Перейти до змісту

БЖ vobraz, lanos 1.5 SE 2011р.


Рекомендовані повідомлення

Дуже цікаво буде почитати за поведінку на газі!Сам подумував ставити але за малого пробігу(в рік)

рішив що поки не буду ,хоча може колись...

Хай гарно служить!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1597749
Поділитись на інші сайти

Фото ГБО

За день до встановлення ГБО промазав тектилом нішу де мав бути розташований газовий балон. Майстри просвердлили в днищі чотири отвори: два для кріплення балону й інші два для газових трубок, зрізали болгаркою кронштейн для кріплення запаски. Потім встановили сам балон з мультиклапаном :

Балон Atiker:

med_gallery_44775_4539_298088.jpg

Мультиклапан Tomasetto:

med_gallery_44775_4539_2249635.jpg

Заправний пристрій розташували за моїм бажанням в задньому бампері праворуч:

Розташування заправного пристрою:

med_gallery_44775_4539_1589205.jpg

Пластикову газову трубку проклали під днищем й закріпили хомутами. Після моїх побажань щодо розташування пристроїв в підкапотному просторі мене ввічливо попросили погуляти й подальший процес інсталяції вже не спостерігав:

Редуктор Tomasetto Alaska й газовий фільтр з відстійником:

med_gallery_44775_4539_630851.jpg

Форсунки Hana (чорні) на рампі:

med_gallery_44775_4539_347160.jpg

Контроллер Zenit Compakt

med_gallery_44775_4539_1049047.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1598238
Поділитись на інші сайти

Захист порогів

В багатьох форумчан викликав нарікання стан порогів автомобіля. В моєму ланосі ніби й антигравій з заводу, й антикор зроблений з салону, й підкрилки встановлені, але, нещодавно, пригледівся й побачив, що антикорозійне покриття вздовж порогу місцями вже відсутнє, не радує й бруд зі сміттям в нішах за передніми бризговиками. Купив на місцевому базарі автомастику антикорозійну велвана бронза (60 грв.), а також пару тонких та широких бризговиків (40 грв.). Зняв рідні бризговики, вичистив ніші в передніх крилах, помив і просушив пороги, знежирив бензином, поклеїв на поріг малярний скотч, та щіткою наніс мастику у два шари з перервою в 5 годин. Також з'єднав рідні передні бризговики з купленими та встановив на місце. Ось що з цього вийшло:

Бризговики

med_gallery_44775_4546_855189.jpg

Антикор

med_gallery_44775_4546_804444.jpg

Розумію, що з бризговиками вийшло доволі "колхозно", але іншого прийнятного варіанту, щоб небуло "піскоструя" й грязюки в крилі та не протиралася фарба від універсальних аналогів не знайшов. Є небезпека наїхавши на бордюр чи горбик-ямку задки зірвати все це діло, але будемо на сторожі.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1599742
Поділитись на інші сайти

В себе точно такі ж бризговики встановив відразу, виглядає не нудуже гарно, але добре захищае пороги, багато раз зачіплявся ними, 2 рази навіть відривав, потім вони трохи загнуться назад, ще рекомендую встановити пильники рульових тяг, не куплені а саморобні, зразки є на форумі. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1599997
Поділитись на інші сайти

Продовження антикорозійної обробки

Так як мастики залишилося 4/5 купленої банки, тому  вирішив використати її за призначенням. Кілька днів тому щіткою наніс на днище де тільки міг дістати по черзі піддомкрачуючи кузов. Прочистив дренажні отвори в порогах. Сьогодні ж практично розібрав салон: зняв сидіння, та напольні пластмасові вироби, шумоізоляцію, тощо. Під "ковром" виявилося сухо й чисто. Намастив стики металевих деталей салону тектилом, пропилесосив та зібрав все назад. 

