Перейти до публікації

Бортовий журнал tigrenka (Lanos 1,4)


tigrenok

Рекомендовані повідомлення

8.08.07р. я купив в

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

автосалоні Ланос 1,4.

dfb898f9b802186ffb5346c92160ab48.jpg

Затрати з початку покупки такі:

12780 - перший внесок + 19,17 - комісія банку (ПУМБ)

110 - нотаріус (довіреність для реєстрації авто в МРЕО)

2403,17 - МРЕО (з них 575 - "взятка")

599 - банку за кредит

15 - за конвертацію

1 - за відкриття рахунку

642 - нотаріусу за заставу

2994,78 - КАСКО (Про-100)

373 - ОСАГО (Про-100)

1213,42 - ЦЗ і його установка, установка сигналки

2,43 - послуги банку

428 - сигналізація (Автозвук)

20 - аптечка

10 - аварійний знак

130 - вітровики

100 - молдинги

100 - пилосос

280 - чехли

40 - насос

25 - шнурок

14 - ВД-40

140 - коврики

10 - водичка в бачок омивателя (все це на Перова)

100 - книжка "Chevrolet Lanos. Руководство по эксплуатации, техническому обслуживанию и ремонту" (Петрівка)

25 - карта України (Петрівка)

30 - скотч 3М, два штуки (Епіцентр)

1 - вологі салфетки

... :joking:

5 - лампочка лівого переднього поворота

85 - перехідник і шахта (кардачі)

645 - магнітола Sony CDX-GT414U (автозвук)

Вже наїздив біля 350 км. Витрата палива 9,5-10л./100км. (75% траса). :lorry:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

По каким критериям выбирал мафон? Почему именно эта модель и почему сони? Сам озадачен выбором музыки

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Уксус, магнітола за такі гроші бумкає драм нормально :viol: Вибирав з відгуків і по дизайну, а ще обов'язковою була наявність входу юсб. :theydance:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Привет tigrenok !

Поздравляю с покупко, тоже собираюсь брать такую машину.

Напиши пож. свои впечатления о машине.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 4 тижні потому...

З останнього мого візиту сюди було спалено ось скільки гривників:

130 - укр тат нафта, 95 по 4,65 = 28 л.

100 - укр тат нафта, 95 по 4,67 = 22л.

150 - укр нафта, 95 по 4,55 = 33л.

120 - окко, 95 по 4,65 = 26л.

150 - анп, 95 по 4,60 = 33л.

70 - невідомо, 95 по 4,55 = 15л.

140 - авіас, 95 по 4,53 = 31л.

120 - невідомо, 95 по 4,55 = 26л.

50 - укр тат нафта, 95 по 4,67 = 11л.

11 - під номера табличка з надписом "Україна". Також була придбана всяка автохімія типу від бітумних плям, для миття двигуна, скла.. щіточка для миття машини і зимова лопатка,..

На 2180 км. - щось почало глухо стукати за лівим переднім колесом, спочатку подумав, що це амік бо машинка деколи плаває, а не їздить та під час ТО-0 виявилося, що це там гуляв звичайний камінь діаметром в 6 см. Дивно як він там тримався майже 400 км..

Десь після 2200 км. пробігу розганяв машинку до 140. До 2000 максимум було 90, лиш деколи 100 на обгонах.. До 150 розганяв в минулу неділю на обухівській трасі. Літає добре, правда коли вітер то трохи здуває з траси.

Десь на 2500 км. проходив ТО-0 на Картеці. По часу він зайняв коло 4х годин, весь цей час я там лазив кругом машинки і роздивлявся. Хочу сказати, що мені там досить таки все сподобалося, - нормальний колектив, нормальне відношення, нормально роблять свою роботу. Майстер робив і звіряв все по розпечатці, деколи навіть з своєї ініціативи розказував мені всякі корисні поради. В двигун залили Кастрол 10в40 напівсинтетику, в коробку за моїм проханням не заливали нічого. Безплатно по гарантії поміняли мені бачок для антифризу бо мій деколи підтікав. В кінці роботи самі віддали мені залишки масла та змазки. Після ТО появилося знайоме післясалонне відчуття, що все працює як має бути. Наприклад після 1500 км. двигун аж до цього ТО якраз перед переключенням передач гудів значно голосніше.. майже як трактор :) та після СТО він, на щастя, значно заспокоївся. До речі, колеса в мене були накачані на 2,0 то по моєму проханню їх підкачали до 2,2 %) За це ТО я заплатив 535,46 грн. з врахуванням клубної знижки.

