Перейти до змісту

Бортовий журнал tigrenka (Lanos 1,4)


Рекомендовані повідомлення

На даний момент дороги у Дрогобичі більш-менш зробили,дякуючи євро2012 :energy:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/5/#findComment-1093183
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...

Так.. Що тут в нас нового.. Мало їжджу, дуже мало. Всю зиму взагалі нікуди не їздив. Тому за 4,5 років маю два штука не робочих акумуляторів. Останній раз купив а АТЛ-і

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

на 65 А щось за 711 грн.

Коли міняв акумулятор то помітив, що захист двигуна знову весь в маслі. А я на початку зими з цієї ж причини міняв прокладку піддона двигуна. Також поміряв рівень масла і дістав шок бо масла було вище максимуму.. Як бачите, постійно мені попадаються криворукі майстри. Пару раз просив же заливати масла лиш до мінімуму. Пару раз дивлячись мені в очі казали, що так і залили. А нє.. Тому прийшлось знову їхати на то СТО.. Добре лиш, що керівництво гарне. Женя, власник "" пропустив мене без черги. Знову поміняли прокладку піддона двигуна але безплатно. Прокладку поставили якусь тепер хорошу, гнучку. Раніше була якась тверда з лінолеуму. Цікаво то шо краща прокладка коштувала 10 грн, а та з лінолеуму 20. За прокладкою їздили самі, що дуже приємно. Також поміняли сальник колінвала. Бо, як вияснилося, звідти теж трошки текло.. Поставили якийсь модний "Victor Reinz" за 80 грн. Десь 5 годин то все робили. Коробку знімали повністю. Взяли з мене лише (зробили скидку) 300 грн. за роботу, 80 грн., як я вже говорив, за сальник та 10 за прокладку.

Також на СТО поміняв ці резинки:

med_gallery_11748_267_18070.jpg

Якось знову подивився рівень масла.. Масла я був знову просив заливати до мінімуму, а залили таки до максимуму. Правда на цей раз рівно до максимуму, а не вище. Мда..

До речі, коли знімали/ставили коробку то з неї було витекло досить багато масла. Тому я пропонував майстрам масло (в мене було) щоб долити в коробку. Вони сказали, що доливати не треба, що дивилися і рівень масла нормальний... Але пізніше під час їзди я поняв, що занадто якісь дивні звуки йдуть з-під капота коли машина їде.. тому сам через верхню дирку залив в коробку грам 200 масла. Звуки пропали. Як бачите, майстри просто - прроффессіоннали. Дивно як все купи трамається після них.

Що ще.. Якісь коти подряпали багажник.. але то таке..

Більше не знаю, що розказувати. А ні, знаю.. Тепер я машину остаточно почав сприймати як якийсь конструктор "лего", а не як живий організм.. якусь пташку.. Бо вже занадто часто бачив її розібрані внутрощі.. Але, думаю, то на краще )

Змінено користувачем tigrenok
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/5/#findComment-1230717
Поділитись на інші сайти

Рівень масла має бути між мін і максимум... :energy:

Проблеми виникають напевно із-за того що машина майже нікуди не їздить...недаром кажуть що коли машина стоїть це в 50 разів гірше за те коли їздить...

Змінено користувачем jasonua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/5/#findComment-1230821
Поділитись на інші сайти

А сколько это масло в литрах при проверочных метках на шупе от Мин. до Мак????

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/5/#findComment-1230898
Поділитись на інші сайти

jasonua, ні. То проблеми в криворуких майстрах.. І в тому, що заливають масла вище горла.. А я люблю тапку так придавити, що аж пара йде.. От того масло і тече зі всіх дир. От тому я і кажу, щоб до мінімуму заливали. Долити завжди сам зможу.

Васек 911, не знаю, Вась..

Змінено користувачем tigrenok
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/5/#findComment-1230936
Поділитись на інші сайти

А сколько это масло в литрах при проверочных метках на шупе от Мин. до Мак????

Кажись 1 літра.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/5/#findComment-1231545
Поділитись на інші сайти

Просто у меня пробежала машина 8 тыс и масло стало на 3мм выше нижней метки. до этого было ровно по верхней. Это много или мало расход масла, Поэтому и спросил!!!!