   Виїздив перші 50 літрів газу. За моїми підрахунками витрата складає 9.5-10 л/100 км. 40% короткі поїздки до 5 км. 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1603820
Поділитись на інші сайти

Витрата пального

Вчора здійснив поїздку Володарка-Київ-Переяслав-Хмельницький і назад (50% з включеним кондиціонером). Проїхав 424 км. на одному балоні пропану. В загальному виїжджено перші 100 л. газу й подолано на ньому 1115 км, а також близько 6 л. бензину на прогрів. Отже, середні витрати склали: газу - 8,9 л/100 км.; бензину - 0,54 л/100 км; гроші - 51,17 грн./100 км. Суто на бензині це склало б 85,60 грн./100 км. при очікуваній середній витраті 8л./100 км. Різниця 34,43 грн. При затратах на ГБО 5450 грн. незмінних цінаф (5,10 газ і 10,70 бензин) і моєму середньорічному пробігу 6000 км. ГБО має окупитися через 16000 км. чи за три роки.

 Під час поїздки кілька разів знову загорявся "чек", а БК видавав помилку "слишком бедная смесь" при цьому миттєва витрата пального за показами зростала на 2 л/100 км. Напевно потрібно замінити датчик кисню. Також хочу спробувати встановити фішку на 95 бензин та здійснити регулювання ГБО (установщики запрошували це зробити через 1-2 тис. км.). Для швидкого обгону по трасі доводилося вимикати кондиціонер.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1606988
Поділитись на інші сайти

Заміна лямбди

Ще з минулої осені, спочатку рідко, потім час від часу, а під час вчорашньої поїздки вже більше 10-15 разів загорався "чек", причини і наслідки якого вже описував в попередньому пості. Читаючи форум, зрозумів, що в багатьох ланосів 2011 року була, або є така проблема, тому завчасно придбав, здається  за 225 грн., універсальний однопровідний датчик кисню виробництва "АТ" (продавець сказав, що чеський). 

sml_gallery_44775_4578_2056072.jpg

Порядок заміни:

1. Зняв мінусову клему з акумулятора;

2. Від'єднав тепловий екран двигуна (три болти);

3. Від'єднав роз'єми лямбди й вентилятора радіатора кондиціонера;

4. Зняв вентилятор (два болти);

5. Як відкрутити лямбду? Ріжковий ключ не хотів влазити, високої головки на 22" в мене немає, як і такого накидного ключа. Вже хотів сточувати ріжковий ключ, аж раптом згадав, що свічний ключ також на 22". Дістав старий ключик, але трубки від кондиціонера заважають його надіти, довелося попрацювати спочатку болгаркою, а потім наждаком і ось результат:

sml_gallery_44775_4578_1134368.jpg

6. Відрізав роз'єм від старого датчика й, користуючись інструкцією від нового виробу, а також комплектом для з'єднання та феном дружини, приєднав роз'єм до лямбди від "АТ". Різьба нового датчика була промазана графітовою змазкою і вже за допомогою ріжкового ключа встановив його на місце, бо нова лямбда  не ввійшла до удосконаленого ключа (має товщий корпус);

7. З'єднав роз'єми:

 sml_gallery_44775_4578_1018380.jpgsml_gallery_44775_4578_2243489.jpg

8. Встановив вентилятор та тепловий екран (болти теплового екрану намастив графітною змазкою)

9. Надів мінусову кллему на відповідний полюс виходу акумулятора.

Наступні сьогоднішні "ходові випробовування" у 145 км. в різних режимах засвідчили, що проблема, тьху-тьху, зникла.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1607288
Поділитись на інші сайти

АТ это китаеза чистый)Хотя жалоб на них не было)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1607529
Поділитись на інші сайти

Зміна випередження кута запалювання

Досить давно дізнався про існування можливості самостійної настройки ЕБУ під роботу з бензинами з різним октановим числом. Після того, як оглядав "нутрощі" салону під "ковром", знайшов під переднім пасажирським сидінням роз'єм, до якого підключається фішка октанкоректора. Так як в себе такої фішки не виявив, а бортовий комп'ютер в режимі діагностики видавав: "окт.к. 91"  то мій ланос настроєний на споживання бензину марки А-92. Перші 5тис.км їздив виключно на А-95, потім кілька разів пробував заливати й А-92, але суб'єктивно не бачив покращення ходових якостей, крім того зростала середня витрата пального. Так, як нещодавно встановив ГБО й кілька днів тому наочно переконався в положенні октанкоректора, вирішив спробувати переробити октанкоректор під 95 бензин, адже його октанове число все ж  таки ближче до октанового числа скрапленого газу. Алгоритм роботи:

1. Зняв сидіння переднього пасажира(відкрутив 4 болти;

2-5. Ножем прорізав в "коврі" хрестоподібний отвір та витягнув через нього роз'єм. Яким, же був мій подив, коли в інтернет-інструкції для ланос сказано "для переходу на бензин марки А-95 з'єднати за допомогою фішки чорний та коричнево-білий дроти", а в мене біло-блакитний, чорно-помаранчевий та коричнево-жовтий.... Знайшов зображення фішки октанкоректора й за допомогою конфігурації її з'єднання з роз'ємом визначив, що потрібно з'єднати жовто-коричневий і біло-блакитний дроти. Вирішив сам змайструвати "фішку" з підручних матеріалів. До рук попався блок з'єднувачів дротів і я взяв для використання  три елементи. Під'єднав необхідні дроти, ввімкнув діагностичний режим БК, а він показує "окт.к. 87" з увімкненим запаленням. Вирішив спробувати з'єднати біло-блакитний та чорно-помаранчевий дроти і... БК при ввімкненому запаленні видає "окт.к. 95", що й було потрібно. Авто почало заводитися на бензині А-95 з "пів-оберта".

6. Встановив назад крісло пасажира й гайда з сім'єю на екскурсію з пробігом у 95 км.

Висновки: ланос дійсно заводиться з меншим числом обертів стартера;

                 авто стало динамічніше розганятися на  ЗНГ навіть з включеним кондиціонером.

Щодо витрати палива згодом.

sml_gallery_44775_4576_513040.jpgsml_gallery_44775_4576_1324531.jpgsml_gallery_44775_4576_1344910.jpg

 

P.S. Цікаво, що при вимкненому запалюванні БК видає:

sml_gallery_44775_4576_2411461.jpg
 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1607608
Поділитись на інші сайти

прикро що з зондом така фігня...
БК прикольний ! Я зажав грошей на такий...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1610717
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Подорож у Крим

Сьогодні повернувся з сім'єю із тижневого відпочинку в с. Міжводне (Західне узбережжя Криму). Під час поїздки подолано 2007 км. й середня витрата палива (пропану) за чеками склала 7,9 л./ 100 км. + всього 2-3 л. бензину (на прогрів); швидкість 90-120 км./год.; близько 170 км. по гірських шляхах. Ланос відпрацював без нарікань. Маючи навігатор, виїхали з дому в минулу суботу о 0:30 й в 10:20 вже були на місці (695 км.). Вночі одягав окуляри "хамелеон", що добре допомогало проти засліплення зустрічним транспортом. Щодня їздили на пляж (7-14 км.), а в четвер здійснили автопробіг: Міжводне-Євпаторія-Сімферополь-Алушта-Ялта-Форос-Балаклава-Бахчисарай-Євпаторія-Міжводне (515 км.). Вперше кермував автівку на гірських серпантинах. Що й казати... ну, дууууже сподобалося! Хоча й було кілька курйозних моментів: 1. Після об'їзної в Сімферополі став помічати, що машина починає "тупити" й БК почав видавати підвищену витрату пального (на п'ятій швидкості замість 5-6 л./100 км. 8-9л./100 км.) хоча здавалося, що дорога "йде донизу". Навіть зупинився й перевірив температуру дисків коліс. Виявляється, при наближені до гір відбувається обман зору. Далі, на підйомах використовувалася переважно третя швидкість з підтримкою обертів в районі 3500 об./хв., а на спусках третя-четверта з моментальною витратою палива 0,0 л/100км; 2. В Форосі навігатор мене "обманув" й завів у тупик по односмуговій гравійній дорозі, яка стрімко піднімалася з крутими поворотами на 360 градусів. Потрібно було ще й якось розминатися з зустрічним транспортом. Це був справжній екстрим. Їдучи по трасі від Ангарського перевалу до Балаклави думав, що кращих краєвидів годі й шукати, але дорога Балаклава-Бахчисарай місцями пролягає в супер мальовничому каньйоні. Назад виїхали з Міжводного в 2:30 й о 12:10 вже були в Володарці. Під час нічної їзди ще раз переконався, що найнебезпечнішим періодом є світанок, коли відчуття й реакції притупляються, починає хилити до сну. Боровся з цим 15хв. зупинкою з пробіжкою вздовж траси й інтенсивною розминкою. Довелося поділитися з ДАЇшниками 200 грн. за обгін вантажівки на підйомі з пересіканням суцільної розділювальної лінії. Вперше потрапив в таку халепу. Автомобіль ДАЇ, виявляється, їхав позаду мене через одну-дві машини і як тільки я скоїв порушення, швидко наблизився й зупинив нас та вантажівку як свідка. Довелося домовлятися. Через кілька кілометрів спостерігав точно таку ж пригоду з іншими жертвами цього патруля.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1615135
Поділитись на інші сайти

