого розміру, але під кришкою блоку запобіжників в підкапотному просторі виявив аж три). Під час заміни  коліс побачив, що задні амортизатори вже не просто "пріють", а так, наче побували в "сауні". Покачування авто виявили, що вони вже майже "не живі".На літо потрібно буде підібрати інші.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/5/#findComment-1684219
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, неварто тягнути на літо. Мертвий амік - нульова керованість. А взимку потрібна, в першу чергу, керованість. Я пам'ятаю той день, коли виїхав з СТО з нових амо "по кругу": був змушений звикати до хорошої керованості та контролювати швидкість машинки.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/5/#findComment-1685493
Поділитись на інші сайти

у мене теж перші "вмерли" задні, замінив усі (передні залишилися як з/ч). Рекомендую масляні (каяба преміум). Заодно можна і проставки "по кругу".

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/5/#findComment-1685497
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

12.03.2014р.

    Під час руху по селищу на одометрі з'явилася наступна комбінація цифр: 020000, але через невеличкий проміжок часу прилад відображав вже іншу інформацію. ТО-2 поки відклав більшого потепління, або "газового" ТО на 22000 - дивлячись, що настане раніше. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/5/#findComment-1767295
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

23.03.2014р.

Замінив колеса на літні. Пробіг 20250 км (зимові пройшли за минулий сезон 1600 км). В переддень рухався повз місцевий авторинок й побачив такі ж бризговики, які  раніше встановив за передніми колесами. Придбав пару за 35 грн. та приєднав їх саморізами до штатних задніх бризговиків. Миючи автівку,часто відзначав, що багато бруду осідає на нижній частині заднього бамперу, то ж маю надію, що тепер його значно поменшає.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/5/#findComment-1776294
Поділитись на інші сайти

ТО-2

Сьогодні склалися непогані погодні умови та багато вільного часу, ще й пробіг: 20330 км - тому замінив повітряний (KONNER), та масляний (MAHLE) фільтри й моторне мастило GM 5w-30 dexos2. Труднощі виникли під час заміни масляного фільтру - не міг відкрутити руками, довелося пробити його викруткою наскрізь й так викрутити. Недолік такого способу - пролив мастило з фільтру на захист двигуна. Хоча й проїхав з 8 тис.км. з десяти на газу, але попереднє мастило аж ніяк не світле, тому важко уявити, щоб воно працювало до 15 тис.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/5/#findComment-1780689
Поділитись на інші сайти

Бывает такое что пробиваешь фильтр масляный а отвертка только рвет корпус и не откручивает, вот тогда начинается самое интересное

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/5/#findComment-1780795
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

21400 км.

Сьогодні замінив свічки запалювання в двигуні з рідних "чемпіонів" на "нжк" №2 (95 грн. куплені вже більше року). Процедура приурочена до планового "газового" ТО. Десь зо два тижні тому замінив задні амортизатори. Рідні польські вже "пріли" з рік і в мене склалося враження, що вони не справляються зі своїми обов'язками, хоча після того, як їх зняв в руках ніби працювали. Встановив придбані корейські "партс-мал" (540 грн пара при баксі за 12 грн). Гумові верхні втулки довелося залишити старі. Поведінка авто на дорозі суб'єктивно дещо поліпшилася. Витрата пального (ЗНГ) останнім часом зросла до 9-10 л/100 км - можливо заміна свічок і чергове "газове" ТО поліпшать ситуацію.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/5/#findComment-1804927
Поділитись на інші сайти

"газове" ТО-1

Сьогодні при пробігу у 21500 км., або 9500 км. після встановлення ГБО заїхав на обслуговування до тих же хлопців, які "підсадили" моє авто на газове пальне. За 150 грн. були замінені два фільтри й проведено діагностику та донастройку обладнання. Вся процедура зайняла 20-30 хв. З неприємного:  в бортовому комп'ютері перестала працювати середня кнопка й тепер можу лише листати меню й користуватися показами без їх корекції, введення дати, настройки годинника тощо. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/5/#findComment-1806307
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

    В червні зняв БК Робокар Мега, причиною чого стали описані вище несправності. Знайшов інструкцію і, як виявилося, прилад ще на гарантії. Зв'язався з виробником та за 40 грн (пересилка в обидві сторони) за три дні отримав прилад назад з новою прошивкою й, відповідно, розширеним функціоналом. Оперативністю виробника-продавця приємно вражений. Зараз БК по-новому  калібрую. 