За наїжджені мною 2650 км. було витрачено 225 літрів пального, що в середньому виходить 8,5л./100км.

Зараз пробіг становить 2745 км., на 2650 км. було залито на 150 грн. бензину (бром-нафта, 95 по 4,47 = 34л.).

З проблем які були з машинкою віднесу такі - в перші дні після автосалону перегоріла лампочка переднього лівого повороту, після 1500 км. пробігу помітив, що підтікає тосол, а також, що гучніше гудить двигун, деколи скрипить заднє сидіння (ізоленту купив та все забуваю обмотати бо скрипить воно не часто), одного разу десь на швидкості 60 км./год. машинка не їхала, а плила по асфальту, розхитувало її як човника.. не знаю, що це було, може дорога така.. %) Загалом амортизатори досить поганенькі, на ямах треба їхати дуже помалу бо машинка підскакує (особливо вниз) дуже охоче. Та все ж за два тижні відпустки дуже порадувала своєю проходимістю по таким дорогам де не кожен танк проїде ))

Сьогодні віддав машинку на СТО "Колір-Авто" замалювати по страховці царапини які я заробив ще на четвертий день після автосалону.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Как сделают, напиши что думаешь про Колир-Авто.

Я у них тоже буду подкрашиваться, сегодня перечисляют деньги, записался на конец месяца.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Сьогодні забрав машинку з СТО. Закрасили дуже добре. Я довольний. Тільки потертість на фарі і трохи здерта резинка на ній же так і залишилися бо як виявилося СК не заплатила за нову фару. Отже, висновок такий: СТО хороше, а СК в особі експерта управляння виплат Макаренко Ю.М. - не дуже. До речі, поговорив про це з

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

так що, можливо, все буде добре.. :love-not:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Вже давно хотів і хочу написати деякий відгук і про банк який дав мені кредит на цю машинку. Так от, банк я вибирав довго, десь місяця три. Обійшов практично всі більш-менш відомі банки, назбирав договорів і вражень. Найгіршими на мою думку банками виявилися Приват та Правекс, найкращими - УкрСоц, УкрСиб та ПУМБ. Єдиний банк який я послав навіть не поспілкувавшись з ними це Надра бо до клієнтів вони ставляться дуже жахливо. Серед найкращих банків по умовам їхніх договорів УкрСоц відпав першим бо в них ніхто нічого толком не знає. Одні кажуть, що така процентна ставка, інші, що інша, а на сайті пишуть, що ще інша. Також виявилося, що мені треба поручителя бо мені ще тоді не було 25 років, хоча в них же на сайті пише, що дають всім від 21 року. З УкрСибом попрощався бо приймали рішення більше двох тижнів, а потім коли я сам подзвонив то сказали що гарантійного листа дадуть точно лиш щоб ще чуть почекав. Почекав ще декілька днів - подзвонили і сказали, що кредиту не дадуть бо їм треба ще документ, що я володію нерухомим майном.. В мене був шок. Мало того, що чекав скільки, так не пойми що ще хочуть при умові що всі інші банки це требують коли брати кредит без першого внеску, а в мене він був 30%. А от ПУМБ це просто казка. Навіть черг ніколи там не бачив і завжди до тебе звертаються як до Клієнта. Сказали, що через три дні буде гарантійний лист - так і сталося. Підводних каменів нема ніяких, по договору вибрав собі коли мені краще вносити щомісячні внески, гарантійний випадок - без питань.. Єдине, що не дуже сподобалося це аж 642 гривні нотаріусу.. але як я поняв пізніше то можна було свого привести %) Так що - рекомендую :) До речі, в тому

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

де я брав кредит я був першим клієнтом, що взяв кредит на авто бо воно недавно було відкрилося (пр. 40 років Жовтня, 114) )

Якщо в кого які питання то пишіть тільки в лічку. Сюди, пліз, не спамте.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