Довелося поділитися з ДАЇшниками 200 грн. за обгін вантажівки на підйомі з пересіканням суцільної розділювальної лінії. Вперше потрапив в таку халепу. Автомобіль ДАЇ, виявляється, їхав позаду мене через одну-дві машини і як тільки я скоїв порушення, швидко наблизився й зупинив нас та вантажівку як свідка. Довелося домовлятися. Через кілька кілометрів спостерігав точно таку ж пригоду з іншими жертвами цього патруля.

Если скорость грузовика была меньше 30 км/час, то тебя просто развели.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1615178
Поділитись на інші сайти

Про подорож в Крим

   Перед поїздкою зняв переднє пасажирське сидіння, що дозволило розмістити зручніше більшу кількість багажу, а щоб він бува на почав стрибати по салону "пружинистою мотузкою" закріпив вантаж, використавши, болти кріплення сидіння як скоби. Придбаний до поїздки автомобільний холодильник (800 грн. з пересилкою) з двома акумуляторами холоду розмістив на місці "ніг" переднього пасажира й разом з навігатором під'єднав його до прикурювача через "трійник". Десь через 200 кілометрів "папа трійника" нагрівся й сам вистрибнув з прикурювача й в подальшому не бажав там знаходитися, тому надалі по черзі підживлював споживачі струму. Заморожені продукти за 11 годин перебування в нижній частині 27 літрового холодильника не розмерзлися, а у верхній вже почали відтавати. Надалі планую провести провід від акумулятора й встановити додатковий патрон прикурювача, можливо в багажному відділені.

  Щодо роботи ГБО то залишився задоволений: ні при швидких обгонах, ні на крутих гірських серпантинах не виникало бажання переходити на бензин, адже тяга була присутня з 3500-5000 об./хв.. Навіть кондиціонер вимикав лише коли потрібно було швидко розігнатися на підйомі. Максимум пального заправляв 34 л. (в порожній балон з паспортним об'ємом 43л.)

Кілька фото з гірського Криму:

sml_gallery_44775_4615_215838.jpgsml_gallery_44775_4615_2392452.jpgsml_gallery_44775_4615_1080126.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1615863
Поділитись на інші сайти

Чергове вдосконалення

 Сьогодні, за прикладом багатьох форумчан, вирішив встановити захист лівого протитуманного ліхтаря. Піддомкратив лівий передній бік машини, примірявши шмат картону, ножицями вирізав з нього потрібну форму. Взяв стару каністру на 20 л. і маркером обвів картонку на одному з її боків, далі: підключив до розетки випалювач і з його допомогою вирізав, або, точніше, виплавив необхідну деталь. Приклавши її на місце встановлення, електродрильом просвердлив три отвори: два в бампері й один в передньому підкрилку, й приєднав захисний щиток саморізами.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1616989
Поділитись на інші сайти

Чергове вдосконалення

...

