Перейти до змісту

Бортовий журнал tigrenka (Lanos 1,4)


Рекомендовані повідомлення

Оглядаючи машинку помітив, що тосолу в бачку явно маловато. Відкривши кришку побачив таку сажу:

gallery_11748_267_3989.jpg

Її там повно.. трохи постирав мокрою салфеткою, намотавши її на викрутку.. Долив..

Вирішив перевірити рівень масла.. Витягую щуп, а на ньому вище позначки МАХ досить товстий слой якогось "майонезу".. але рівень масла в нормі та саме воно подекуди з міліметровими бульбашками :shock: Час від часу витягував щуп, то бульбашок більше не бачив, зате "майонезний" наліт щоразу такий, буцімто я його і не витирав..

Відкрутив пробку маслозаливної горловини.. а в ній всередині чи не два кілограма того ж "майонезу":

25224256b9e8e6351a03f72288f6f9e5.jpg

На фотці я вже більшу половину був витер і виколупав.. Витирав пробку два рази і щоразу там було і є повно того "майонезу"..

Крім того помітив, що з вихлопної труби дим якийсь занадто білий..

Також виявив, що кришка повітряного фільтра не всюди закріплена.. піднімаю її, а там зовсім не мій повітряний фільтр, там якийсь грязний білий, а в мене був чистий жовтий :shock:

Дивлюся на встановлений вчора бризговик двигуна, а він збоку вже тріснутий.. Очевидно майстер знає свою справу.

Думаю, подивлюсь ще на свічки.. дивлюсь, а там замість моїх А17ДВРМ стоять Champion RN9YC і вони явно не нові :shock:

Проїхав сьогодні коло 100 км.. Двигун, особливо на холостих, дуже гучно цокає клапанами. Під час руху появився якийсь деренчастий шум в двигуні.. коли вижимаю зчеплення то він зникає. Коли машина стоїть то теж не шумить так. Витрата палива коло 8,5 л., по трасі їхав 90-100 км/год. Двигун тягне добре.. Але.. тосол зник з розширювального бачка.. його там залишилось лиш чуть на дні.. :shock:

Оглянувши двигун помітив, що він вологий тільки з правого боку.

Короче кажучи, завдяки криворуким майстрам :mujik:, я сьогодні весь день в майонезному шоці :shock::hot:

Три тижні назад до поїздки в СТО тосол тік дуже повільно і тільки в тому місці де номер двигуна. Після СТО він кудись (очевидно в двигун і з-під прокладки з правого боку двигуна) зникає як з сита і крім нього появилися вищеописані проблеми, яких досі не було. Супер! :think:

В понеділок знову в СТО..

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-118478
Поділитись на інші сайти

Ты не спеши ехать посмотри не увеличивается уровень масла,если нет то тосол не пропадает то есть не бежит в двигатель ,а то масло с майонезом ты слей и поменяй так и движок можешь стукануть, залей какую-нибудь минералку,проверь не увеличивается больше масло или нет ли майонеза,при ремонте возможно чуть чуть попало тосола в движок,и тогда пена.

Тосол исчез-воздушная пробка просто вышла и тосол ее заполнил.

хочешь что-то сделать правильно-сделай это сам или под твоим чутким руководством.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-118508
Поділитись на інші сайти

sumen, дякую.

Був сьогодні в Картеці і говорив з майстром який робив мені двигун. Подивившись на щуп, він сказав що масло нормальне і нема смислу його міняти. Про "майонез" сказав, що це природньо після заміни блоку.. Про тосол, якого я вже долив десь коло 2 літер, він підтвердив слова sumen-а.

Щодо цокання клапанів майстер (хлоцець років 25-28 ) сказав, що навмисне їх відпустив щоб не нагружати двигун чи щось тому подібне.. Повідомив, що мені треба десь через тисячу кілометрів знову приїхати до нього і на цей раз він дотягне остаточно головку, поміняє масла та фільтри.. короче кажучи, буде ТО-1.

