Перейти до змісту

Бортовий журнал tigrenka (Lanos 1,4)


Рекомендовані повідомлення

Может у тебя нормальный блок был,а его забрали кому надо,а тебе его или брак поставили.Ты номер блока пробей по базе МРЭО может он стоял на какой-то машине,а это уже судебное дело или денежное,в зависимости как ты повернешь.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/3/#findComment-154904
Поділитись на інші сайти

Вот это блин "гарантия", я не знаю как у тебя нервов хватает, сколько тосола вылить в трубу :cry: , я спрыгнул сгарантии перед 0 ТО, до этого у них ставил защиту, подкрылки, сигнализацию, ЦЗ, тонировка, магнитола +коврики. Сколько лавандоса переплатил, аж жалко, надо было самому все ставить, было бы дешевле раза в 2, то и поболее. Правда магнитола и сигнализация были мои. У меня тоже 1.4, пробег 3500. Тосол тоже подтекал но незначительно, подтянули голову не течет, но прокладка где выступает из-под головы немного побелела от тосола. Тосол ни разу не доливал. Еще из проблем- поменял генератор, родной приказал долго жить, а у тебя на фотке он какой-то другой и крепление другое, у меня он восьмерочный. Посмотри если не трудно на модель своего динамо.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/3/#findComment-155073
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Машинку з СТО "Бліц-авто" забрав у вівторок після обіду. Вона була там рівно три тижні. Заплатив 1059,24 грн. (ТО-1 1053,97 грн. + послуги банку 5,27 грн.).

Здається все зробили нормально.. Блок циліндрів виглядає новий. Фільтра всі нові крім повітряного (хоча я за нього заплатив), свічки мої, все решта вроді моє.. тобто нічого вроді не поміняли.

Серед неприємностей було хіба що те, що коли вже виїжджав з СТО то помітив, що ручка склопідйомника дверей водія зламана.. Розказували, що ніби-то вона така і була але все ж дали нову безплатно.

Проїхав десь 150 км., пробіг зараз коло 10450 км. Машинка веде себе класно, все супер. Тосол не зникає, що мені насправді дуже-дуже не привично бачити :shock: Масло на щупі чисте, без емульсії.. Надіюсь, так буде далі.

Вчора вночі на трасі, при цьому дощі зустрічна машина кинула каменем мені в водійські двері і тепер там маю пару царапин. Не приємно але факт. Сподіваюсь таке більше не повториться.

По страховці лікувати царапини почну десь літом. Затонуватися думав цього тижня але у зв'язку з такою чудовою погодою ця справа дещо відкладеться.

Генератор в мене такий:

gallery_11748_267_16778.jpg

А наклейка на стартері була така:

aeb0b08b7e4815c01e8a78065c9997f7.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/3/#findComment-159609
Поділитись на інші сайти

Сьогодні затонувався 15-ю пльонкою (вроді Джонсон). 500 грн. - тоніровка + 50 грн. - полоска на лобове + 20 грн. - якийсь лівий сертифікат.. = 570 грн. 5 років гарантії.

Затонували за 2,5 години на проспекті Науки, 10.

med_771c38ed2a7f73acfc9647d315a6fc14.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/3/#findComment-160460
Поділитись на інші сайти

Интересно, а после замены прокладки течь устранится? Уменя такая была проблема, но после обтяжки головки на ТО-0 вроде бы все стало на место и тосол не течет но проехал я после этого всего 300 км, предлагали сменить прокладку на ТО-0 я не дал, а теперь вот ламаю голову... может зря не дал?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/3/#findComment-160469
Поділитись на інші сайти

Пробіг 12224 км. Нагрузка за останні півтори тисячі км. на двигун була максимальною. Тосол не зникає. Все нормально.

igronik, наскільки я знаю, зараз ставлять російські прокладки, які більш надійніші. Але якщо не тече то мабуть краще не чіпати. Головне триматися гарантії.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/3/#findComment-161678
Поділитись на інші сайти

Привет! Это у тебя Херсонский генератор, тут я смотрю и крепление другое. У меня восьмёрочный стоит, болгарский, это новый. А был КАТЭКовский- Россия, выл как зараза, погорели на нём обмотки-Российское качество, блин :evil: [/img]

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/3/#findComment-162030
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Авто їздить нормально. Тосол не зникає, масло чисте. Пробіг коло 13,5 тис., їжджу по вихідних тільки..

По царапині на водійській двері і на кришці багажника (а також лейбочки "Daewoo") звертався в страхову і сьогодні написав заяву на виплату. Іволгін В.І. обіцяв, що через 10-ть днів гроші будуть в СТО "Авто-колір центр Голосіївський" і порадив записатися до них пошвидше на прийом щоб не втрачати часу. Загалом враження від нього, а також від Іваніцького Олександра, який приймав попередні документи досить гарні, позитивні.