 

Є фото?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1617490
Поділитись на інші сайти

Встановлення подовжувача поворотних сигналів

Під час подорожі в Крим багато доводилося виконувати обгінних маневрів. При цьому відбувається значна кількість механчних дій і одна з них, а саме вимикання сигналу повороту, не завжди вчасно виконується. Інколи спостерігаєш, як перед тобою їде автівка, й протягом кількох кілометрів в неї працює сигнал повороту. А іноді й сам вимикав його не відразу після закінчення маневру. Саме тому вирішив встановити "лєнтяйку", або подовжувач поворотного сигналу. На нашому форумі знайшов виробників з одеси й за 75 грн. замовив такий девайс. Дивно, але після сплати на карту Приватбанку тринаццятого серпня, вже чотирнадцятого посилку відправили новою поштою, а п'ятнадцятого вона прибула. Щоправда забрав її тільки сьогодні й відразу здійснив інсталяцію. Відключив "-" акумулятора. Як і рекомендував виробник, підключення вирішив здійснити до роз'ємів аварійки.  На ланосі, щоб добратися до цього роз'єму - потрібно відкрутити 12 саморізів й акуратно зняти П-подібну планку, змістити магнітолу й блок керування кліматичною установкою, зняти облицювання панелі приладів та знайти відповідний роз'єм. Як виявилося, на схемі виробника, яка йшла в комплекті зображено роз'єм ВАЗ, а на електросхемі аварійки з книги видавництва "За кермом" кольори дротів були геть іншими, а їх послідовність не відстежувалася. Що робити?... Дістав мультіметр,  налаштувавши його на 12V,  і підключивши акумулятор, почав "продзвонювати" всі дроти роз'єму в різних положеннях ключа замка запалювання, поворотного перемикача, аварійки, габаритів. На це пішло близько години.Таким методом визначив потрібні дроти й під'єднав їх без різки штатних. Мінус взяв з кронштейна поблизу. Два проводи з функціями "дякую" й ввімкнення аварійки при русі заднім ходом поки що не приєднав. Як і було вказано виробником, при короткочасному натисканні на важіль вмикання поворотного сигналу, останній спрацьовує чотири рази. З місця встановлення самого приладу чується не голосний "клац". 

Фото проінстальованого пристрою й підключення до проводки:

sml_gallery_44775_4577_1799839.jpgsml_gallery_44775_4577_769796.jpg

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1618379
Поділитись на інші сайти

Встановлення блока ДХО Комфорт

 

   Разом з подовжувачем поворотного сигналу придбав і блок ДХО Комфорт (180 грн.). На сайті розробника й на форумі спостерігав, як автівки вкомплектовані цим девайсом виглядали досить привабливо. Особливістю є передбачений контроль за потужністю дальніх або ближніх ліхтарів штатного освітлення 20-100%, можливість відключення одним натисканням на кнопку в салоні. Сьогодні встановлював блок ДХО Комфорт. Затратив близько 5 годин, а результат не зовсім такий як очікувався. Спочатку зняв  роз'єм  дротів з лівої фари й за допомогою мультиметра визначив дроти габаритів та дальнього світла. Від'єднав "-" клему акумулятора. Акуратно підрізав ізоляцію й приєднав відповідні виходи з блока ДХО згідно схеми, заізолював. Приєднав червоний, найтовстіший, дріт ДХО до "+" акумулятора. В салоні вирішив ставити світлодіод та кнопку на зйомний кожух над кермом. Відкрутив два саморізи його кріплення й зняв кожух. В місці виходу валу рульової колонки до моторного відсіку пробив викруткою дірку в піно-гумовому її ущільнювачі й провів нею два дроти з комплекту. Електродрилем  просвердлив два отвори 6,7 мм. та 8 мм (краще було б 7,8 мм.) в знятій верхній кришці рульової колонки й встановив світлодіод та кнопку. Дроти закріпив ізоляційною стрічкою. Непонятки були з підключенням ще одного дроту. Спочатку я шукав клему "D+" генератора, як зазначено на схемі, але в ланосі такого маркування немає, а є виходи "ВАТ"(силовий дріт до стартера й акумулятора), "F","L" (виходи з колодки). Через години півтори такої собі возні заглянув на форум і побачив в пості № 156 відповідь напитання, яке мене цікавило. Далі шукав, як добратися до датчика  тиску масла. Виявляється від нього йде лише один дріт й, знявши гофру та підрізавши його ізоляцію приєднав останній вихід з ДХО, заізолював. Сам блок розмістився між контейнером з запобіжниками й реле та стаканом лівої стійки (поки на гумовому кільці). Включив масу. 