Розказав мені, що старий мій блок був насправді перегрітим і навіть тріснутий (і що мені повезло, що про це ніхто не взнав бо тоді б ремонт був не гарантійним), що я відразу заперечив так як в тому ж СТО раніше перевіряли двигун і говорили, що він не перегрівався. Майстер на це відповів, що тестери деколи брешуть.. :shock:

Також для страховки він сів за руль машинки і влаштував тест-драйв, після якого в мене вже інший шок бо я ніколи не вхожу в повороти з ручніком, з ним же не буксую передніми колесами, також не розкручую оботори так щоб аж в вухах гуло і взагалі машинка скакала так, що я аж тепер поняв чому в мене салон досі не скрипить.. :shock:

Після цього тесту він висловився, що задоволений як їздить машинка на зібраному ним двигуні.

А в мене знову появилася надія, що не в усіх майстрів в цьому СТО присутня проблема з руками. Поїздим - побачим 8)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-118574
Поділитись на інші сайти

Прикро читати таке, бо сам брав авто на картеці, тепер твердо знаю, що ТО там робити не буду :evil:

А тепер про майстра (хлопця 25-28 років), входити в поворот на ручніку і шліфувати резину можу тільки я на своїй машині, а як би це зробив слюсар з СТО я б його в шию випхав би з машини, бо його справа гайки крутити а не раллі влаштовувати.

Підозрюю, що "майстри" щоб не паритись із шліфовкую твого блоку, втулили тобі інший блок разом з шатуннопоршньовою групою, головкою циліндрів і т.і. (читай - іншим двигуном). І хто зна чи воно нове чи з такого ж гарантійного авто тільки з іншою проблемою яку прибрали. Треба було вимагати хай покажуть твій блок і де це він тріснув, якщо ти впевнений, що сам його не пререгрівав. Ти уяви як треба знущатись над мотором, щоб болк циліндрів тріснув від перегріву, думаю це може статись від гідро удару(максимально розігрітий двигун обдати холдним напором води), але тосол з тріщини витік би моментально.

Клапана. Відкрию таємницю - є допуски регулювання клапанів ГРМ, і вони однакові як для нових двигунів так і не нових, ці зазори маюсь просто контролюватись і при потребі регулюватись. З неправильно відрегульованими клапанами ти точно можеш перегріти двигун.

Ніякого "майонезу" в маслі будти не повинно! Слідуючи логіці "майсрів" у всіх нових двигунах на нових авто має будти присутній цей "майонез" в маслі :lol: порадив би вияснити природу цього "майонезу" і замінити масло.

А з приводу проблем з руками "фахівців" :lol: - не тіш себе надіями, нажаль гарного майстра найти складно :cry: вихід:1-скандалити на гарантійному СТО; 2-давати грошей тим жеш майстрам на гарантійному СТО , тоді роблять більш добросовісно; 3- шукати нормального майстра і платити йому.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-118880
Поділитись на інші сайти

Demrek, майстру я дозволив подрайвувати тому, що якби я сам був майстром то краще б знав як машинка повинна їхати.. Тобто я хотів почути професіональний відгук і почув його. А в повороти він входив по снігу, якби по асфальту то я б, звісно, не мовчав )

Щодо двигуна то я чомусь думаю, що він мій і що його дійсно перебирали, міняючи блок, а до того шліфували головку. Інакше чому б на іншому двигуні мені через 1000 км. треба буде знову їхати до того майстра щоб дотягувати ту головку, міняти масла і т.д. До речі, "майонез" напевне тому і появився, що під час заміни блока в масло попав антифриз і інші домішки.. Хоча майстер вроді щось і казав, що його міняли та видно перед тим не промили двигун )

Про тріснутий блок я впевнений, що це байка для того щоб я повірив і в знак подяки дав на пиво )

Також про клапана і "майонез" я думаю, що мені хвилюватися нема потреби коли майстер в присутності одного з начальників запевнив, що так поки що має бути.. Якби не було гарантії то я б хвилювався більше )

Взагалі "Картек-авто" справило на мене досить позитивне враження і особисто я вважаю його найкращим гарантійним СТО. Якщо після заміни блоку надалі з машинкою буде все гаразд то ці враження тільки посиляться. Якщо ні то все одно я машинку буду залишати на тому ж СТО доти, допоки її остаточно не приведуть в порядок. Віддавати на інше гарантійне СТО не бачу смислу бо то буде як "шило на мило". А платити за ремонт нової машини на інших СТО я не хочу.