З самого початку покупки цього авто вентилятор для охолодження радіатора включається якось дуже часто. Це (судячи по такому вигляду навколишніх облич - :o:scared: ) помічають всі, хто знаходиться в зоні його шуму. Антифриз в нормі, а датчик ніколи не доходив і близько до середини.. В більшості чуть вище мінімуму. Очевидно, на заводі так подбали про охолодження, бо.. наприклад, на ТО-0 двигун додатково охолоджували переносним вентилятором мінімум 15 хв. хоча до цього авто вже більше години відпочивало на підйомнику з відкритим капотом, а ще до того воно проїхало до цього СТО максимум лише 10 км. без пробок.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

З самого початку покупки цього авто вентилятор для охолодження радіатора включається якось дуже часто.

есть такое дело

включается вентилятор когда датчик на середине шкалы примерно

тактильно радиатор при этом горячий, градусов 70-80

дело в том что в 1.4 датчик температуры на самом двигателе находится, головке блока цилиндров(вроде), а на сенсах этот датчик в радиаторе был

возможно теперь быстрее воспринимает повышение температуры

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...

У зв'зку з тим, що в машинці колись протікав бачок з антифризом то під капотом було майже все білим в тому числі і двигун. На нульовому ТО казали, що це може підтікати головка двигуна та я в це не повірив і переконав їх, що це все таки бачок бо сам деколи бачив як з нього тече антифриз, який на мою думку на швидкості і по ямах розлітався по всьому двигуну.. Але все ж таки Картеківці порадили мені помити двигун і поспостерігати чи не тече з нього антифриз і якщо він знову побіліє то везти машинку до них. Згодом я помив двигун і тепер почав помічати, що на ньому все-таки по чуть-чуть з'являються ті білі сліди, правда дуже повільно.. і рівень антифризу в бачку є практично незмінним. Тому, мабуть, прокладку головки двигуна все-таки прийдеться міняти, що і буде згодом зроблено по гарантії.

Щодо СК то я нею не задоволений. Фару так і не поміняли пояснюючи це тим, що потертість малопомітна, а резинку можна підклеїти. Єдина нормальна там людина Аня, а решта якісь балаболи. Тут можна ще багато писати але не хочу...

Зате на 3000 км. пробігу багажник прикрасила наклейка "lanos.com.ua" хоч вона в мене була ще до покупки самої машинки. До цього часу не хотів наклеювати по тій причині, що в мене було мало досвіду, що могло привезти до випадків які б, можливо, позорили наш клуб. До цього часу такого, на щастя, не спостерігалося тому я вирішив, що далі нема за що переживати :)

Сьогодні розганяв машинку до максимуму і він становить 163 км/год. (вітру ноль, пряма траса, педалька до упору). Максимальна швидкість, мабуть, якось обмежена бо відчувається, що двигун може і далі продовжувати набирати оберти але щось йому не дає цього робити.. Хоча може мені так просто здалося, а ця швидкість є його максимальною можливістю %)

Загалом машинкою задоволений. Комфортно витягне на любу горку по любій дорозі при любій погоді :smoke: Навіть нічого ще не скрипить (кріплення задньої спинки обмотав ізолентою). В майбутньому скоріш за все планую вдосконалити авто підкрилками, мухобойкою, легкосплавними дисками і, можливо, тоніровкою (все це переважно для краси). Також для такого авто не помішали б шумоізоляція, кращі аміки, фари, тормоза, шини і т.д. Але, як каже мій дід, колись машина працювала на людину, а тепер це навпаки.. Тому не хочу я вкладати багато грошей в машинку за 8,5 тис. $ :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...

З моменту миття двигуна позаду біля 400 км., а тосол з головки двигуна тече тільки одним "струмком":

442673fa581b130401dbc7f8bee6196b.jpg

Тому поки ще не знаю, чи варто цим турбувати гарантійщиків. В бачку тосол на вигляд не зменшується.