Також сьогодні вніс останній внесок за кредит. Машинка повністю моя :о) :cofee:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/3/#findComment-178585
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Пробіг 14 тис. Все чудово. Здав машинку на покраску царапин. Але перед цим купив на Перова всякі штучки серед яких і.. спойлер. Коштував 350 грн. і кріпиться без сверління дирок. Зате його покраска буде коштувати 800 грн. (казали, що його і шпаклюватимуть бо не такий ідеально рівний як треба). Також пан

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

зробив мені відкриття багажника з брелка, а ще за моїм проханням дещо доробив ЦЗ щоб він закривав всі двері з водійської. Зручно 8)

Колись я писав, що не хочеться вкладати багато грошей в такий не дорогий автомобіль.. але ж.. не получається ) Подобається мені ця машинка. Ще хочу захист двигуна, електросклопідйомники, розпорку... А кондиціонер і ГБО, мабуть, і не ставитиму.. Дорого, не вигідно.. :rolleyes:

Сьогодні купив такі лампочки:

0301b4a7dc3394eeab9e478d48da115c.jpg

59 грн.,

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/3/#findComment-183864
Поділитись на інші сайти

Завдяки

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

темі в мене появилася така штука:

med_1d8ed3ff03825f17e88daaff729cb0a9.jpg

Самий девайс коштував 275 грн., 5,5 грн. - Правексу за переказ готівки і 22 грн. Гюнселу за доставку.

Поставлю як заберу машинку з покраски.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/3/#findComment-183976
Поділитись на інші сайти

54044de9c201bd8dd0df8cb394d902e0.jpg

240 грн. Купив в нас на форумі..

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/3/#findComment-185274
Поділитись на інші сайти

Вчора забрав авто з покраски. Тримали 11 днів. Роботою СТО "Авто-колір центр Голосіївський" я задоволений не дуже так як по кузову появилися потертості по лаку яких раніше не було. Мене, звісно, запевняли, що так і було та я свою машинку знаю. Казали, що якби вони що поцарапали чи т.п. то я б цього не помітив бо СТО відразу б все закрасило. В їх практиці таке, запевнили, було. Також просив не клеїти лейбочки, а просто дати в руки, а я сам вирішу.. - поклеїли. Прийшлось поздирати, мені без них більше подобається.

Сьогодні в знайомого майстра поставив куплену мною раніше розпорку, захист двигуна, нову решітку радіатора, а також спойлер.

При установці розпорки найважче було попасти третім болтом з-під підкрилка тому зверху в отвір для того ж болтика був просунутий тоненький дротик, впійманий знизу і до нього за різьбу причеплений наш болт, який таким чином легко витягнувся без зняття підкрилків.

Особливих змін я поки що не відчув катаючись з розпоркою. Скоріш за все тому, що в мене 14-ті колеса з 38-м вильотом. Та все ж якась ще більша зібраність авто відчувається.. Може я забагато начитався нашого форуму але авто також чіткіше і різкіше реагує на руль..

Захист двигуна був куплений в нашого одноклубника

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

і виглядає (на фотці він власною персоною але вже після пробігу більше 10 тис. км.) так:

med_652063a29c2b2152ac07ccf8dec43cbb.jpg

Штука вельми велика і її установка виявилась дуже не легкою.. Часто думав відвезти її назад туди ж де і купив але все ж якось прикрутили.. ЇЇ передня частина залазить під бампер.. Тому під ним треба відкрутити ту декоративну пластмаску, яка за все чіпляється і викинути її. Також треба знімати рідний бризговик двигуна бо ця штука вже з ним (на фотці не видно але він там є..). В комплекті ідуть шість "болтів", які необхідно спочатку знизу закріпити.. Передні два болти співпали нормально з отворами. Інші передні два болти (ті, що по бокам) взагалі не співпали і тому виявились лишніми. Нижні два отвори на захисті двигуна також не співпали і довелося їх пиляти кожен десь по пів сантиметра мінімум щоб "болти" влізли. Знизу захист двигуна кріпиться до тих болтів спеціальними гайками спеціальним ключем, який, на кінці установки, до речі, зламався.. точніше зламався один з двох зубців в ньому, які чіпляються за "гайко-шайбу" щоб крутити її.

gallery_11748_267_2391.jpg

Отож, в моєму випадку ця штука тримається за чотири великі болти (попередньо закріплені), один менший (який вже був і отвір для якого під надписом "Daeewoo" на фотці), а також закріплена збоку підкрилка де раніше кріпився старий бризговик двигуна.

На фотці, до речі, видно дирку для літньої вентиляції На зиму ця дирка при бажанні закривається спеціальною пластмаскою, що йде в комплекті.

Їздив не багато але даний захист двигуна ще не відлетів. Не вібрує.. Сподіваюсь, триматиметься. Коштував 795 грн. :shock:

Фотосесія нижче. Не хватає тільки наклейки.

33fcbf068c908a546cb505c63f628785.jpg

271eb95d1adeb9eeac87cf56115ecf33.jpg

fd755717adf01a2e250cb16db820a8bb.jpg

4a1f2f1db0e5982389f60881ed3e4f29.jpg

7909fbd14bcc74f3497ec72a4153c919.jpg

fe2e27c90e69ad034f1e0c637182af19.jpg

1dbef2956fccc615000ad587cdc1ce73.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/3/#findComment-186437
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Їздив у відпустку в Одеську область. Зараз пробіг коло 16 тис. Спойлер і захист двигуна тримаються добре. Правда, при 180 км/год. появляється відчуття, ніби аеродинаміка без спойлера була б кращою.. Також були виявлені маленькі сліди тосолу під номером двигуна, сам рівень в бачку не змінився. Змив і їздив до 160 км/год. - немає. Очевидно, прокладку пробиває після перевищення цієї швидкості.. Там де раніше вільно проїжджав зараз обов'язково чіпляюся захистом картера. Зате спокійніше :yo: Під час тієї ж відпустки в мене сів акумулятор через те, що плафон тріс, замкнув на корпус і лампочка в багажнику світила всю ніч. Тоді ж була слякоть і постраждало переднє ліве крило об паркан коли машинку виштовхували з подвір'я на дорогу. В Одесі за рекомендацією та допомогою нашого одноклубника