Це перша моя машина і звичайно мені не приємно, що з 4-х місяців з дня покупки вона один місяць провела в СТО. З тією ж Славутою, можливо, проблем було б менше. Але я купляв машинку для траси (по місту їжджу дуже мало) і найдешевшим, найбезпечнішим і найкомфортнішим варіантом стала саме ця машинка (ідеалом була Лачетті але я вирішив, що вона явно завелика для першої та і переплата по кредиту була б серйознішою) яка прибавила мені не тільки багато вражень, а й досвіду, зокрема цими поїздками в СТО ))

Рівно рік назад я вперше зайшов на цей сайт. Раніше я навіть не знав що таке, наприклад, - ГУР, ПТФ, ГБО, ЕСП, ... )) І іменно завдяки цьому сайту і форуму (а також форуму Лачетті) я набрався достатньо знань і впевненості зробити свій вибір. І не дивлячись ні на що я задоволений своїм автомобілем :о)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-119200
Поділитись на інші сайти

Машина звісно хороша, я сам взвв Лонос 1,4 і теж задоволений, але машина не перша і є досвід спілкування з працівниками СТО :evil: , далеко ще їм до неалежного рівня обслуговування.

Нехай твоя машина бігає і приносить тобі задоволення. :wink:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-119263
Поділитись на інші сайти

Номер блока изменился если меняли то должен ,номер блока стоит в сервисной книжке.Должен стоять старый и новый номер.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-119553
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

sumen, номер блока, як я вже писав, в мене, звісно, помінявся. Але про це ніде мені не написали. Як буду там наступного разу, скажу щоб вписали в сервісну.

З часу мого останнього тут повідомлення машинку встигла поцарапати малолітня дітвора, поздиравши значки "деу". Поцарапали досить

помітно багажник і залишили дві цятки на капоті. Впіймав би - вбив би, звісно морально.

З приємного - поміняв стокові лампочки на Night Guide H4 (114 грн., в "ВВС Техно"), а також поставив протитуманки Wesem (180 грн., "ВВС Техно") в нашого одноклубника

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

. Вночі їздити стало значно комфортніше, особливо відчутно вплинули протитуманки які тепер добре освітлюють обидві обочини..

Також на Перова купив зимові "тигрячі" чехли за 180 грн. А також антицарапін, реставраційний олівець з краскою 62U,..

Щодо машинки то вона їздить чудово от тільки тосол текти так і не перестав. Майстер тоді казав проїхати 1000 км. і заїхати до нього, я проїхав тільки 400, а з-під головки він тече в розмірі весь розширювальний бачок на 100 км. Вже долив більше 4 літер. Дзвонив, жалівся минулого тижня в "Картек", сказали передзвонять але ще не дзвонили. Скоро буду їхати підтягувати головку..

З Новим Роком! :о)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-121929
Поділитись на інші сайти

Дзвонив в Картек, сказали що вони більше не займаються Ланосами і запропонували їхати з усіма проблемами на інше СТО :shock: Але після свят все ж заїду до них щоб вписали в сервісну новий номер двигуна..

Натомість заїхав в гаражі до

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, попросив підтягнути голову і відрегулювати клапана. Голова майже не підтягнулася бо була і так сильно затягнута. А враховуючи, що тосол вилітає літрами, можна зробити висновок, що проблему "Картек" заміною блока, прокладки і шліфовкою головки ніяк не вирішив, а навпаки, стало ще гірше ніж було. В мене вже другий 5-ти літровий бутель тосолу майже пустий ))

Знявши кришку щоб відрегулювати клапани ми побачили таку картину:

2c3394e831c62f9805e785b58be1b8ee.jpg

Це вже не майонез. Це якісь соплі.. Їх, до речі, ми витерли. Оскільки рівень масла не збільшується, дим не білий і скоро ТО-1 то мною вирішено не спішити з промивкою двигуна і т.д. до цього ТО.

