Перейти до змісту

БЖ vobraz, lanos 1.5 SE 2011р.


Рекомендовані повідомлення

Хоч і запізно, але ВІТАЮ з народженням малявки! :party:

Вельми Дякую!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/3/#findComment-1209523
Поділитись на інші сайти

Також трохи запізно, але вітаю з народженням маля ! Тепер доведеться ще один дивайс купувати в автівку, дитяче автокрісло :hohotushka:

Кльовий бортовик ! Українська рулить ! ;)

У мене доречі такий самий ланос, тільки що чорного кольору... І також доречі, прочитавши бортовик, то хотів написати про шторки на скло, ради маляти я наглухо тонував задок, щоб сонце не так їй сліпило в очі. Але тільки задок ! З двух моментів: 1. Кумедно виглядає, як зимою вночі чи в сутінках народ відкриває скло, щоб хоч щось бачити при паркуванні, 2. Із затонованим передом за кордон виїхати вже є проблема ...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/3/#findComment-1215585
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Досить давно, серед пріоритетного додаткового обладнання для свого авто, визначив захисні молдинги. Це одразу ставало очевидним на парковках біля магазинів та інших установ, адже не всі люди вміють розраховувати ширину відкриття дверей так, щоб не вдарити ними об інший транспортний засіб. Певний час не міг остаточно визначитися, які саме молдинги потрібно купувати: гумові чи пластмасові. Зупинився на гумових, бо вони, на мій погляд, є практичнішими: їх не пофарбуєш (навіщо молдинг, який сам царапається?), хоча надмірна еластичність може вплинути на міцність з'єднання із кузовом авто.

Першого квітня у вже згадуваному раніше мною автомагазині придбав за 155 гривень бічні гумові молдинги виготовлені в Польщі. Через кілька днів інсталював їх за призначенням. Алгоритм установки: 1. Вимив машину ззовні ( за два дні до установки); 2. По периметру авто натягнув капронову нитку й закріпив її за рамку переднього номерного знаку так, щоб була можливість пізніше прикріпити молдинги на передній і задній бампери на тому ж рівні; 3. Так, як поверхня заслизька для нитки, тому використав ще й малярний скотч для її додаткового закріплення. Рівняв нитку шматком стрічки від нижніх кромок дверей; 4. Протер місце установки ганчіркою змоченою в уайт-спіриті; 5. Приєднав молдинги наявним двостороннім скотчем ,попередньо знявши захисну плівку; 6. Зняв малярний скотч та нитку.

Результат на фото:

med_gallery_44775_2754_2257867.jpg

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/3/#findComment-1229837
Поділитись на інші сайти

С моей точки зрения,молдинг приклееный ниже ребра на двери,смотрится не очень.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/3/#findComment-1229942
Поділитись на інші сайти

Досить давно, серед пріоритетного додаткового обладнання для свого авто, визначив захисні молдинги.

Мене відмовили від ідеї їх клеїти, настращавши тим, що потім під ними скупчується всіляка срань і кузов починає гнисти ... Настращав мій двоюрідний брат, котрий працював свращиком на одній СТО ... Але таки штука кльова від архарівців котрі двері в сусідніх машинах відкривають хіба що не ногами і при цьому товчуть двері сусідніх машин.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/3/#findComment-1230248
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

задние стекла тонированные? Какой пленкой - тоже хочу задние затонировать, но все ни как не решусь.

Я молдинги поклеил сразу как только мне на стоянке дверью припарковавшегося такси стукнули по двери.