НАЧАЛЬНИКА Спасибо за подсказку

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/5/#findComment-1232192
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

І так. Прийшлось ще два рази їхати на СТО "Профі" бо знову текло масло.. Першого разу текло з розірваної прокладки піддона двигуна. Прокладка, яку поставили минулого разу, виявилась настільки гнучка, що коли прикручували піддон то її розтягнуло і вона в одному місці розірвалася. Тому цього разу замість прокладки поставили піддон на герметик. Тоді ж, коли чекали щоб висох герметик, за моїм проханням там машинці ще відрегулювали клапана.

Проїхавши пару км я знову помітив, що захист двигуна в маслі. Тому поїхав на СТО вдруге. Цього разу виявилося, що масло тече з поміняного позаминулого разу сальника колінвала. Хвалений сальник "Victor Reinz" за 80 грн. виявився зовсім не достойним похвали. Замість нього поставили якийсь теж модний сальник "Corteco", казали, що цей тече один з міліона. Поставили його не так як положено. Спочатку з "Victor Reinz"-а вирізали кільце-шайбу, запхали його, а потім вже новий сальник. Сказали, що так буде надійніше.

Ні за роботу, ні за сальник за ці останні два рази на СТО грошей не взяли. Тому - респект. Цього разу, як бачимо, майстри не винуваті. Винувата нова прокладка яка тріснула і новий сальник який потік.

Після заміни сальника в коробку (яка знову знімалася) по моїй прозьбі майстри долили масла. Але додому я ледве доїхав - переключати передачі було дуже важко. Тому знову через верхню дирку долив решту масла яке в мене залишилося (грам 150) - передачі стали включатися нормально.

Проїхав кілометрів 30 - поки що все сухо і нормально.

Якось на вихідних зробив кнопку в багажнику, щоб самому можна було включати-виключати плафон. Діло в тому, що коли багажник відкритий то плафон постійно світиться і розряджає акумулятор. Тепер все інакше. Плафон, до речі, купив новий бо старий виявився тріснутим. Коштував аж 45 грн. на Лепсе.

med_gallery_11748_267_43563.jpg

Також їздив до Міхеля на післягарантійну профілактику моїх дзеркал "

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

". Одне дзеркало трошки тряслося на швидкості, а в другому деколи не працював підігрів (відпаявся провід). Виною цьому виявився виробник цих дзеркал який зекономив скотч.. За 50 грн. дзеркала переклеїли і тепер все ок.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/5/#findComment-1276492
Поділитись на інші сайти

Детальніше про кнопку плафону в багажнику можна, від чого вона і як ставилася?

Змінено користувачем jasonua
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/5/#findComment-1276538
Поділитись на інші сайти

а який сенс від неї, виняв штирєк з замка і лампочка не світить, чи я шось не догнав...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/5/#findComment-1276743
Поділитись на інші сайти

jasonua, кнопку купив на радіоринку з найменшим діаметром (1 см.), вона там одна-єдина така була, всі решта зі значно більшим діаметром для отвору. Коштувала біля 5 грн. Просто просверлив дирку заді плафона, вийняв плафон, в розріз одного провода, що йде до плафона, під'єднав кнопку, заізолював, все вставив на свої місця. Готово.

Pavel80, ну в мене багажник відкривається з брелока, а не ключем. Я вже не пам'ятаю чи світився плафон коли ключем відкривати.

Зараз якщо кнопка включена то плафон світить як раніше - тобто плафон включається коли відкриється кришка багажника. Якщо кнопку ще раз нажати - плафон відключається.

Змінено користувачем tigrenok
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/5/#findComment-1276772
Поділитись на інші сайти

Дякую. Я також хочу шось таке придумати, так як надоїло кожного разу знімати лампочку...

От думаю собі чи не підійде плафон освітлення салону туди?.. :unsure:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/5/#findComment-1276774
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

Пробіг чуть більше 47 тис. Заправляюсь лише 92-м від ОККО.

Заднє ліве колесо піймало саморіз але спустило не зразу.. тому поки я це помітив то проїздив на майже спущеному колесі пару днів.. На скаті появилася гулька (певно десь на ямі вибило).. Те колесо переставив на перед (там менший груз) і катаюсь далі. Якщо міняти то міняти треба мінімум два скати (щоб хоч на одну вісь були одинакові). Поки що це діло почекає.