На даний час більше проблем з машинкою немає.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Пробіг біля 4450 км. Останню тисячу накрутив до Одеси і назад в Київ. Машинка вела себе добре. По прямій розганялася, на моє здивування, чуть більше 170 км/год, на спусках максимум був 188 км/год. В салоні нічого не тріщить і не скрипить. Всім задоволений крім того, що тосол з під головки двигуна тік чи не рікою ) До цієї поїздки в мене максимальний пробіг в одну сторону був 50 км. Тоді тосол тік зовсім не помітно і на двигуні був лише один слід як вище на картинці (всі тут фотки з телефону). Тепер же його було витекло майже весь бачок.. Загалом я прийшов до висновку, що чим довше розкручуєш двигун до максимуму то тим більше і інтенсивніше з нього тече тосол. До речі, цього разу тосол на двигуні чомусь не білів (може тому, що похолодало) але його можна було помітити на дотик (практично вся передня частина двигуна мокра), чітко видно розбризкані сліди капель тосолу кругом двигуна і на ньому, а також на тих частинах двигуна де він не встиг стекти чи випаруватися такі собі маленькі калюжі:

med_9bc06237f0fb0aacd607bff29f4f16c2.jpg

Крім тосолу, рівень масла впав за останню тисячу кілометрів на 4 мм. З видимих місць де воно могло текти я помітив тільки те, де воно заливається в двигун. Не дивлячись на те, що кришка горловини туго закручена, кругом неї є жирні сліди масла. Можливо причина його падіння в тому, що воно було залите до позначки "МАХ", а повинно було бути, мабуть, на середині. Ще до неприємностей віднесу те, що бачок з антифризом (який мені поміняли на ТО-0) в мене розтеліпався і болти його я мусив докрутити до максимуму та він все одно ще трохи теліпається. Після того як поміняють прокладку головки, подивлюсь серйозніше до нього.

Сьогодні залишив машинку Картеківцям щоб поміняли прокладку головки двигуна. Це діло оформили по гарантії без жодних проблем. Заодно замовив 4 підкрилки, на установку яких машинка поїхала відразу ж. Знаю, що передні не обов'язково ставити але мені приємніше коли їх всі чотири, красивіше виглядає :)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Тебе на ТО-0 головку обтягивали?

Так.

До ТО-0 в мене тосол тік з бачка і тому все під капотом було білого кольору. На ньому мені поміняли цей бачок і питалися чи не тече тосол з головки двигуна (весь двигун теж був білим). Я запевняв, що ні бо сам постійно спостерігав тосол тільки на бачку. Та все таки майстри порадили мені помити двигун і поспостерігати чи не білітиме, що і було потім мною зроблено. Асканом (чи чимось схожим) перевірили чи двигун не перегрівався. Виявилось що ні, в чому я і так був впевнений. Також майстер який робив ТО запропонував підтягнути головку, на що я, звісно, погодився так як він спец, а не я :angel:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Вчора після обіду забрав свою машинку з СТО, а залишав її я там ще в понеділок зранку.. Як і очікувалось, на ній стояли замовлені мною підкрилки, а також була поміняна прокладка головки двигуна. Цього разу роботою картеківців я задоволений не дуже. Найбільше не сподобалось не те, що машинку тримали мало не тиждень, а те, що сама прокладка якась трохи надщерблена:

a92cd71a672fa5db5a7090e01b7e9c9c.jpg

(може це ніяк не впливає але не приємно), а також кришка головки блоку циліндрів з лівого боку не була закріплена і теліпалася. Тобто враження таке, що робили аби як..

За підкрилки заплатив 322,20 грн. Наїздив коло 150 км., з головки не тече нічого. Тому на даний час проблеми з машинкою закінчились.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

tigrenok, посмотрел у тебя фотку КПП, передачи действительно так включаются как написано?

pic.php?mode=large&pic_id=8843

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Найбільше не сподобалось не те, що машинку тримали мало не тиждень.
А они наверное как в рекламе масла ТНК в резиночку играли все это время.
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

tigrenok, посмотрел у тебя фотку КПП, передачи действительно так включаются как написано?

Якщо перевернути намальовану там схему знизу вверх то так )

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Якщо кому цікаво то електронний блок управління в мене такий:

9aa8b8029b1f0fbed73697fc43900f5d.jpg

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...