Змінено користувачем docstat
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/3/#findComment-1279653
Поділитись на інші сайти

Завершення поклейки молдингів

19 травня в тому ж магазині, за таку ж ціну (155грв.) придбав молдинги на передній і задній бампери. Судячи з етикетни на упаковці виробник KLIMEK (Польща), який використав скотч 3М. Алгоритм поклейки такий же, як і в попередньому моєму пості. Труднощі виникли тільки під час поклейки молдинга на задній бампер, адже роботу виконував сам, а довжина молдинга більше двох метрів.

tn_gallery_44775_2754_1694560.jpgtn_gallery_44775_2754_344587.jpgtn_gallery_44775_2754_361605.jpg

Досить давно помітив відсутність гумової накладки на одній з кнопок, що вмикає індикатор незамкнених дверей та салонне освітлення - довелося купувати накладку разом із кнопкою (10 грв), так як окремо вони не продавалися. Викруткою відкрутив саморіз кріплення кнопки та надів на неї гумовий ущільнювач і закріпив все на штатне місце.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/3/#findComment-1279711
Поділитись на інші сайти

Долив охолоджуючої рідини

Ще з часу купівлі автомобіля помітив, що рівень охолоджуючої рідини лише на 1-1,5 см вище мінімального рівня. За шість з лишнім тисяч кілометрів, або майже рік експлуатації стало близько 0,5 см від нижньої мітки. Ніяких підтікань виявлено не було. Після прочитання мануалу й форумів з відповідною тематикою, купив літрову пляшку Антифріз А-40М малинового кольору за 25 грв. від вітчизняного виробника з пакетом присадок від німецького виробника. До заливання рідини взяв десятикубовий медичний шприц і шматок трубки від крапельниці і, з'єднавши їх, набрав по 2 кубики охолоджуючої рідини з бачка в автомобілі та придбаної ємності. Рідини були практично ідентичного кольору й під час змішування наочно спостерігав лише фізичні явища. Тому долив в систему охолодження двигуна близько 220 см3 антифрізу. Візуально рідини виявилися з "однією групою крові".

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/3/#findComment-1281146
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Нові девайси для авто

В червні у Білій Церкві в автомагазині придбав фаркоп за 320грв.+ 30 грв. "розетка- мама" для підключення електрики прицепу. В паспорті тягово-сцепного пристрою прочитав, що для тривалого доброго зовнішнього вигляду його слід ще раз покрасити. Купив чорну фарбу в будівельному магазині і з допомогою дрібної наждачки заходився готувати поверхню під нанесення ще одного шару емалі. Наждачка швидко забивалася фарбою і я здивувався, бо вона була якоюсь маслянистою. Взявши до рук ганчірку з уайт-спіритом й потерши фаркоп, побачив, що виробник обійшовся не тільки без фарби, а й без грунтовки ... "Голий" метал був вкритий лише маслянистою субстанцією чорного кольору. Довелося все вимити, обробити перетворювачем іржі, погрунтувати та двічі пофарбувати. Результат на фото:

med_gallery_44775_2754_1562569.jpg

Кріплення до кузова авто всього 4 болтами з комплекту (повне навантаження 700кг.).Потрібно буде свердлити отвори через лонжерони до багажного відділення. В інструкції згадується про бажаність використання стальних листів під болти. В комплекті їх не було, тому виготовив самотужки.

На форумі прочитав про те, що деякі умільці зробили саморобні мінімийки й після перегляду відео (вибачте, але забув в кого саме) виготовив теж такий пристрій:

med_gallery_44775_2754_2008656.jpg

Складові: каністра 20л.(безкоштовно), ніппель для безкамерної шини (3 грв.), штуцер з двома гайками, гумовими втулками та перехідником на шланг (12 грв.), шланг садовий 6 м. (36 грв.), поливальний "пістолет" садовий (34 грв.) та перехідник на шланг (8 грв.). Отже витрачено 93 грв. Під час випробовування підтримував тиск автомобільним компресором до 1 атмосфери, більше побоявся, так як каністру добряче роздуло, але й цього було достатньо, щоб вимити скутер.