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

на автобазарі було куплене нове оцинковане крило за 300 грн. По страховці вирішив не робити бо в мене вже було три випадки, а в договорі пише, що на всі наступні франшиза 200 доларів. Купив нове, бо старе вже було в маленькому ДТП і в тому місці де було погнуте з середини зараз можна побачити невеликі поки що сліди ржавчини. Дзвонив , сказали, що покраска з установкою буде коштувати 600 грн. Та поки що немає часу на це.

На фотці нічого не видно бо я зразу замалював пензликом (краску "62U" ще раніше купив на Перова щоб закрашувати царапинки на бамперах), щоб не дуже кидалося в очі. Крім царапин там ще є вм'ятина. Краска явно темніша за рідну. На другій картинці наклейка з нового крила.

5f2b478a1b134d1600bf9d9d1ffb37ce.jpg2a01a471276c29781c862db302032239.jpg

До речі, машинка не заводилась від народного "прикурити", а також навіть на приборці нічого не загоралось коли її тягнуло на буксирі інше авто. Та завелась з пів оберта коли я зарядив свій акумулятор.. Водій з другої машинки з 40-ка річним досвідом був в шоці.. До того він говорив, що в мене здох стартер і т.д. бо він, по його словах, своїми проводами навіть ЗІЛи "прикурював". Але по любому щось там не так, на наступному ТО спитаю..

Після високошвидкісних польотів по Одеській трасі помітив, що рівень масла в мене впав з середньої до мінімальної помітки. Завдяки одноклубнику , який подарував мені два своїх залишки, в мене тепер рівень на максимумі. Як я розумію, це масло просто вигорає бо якість в нього не дуже (Esso ultra 10w40). І темне воно вже.. На ТО-2 залию знову Кастрол.

Почитавши тему, зробив підсвітку в бардачку як там на першій сторінці. От тільки кнопки на розмикання ще не знайшов.

Також замовив в нашого одноклубника і більше місяця перебував в черзі за передніми електросклопідйомниками і все таки їх дочекався. Вони не рідні але дуже похожі.. 540 грн. + 500 грн. установка (кнопки, проводка, заглушки на двері, шерифівські доводчики..) в . Дуже зручно.. словами просто не перекажеш :<-:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/3/#findComment-192182
Поділитись на інші сайти

Колись я писав, що не хочеться вкладати багато грошей в такий не дорогий автомобіль.. але ж.. не получається ) Подобається мені ця машинка. Ще хочу захист двигуна, електросклопідйомники, розпорку... А кондиціонер і ГБО, мабуть, і не ставитиму.. Дорого :roll:

Сьогодні купив такі лампочки:

pic.php?mode=large&pic_id=8865

59грн.,

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Чуйствую шо эти лампочки скоро полетят в ведро :oops:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/3/#findComment-193671
Поділитись на інші сайти

Добрий вечір. Пройшло не багато часу але є багато новин. Напишу по порядку.

В СТО "Авто-колір центр Голосіївський" зроблена поліровка потертостей лаку на кузові. Потертість була біля лючка бензобака і на задній правій двері. 100 грн. А також безплатно сполірували маленький потік лаку на багажнику. Ігорю респект але дорого трохи беруть.. Тому красити нове крило було вирішено

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

, а точніше в Юри (8-093-8700455) з гаража 2240 ГСК "Юпітер". Покрасив відмінно і швидко. Я був і є дуже задоволений. Рекомендую. Ще й помив машину і поміняв в брелку батарейку бо черговий найдорожчий енерджайзер і два місяці не витримав. Нову батарейку я помітив пізніше, згадавши, що стара давно просилася в смітник. А ще пізніше під час заправки помітив, що лючок бензобака, який я за два дні до покраски давав Юрі для вгадування краски, по бокам вже має декілька царапин. Царапини підкрасив своїм пензликом і забув. До речі, покраска нового крила коштувала 700 грн.

В пошуках кнопочки для підсвітки бардачка в салоні я в черговий раз обійшов радіоринок на Караваєвих дачах, а також авторинок на Перова. І на останньому кнопочка на розмикання все-таки знайшлася. Остання.. 10 грн. Також була куплена для того ж бардачка світлодіодна лампочка за 20 грн., яка світить досить не погано гарним білим світлом.

Одного разу закриваючи правий електросклопідйомник я почув дивні звуки, скрегіт.. Він остаточно перестав слухатися.. Оскільки на ніч залишати машинку з відкритим вікном я не міг, тому вирішив розібрати двері і подивитися що там сталося. А там досить серйозно запуталась трапеція. Тросик зійшов з свого місця і по обидва боки валика, який крутить мотор, заліз і позапутувався. Розпутати його в установленому стані було не можливо тому я повнісю зняв цю трапецію з мотором. Переконавшись, що витягнути запутаний тросик і поставити на місце не можливо, я прикрутив старий механічний склопідйомник і таким чином закрив вікно. Дохлу трапецію я відіслав назад в Хмельницький для Nick T, в якого її, власне, і купив. Сподіваюсь, поміняють.