Яким же було моє здивування, коли ДХО запрацювало, однак навпаки ?... В будь-якому положенні ключа запалювання дальнє світло горить (як запрограмовано 20%, програматор працює: змінював яскравість світла), ДХО вимикається і вмикається кнопкою, світлодіод адекватно реагує на роботу з кнопкою, при вмиканні габаритів чи світла фар ДХО перестає працювати, а при вимкненні габаритів знову включається, але як тільки завести двигун - ДХО гасне! При вимкненні двигуна ДХО на мить блимне, погасне й десь через п'ять секунд загориться, якщо було ввімкнене до заводки двигуна. Треба буде щось переробити.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1618673
Поділитись на інші сайти

Удосконалення блока ДХО Комфорт

Після мого опису про невірну роботу ДХО продавець зв'язався по телефону й запевнив, що в перший же робочий день після вихідних відправить інвертор, який виправить ситуацію. Дійсно, сьогодні новою поштою, за рахунок продавця (16грн) інвертор був в мене, й після уточнення щодо порядку підключення дротів я взявся за справу: від'єднав "-" акумулятора, перерізав дріт від блока ДХО до датчика недостатнього тиску мастила, зачистив кінці дротів й під'єднав наступним чином: білий провід інвертора до блока ДХО, синій провід інвертора до дроту на датчик недостатнього тиску мастила, а чорний провід на масу (болт кріплення бачка ГУР). Після приєднання знятої клеми акумулятора все запрацювало як і слід, відповідно до інструкції. Виставив яскравість світла на 36%. ДХО загорається десь через 5 с. після запуску двигуна, при цьому світиться контрольний світлодіод та індикатор дальнього світла фар на дошці приладів (десь в півнакалу). При включенні габаритів, ближнього і дальнього освітлення, морганні дальнім ДХО відключається й автоматично включається, коли все це вимкнено. Щодо незрозумілостей, то під час заводки двигуна ДХО на долю секунди включається й гасне. При замірі мультиметром напруги на акумуляторі при холостому ході прогрітого двигуна:

-електроспоживачі вимкнені: 14,41В;

-ввімкнене ДХО на 36%: 14,35В;

-ввімкнено ближнє світло: 14,24В;

-ввімкнено дальнє світло: 14,23В;

-ввімкнені ПТФ з габаритами (без них ПТФ не включаються:( 14,24В.

   Ну що ж будемо дивитися як буде далі. Фото згодом.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1621736
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, расскажи, помогло ли тебе переключение тумблера в режим 95-го?

Недавно поставил себе ГБО 4, мастер не обеднял смесь, проехал пока 400 км в основном по трассе с кондиционером, потратил 40 литров, вот теперь думаю, стоит ли снова ехать к нему, просить обеднять смесь или так и оставить. Чек ни разу не загорался.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1621844
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, расскажи, помогло ли тебе переключение тумблера в режим 95-го?

Недавно поставил себе ГБО 4, мастер не обеднял смесь, проехал пока 400 км в основном по трассе с кондиционером, потратил 40 литров, вот теперь думаю, стоит ли снова ехать к нему, просить обеднять смесь или так и оставить. Чек ни разу не загорался.