Другого липня виповнився рік, як за супровідними документами було виготовлено мій ланос на заводі. В подарунок машині придбав поліроль для пластмаси салону. Ось такий:

med_gallery_44775_2754_2145906.jpg

Натер торпедо. Результат: приємний лимонний аромат та доволі слизька поверхня.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/3/#findComment-1307517
Поділитись на інші сайти

2,4 тис   0

Скоро полклуба обзаведутся этими мойками))) Моя канистра кстати раздулась точно в такую же форму!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/3/#findComment-1307585
Поділитись на інші сайти

Полностью согласен с т.Штирлицем.И у меня такая минимойка,кстати очень полезная в гараже вешчь. :beer:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/3/#findComment-1308835
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Швидко літо пролетіло

В липні замовив в неті дитяче автокрісло виробника NANIA нібито Франція. Група: 0+1 до 18 кг. Вартість 620грн.+ пересилка Новою Поштою 70 грн. Обрав саме його через можливість установки як за, так і проти ходу та триступеневого переходу в напівлежаче положення. Перше серйозне випробовування - поїздка на батьківщину Т.Г. Шевченка в с. Моринці та с. Шевченкове у 340 км. Моєму сину (7 місяців) сподобалося, адже практично весь шлях він або спав, або бавився. Лише відчуття голоду змушувало маленького козака подавати виразні, однозначні сигнали й процес природнього годування відбувався вже не в кріслі. Серед мінусів зазначу: 1. Доволі громіздка конструкція: в напівлежачому положенні при установці проти руху паска безпеки ледь вистачає; 2. Зменшується можливість зручніше відрегулювати своє крісло водію чи передньому пасажиру, якщо дитяче автокрісло розташоване позаду когось із них.

Під час відпустки самостійно встановив придбаний раніше фаркоп. Довелося зробити чотири дірки в кузові автомобіля, а також використати "болгарку", щоб дещо обрізати кронштейни в багажнику, які заважали установці. В процесі затяжки кріплень дещо перестарався і тонкий метал днища багажного відділення трішки подався в лонжерони. Потрібно було виготовити ширші металеві пластини (їх чомусь не було в комплекті). Після установки, поглянувши на ланоса, я вже чітко зміг визначити стать мого авто - це хлопець!!!

med_gallery_44775_2754_524508.jpg

Незабаром фаркоп став у нагоді при перевезенні зерна. Згідно його мануалу навантаження було близько 700кг. Транспортував причіп на третій передачі намагаючись підтримувати оберти двигуна в районі максимального крутного моменту 3000-3500 тис.об.хв. Під час заїзду в зерновий ангар зачепив лівим лонжероном днища металевий обмежувач дверей (машина була ще без вантажу, але з прицепом). Потім інший ланос, який також заїжджав за зерном повторив мою історію. Все таки кліренс машини недостатній, про що доволі часто нагадує захист двигуна при з'їзді з асфальту. Вже сьогодні оглянув наслідки "зерноперевозок". Виявилося не все так погано: зідрано у двох місцях лівого лонжерону мастику, яку сьогодні ж поновив з допомогою тектилу й щітки. Тривалий час підшукував прийнятну сітку в передній бампер, але щось не попадалася така мені в будівельних магазинах. Купив китайську в в пластиковому обрамленні з фіксаторами спеціально для ланоса. Встановив відразу десь за 5-8 секунд! Ціна : 45грн.

med_gallery_44775_2754_514217.jpg

Кондиціонер добре виручає в спеку, але якби виробник встановлював атермальне скло - то машина не нагрівалася б вже через хвилину після його вимкнення. Помітив, якщо кондиціонер вимикати завчасно 2-3 хв. до завершення поїздки ( вентилятор працює), то при наступному його увімкненні не буде неприємного аромату з повітрядувів.

Щодо витрати пального: при їзді на невеликі відстані по місцю переважно на 3 передачі - близько 9л./100км., а під час подорожей в основному на 5 швидкості - 7,5л./100км. Більшість часу кондиціонер увімкнено. Стиль керування помірний. Пробіг: 7950км.

Вцілому роботою свого залізного коня задоволений.

med_gallery_44775_2754_587499.jpg

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/3/#findComment-1344975
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Встановлення бортового комп'ютера (БК)

Досить давно вже читав на відповідних форумах про бортові чи маршрутні комп'ютери, передивлявся відео, зокрема й рекламні ролики, тестові чи банально-побутові сюжети. Ставлення спочатку було неоднозначне: "і хочеться і колеться". Ніби то великий функціонал, багато корисної інформації, яка можливо допоможе зробити експлуатацію авто більш економною, але, з іншого боку грошові витрати на придбання та висловлювання "бувалих" на форумах, що БК їм не потрібен. "Терези" прийняття рішення тривалий час були врівноважені, але кілька короткострокових загорянь "СHEK ENGINE", зростання цін на пальне, а також бажання щось покращити в машині переконали мене в необхідності купівлі цього приладу.