Оскільки машинці виповнився один рік то не обійшлось і без подарунка для неї. Подарунком стали нові власноручно зроблені вельмишановним ксеноновим генієм Олексієм Вікторовичем, який в нас відомий як . Зі скидкою 5% фари обійшлися в 3610 грн., а доставка "Нічним експресом" 33,51 грн.

Фари божественні. Як світять то взагалі словами не перекажеш... Не сліплять, на них можна глядіти хоч до ранку, коли на сток довго не подивишся. Світять чітко пучком, який добре видно.. Дуже красиво виглядає. Таке враження, що в машинки тепер є справжні очі :) Освітлення дуже яскраве і рівномірне. Ніякий паровоз не порівняється ) Вражаюче чітко видно границю де світло, а де темрява. Тому протитуманки в відро точно не полетять, вони ж світять всюди )) AlexSWM-у респект. Він Молодець! Я б йому Нобелівську премію дав. Але найвища нагорода - вдячність клієнтів :wink: Так, це, можливо, дороге задоволення. Але ж це - задоволення. І не тільки.. Детальніше читайте .

До речі, завжди забуваю написати.. Коли я купляв лампочки в протитуманки то двадцять п'ять разів перепитував і в продавця і на видачі в дядька чи вони жовтим світять. Відповідь була впевнена і одна, - "Так, звичайно! Це ж "аллсеазон"!" А як підключив - білим світять! :shock: Правда, потужно світять..

Бонусом до головного подарунка машинці стали світлодіодні лампочки куплені в Кравченко Віталія (8-093-2001515), київського дилера бога Гліба ().

Коштували ці лампочки теж не мало. Два задні стопи (+ 1 додатковий) по 141 грн., на задній номер 2 по 45 грн., в салон 55 грн., ще взяв в багажник і в бардачок по 28 грн. Разом 624 грн. Скидка 24 грн., тому 600.

Для спокійного сну в пана був установлений замок на капот. 550 грн. з установкою. Також він своїми чарівними руками запаралелював дальнє і ближнє світло для нових фар. Щоб при включенні дального залишалось горіти ближнє. Інакше вони б не світили так як треба.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/3/#findComment-195105
Поділитись на інші сайти

Оскільки машинці виповнився один рік то не обійшлось і без подарунка для неї. Подарунком стали нові

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

власноручно зроблені вельмишановним ксеноновим генієм Олексієм Вікторовичем, який в нас відомий як AlexSWM. Зі скидкою 5% фари обійшлися в 3610 грн., а доставка "Нічним експресом" 33,51 грн.

Фари божественні. Як світять то взагалі словами не перекажеш... Не сліплять, на них можна глядіти хоч до ранку, коли на сток довго не подивишся. Світять чітко пучком, який добре видно.. Дуже красиво виглядає. Таке враження, що в машинки тепер є справжні очі :) Освітлення дуже яскраве і рівномірне. Ніякий паровоз не порівняється ) Вражаюче чітко видно границю де світло, а де темрява. Тому протитуманки в відро точно не полетять, вони ж світять всюди )) AlexSWM-у респект. Він Молодець! Я б йому нобелівську премію дав. Але найвища нагорода - вдячність клієнтів :wink: Так, це, можливо, дороге задоволення. Але ж це - задоволення. І не тільки.. Детальніше читайте .

Большое спасибо за теплые слова, очень приятно! :oops::oops:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/3/#findComment-195350
Поділитись на інші сайти

Купив на спойлер модульну полосу, відрізав частину з дванадцяти діодів і приклеїв двостороннім 3М-івським скотчем собі на спойлер замість того що там було.. 75 грн. коштувала. Зветься "Модуль на SuperFluxLed, 500 мм, 30 диодов, 12 вольт". Вичитав про неї був

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

. Світить гарно.

Застрахував машинку по КАСКО в СК "Фінекс". В темі вже трохи писав чому. Заплатив 2566,20 грн. Задоволений.

ГО оформив в Оранті. 310,44 грн. + 3,10 грн. банку (Укрексімбанк) за послугу. Взагалі цей вид страхування думав в "Про-100" страхувати але передумав.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/3/#findComment-197005
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Стою якось в пробці, вікна відкриті, чую - щось дивно пахне.. Думаю, мабуть, це не в мене.. Та ні. Придивляюсь, а з-під капота димить. І чим раз більше і більше :shock: Виключаю двигун, включаю аварійку, відкриваю капот, а там тосол просочився в тому місці де термостат і парує. Радіатор холодний, вентилятор не включається.. На наступний день з'їздив до

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

і поміняв термостат. 150 грн. з роботою, прикрутили швидко, гарно.. Був задоволений. Радіатор зразу розігрівся, вентилятор запрацював. Очевидно під час гарантійної заміни блока мені прикрутили якийсь гнилий термостат бо по форуму я не часто бачив, що з ним бувають проблеми. Але саме цікаве те, що стрілка температури як завжди показувала нижче "дев'яти". Тосол майже кипить, а температура "в нормі"! Якби був десь на трасі то точно була б капіталка.. )