Не хотів я тут ділитися своїми негативними враженнями про СК "Про100" але все ж таки напишу про них у зв'язку (апостроф пишеться якщо тримати "альт" і набрати 39) з тим, що щоразу читаючи одиничні випадки незадоволених цією компанією, мене дражнить, що їм щоразу кажуть буцімто їм просто не повезло бо то тіпа класна СК.. :hitr-tong:

Беручи машину в кредит, моєю обов'язковою метою було застрахуватися іменно в СК "Про100" бо з відгуків по нашому сайті я вважав її ідеальним вибором. Коли банк дав мені згоду щоб я страхувався в цій СК я відразу подзвонив Анет, мобільник якої мені відповів, що вона у відпустці, а мені потрібно позводити по такому то телефону до такої то жінки, яка здійснить мою мрію застрахуватися. Подзвонив, побалакав, коли отримав техпаспорт, відразу ж приїхав до неї і застрахувався по тарифам 7% КАСКО, яке коштувало майже три тисячі гривень і ГО за 373 грн., все без франшиз. Вельми був задоволеним але не довго. На четвертий день як забрав машинку з салону, їхав по крайній правій за тролейбусом бо хотів повернути на перехресті на право. В тролейбуса перед перехрестям злітають роги і я щоб об'їхати його пропускаю ряд машин на лівій смузі і дивлячись назад чи нема більше машин потихеньку рухаюсь і в'їжджаю в заднє колесо фабії (в арку), водійка якої непонятно чого затормозила з невідомих їй і мені причин. Поцарапав собі бампер, погнув крило і потер на краю фару..:

f46ae55024e07d5b697b263c64f6af41.jpg

Визвав ГАІ, відразу подзвонив в СК,.. менти були десь через 15хв., розводили мене на гроші, погрожуючи забрати авто і права але потім бачачи, що нічого не вийде і віддали мені мої документи, серед яких в талоні я потім помітив поставлену ними крапку (ну не уроди?). Потім прийшла повістка в "суд", де мені сказали заплатити 17 грн. штрафу імено в правексі, принести їм квитанції і все буде ок. Заплатив 20 грн. (3 грн. якась комісія банку, очевидно збір інопланетянину на новий майбах), заодно спитав в "судді" чи мали право менти (в мене були записані їх фамілії..) погрожувати мені, а вона посміялася, відповівши мені запитанням: "і что, ті отделался легким іспугом?", я поняв, що не в тій країні живу і пішов.. Це взагалі-то було пізніше, а на наступний день після того ДТП я поїхав в СК на Герцена сам без машинки бо в мене був як не як, а такий собі шок, бо це була моя перша машина, я до неї їздив хіба що з інструктором коли здавав на права, не хотілось їдучи через весь Київ ще десь попасти в подібну ситуацію. В СК дочекався черги до найстаршого дяді (крім нього там були хлопчаки по 17 років до яких іти мені чомусь не хотілося.. і це було, мабуть, моєю найбільшою помилкою). Дядя, звати якого Макаренко Юрій Миколайович, чемно прийняв всі документи від мене і тільки но вчувши, що я хочу, щоб мою машинку оглянули на моїй території відразу ж почав істерику, що в нього нема часу їхати до мене і він вимагає, щоб я покірно привіз йому авто на оглядини завтра в 10 ранку, нахамивши мені, що в мене є розум бити машинку, а привезти її на огляд нема і т.п. Наступного дня, він її оглянув і на моє зауваження, що я ремонтуватися хочу на "своєму" ("рекламованому" тут) СТО, а не на тому яке запіарить він, в нього знову почалась істерика і знову він почав хамити мені, що дурака треба вчити двічі, що на його СТО ремонт буде дешевшим, а моє СТО, яким би воно не було не пройде ніяк і т.п. (До речі, крім тих пошкоджень, які вище на малюнку в мене на лівому крилі були ледь-ледь помітні царапинки по ліквідації яких я завів ще одне діло.) Відвіз я тоді машинку на "своє" СТО але розчарувався, побачивши тупий персонал і т.д. Тому потім все ж таки вирішив поступитися Макаренкові, погодившись ремонтуватися на запропонованій ним СТО. На його СТО мені провели безплатну автокалькуляцію і треба було чекати два тижні, щоб СК перевела йому гроші. В мене якраз була запланована мною відпустка і я два тижні катався по західній Україні. Після неї віддав машинку на це СТО, був задоволений якістю покраски але мене розчарувало те, що фара залишилася без змін, тобто така як вище на малюнку та і з лівим крилом ніхто нічого не робив. На моє запитання директору СТО чому так, він відповів, що Макаренко сказав не міняти фару і СК не заплатила за нову фару і за покраску крила.. (перечень робіт і матеріалів я взагалі бачив, але там було скільки всього не понятного, що я не особо вчитуючись просто розписався..). Подзвонивши в СК, виявилось, що Макаренко у відпустці, а моєю справою буцімто завжди займалася і займається якась жінка по імені Горяніна Н.В., яка, коли я з нею зв'язався, попросила мене дочекатися Макаренка, який буцімто буде вже в наступний понеділок. В понеділок виявилось, що Макаренко ще тиждень буде у відпустці і з'єднавшись знову з Горяниною, на моє здивування, вона відразу ж повідомила мені, що СК мені точно виплатить за нову фару і щоб я їхав до неї написати заяву на виплату. До того ж мені зразу за 10хв. після розмови з нею подзвонили з СТО і сказали, що відіслали в СК рахунок на фару і щоб я написав ту заяву, про яку говорила Горяніна. А за ліве крило я вирішив не напрягатися, бо ті царапини видно тільки на відстані 20 см. до них і то з трудом. Наступного дня зустрівшись з Горяниною, як Ви думаєте, що вона мені каже? А повідомляє вона мені, що не знає ні про який рахунок з СТО і ні про яку заяву на виплату і навіть вчорашнього моєї з нею розмови не пам'ятає... і щоб я все-таки дочекався Макаренка, який буцімто буде у четвер. (Тоді замість заяви на виплату, я написав заяву, що відмовляюся від справи за крило у зв'язку з його незначними пошкодженнями.) Того ж дня подзвонив до СТО (його директор, до речі, вроді досить нормальний чоловік, у всякому разі враження склав найбільш позитивні. Я навіть пропонував йому стати партнером нашого клубу та він не погодився. Відповів, що вони скоро переїжджатимуть в інше місце і що він знайомий з одним з наших засновників, який колись в нього красив машинку і будучи не задоволеним якістю покраски, заставив їх її перекрашувати..) і сказав, що я заяву на виплату не написав з описаних вище причин, директор того СТО відразу ж сказав, що немає смислу чекати Макаренка бо той як тоді не захотів міняти фару так і тепер не буде. Тоді я подзвонив Анет, яка порадила зв'язатися з конторою де я оформляв договір страхування. Там пообіцяли мені допомогти, поговоривши з начальством, але це були тільки обіцянки. В четвер Макаренка звісно не було але в понеділок він дуже ввічливо сказав, щоб я їхав на СТО і запевнив, що мені там з фарою зроблять все супер-пупер і замітно не буде. Віддав я знову свою машинку на те СТО і що ви думаєте там зробили? А нічого. Підклеїли здерту резинку, а на моє запитання чому не відшліфували фару, сказали, що це практично не можливо бо мішає резинка і що взагалі не бажано шліфувати бо потім фара потемніє і буде гірше виглядати ніж зараз.. Я погодився і вже з втраченим бажанням що небуть змінити катаюсь так до тепер.. ) Але як не як, маю в запасі ще два страхових випадки без франшизи і наступного разу, якщо буде подібне непорозуміння, буду жостко жалітися керівництву. Не знаю, що чекає нас з машинкою потім але зараз, чесно кажучи, взагалі немає ніякого бажання знову страхуватися в цій СК.. )

Прошу не писати мені в бортовик свої коментарі, питання чи зауваження, тим самим роблячи тут дискусію. Пишіть, будь ласка, в особисті повідомлення.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Пробіг 5400 км. Останнім часом стараюсь швидко не їздити (максимум 130 км/год.) але все одно деколи помічав на новій прокладці малесенькі капельки тосолу. Сьогодні їх нема але над номером двигуна появилася біла полоска. Однак, не дивлячись на це, загальний рівень антифризу в бачку незмінний. Щодо рівня масла то він теж вроді не зменшується. Витрату палива точно не заміряв але по приблизним підрахункам десь 8 літрів на 100 км. (змішаний режим, 80% - траса). Читав на форумі, що в когось там не тягне двигун, тупить,.. в мене такого нема.. навпаки.. як для 1,4 - все чудесно :о)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