Вибір був доволі не простим. Найбільш прийнятним видавався GAMMA GF 240, який назбирав найбільше голосів підтримки ланосоводів, але незручне місце розташування (внизу панелі приладів) й, відповідно, утруднене читання показників з екрану та ціна в 1100 грв. дали підстави переглядати інші варіанти. Мультитронікси підкуповували більш зручним розташуванням, як і PRESTIGE (на панелі приладів чи лобовому склі) та голосовими повідомленнями, щоправда мовою сусідньої країни (ціни 700-1500 грв.). Робокар опті або еко найбільш доступні по ціні (350-450 грв.)та встановлюються на місце штатного годинника, але перегляд відео з малозрозумілими символами на допотопному екрані не надто надихали. Була думка придбати 7" планшет із GPS й блютуз перехідник з діагностичного роз'єму, а це вже за 1500 грв. та й місце для планшета й потреба його знімати, дроти по салону.... ні.

Замовив ROBOCAR MEGA за 720 грв. у виробника. Вибір зумовили такі чинники: 1. Встановлення у найбільш зручне місце; 2. Багатий функціонал, зокрема розшифровка й стирання помилок ЕБУ, діагностичні та маршрутні функції (рідко буває діагностика кондиціонера), екран з великими символами. Щодо мінусів - то це незручні кнопки управління хоча в черкасах умільці навчилися їх переробляти.

Після доставки Новою Поштою я розлучився зі своїми 760 грв.

Далі буде...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/3/#findComment-1382213
Поділитись на інші сайти

Встановлення бортового комп'ютера (друга частина)

Розкривши посилку, побачив інструкцію з використання та встановлення (така ж як на сайті виробника), плату з дисплеєм та дроти з роз'ємами підключення до БК: два з виносним термодатчиком, один з "шрирем" підключення до діагностичного роз''єму, а інші два без нічого (один для підключення на ДУТ (датчик рівня палива), а інший для з'єднання з датчиком швидкості біля ЕБУ(електронного блоку управління)).

Послідовність операцій зі встановлення детально по кроках описана в інструкції, а її я скачав і проштудіював ще раніше, адже з моменту замовлення й до отримання пройшло 3 дні. Саме тому в день отримання БК на Новій Пошті і розпочав процес його встановлення, який, як виявилося, розтягнувся аж на три вечори!

Вечір перший. Відключивши мінусову клему акумулятора, доволі швидко розібрав все необхідне, щоб дістати штатний годинник. Це був мій перший досвід з розбору панелі приладів. Загалом нічого складного: практично всі саморізи однакові, крім двох вкорочених на кришці за кермом. Певне утруднення відчув лише при зніманні U- подібної вставки навколо магнітоли, але, з допомогою плоскої викрутки, вийняв її не зламавши. Потім розібрав корпус годинника й замінив його на БК, при цьому не став міняти рідне тоноване скло на прозоре, яке йшло в комплекті з БК. Під кнопки Робокара, за однією з порад форума, підклав маленькі (за розмірами кнопок) шматки ізоляційної стрічки (для поліпшення роботи з кнопками - "ахілесовою п'ятою" цього приладду). Спочатку намагався вставити роз'єм БК в штатне місце корпусу годинника, що з ним робити в інструкції нічого написано не було, але доволі широкий й довгий шлейф проводів не давав закрити задню кришку корпусу, тому дещо збільшив в кришці отвір та протягнув обидва роз'єми через нього. Після цього зібрав корпус та перевірив нажимання кнопок. Потім почав підключати дроти БК до приладів ланоса. Спочатку обрав за інструкцією "чорний" провід, я б сказав найчорніший, адже три проводи з комплекту були червоно-чорні... ЕБУ зняв досить легко, трохи "повпрівав", щоб від'єднати роз'єми проводів (обов'язкова процедура, якщо збираєтеся паяти, а в інструкції про це нічого не сказано) Далі сталася двогодинна заминка, адже жоден з трьох описів знаходження потрібного провода на роз'ємі ЕБУ не підійшов, бо в моєму авто стоїть KDAC ZXJN з двома роз'ємами 24-х і 32-х однакового кольору. Тільки в одій з електросхем в інтернеті побачив необхідний провід й розпиновку. Припаявши провід, й поставивши на місце ЕБУ здійснив таку ж процедуру до датчика рівня палива (тут все за інструкцією). Дроти з датчиком температури просто протягнув крізь панель приладів під опалювач салону, а дріт зі штирем підключив відповідно інструкції до діагностичного роз'єму. Далі вирішив перевірити роботу БК до з'єднання панелі приладів в робоче положення.