Наклейка на коробці від нового термостата (вибачайте за погану якість) :

808f0cf3bc0df74a2dac27e8badba57b.jpg

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/3/#findComment-199929
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Загалом новин мало. Nick T вже давненько вислав мені нову трапецію електросклопідйомника за що йому вдяка і повага. Пробіг трохи більше 18 тис. Наклейку "У" з заднього скла зняв аж тепер, а з переднього ще на пробігу 5 тис. Помітив, що в мене надламаний задній правий болотнік, куплю якось резинові.. Вдосконалювати машинку поки припиняю, так як є інші пріоритети.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/3/#findComment-206208
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Оскільки зима почала стрімко наступати, а на моєму авто були дві малесенькі вм'ятинки одна з яких, неймовірно, але від пташиного посліду то я почав задумуватися усунути їх по КАСКО. Останнім поштовхом стало те, що якось на стоянці біля дому машинку потерли об водійські двері та поріг. Визвав гаїшників, вони доволі швидко приїхали і виписали справку. З справкою та іншими документами, зокрема з калькуляцією від СТО я поїхав в страхову "Фінекс", де наш одноклубник Дмитро (

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

) все прийняв і оформив. Менше як через тиждень я мав на руках трохи більше як 7 тис. грн. на ремонт. Я думаю тут і казати нічого. СК яку я вибрав - ідеальна! І Дмитру персональне щире спасибі ;) Красив машинку я в перевіреного хлопця, в того ж в якого раніше красив поміняне крило. Якістю зробленої роботи задоволений. Люблю довірятися . До речі, водійська дверка під час ремонту була взагалі замінена на оригінальну в б/в (коштувала 1300 грн. Саме нову купляти не радив ніхто - якість не та).

Ще якось раніше власноруч міняючи трапецію електросклопідйомника я був невдало поставив карту дверей і ця карта з деяких причин, зокрема від моєї неуважності, добряче поцарапалась. Її викинув, а нову (точніше б/в але в нормальному стані) купив за 70 грн. на розборці, що була в гаражах на вул. Народного ополчення, 23. Контакти знайшов в нас же на форумі. Ще думав там собі ГУР прикупити але потім передумав.

Від послуг гарантійного СТО я відмовився і ТО-2 проходив на своєму СТО. Поміняли тосол, масла в двигуні і в коробці, а також фільтри бензиновий, масляний та повітряний. Масла купляв на Перова. В двигун Castrol 10w40 за 135 грн. (залив до позначки МАХ), а в коробку Castrol 75w90 за 140 грн. (2 літра, а залили положені 1,8 ). Включати першу передачу стало набагато легше на не прогрітій машині, раніше з похолоданням це було проблемою. До речі, під час заміни тосолу, коли майстер пробував відкрутити для його зливу болт на блоці то сказав, що не може. Я тоді сам взявся і як покрутив.. шапка від болта залишилася в мене в руках )) Таким чином злити тосол саме з блока не вдалося. Зате залили трохи міцніший концентрат з дистильованою водою (ще раніше після заміни термостата, історію якого я вже описував тут, замість тосолу була залита звичайна дистильована вода), в правильній пропорції в інструкції писало, що замерзатиме при -40. Але я сподіваюсь, що в нас і -20 не буде. Те, що залишилось від болта, очевидно, колись би здалось висверлити. Але я думаю, що краще не чіпати. Також на Перова було куплене велике дзеркало заднього виду, яке чіпляється на стокове. В ролеті 522 за 60 грн. Рекомендую. Видно набагато більше + антиблік. Крім всього заднього скла видно все, що за склом правої задньої двері. Також на тому ж базарі були куплені задні резинові бризговики (здається за 40 грн), задні усилені польські пружини за 280 грн. (дешево? Просто торгуюсь 8) ), комплект запасних дворників за 45.. Також купляв резинові молдінги на всі двері за 145 грн. (необхідні були деякі частини з них для ремонту по КАСКО) і ковпаки для зимових коліс за 150 грн. Зимові колеса замість літніх міняв сам так як вони в мене вже були з минулої зими в бойовому стані в пакетиках. Колеса завжди качаю на 2,2.

Під час проходження ТО я провів фотосесію свого захисту двигуна і детальний відгук про нього написав на нашому форумі. Але зараз ссилка (мабуть у зв'язку зі зміною двигуна форуму), на жаль, не відкривається. Але кажучи коротко, цим захистом я задоволений.

Пружини поміняв на усилені так як машинка сильно присідала коли загружений багажник. З їх заміною задок авто тепер став трохи вище. Очевидно самі вони під вагою машинки не присідають так сильно як стандартні. По розмірах їх висота не вища за стокові. Вони просто товсті, як від танка ))

Бризговики купляв універсальні які вичитав в нас на , що ніби . Та виявились, що вони надто . Якщо їздити не самому то чіркають об асфальт. Прийдеться обрізати. До речі, ковпаки в мене такі ж як .

