Перейти до змісту

Бортовий журнал tigrenka (Lanos 1,4)


Рекомендовані повідомлення

Машина була продана рік назад. Від 2012 року, звісно, не мало було новин але основна суть в них в тому, що з часом я навчився ремонтувати все сам і саме завдяки цьому автомобіль ставав надійнішим і справді наскільки можливо досконалим. Два роки назад була куплена інша машина але цю не думав продавати. Та у зв'язку з війною дбати про два автомобілі стало напряжно, тому цей автомобіль продав військовому.

Загалом впевнено можу сказати, що всі проблеми в ланоса 1,4 можуть бути лише і тільки від криворуких майстрів, а при нормальному підході він веде себе дуже достойно, я б сказав не гірше нових машин. Наприклад порівнюючи його з соренто 2,2, звіно, не хватає тої потужності, абс, клімата, але в решті в моєму випадку машина була нічим не гірша і в ручної коробки були навіть свої плюси. Звісно, я напевне вже ніколи не куплю автомобіль з механічною коробкою але все ж за ті нікчемні 3 тис дол., що коштував ланос 1,4 на мій погляд він був просто ідеал.

 

На пам'ять залишу тут коротке оголошення по якому автомобіль продавався:

 

"

Хороший автомобіль на кожен день, легко обслуговується бо простий та надійний. Запчастини весь час мінялися на дорогі і оригінальні. Авто доведено до ума бо багато чого дороблено і замінено на найкраще з можливих варіантів.

 

Амортизатори більштейни газ/масло, підсилені задні пружини, поліуретанові сайлентблоки, підвіска піднята, штурманський плафон, підсвітка багажника і речового ящика, очечник, підігрів, антиблик, асферика бокових дзеркал, вітровики хеко, двірники денсо, тонування американка, замок капота, пластиковолоконний нержавіючий захист двигуна з пильниками, сітка в бампері і захист тросика капота, двостороння сигналізація, відкриття багажника з брелка, два ключа, шкірзам вставки дверних карт, підлокітник, зарядка для моб, чохли від покупки, шумоізоляція всієї підлоги, дверей, полки, капота і багажника, передня алюмінієва розпорка, глушник і резонатор рудекзорт з нержавійки за 200+ дол, радіатор лузар спорт + міні мотовентилятор на датчику, виконана профілактика стартера, втягуюче реле замінено на нове, новий радіатор пічки оригінал, замість каталізатора стронгер, коллектор мінявся на найдорожчий, також ставилась нова гофра босал, авто оброблено антикором, світлодіодні лампи в габаритах і стопах, тоновані протитуманні фари, бортовий комп’ютер гамма 240 з тахометром помилки показує і стирає, газ за 600 євро 4те покоління, в багажнику дерев’яна підлога з карпетом, кришка багажника обшита, фари з лінзами бош і блоками хелла купувались в зборі за 850 дол. Машина продається на зимовій резині на стальних дисках. Є нова літня резина на титанах але це + 300 доларів. Мінялись на нові передні торм диски і колодки (феродо). В задніх тормозах мінялися на нові хі-кю барабани і колодки, мінялися два тросики ручника на оригінальні gm. Раніше мінялася головка двигуна в зборі - вона нова ні разу не шліфована, блок гільзувався, мінялося для профілактики щеплення на валео, мінявся циліндр щеплення, нова котушка, обслуговувався генератор. По машині все можна подивитися і переконатися. Акумулятор варта новий. Все описане робилося щоб їздити ще багато років.

 

Машину продаємо у зв’язку з покупкою більшого автомобіля.

"

 

На цьому напевне тут все. Всім щастя, миру і удачі. А тему можна закривати :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/6/#findComment-2267128
Поділитись на інші сайти

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити зображення.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/6/#findComment-2267131
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.