    Під час поїздки в Переяслав-Хмельницький, коли практично всі 423км. поливало з неба зацінив "антидощ", яким раніше обробив ззовні скло. На швидкості понад 80 км/год. склоочисні щітки можна не включати, адже краплі води самі розбігаються зі скла.

    Сьогодні за прикладом кількох форумчан інсталював трійник з "юесбі", під'єднавши його до дротів прикурювача. В планах розетка в багажному відділенні, але вести буду від аккумулятора (планую підключати автохолодильник).

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/5/#findComment-1840113
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Встановлення камери огляду позаду автомобіля

Вже не раз для себе відзначав, що в ланосі не надто добрий огляд позаду й паркування, а особливо важко розрахувати відстань до перепони, не видно ні каменя, ні низького паркану, пенька тощо... Час від часу задумувався над тим щоб встановити парктроник або камеру огляду. Купуючи планшет-навігатор звернув увагу й обрав модель з можливістю підключення камери. На триріччя ланоса, маючи на картковому рахунку бонуси замовив камеру PRIME-X CA-9534 460 грн.+ 18 грн. доставка новою поштою. Повчальним стало моє визначення працездатності моєї системи відеоогляду. Під'єднавши камеру, навігатор та зарядний пристрій (до камери), ніякого ефекту (працездатності) не виявив. Години дві надалі йшли експерименти з під'єднанням до акумулятора, відеокамери, телевізора, а також тестера, який показував, що по відеокабелю йде сигнал, але не відображається на навігаторі. Почав шерстити нет й виявив, що багато хто стикається з такою проблемою. Розгадку виявив не відразу, а години через півтори-дві: камера й навігатор мають бути заземлені на одній масі, тому, підключивши навігатор з допомогою зарядного пристрою до прикурювача, побачив, що система запрацювала. Далі справа техніки й головне подяка форумчанам, які зазначили, що підключати камеру потрібно лише з допомогою реле. Деякі кроки: 1. Відкрутив задню накладку кришки багажника й встановив камеру на місце правого плафону підсвітки номерного знаку; 2. Протягнув куплений електродріт (7 метрів) до лампи заднього ходу й відеокабель до панелі приладів (найдовший процес, адже довелося знімати пластикові кожухи в багажнику, ліве переднє сидіння й пластикові деталі лівого борту салону); 3. за схемою форумчан під'єднав реле, масу й дроти лампи заднього ходу. Від себе встановив кнопку між реле й плюсовим дротом лампи. Мотив такий, щоб коли навігатор не на своєму місці камера марно не вмикалася.
   Випробовування порадували тим, що тепер можу під'їжджати до перепони позаду авто на 5-10 см. легше стало маневрувати та зникла сліпа зона позаду

med_gallery_44775_5270_1510535.jpg

med_gallery_44775_5270_881733.jpg

med_gallery_44775_5270_878989.jpg

med_gallery_44775_5270_2137047.jpg

med_gallery_44775_5270_484479.jpg

med_gallery_44775_5270_1081788.jpg

med_gallery_44775_5270_1359217.jpg

Нещодавно здійснили з сином автоподорож за маршрутом: Володарка-Вінниця-Летичів-Меджибіж-Кам'янець-Подільський-Кривче-Хотин-Кам'янець-Подільський---Володарка (884 км дві доби з дорогою) Багато вражень від архітектури відвіданих міст, вінницького фонтану. Шляхи в доброму стані крім відрізків: Тетіїв-Оратів, Мельниця-Подільська-Вигода де ям на дорозі було більше ніж асфальту.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/5/#findComment-1847379
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.