Оскільки мене дещо не влаштовувала витрата палива то я вирішив перепрошити машинку. По місту вона брала багатенько. Завдяки темі машинка була перепрошита і я тепер ще більше задоволений як вона їздить. Основний відгук нижче. Він є також на тому ж але тут напишу дещо чіткіше:

Перше, що було зроблено це почищено РХХ. Раніше під час запуску двигун мало не глохнув. Тепер запускається як ракета. Особливо після того як я сам його зняв, розібрав і почистив сухими салфетками для протирання ТФТ моніторів. Раніше ніколи не чув і не читав, що РХХ можна розібрати. Але потягнувши за його наконечник я це виявив і це дало змогу вичистити даний девайс аж до блиску. Також протер тряпочкою те гніздо в яке він всовується в автомобілі. Там також було що протирати. Таким чином було зекономлено біля 100 грн. на новий РХХ і досягнуто поставленої мети.

Ну а далі був під'єднаний ноутбук до думалки моєї машинки і ми сівши в неї почали кататися.. От що змінилося після перепрошивки:

- холостий хід став як вкопаний, а це дуже приємно на слух;

- машинка краще реагує на педаль газу, стала більш слухняніша і комфортніша;

- швидко і головне плавно розганяється. Раніше бувало, що дьоргалась, особливо на перших передачах, найчастіше коли трохи швидше відпускати нажату педаль газу. Тепер так не дьоргається ніколи.

- також помітив, що набагато менше чомусь газую. Мабуть тому, що раніше доводилось педальку жати щоб машинка їхала, а тепер вона сама їде;

- витрата палива по місту в мене була коло 13-15 літрів, тепер після останнього заміру була 10. Правда, частенько їжджу як шумахер. Власне, це і було головною причиною мого рішення перепрошити своє Ланосятко;

- бувало відчуття, правда рідко, що машинка не їде, а тягне за собою плуг. Або на третій передачі чомусь більше 60 не їде. Тепер такого нема. Їде на 3 і під 100 і носом не клює )

Що саме було зроблено я толком не знаю. Просто довірився професіоналу. Здається було зменшено холості обороти на 50 і зменшено подачу горючого. І це як не дивно вплинуло дуже позитивно на поведінку авто. Воно стало автомобілем. Також, наскільки я розумію, в мене тепер Євро-0. Каталізатор при першій нагоді треба замінити стронгером бо він трішки душить машинку. Стронгер я вже купив на автобазарі, що на Лепсе. 170 грн. Тепер шукаю зварювальника. Щодо ціни то клубна скидочка діє в повній мірі. Я заплатив 250 грн.

Вроді все основне написав. Пробіг зараз становить трохи більше 20-ти тисяч. Їжджу дуже мало. Саме тільки зараз нарешті появилось відчуття нової машинки. Точніше відчуття, що в ній ніщо не барахлить і вона їздить саме так як треба :lorry:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/3/#findComment-241382
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Машинка продовжувала радісно і впевнено мотати кілометри поки я не заглянув під капот і не перевірив рівень масла. За дві тисячі кілометрів його рівень впав з максимальної до мінімальної поділки :shock: І ті дві тисячі я їздив дуже спокійно, максимум 120 км/год. (це на обгонах, а так то 90-100 км/год.). Але шокований я був ще більше коли впевнився, що весь двигун ззовні сухенький і свічки теж в нормальному стані. До речі, після перепрошивки я свої чемпіони поміняв на NGK BPR6ES-11, виставивши в кожній із свічок зазор 1 мм. Проконсультувавшись з нашим одноклубником і моїм перепрошивальщиком

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

(а він бувший співробітник нашого гаряче любимого заводу, працював в відділі контролю якості), вирішено було поміняти сальники клапанів (купив фірми "Гетс" за 25 грн.) бо з заводу за його переконанням ставлять погані і, як виявилось пізніше, це справді так - дерев'яні і не спресовані вони були.. Крім сальників були куплені: прокладка колектора (70 грн.), прокладка клапанної кришки (20 грн),... Так як я знаю, що в мене мокріло тосолом в районі номера блока після 140 км/год. і навіть з'являлись невеличкі його потьоки якщо ганяти під 160 по бориспільській трасі (після вкорочення пружинки, про яку розмова нижче, я спеціально так розганявся на короткий термін перевірити чи не тектиме тосол. А взагалі їжджу по трасі в зимовий час 90-100 км/год.) то я вирішив за одно поміняти і прокладку головки блока циліндрів. KorDen до цього мого рішення радив щоб не видавлювало тосол, зменшити тиск в системі на високих оборотах шляхом вкорочення пружинки в кришці розширювального бачка на третину (вкорочену пружинку треба після цього розтягнути до попередньої довжини), що і було мною зроблено та якісного результату, на жаль, не дало, мабуть тому, що прокладка вже була добре пробита тосолом. Російську, так звану - () прокладку (світлосіру, не глянцеву, без герметика), про яку розказував KorDen я, на жаль, ніде в Києві не знайшов, натомість купив за 80 грн. на Лепсе з надписами "Вати-авто" (глянцева, з герметиком, як польська але якщо взяти до уваги рекомендації головного конструктора заводу (текст листа якого є в моєму бортовику (Написане: п'ятниця січня 04, 2008 09:43)) то появляється переконання, що саме ця прокладка "Вати-авто" і є російська). Під час заміни прокладки виявилось, що в мене стояла точно така сама як я купив тобто російська, а також, що головка блока була затягнута дуже сильно (більше 12 кгс.) і що її треба шліфувати бо тримати тосол не буде. Крім цього штанга коромисел була пробита з обох сторін, а замість заглушок там був герметик :shock: Прийшлось купляти нову оригінальну на Перова за 150 грн. Отакий в нас гарантійний ремонт. Як я з цього всього зрозумів, ніхто раніше головку не шліфував, робили все аби як... Ще й крім цього було помічено, що в мене немає кронштейна прийомної труби (а пропав він точно під час гарантійних ремонтів коли машинка там стояла тижнями (останній раз в "Бліц-авто", де мені клялися, що тосол не тектиме)). Купив новий (40 грн.) але ще не прикрутив бо то треба знімати захист двигуна, а в мене він солідний. Прикручу під час підтяжки головки як проїду після заміни прокладки 1 тис. км. Загалом прокладку поміняли (обов'язково помазавши графітовою змазкою, не зважаючи на те, що вона вже з герметиком), головку відшліфували, "ось коромисел клапанів з заглушками" поміняли, сальники поміняли, клапана відрегулювали на 0,16 впускні, 0,32 випускні, головку затягнули на 9 кгс. і поставили щоб вистоялась на ніч.