Як я писав, Іванич також відрегулював клапани. Тепер їздити стало приємніше. І не цокають так страшно і тяга вроді підвищилась.. Заплатив за все 90 грн.

Короче, після свят віддаю машинку в гарантійне СТО (ще не вирішив в яке саме, можливо в Голосіївське) і нехай роблять )

З Різдвом! :angel:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-122252
Поділитись на інші сайти

Может тебе проще купить прокладку заехать до Иваныча заплатить денег и пусть тебе поменяет прокладку и заодно посмотрит головку,если на ней брак то собрать и требовать замены по гарантии,или же притереть головку,это наверное займет меньше времени и нервов.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-122293
Поділитись на інші сайти

Завдяки

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

темі я минулого тижня писав в МЕМЗ в відділ головного конструктора і мені ось що відповіли:

В настоящее время прокладки нам поставляет польская фирма

"МОRPAK". Информацию о случаях течи тосола мы уже направили в адрес

этой фирмы. С февраля 2008г прокладки будет производить также

российская фирма "ВАТИ-АВТО". Надеемся, что проблема по прокладке

будет решена в самое ближаешее время.

В настоящее время можно рекомендовать предварительное нанесение на

прокладку графитовой смазки (при этом прокладку желательно выдержать

до установки на двигатель минут 40).

Можливо дійсно є смисл поміняти прокладку самому але це я вже вирішу після свят. Якщо чесно то не дуже хочеться платити за недоліки в новій машинці, зараз більше схиляюсь до гарантійного СТО..

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-122302
Поділитись на інші сайти

Да, эпопея с 1.4 хуже чем я себе представлял!!! И это на новой машине. Ну а теперь хотелось бы внести немного ясности.

Майонез в движке ни что иное как эмульсия от смешения тосола с маслом, смазочные способности которой оставляют желать лучшего, если они вообще еще присутствуют. Я удивляюсь как у тебя движок вообще не заклинило. Вот ссылка на фотоотчетец на эту тему:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Не удивляйся что тут разобран движок ВектрыА, так как на ланосах и сенсах стоит тот же самый двигатель, только только в десятый раз реинкарнированный. Берет свое начало он с Опеля Кадета Е, который вышел в свет в 1984 г.

Понятно нежелание платить при наличии гарантии, но лично я забил на нее после ТО-2 (у меня ланос 1,5), причину этого ты наверное уже понял. Нежелание работать у сервисменов понять можно (маленькая зарплата, и до сих пор совковая система организации рабочего процесса, когда при покупке машины у официального дилера тебе говорят, что даже защиту двигателя мы типа прикручивать не будем, т.к. нам за это официально заплатят 9 грн., не говоря уже об установке подкрылков, дал 50 грн и все тип-топ), но мне как конечному потребителю на это должно быть наплевать, мне важен конечный результат, то есть исправное состояние моего авто, чтобы без проблем можно было поехать в другой город, в Крым летом в конце концов, а не волноваться по поводу того, смогу ли я доехать или встану где нибудь под мухосранском.

Лично мой совет: не пожалей денег и обратись на нормальное неофициальное СТО, к тем же гаражникам, которые специализируются на восьмиклапанных опелях, поставь в конце концов эту проблемную прокладку ГБЦ на герметик. Да и в конце концов замена масла у них стоит 10-20 грн., а фильтры можно и самому поменять, это совсем несложно.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-123985
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Пробіг майже 8 тисяч. Минулого тижня в понедіок залишив машинку в "Картеці" на "постгарантійну" заміну прокладки. До цієї події я листувався і спілкувався з представником МЕМЗ-а який обіцяв допомогти і згодом завдяки йому Картек взявся виправляти недолік з тосолом. Сьогодні забрав машинку. Поміняли прокладку змазавши нову графітовою змазкою. Сказали, що тестували і не тече. Завтра і я потестую.