 

Як писав вже вище, після перелаштування роз'єму під 95-й бензин поведінка авто на газу змінилася на краще:

1. Швидше заводиться (на бензині);

2. Суб'єктивно двигун став еластичнішим (рідше перемикаю передачі, іноді продовжую їхати на передачі при 1600 об/хв., раніше для двигуна це було важко);

3. Суб'єктивно поліпшилася динаміка при обгінних маневрах (навіть кондиціонер вже рідко виключаю при цьому);

4. Об'єктивно за показами БК 4-а швидкість стала значно економнішою, ніж це було раніше (часто з третьої на обертах 3500 об/хв переключався зразу на п'яту);

5. Об'єктивно за чеками з заправних станцій витрата газу зменшилась з 9,5-10  до 8,3 л/100 км. (хоча збільшився пробіг по заміським шляхам)

 

Порада: спробуйте їхати зі швидкістю до 90 км/год (я на 5-й швидкості останні 200 км пробував їхати в діапазоні 65-90 км/год) й БК видавав значно меншу середню й моментальну витрату пального)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1622072
Поділитись на інші сайти

Фото ДХО

 

Дроти до дальнього світла та габаритів біля фішки лівої фари, дріт до датчика тиску мастила:
sml_gallery_44775_4577_347739.jpgsml_gallery_44775_4577_636292.jpg

 

Місце переходу дротів кнопки та діода в салон із підкапотного, кнопка управління ДХО та світлодіод:

sml_gallery_44775_4577_1916941.jpgsml_gallery_44775_4577_1346286.jpg

 

Блок ДХО, інвертор (знизу блоку), дріт на масу (кріплення бачка рідини ГУР), загальний вигляд підкапотного з ДХО:

sml_gallery_44775_4577_1836933.jpgsml_gallery_44775_4577_920407.jpg

 

Зліва на право вдень: габарити, ближній, ДХО (внизу 36%:(

sml_gallery_44775_4577_448499.jpgsml_gallery_44775_4577_1300234.jpgsml_gallery_44775_4577_640830.jpg

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1622522
Поділитись на інші сайти

Приємний БЖ :proud:  До речі, як поводить себе АТ-шна лямбда? Мій друг, коли торгував продукцією АТ, дуже мені не рекомендував саме цю лямбду з приводу того, що хтось, десь і колись сказав...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1622541
Поділитись на інші сайти

Приємний БЖ :proud:  До речі, як поводить себе АТ-шна лямбда? Мій друг, коли торгував продукцією АТ, дуже мені не рекомендував саме цю лямбду з приводу того, що хтось, десь і колись сказав...

Дякую! Після заміни пройшов 2500 км. Тьху-тьху ... поки що все гаразд.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1622552
Поділитись на інші сайти

Салют!

Ліричний відступ: Моя бабка та мати з Матвіїхи, завтра туди вирушаю! Володарка трішки знайома - у вівторок треба бути у Відділу Держземагентства папірці оформляти.

Тепер по суті: Вами  сказано "знайшов під переднім пасажирським сидінням роз'єм".

Питання: без зняття сидіння я до роз'єму не доберусь?

Я їжджу в основному на 92-му і рідко на 95-му бензинах. Різниці не відчуваю взагалі (може то бензини такі).

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1622555
Поділитись на інші сайти

Салют!

Ліричний відступ: Моя бабка та мати з Матвіїхи, завтра туди вирушаю! Володарка трішки знайома - у вівторок треба бути у Відділу Держземагентства папірці оформляти.

Тепер по суті: Вами  сказано "знайшов під переднім пасажирським сидінням роз'єм".

Питання: без зняття сидіння я до роз'єму не доберусь?

Я їжджу в основному на 92-му і рідко на 95-му бензинах. Різниці не відчуваю взагалі (може то бензини такі).

Ні, потрібно знімати сидіння ( лише 4 болти, спочатку відкручував задні в положенні сидіння максимально вперед, тоді навпаки), в "коврі" доведеться вирізати отвір (дивіться фото). 

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/4/#findComment-1622568
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.