В минулу пятницю купив шини Fulda kristall montero (270 грн * 4 = 1080 грн.), в суботу записався в чергу на шиномонтаж, а вчора перевзувся (60 грн.). В таку погоду, звісно, довелося порівняти літні та зимові шини.. Дебіца хоч і задубіла та вела себе досить достойно, однак без пробуксовок і заносів не обходилась досить часто.. Треба бути дуже уважним і вище третьої передачі я на ній не їхав.. ) Фулда мягша і на порядок слухняніша стокової тому на ній почуваєшся Значно комфортніше, спокійніше та і їдеться швидше. Вибором резини задоволений повністю :о)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...

Залишив сьогодні машинку на СТО "Картек-авто" у звя'зку з тим, що тосол знову тече з-під прокладки головки двигуна (особливо в районі його номера). Сказали, що будуть шліфувати ту головку.. Помітив, що найбільше тече не тільки тоді коли їздити швидше 120-130 км/год. але й тоді, коли машинка просто більше нагружена.

Спочатку на СТО мені сказали, що потрібно просто підтягнути головку і повідомили, що це платно і коштує 43 грн. Через кілька хвилин машинку прийняв майстер і сказав, що головка підтягнута до максимуму. Тому було вирішено шліфувати її по гарантії і 43 грн. платити не було вже за що.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 тижні потому...

Вчора забрав машинку з СТО "Картек-авто". Відшліфували головку, поміняли блок, прокладку між ними і ремінь. Все було зроблено по гарантії лише за ремінь я заплатив 40 грн., який поміняли про всяк випадок бо минулий був в маленьких тріщинах, що я помічав і раніше але вважав це нормальним бо машина нова.

Машинка в СТО була майже три тижні.. Забирав коли вже стемніло і коли відкрив капот то помітив, що головка двигуна гола, тобто немає на ній кришки. Пішов до начальника відділу ремонту та обслуговування автомобілів Андрія Миколайовича, з ним підійшли до майстра і кришка повернулася на своє гніздо. Також горів "чек", підключили сканер, очистили помилки, підняли трохи холості оберти і я поїхав додому.

Сьогодні заглянувши під капот помітив, що тирчить якийсь проводок:

gallery_11748_267_238.jpg

Крім цього на передніх колесах не було декоративних ковпачків. Вже думав дзвонити в СТО як мене випередив Андрій Миколайович і запросив приїхати бо на мій автомобіль також, виявилося, забули прикрутити бризговик двигуна..

Сьогодні ж ввечері все це прикрутили, а проводок майстер запхав десь під кришку головки.. На мої питання, що то за проводок пробурмотів щось про інжектор і цього було достатньо щоб зрозуміти, що він так знає як і я )

Може раніше я так не помічав але двигун, особливо на холостих, досить звучно цокає.. Всі в шоці, оглядаються, а майстер каже, що це нормально..

Оскільки блок циліндрів в мене тепер новий то номер двигуна теж помінявся. Кажуть цим не переживати бо в техпаспорт вписаний номер кузова.

Проїхав десь 20 км., тосол поки що не тече і дай Боже, щоб і не тік :rolleyes: Взимку я їжджу мало, та і на трасі в таку погоду не особо педальку прижмеш то випробувати машинку як слід поки що не вдасся. Навпаки думаю, що її треба ще раз обкатувати.. )

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Також вчора, відкривши капот після того як майстер прикрутив проводок і бризговик двигуна, помітив, що паличка для підтримки капота якось занадто хитається, дивлюсь, а одного болтика в її основі нема. Попросив майстра прикрутити новий болтик.. Кажу "дякую", а він: "в нас такого нема як дякую..". Дав йому останні 4 грн. з кишені )

Також в світлий день помітив, що водійські двері досить серйозно вимазані мазутом >:-] хоча коли забирав машинку то на водійському кріслі була захисна накидка. Уявляю як би воно виглядало якби її не почепили..

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.

Без назви-2.png

Будь ласка, дозвольте показ оголошень на нашому сайті

Схоже, Ви користуєтеся засобом блокування реклами.
Показ реклами допомагає нам підтримувати форум.

Вимкніть Adblock та натисніть "ОК", або "Потім" для перегляду сторінки...
Підтримати Нас