Після підключення акумулятора Робокар Мега ожив, але автомобіля не побачив.... Далі три години "танців з бубном", настройками БК, штудіювання інструкції, яка посилається на пункт 9.6.1, якого в ній немає!(що це за пункт такий? і де його можна побачити?), просиджування на форумах і повторна перевірка з'єднань нічого не дали, крім того, що я побачив роботу тільки термометрів і після шестигодинного загального часу витраченого на всі роботи пішов спати.

Вечір другий. Переглядаючи інструкцію на роботі помітив, що вихід проводів на малюнку в інструкції й роз'єму в БК не співпадають, можливо я провів спочатку не той чорний провід, тому, на свій страх і ризик, поміняв їх місцями згідно малюнку - результат нуль. Пробував різні місця підключення в діагностичному роз'ємі (бо й таке буває, що К-лінія може бути в різних гніздах) - результат відсутній. Далі взяв тестер і налаштувавши його на 12 вольт провірив напругу на кожному проводі біля роз'єму БК як при заглушеному двигуні (запалення ввімкнуте, так і при заведеному). На проводах, як і очікував, побачив різну напругу : 5,2 V; 1,2V; і здається 0,8V. Вирішив, що при заведеному двигуні напруга буде мінятися на К-лінії, а на датчиках палива й швидкості буде майже постійною. Все так і сталося, а значить підключено все вірно. Вирішив ще поміняти три проводи місцями на роз'ємі біля БК. І після другого чи третього варіанту Робокар та Ланос "подружилися". Далі зібрав панель приладів, виявляється на теперішніх машинах ця процедура займає менше часу ніж зворотній процес (в жигулях було все навпаки). Витрачено близько двох годин часу.

Вечір третій. Ще засвітло вирішив протягнути дроти з датчиком температури за бортом у передній бампер. Тут знадобився досвід форумчан і я швидко знайшов місце виходу електродротів з салону під ліве крило, зробив додатковий отвір в гумовій заглушці, відкрутив лише три саморізи лівого переднього підкрилка,протягнув термодатчик над ним з допомогою "направляючої" (куском грубшого дроту) через підкрилок в бампер та закріпив ізоляційною стрічкою до електропроводки ПТФ в районі бачка омивача скла. Процедура зайняла 30 хвилин.

Щодо перших вражень після встановлення БК, згодом буде...

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/3/#findComment-1383190
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Підготовка до зими

Сьогодні замінив колеса з літньою гумою на зимові. Під час заміни побризкав силіконовим спреєм на зовнішні чохли ШРУСів та інші гумові вироби, які зустрічаються в колісних нішах. Літні колеса й ковпаки вимив своєю саморобною мінімийкою та підкачав, як рекомендує виробник, до 2,5 атм. ; залишив підсихати. В передній бампер до сітки добавив шматок пластику й вийшла заглушка для холодної пори року. Обробив силіконовим спреєм гумові ущільнювачі дверей та багажного відділення. За три години від початку роботи стало сутеніти й подальші процедури перенесені на вихідні.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/3/#findComment-1401224
Поділитись на інші сайти

Підготовка до зими - 2

Сьогодні лив добрячий дощ, прийшлося проїжджати кілька брудних ділянок та й авто після стоянки під горіхом вкрилося коричневими плямами - довелося позачергово помити, знову виручила мінімийка.