Масло під час прогрівання мотора і їзди поступово виходить з графітової змазки, вигорає і залишається один пресований графіт, який і повинен добре тримати тосол. Його добре видно кругом прокладки, чого раніше я ніколи не помічав. Тобто раніше під час гарантійних замін прокладок мені насправді ніколи не ставили їх на графітову змазку, що, мабуть, і було однією з причин протікання тосолу.

Коли забирав машинку то цікава ситуація вийшла. Друга передача ніяк не включалась. Хіба з розгону коли включена вже перша. Не залежно від того чи заведена машина чи ні. Але через пів години ні з того ні з сього почала нормально включатись. Містика, так як коробку ніхто і пальцем не чіпав.

Після цього ремонтика проїхав 50 км., долив масла до позначки МАХ, проїхав 200 км., заглянув під капот, а його рівень впав до середини між поділками МАХ і МІN :shock: Знову містика. Але проїхав після цього ще 100 км. – рівень не зменшується. Катаюсь далі. Пробіг коло 23 тис.

Десь місяць назад замість каталізатора я поставив собі стронгер. Довго шукав зварювальника поки сам не натрапив на нього на авторинку, що на Перова. Приварив він гарно, чоловік нормальний, тактовний, розумний. Ціни.. - домовлялись за роботу 120, я дав 150 грн. По часу - 2 год. Його контакти якщо кому треба буде: 8-096-3740461 – Толя. Адреса: вул. Бакінська, 35 (гаражі). Тільки коли мінятимете не забудьте купити нові прокладки бо я був забув і одному хорошому чоловіку з його власної ініціативи прийшлось мене виручати. Відвіз мене в свій магазин, що по вул. маршала Гречка, 14 і продав. Отож добрі люди ще не перевелись в Україні :) Після заміни трошки помінявся звук вихлопа, дуже чуть-чуть бо через 15 секунд як послухав, перестав звертати увагу і до тепер не помічаю різниці ) Головне, що помітив відразу ж - це те, що на нижніх передачах машинка стала трохи більше як трошки потужніша. Краще взлітає в місця, в тянучках їхати стало приємніше і швидкість набирає швидше. Було схоже відчуття після заміни свічок але то мало набагато менший ефект.

Ще до новин віднесу те, що я продав свій спойлер, який мені обійшовся в 1225 грн. за 300 грн. :hiihii: На це рішення мене спонукало декілька причин. Перше, це те, що спойлер має властивість психологічно впливати на педальку акселератора, що частенько заставляло думати оточуючих пішоходів і водіїв, що за рулем моєї машинки Шуммахер :-X8) Друге це те, що він мені просто набрид. Не знаю як це сталось, мабуть, я просто подорослішав :roll: і вигляд автомобіля мені більше почав подобатися як тут:

med_771c38ed2a7f73acfc9647d315a6fc14.jpg

До третьої причини відносяться всякі дрібнички типу – спойлер дещо закривав вид за заднім склом, коли понамерзає під ним снігу то важко вичистити, коли відкривають/закривають багажник то постійно приходилося нагадувати, щоб не за спойлер, сама кришка багажника досить важчою була стала, також оскільки він скловолоконний то це підсвідомо заставляло думати, що це лишня деталь автомобіля і т.д. Щасливим власником спойлера став наш шановний одноклубник .

Так як недавно була слякоть, падав дощик з тиждень, а машинка здебільшого стояла на вологому грунті то відкривши капот в мене знову були такі оченята :aaa: Діло в тому, що двигун весь покрився іржею, та ще й так вражаюче ніби з рік під Чорнобилем гнив ) Як потепліє буду красити пензликом :sbu:

На даний час новин більше як таких нема. Хіба напишу ще, що вражений від автомийки, яка знаходиться зразу за кільцем як їхати з Боярки. Ніхто, ніколи не вилизував мені машинку так як тамтешні хлопці.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/3/#findComment-270320
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Давненько я мріяв про шумоізоляцію і все-таки не зважаючи ні на що вирішив цю мрію перевести в реальність. Завдяки

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

і Тіпочку мені з Харкова оперативно був відправлений комплект для дверей та полки. Це задоволення коштувало 630 грн. і вже третій тиждень просто лежить в товарному вигляді і чекає коли в мене з'явиться час та настрій його клеїти :)