До речі, декілька тижнів назад під капотом була виявлена така штука:

4d7d0ef963ca680e5f571244e62ea926.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-130218
Поділитись на інші сайти

Де тече не видно але рівень тосолу в розширювальному бачку зменшується як і раніше, тобто від позначки "МАХ" до дна на 100 км.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-130904
Поділитись на інші сайти

Это просто подтекает из под хомутиков, например, на радиаторе. Возьми на холодной машине подтяни все соединения - у меня было тоже самое.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-130981
Поділитись на інші сайти

w521, в мене все це підтягнуто і ніде не видно слідів. Дзвонив в Картек, сказали, що вони зливали весь тосол перед заміною прокладки і зараз, можливо, він заповнює повітряні пробки. Прийдеться купляти п'ятий бутель тосолу бо четвертий вже закінчився.. ) а там дивитися..

Загалом машинка їздить нормально, все радує крім не понятної ситуації з антифризом.

Якось було купив шкіряний чехол на руль то тепер трохи приємніше рулити. Також задумуюсь про 14-ті легкосплавні диски. Взяв би 13-ті але дуже не подобається коли в найменшому повороті машинку хилить..

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-131224
Поділитись на інші сайти

У меня тоже самое было и следов не было, ни под машиной, нигде.

Нашли все-таки: трогал пальцами все соединения и в рот - тосол сладкий. Так и нашли. Уходил как раз литр - до дна бачка.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-131296
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

На носі весна. Машинка їздить класно. Проблем нема з нею ніяких лише отой тосол дістав по повній програмі. Як зникав літр на 100 км. так і зникає далі. Виїхавши з СТО і до кінця минулого тижня я не виявив ні одного сліда де б він міг текти. Правда, в тил двигуна, а також знизу я не дивився бо не було як. Зараз пробіг більше 8500 км. і вже видно як отой тосол просочується з-під змазаної графітовою змазкою прокладки зпереду двигуна. Я їздив переважно 90-100 лиш деколи доходило до 130. Двигун не розкручую ніколи. В СТО ще не звертався бо зараз не можу залишити там машинку на місяць.. Правда, дзвонив в Мелітополь до того чоловіка який радив "Картеку" мазати прокладку. Він сказав, що тиждень буде в Запоріжжі і тому зараз зайнятися моральною допомогою моєму двигуну не може. З понеділка знову дзвонитиму йому і, мабуть, тоді ж залишу машинку в гарантійному СТО. Можливо мене направлять в "Автоцентр на столичному", про яке мені намікали раніше в Картеці..

П'ятий бутель тосолу вже закінчився, дуже не хочеться купляти шостий але, на жаль, прийдеться.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-138526
Поділитись на інші сайти

У меня такое было. Никто не мог найти проблему. Даже прокладку на головке заменили :D В итоге оказалось гнало из водяного насоса при полном прогреве машины при резком нажатии на акселератор. Выплескивало из дренажных отверстий. Сними кожух ремня ГРМ, прогрей машину до срабатывания вентилятора и затем резко прогазовывай и смотри на насос.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-140201
Поділитись на інші сайти

Минулого тижня я завозив машинку до знайомого майстра в його гараж, де ми коло двох годин обдивлялися двигун зі всіх боків в тому числі знизу. Майстер, в якого стаж 27 років, знімав захисний кожух двигуна і ремня ГРМ також. Кругом сухо, чисто і без слідів. Як не дивно але ми не виявили жодного сліду де б міг протікати антифриз. Єдині сліди це кругом прокладки головки спереду двигуна але вони появилися там зовсім недавно.

Замість антифризу ми помітили масляну вологість в трьох місцях - кругом не закрученого до кінця масляного фільтра, над ним з краю під головкою двигуна, а також під перехідною плитою КПП. До речі, в масла нормальний вигляд і його рівень в нормі.

Також майстер спробував затягнути головку двигуна але це не вдалося бо вона була прикручена "мертво". Ще він затягнув абсолютно всі патрубки і перевірив болти.