Вийняв повітряний фільтр салону, який за рік ввібрав багато пилюки , комах, листя та багато чого іншого. За прикладом багатьох форумчан на зиму новий фільтр ставити не буду. Також поміняв рідину склоочисника на зимову, долив антифризу десь 250 мл. (напевне десь помалу просочується). Зняв акумулятор та протер його содовим розчином. На місце встановлення приладнав вже досить давно куплене гумове коритце (12 грв. для ВАЗ). Клеми акумулятора змастив літолом і все встановив на місце(коритце виявилося більшим по довжині, але відрізати не став, бо то вже буде не коритце). Зняття батареї живлення було зумовлене ще й одним "траблом". Нещодавно, під час їзди, з практично повним завантаженням, під гірку загорівся "ЧЕК" (за відчуттями авто ніби втратило 30% тяги), а після того як сигналізатор через секунд 30 згас,а потужність відновилася - бортовий комп'ютер видав попередження про помилку ЕБУ. Відразу розібратися не було часу, лише через 50 км. зайшов в меню БК (довелося скористатися інструкцією) та визначив, вірніше комп повідомив "слишком обедненная смесь". Неодноразово намагався скинути помилку, але БК щоп'ять хвилин продовжував нагадувати про помилку. Так от після відключення акумулятора проблема вирішилася. В БК налаштування і корекція констант збереглися, але обнулилися щоденники й програмний бак.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/3/#findComment-1403050
Поділитись на інші сайти

Вийняв повітряний фільтр салону, який за рік ввібрав багато пилюки , комах, листя та багато чого іншого. За прикладом багатьох форумчан на зиму новий фільтр ставити не буду.

А чому на зиму не ставити фільтра салону ? Я старий ще не знімав бо хай збирає осіннє листя, поки все не опаде, а новий в багажнику лежить, чекає на встановлення... Фільтр ставив приблизно десь весною.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/3/#findComment-1403582
Поділитись на інші сайти

А чому на зиму не ставити фільтра салону ? Я старий ще не знімав бо хай збирає осіннє листя, поки все не опаде, а новий в багажнику лежить, чекає на встановлення... Фільтр ставив приблизно десь весною.

Із встановленням фільтру салону погіршується робота вентилятора обдуву внаслідок збільшення спротиву руху повітря іззовні в салон. Тобто вентилятор прокачує вже менший об'єм повітря, яке береться за бортом, а отже, наприклад, збільшується час на обігрів вітрового скла. До того ж взимку пилу значно менше ніж в інші пори року. Наступний вугільний фільтр салону встановлю десь навесні.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/3/#findComment-1403669
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Обігрів (обдув) ніг задніх пасажирів

За прикладом багатьох ланосоводів вирішив встановити обігрів (обдув) ніг задніх пасажирів. Зрозуміло, що найбільш вдалий варіант передбачений конструкторами, але 400 грв., на мою думку, дещо забагато. Поки що обійшлося бюджетом в 7,5 грв.

1. Купив в господарському магазині гофру для електропроводки діаметром 25 мм. й довжиною 3м.( можна було й 2,5 м., вистачило б);

2. Розрізав гофру навпіл і, нічого не знімаючи й не відкручуючи, пропустив її одним кінцем між салонним карпетом та переднім пластмасовим кожухом (накладкою) центрального тунелю в сторону пічки;

3. Ввів гофру в один із нижніх дефлекторів, ще один залишив відкритим, а інші два заклеїв скотчем;

4. Інший кінець гофри прикріпив до кронштейна кріплення переднього сидіння в двох місцях проволкою із комплекту;

5. Зі сторони переднього пасажира всі операції ідентичні (на фото їх результати)

med_gallery_44775_2754_1061549.jpg

med_gallery_44775_2754_1668480.jpg

med_gallery_44775_2754_603848.jpg

Перші враження: ефект присутній, хоч і не такий, як хотілося. Холодне повітря йде непогано на 3-4 швидкостях вентилятора. А тепле дещо гірше (під час проходження гофрою у два рази втрачає температуру). Побачимо, як буде взимку.