Серед ночі по дорозі з Одеси в Київ перестали включатися передачі.. Ручка переключування передач бовталася як ложка в маслі.. На слідуючий день вияснив, що злетіла ця штучка (вона якраз "толкає" передачі в коробку) :

gallery_11748_267_59641.jpg

Тоді не знав, що то таке сталося і мусів їхати на третій передачі мінімум 300 км... - добре, що хоч на третій передачі це сталося.. На попередньому СТО, очевидно, ламайстри не докрутили болта яким ця штука кріпилася і він з часом випав... Востаннє я ремонтувався в СТО "Профі" (тут вище описано - міняли сальник колінвала з боку коробки (коробку знімали)). На слідуючий день підходящий болт я на базарі знайшов і закріпив сам. Перші 10 км. переключування передач якось заклинювало але потім все стало нормально.

До речі, масло більше не тече.. Розганявся по одеській трасі до 175 - все сухо.. Добре, що хоч ламайстри сальник тоді нормально поміняли (з другого разу).

Лопнула задня права пружина (рівно посередині).. Купив аналогічну (в мене пружини на заді польські "посилені") за 165 грн. Над тріснутою пружиною вияснилось, що порвало резинову проставку.. Проставки над пружинами в мене там стояли 2,5 см. висотою - саме такі я не знайшов під час заміни пружини і тому купив які були - висотою 2 см. і поміняв їх з обох боків (за всю цю роботу взяли 80 грн.). Але на вигляд машина як була так і є висотою.

Глушник отримав декілька ударчиків на наших дорогах і трохи розійшовся по шву (машина була присіла з його боку бо лопнула вищезгадувана пружина).. На СТО сказали, що заварювати його нема смислу бо розійдеться знову. Що він вже всередині "прогорів". Так що підшукую новий прямоток.

Більше новин не пригадую. Загалом все супер :angel:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/5/#findComment-1369642
Поділитись на інші сайти

Машинка гарненько вивглядае майже як нова(( :energy:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/5/#findComment-1369672
Поділитись на інші сайти

. На скаті появилася гулька (певно десь на ямі вибило).. Те колесо переставив на перед (там менший груз) і катаюсь далі.

Думаю наперед його ставити не варто :ay-yay:

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/5/#findComment-1370571
Поділитись на інші сайти

+1 Поставь его сзади справа! А лучше вообще избавиться!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/5/#findComment-1370873
Поділитись на інші сайти

На заді воно швидше встрілить бо він в мене буває груженим.. Вже проїхав з гулею коло 2х тис. (вона не збільшується), на цих вихідних проїду ще коло 1,5.

Вовка не боюся, в ліс ходжу )

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/5/#findComment-1371062
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Оскільки мій глушник прогнив то поміняв його на

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

із нержавійки в оригінальному корпусі (880 грн.) :

Zadnyaya_chast_glushitelya_dlya_Deu_Lanos_1-5-1-6_Standartniy_korpus_b331.jpg

На машинці дивиться так (насадка моя) :

gallery_11748_267_115171.jpg

Щоб машина не присідала коли гружена купив в задні пружини (270 грн.) :

med_gallery_11748_267_13157.jpg

але їх ще не ставив.

Пробіг 49 тис. Все класно. Перевзувся на зиму. Ще купив коврик-корито в багажник (100 грн. на Лепсе).

Змінено користувачем tigrenok
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/5/#findComment-1409834
Поділитись на інші сайти

Да уж... Сумашедший у тебя пробег за 5 лет то!!! :D

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/5/#findComment-1409844
Поділитись на інші сайти

Ну друже!

Я так и не понял. Поставил ты баллоны или нет. Как твои впечатления после установки.?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/5/#findComment-1409878
Поділитись на інші сайти

AlexSWM, того і машинку не міняю. Хватає цеї ) Тим більше вона вже далеко не то опудало, що було з автосалону. Нормальна машинка :angel:

Igr44, ні, ще не ставив. Як поставлю то відпишуся і тут і в

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

про балони :)

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/5/#findComment-1409921
Поділитись на інші сайти

В

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

темі.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/5/#findComment-1412473
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...

В

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

А де ж продовження теми? Я так розумію шо продав, пташку? Було цікаво, really.

 

 

Nobody's perfect.....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/4071-bortoviy-zhurnal-tigrenka-lanos-14/page/5/#findComment-1868316
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.