Після цієї процедури я вже проїхав по Києву десь коло 50 км. і рівень тосолу впав на 1,5-2 см. Тобто все це не допомогло.

До речі, до нас були приєдналися порадами два, як здалося, продвинуті хлопця з Лачетті, які проїжджали мимо але всі їх поради і здогадки не підтвердилися. Одним словом - фантастика.

Майстер, обдивляючись двигун, підтвердив, що з ним дійсно щось робили і робили нормально.

Машинку віддати на гарантійне СТО завтра в мене не получається. Віддам десь після 10 березня.

Для неї я вчора купив літню резину "Fulda Carat Progresso 185/60/R-14" за 1469 грн. Тепер вибираю, шукаю диски..

Більше новин як таких немає. До побачення :о)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-140219
Поділитись на інші сайти

У меня тоже было все сухо и чисто. Сделай как я сказал. Ты сможешь даже сам, займет 30 мин. У меня на двух Сто гарантийных искали по 3 человека и не нашли, пока на третьей не нашел толкового человека. Мы сняли кожух ремня и защиту двигателя, прогрели машину и подняли на подъемнике. Я сверху газую а он снизу смотрит. Так и нашли. Еще посмотри, чтобы из выхлопной не шел пар. Значит прокладка головки пропускает во внутрь в цилиндр. Удачи. Отпиши потом.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-140229
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Тосол тече з-під головки ззаду збоку над масляним фільтром. Правда вже літр не на сто а на 50 км. Більше грошей на нього витрачаю чим на бензин ) тому, мабуть, буду заливати дистильовану воду.

З цією проблемою звертався в Картек, де мене зразу "послали" на інше гарантійне СТО. Того ж дня зразу поїхав в Автоцентр Голосіївський де ця машинка була куплена мною. Швидко пояснив проблему, розказав історію. Гарантійщик перепитав де купувалась машинка і де проходив ТО. Сказав, що на Картеці і показав документи. Він десь пішов на 10 хв., вертається і суне мені бумажку де пише, що в Ланоса 1,4 перше ТО на 1500, а я пройшов його на 2500 і тому мені відмовляють в гарантійному ремонті бо по їхнім правилам в мене не пройдене це ТО. Буцімто, якби я проходив ТО в них то це б знав і продаватись машинка мала з цим папірцем. Але сперечатись була марна справа хоч в мене сервісна від звичайного Ланоса, а там пише, що ТО-0 на 10 тис. Коли я купував цю машинку то ніхто нічого не знав коли повинне проходитись перше ТО, і мій менеджер, який продавав теж не знав. А його я пройшов тільки завдяки цьому форуму, а то б катався до 10 тис. Ну звичайно в мене тоді був деякий шок але я все-таки написав заяву на ремонт яку гарантійщик забрав і сказав, що мені передзвонять через два дні і скажуть те саме, що він сказав, - що по їхнім правилам ТО-0 проходиться не не 2000 км. (+/- 500), як в усіх інших гарантійних СТО, а на 1500. Я подзвонив на завод до знайомого дяді, який минулого разу радив Картеку мазати прокладку графітовою змазкою але він успішно проморозився і я зразу поняв, що так діла не буде. На наступний день поїхав в Бліц-авто де всі все вислухали, замовили головку двигуна і сказали кататися поки не подзвонять приїхати на заміну. Чекаю кінця місяця.. До речі, вже пройшов тиждень з того часу, а з Голосіївського так ніхто і не дзвонив.

Пробіг ~9200 тис.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-143876
Поділитись на інші сайти

У меня в книжке ручкой писали - ТО от 1500 до 2000. Заставили расписаться под этим. 8)

Апшипся....проверил....1000-2000

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-144085
Поділитись на інші сайти

У меня машина 2008г. Сервисная книга сразу для 1.4 ТО-0 в промежутке 1000-2000 км.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-144345
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Так. Спочатку в нас на форумі я купив шини Fulda Carat Progresso 185/60/R-14 за 1469 грн., потім там же купив одну зимову резину Fulda Kristal Montero (360 грн.) оскільки свою одну таку я десь збоку царапнув і на ній їздити наступну зиму не хочу хоч на шиномонтажі кажуть, що на ній ще можна їздити і їздити..