Далі фото вже перевзутого ланоса у зимові "тапки" й саморобна заглушка:

med_gallery_44775_2754_1239611.jpg

med_gallery_44775_2754_1038361.jpg

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/3/#findComment-1417234
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

ТО-1 (початок)

Після того, як я не поїхав 9 липня до Сфери-Авто на планове ТО-1 і сказав гарантії прощавай - реальний кілометраж пробігу поступово підійшов до відмітки 9775 км. Ще за місяць прикупив і в магазинах, і в інтернеті: фільтр повітряний GM - 35 грв., фільтр масляний Kneht Male - 30 грв., фільтр паливний Daewoo - 30 грв. та мастило GM-5W-30 dexos2 long life 5L- 275 грв. Всього: 370 грв. Так як прогноз погоди на наступний тиждень невтішний, тому замінив масло й фільтри саме сьогодні. Процедура стандартна й описувати її не має сенсу. Відзначу лише доволі темний колір відпрацьованої оливи (GM 10W-40) після 7300 км пробігу, наявність у повітряному фільтрі (Профіт) всілякого пуху, метеликів тощо, а найбільше мені не сподобалося багато бруду, який вилився з паливного фільтру. Також слід відзначити не герметичне з'єднання кожуху повітряного фільтра з "трубкою", яка "стирчить" з-під крила, тому відкрутив кожух від корпусу й з певними зусиллями з'єднав їх хоча не впевнений чи надовго - бо ніяких фіксаторів там не передбачено. Попередній паливний фільтр був не крашений made in russia без клеми заземлення. Взяв підходящу гайку й під'єднав нею дріт заземлення нового паливного фільтру до шпильки кріплення гальмівного пристрою. Після цього вимив авто й через деякий час проїхав кілометрів 20 з метою просушки (вже кілька разів користувався цим маршрутом з метою вивчення зміни витрати пального від стилю кермування). Так от: цього разу БК видав середню витрату пального 7,08 л/100км., а попередній заїзд був 7,56 л/100км. За відчуттями двигун працює тихіше й рівніше. Чому перейшов на синтетику? Під час обкатки свідомо обрав 10W-40, яке за інформацією з різних джерел краще себе проявляє саме під час "притірки", а синтетика має кращі властивості взимку, довший період експлуатації, й економність щодо витрати пального.

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/3/#findComment-1429088
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Встановлення розпірки та планшета-навігатора

За всю зиму наїздив аж 500 кілометрів: кілька поїздок в Білу Церкву, а все інше по рідному селищу. Намагався заводити авто й вмикати кондиціонер хоча б раз на два тижні. В січні придбав автомобільний 7" андроїд-планшет з навігатором PIONEER PI9991 з кріпленням і двома зарядками. Використовую його не тільки в автомобілі. VI-FI дозволяє нормальний інтернет серфінг, а різні додатки, які можна спокійно завантажувати не тільки з магазинів, розширюють його використання. І все ж основною метою придбання було використання пристрою в якості навігатора. Продавці встановили навітел та IGO. Випробовування по знайомому шляху й Білій Церкві пройшли успішно. Вартість з пересилкою 1270 грв.

med_gallery_44775_2754_1709358.jpgmed_gallery_44775_2754_1709358.jpg

Після читання відповідних форумів та певних роздумів доволі спонтанно придбав верхню розпірку передніх "стаканів". Виробник не зазначений, зі слів продавця зроблено в Харкові, ціна 120 грв. Сьогодні зайнявся встановленням цього девайсу. Виникли певні труднощі... Спочатку посадкові отвори ніяк не хотіли налазити на шпильки стійок - допомогло регулювання розпірки переміщенням її центральної частини (збільшення або зменшення довжини), а також дерев'яний брусок, молоток та викрутка. Потім виявилося, що бачок з охолоджуючою рідиною також заважає - довелося підрізати як виступ на бачку, так і обід кріплення розпірки. Після цього змастив місця з'єднання металевих частин тектилом, закрутив гайки кріплень та дещо "розіпер" "стакани" стійок.