Оскільки сонечко чим раз частіше почало показувати своїми промінчиками на наші зимові колеса то я задумався над тим, що пора перевзувати принцесу в літні босоніжки. Одна шина в мене була дещо але цю проблемку легко і швидко вирішили на шиномонтажі за допомогою вулканізатора всього лише за 30 грн. Але я не став надівати шини на диски тому залишив їх на покраску по адресу: провулок Новонародний, 7 (Професійний ремонт дисків та бокових порізів шин). Десь коло року назад я вже заїжджав туди взнавити що і як і говорили там мені, що покраска триває на протязі трьох-чотирьох днів. Але цього разу я був здивований бо сказали, що диски зможу забрати не раніше як через місяць :shock: До речі, покраска буде коштувати приблизно 180 грн. за диск (лише лицьова сторона), а детальніше напишу після завершення цієї процедури.

Але все це квіточки бо вчора я забрав машинку з ремонту. Тепер в мене третій по рахунку блок циліндрів :oops:

Як я писав в попередній раз, двигун почав їсти масло. Тоді було замінено сальники клапанів та, на жаль, масло продовжувало зникати аж ніяк не менше, а навіть більше. Мінімум літра масла на тисячу км. Пояснення залишилось одне - кільця поршнів. До речі, машинка не зважаючи на це їздила добре. І вона була не на гарантії бо я після 10 тис. пробігу знявся з неї, і добре зробив бо нижчеописаний гарантійний "ремонт" міг би продовжуватися безкінечно.

За допомогою вирішити цю проблему я звернувся до моториста Володимира Миколайовича (бульвар Симиренко, 38а, АГК "Південний", бокс №258. Тел.: 8-096-227-76-08, 8-068-599-81-61). Знявши головку ми побачили, що на поршнях товстий шар чорного, темно-коричневого нагару (очевидно від масла яке вигорало) і самі вони, якщо порухати їх пальцем, дуже вільно бовтаються в циліндрах, що не допустимо. На циліндрах царапини і така еліпсоїдна виробітка, що нігтем чіпляється.. Тут треба або міняти блок або розточувати циліндри до другого ремонтного розміру. Другого бо з цього всього зразу очевидним стало, що під час гарантійної "заміни" блока в "Бліц-авто" (на 10 тис. пробігу) мені підсунули старий, перегрітий, розточений до першого ремонтного розміру блок (зараз пробіг трошки більше 23 тис.). Оскільки я продзвонив по всім візиткам (Перова, Лепсе і т.д.) то дізнався, що знайти ремонтні поршні для 1,4 не можливо бо їх просто-напросто ще не випускають, тому, очевидно, гарантійний супер-моторист (як мені казали в "Бліц-авто".. дуже хвалили його) запхав в розточені циліндри старі поршні :crazy: Отакий в нас гарантійний ремонт. Понятно, що новий блок їм вигідніше було віднести на базар і продати.. Так як масло спочатку мотор не брав то скоріш за все "професіонали" налили в нього присадок типу Хадо.

Так як знайти ремонтні поршні не можливо та і взагалі не хотілось на нову машину ставити розточений до останнього ремонтного розміру блок то вирішено було купляти новий. Старий блок майстер зняв і повністю розібрав. Практично все крім поршнів там було в нормальному стані, лише зубці вінця маховика були трошки надщербленими, а бендикс стартера ще менше надщерблений. Купляти новий бендикс за 600 грн. я не хотів і сам продавець не радив коли глянув на нього. Нормальний бендикс. Але все що можна було замінити я купив. Загалом на покупки всяких прокладок, блока та поршнів було витрачено коло 3500 грн. Дещо купляв майстер - вінець маховика, масляний фільтр, масло Ессо 10в40 (175 грн.), натяжний ролик (90) і т.д., а все решта я. А це: блок циліндрів (1750 грн.), прокладка колектора (10), прокладка під головку (65), фільтр повітряний (30), диск зчеплення (250. мій був в гарному стані але я хотів щоб в такому ж стані цього разу було в двигуні все), ремінь ГРМ (60), прокладка каталізатора (15), поршні (360), кільця японські (180), захистний металічний кожух ремня ГРМ (мій був трішки погнутий гарантійщиками). Все це я купував в спеціалізованому магазині по вул. Маршала Гречка, 14. Скидки не дали але товар доставили безплатно, за що спасибі директору цього магазину Сергію (тел.: 8-097-909-63-91). В його магазині є практично все.

Загалом машинка була в гаражі 4 дні. Всі болтики в майстра змащені щоб не поржавіли і без шайби він не закрутить. Всі прокладки в графітовій змазці, де треба там герметик. Я був приємно здивований його відношенням до цієї справи. Все акуратно, чотко, професійно. Двигун завівся з пів оберту. Вислухавши всі поради та рекомендації я розрахувався з ним (1500 грн.) і того ж вечора почав обкатку. Проїхав 250 км. в основному на 4-ій передачі при швидкості 70 км/год. Двигун чим далі тим більше стає ніби сильнішим і м'якішим. Через 800 км. заїду на обтяжку головки і т.д., а також на заміну масла і від тоді моя принцеса матиме справжнє, нове, сильне серце :milo:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/3/#findComment-292673
Поділитись на інші сайти

Фух, ну й в тебе нерви, не нерви, а стальні канати!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/3/#findComment-292816
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.