Згодом купив диски

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

6.00 x 14 4x100 67.1 ET38 за 1764 грн.

Потім на шиномонтажі поміняв зимові колеса на літні і заодно царапнуту зимову резину на нову.

Шини завжди качав й накачав і цього разу на 2,2.

Виїхав з шиномонтажу як на танку, машинка стала значно жорсткішою.. Проїхав тоді 50 км., аж попа боліла з непривички )) Деколи появлялося і появляється ще таке відчуття, що ніби тягну за собою плуг або везу 20 мішків цементу але може це через те, що я десь 500 км. назад перейшов на 92 бензин, хоча на 13-тих зимових колесах такого не помічав. Проїхав на нових колесах десь кілометрів 250 вже і різниця явно в їх користь. На дорозі і в поворотах машинка значно стабільніша і липкіша до дороги, що дозволяє літати із значно більшою швидкістю ніж раніше, також апарат не так скаче по дорозі як раніше. Єдиний "+" менших бачу в легкості ходу (м'ягша підвіска) але у всьому іншому більші явно виграють + краса.

До речі, руль крутиться майже так само. Принаймі я особливої різниці не відчув.

Літав під 150 - все чудово. Руль не б'є, а мерси десь позаду.. )

92 бензин на мою думку все-таки чуть гірший за 95 але не настільки щоб все-таки купляти 95 :write:

Вже десь мінімум як дві-три тисячі км. я став "шумахером", літаю як він, а може і швидше ) Всі хто зі мною буває в машинці зразу пристьогуються і всю дорогу проводять в глубокому шоці ) Між машинами в пробках пролажу як професіонал хоча знімати із заднього скла букву "У" ще не хочу ) З переднього зняв ще десь на 5-ій тис. км. Тому деколи заставляю себе їздити спокійно але не завжди вдається.. :)

Не купляйте дешеві зимові "волосаті" чехли. Ті, які я був купив на зиму за 180 грн. линяють страшно і чим далі тим гірше. Ще місяць назад їх познімав бо це жах як все це пристає до одягу.

Також тоді ж познімав задні вітровики бо толку від них рівно нуль.

У вівторок залишив машинку в "Бліц-авто" на гарантійну заміну головки блока циліндрів і за одно записався на ТО-10000 (пробіг вже більше 10300 км.) яке мали б зробити зразу після заміни головки і коштуватиме воно 1054 грн. Але тоді ж мені передзвонили через три години і сказали, що на жаль мою машинку триматимуть значно довше ніж було задумано. Виявилось, що знявши головку вони побачили тріщину в блоці циліндрів в районі другого циліндра, а це значить що вони відіслали запит на завод на дозвіл гарантійної заміни, що триватиме декілька днів, потім півтори тижні везтимуть новий блок, а потім ще не відомо скільки його мінятимуть..

Сподіваюсь все пройде чисто-гладко і по гарантії. А "Картек" виходить, поставив мені бракований блок.. Ну що ж, буває.. Дивно тільки як вони самі не помітили ту тріщину коли міняли прокладку на змазану в графітовій змазці.. :mujik:

Тосолу в мене пішло рівно сім великих бутлів, а потім я заливав дистильовану воду, якої пішло десь ще три великих бутлі. Доливав десь кожні 50 км., при цьому чекаючи щоразу пів години щоб двигун охолонув.. Весело було.

Більше новин як таких, вроді немає. Машинка, якщо забути про тосол, їздила чудово, нічого ще навіть не скрипить хоча відчуваю, що жорсткіша підвіска, можливо, скоро дасть про себе знати..

Планую удосконалити апарат легкою тоніровкою, а ось і він власною персоною:

med_cf1970ce796f90ac6eb07e2d962bc40f.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/2/#findComment-154774
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.