med_gallery_44775_2754_1971557.jpg

med_gallery_44775_2754_123485.jpg

med_gallery_44775_2754_737343.jpg

Змінено користувачем vobraz
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/3/#findComment-1505018
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

ТО-1 (продовження)

Нещодавно вимив ланоса від зимової солі. В планах помити ще й днище. Міні-мийка працює добре. Сьогодні встановив фільтр салону GM, не вугільний, з пластмасовою основою. Часу витратив хвилин 8-10, але став дещо криво. Наступного разу буду брати фільтр з паперовою основою, адже він може змінити свою форму відповідно до форми отвору повітряходу. На спідометрі 10350км. БК чомусь перестав показувати швидкість та, відповідно, пройдений шлях й витрату пального на 100 км. Буду виясняти причину, можливо втратився зв'язок із датчиком швидкості?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/3/#findComment-1533451
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

13.04.2013р.

Замінив зимові колеса на літні. Разом з цим відкрутив по три нижні саморізи кріплення підкрилків біля передніх бризговиків та вичистив ніші за бризговиками від піску, листя й засохлого бруду. Ковпаки колісних дисків зафіксував для надійності пластмасовими хомутами. Того ж дня заправився й вияснив, що остання середня витрата пального становить 7,93 л/100 км. Не порадував стан дисків зимової гуми - після їх миття з внутрішнього боку видно багато острівців корозії, яка проявляється без видимих зовнішніх механічних пошкоджень. Напевно така якість металу або його покриття.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/3/#findComment-1542144
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Встановлення ГБО

До восьмої години сьогоднішнього дня на одометрі 11974 км.

Весь час збирав чеки з АЗС та вводив дані в екселівську програмку підрахунку витрати пального. Отже: всього за два роки заправлявся 35 разів, виїздив 1007,56 л. пального на суму 10615 грн. , середня витрата на 100 км. - 8,71 л. переважно 95-й. Що й казати... не так вже й мало. Ще під час реєстрації автівки за порадою знайомого купив за 200 грн. документи ГБО та зареєстрував свій ланос "тип пального - бензин/знг", але установка ГБО в офіційного дилера коштувала 7000 грн. та й поради, що обкатку краще проходити на бензині, а також річний пробіг авто в 5000 км. спонукали мене до того, що краще віднести ці кошти в банк до кращих часів. Минуло два роки й динаміка цін на знг й розмови про очікуване подорожчання бензину надихнули мене переходити на зріджений газ. Перечитавши відповідну гілку форуму, вирішив зупинитися на четвертому поколінні в проміжному між бюджетним і ВRC варіантами. Спочатку звернувся до того, в кого купував документи, згадавши, що він пропонував мені скидку на установку. Ціна в 5000 грн. мене влаштувала, але, як виявилося, в людини не було бажання слухати клієнта, або пояснити перевагу саме своєї комплектації, й коли ціна дійшла до 5600грн. - я вирішив шукати інші варіанти. Хороший знайомий порадив звернутися до хлопців з Білої Церкви, які працюють в одному з гаражів на Леваневського. Їх ціна за бюджетну комплектацію склала 4500 грн., але після моїх побажань щодо обладнання в кінці-кінців піднялася до 5450грн. Сьогодні їм загнав ланоса о 8:00, а в 14:00 вже здійснював пробну поїздку. Отож встановлено: газовий редуктор Tomasetto Alaska, контролер Zenit, форсунки Hana чорні, фільтр з відстійником для масла та змінними картріджами фільтрувальних елементів, балон-бублик з мультиклапаном Tomasetto, заправний пристрій праворуч в задньому бампері, пластикові паливопроводи й гумові австрійські шланги й якісні хомути, тощо. Розумію, що за незмінних цін та пробігу моє ГБО можливо окупиться років за 3-4, але, як кажуть, поживем-побачим. Наразі перші враження цілком позитивні: ніяких відмінностей в роботі двигуна й розгінної динаміки поки що я не відчув. Фото будуть згодом.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/48915-bzh-vobraz-lanos-15-se-2011r/page/3/#findComment-1597511
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.