Перейти до змісту

Не працює 1 та 4 циліндр!


Рекомендовані повідомлення

Доброго дня! така проблемка яка вже недає спокою 2 дні... Машина(деу сенс 1.3 Микас 7.6 2004 року) їздить на 2 циліндрах(3 та 2). Предісторія така , вчора було перепробувано багато прошивок які заливалися за допомогою К-лайн адаптера, в самих прошивках мінялася тільки температура вмикання вентилятора(це вже інша тема) вчора при виїзді з гаража 2 рази стрельнуло щось під капотом, таке як раннє зажигання... і після того машина працює на 2 циліндрах, свічки мокрі в 1 та 4 , іскри на них зовсім нема... Сьогодні по книжці перевірили всі узли начебто все справне, але .... Грішу на катушку але замітив таке:

Якщо зняти масу, відєднати Микас 7.6, підєднати все назад і помірять тестером( я не знаю як воно називається но повинно показати більше одиниці) на розємі який підключається до катушки , на контакті тому який відповідає за 1 та 4 циліндри то те значення таке як ін а тому контакті що відповідає за 2 та 3 циліндр, але варто крутнути стартером і потім поміряти то на тому контакті (1 та 4 циліндр нічого нема). Перевірити заміною катушки нема можливості а купити нову теж напряжно трохи, якби точно знати що катушка то прийдеться але хто його знає...... Якщо щось не так написав, вибачайте але надіюсь на вашу допомогу....

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36916-ne-pratsyuie-1-ta-4-tsilindr/
Поділитись на інші сайти

Ну очень похоже на катушку, все сходится...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36916-ne-pratsyuie-1-ta-4-tsilindr/#findComment-821580
Поділитись на інші сайти

А чому тоді нічого нема на вході в катушку, чи Микас після отримання сигналу про несправність блокує її?

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36916-ne-pratsyuie-1-ta-4-tsilindr/#findComment-821664
Поділитись на інші сайти

Может еще вв провода,хотя скорее всего это модуль зажигания.

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36916-ne-pratsyuie-1-ta-4-tsilindr/#findComment-821788
Поділитись на інші сайти

ВВ провода були перевірені методом заміру опору то всі пройшли перевірку на ура....

Змінено користувачем komiks
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36916-ne-pratsyuie-1-ta-4-tsilindr/#findComment-821807
Поділитись на інші сайти

вчора при виїзді з гаража 2 рази стрельнуло щось під капотом...

Один в один як в мене. 100% катушка запалювання.

Змінено користувачем berezne
Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36916-ne-pratsyuie-1-ta-4-tsilindr/#findComment-821876
Поділитись на інші сайти

200 % это катушка! Я тоже такое проходил!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36916-ne-pratsyuie-1-ta-4-tsilindr/#findComment-821937
Поділитись на інші сайти

Сьогодні все буде видно, поставлю з донора катушку, якщо все буде ок то сьогодні й куплю її. Вечором відпишусь

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36916-ne-pratsyuie-1-ta-4-tsilindr/#findComment-822044
Поділитись на інші сайти

Сьогодні все буде видно, поставлю з донора катушку, якщо все буде ок то сьогодні й куплю її. Вечором відпишусь

Как вариант:

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Если катушки целы, нет межвиткового пробоя или обрыва, то модуль зажигания можно отремонтировать...

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36916-ne-pratsyuie-1-ta-4-tsilindr/#findComment-822154
Поділитись на інші сайти

Доброго дня!

Катушка була справна, провода теж!!!

Зараз опишу те що ми зробили, щоб машина запрацювала в нормальному режимі, тільки пояснити в чому була проблема ніхто не зміг і логіки незнайшли, може хтось із вас дасть розумне пояснення!

Вчора зранку була поставлена катушка з робочого сенса і так само машина завелась на 2 циліндрах, одне успокоїло що не потрібно витрачатись на новий модуль. Після роботи вечором були виконані наступні дії:

1 на клемніку який підключається до модуля був зачищений други провід з права (маса) і маса була пущена завідомо справним проводом від корпусу машини, потім розкрутили колодку яка підключається до блока управління(Микаса 7.6) зачистили провід від першого контакта, тей який відповідає за управління катушкою 1 та 4 циліндра, і був пущений прямий провід від 1 контакта і до третього провода зправа на розємі на модуль зажигання, тестером перевірили всі показники в нормі, вмикнув зажигання все в нормі, завелася з пів тика і о чудо працює 4 циліндра, Потім пішла полеміка що обрив маси чи того іншого провода, щоб це доказати була відкушена спочатку маса а потім тей провід. і шо ви думаєте???????? машина як працювала так і працює, глушив і знову заводив, знімав клему на пару хвилин все одно машина працює без змін тихо і спокійно, після двух літрів глінвейна логіка так і не була знайдена.....

До речі вчора упустив один нюанс, в мене стоїть ГБО 2 покоління після тих подій що були описанні з самого початку машина відмовлялася переключатися на газ, срабатовалу реле і знову на бензин, після вчорашніх маніпуляцій все стало на свої місця....

Чекаю логічного пояснення...

З повагою Віктор!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36916-ne-pratsyuie-1-ta-4-tsilindr/#findComment-823297
Поділитись на інші сайти

Где-то был плохой контакт. Манипуляции с разъемами его устранили... Необходимо проверить-почистить еще раз все контакты (во избежание рецедива данной проблеммы). Удачи!

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36916-ne-pratsyuie-1-ta-4-tsilindr/#findComment-823310
Поділитись на інші сайти

Ото ж бо й воно, а 2 дні таких нєрвов..... Одним словом не ту букву в назві автомобіля поставили

Посилання на коментар
https://lanos.com.ua/topic/36916-ne-pratsyuie-1-ta-4-tsilindr/#findComment-823387
Поділитись на інші сайти

Гість
Ця тема закрита для опублікування відповідей.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.