Перейти до публікації

Взрыв баллона во время заправки газом


Did_Panas

Рекомендовані повідомлення

Сегодня наткнулся в новостях на случай, который произошёл на Полтавщине. Во время заправки газом на АГНКС взорвался баллон. Водитель погиб

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Что могло послужить причиной? Это неисправность ГБО или АГНС? Что нужно проверять и обслуживать, чтоб такое не случилось?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Сегодня наткнулся в новостях на случай, который произошёл на Полтавщине. Во время заправки газом на АГНКС взорвался баллон. Водитель погиб

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Что могло послужить причиной? Это неисправность ГБО или АГНС? Что нужно проверять и обслуживать, чтоб такое не случилось?

Там вообще метан был, и уверен что баллоны там старинные стояли, пропан не так опасен, там не такое давление как на метане(около 200). Проверяй раз в год баллон и всю систему на соответственном СТО и все будет хорошо.

Змінено користувачем alexgalchenko
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Нашёл новость на других сайтах – там действительно указано, что это метан. Отлегло…

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

да ездят в салоне газом воняет так и должно быть а потом на воздух взлитают я только учюил запах газа на бензин и на сто газовое жизнь дороже чем 20 гр за диагностику.газ опасная вещь с ним шутки плохи дома только что сразу 04 а в машине так прокатит

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Почему не стоит ставить газ на ваш автомобиль?

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

24MAY, из 26 причин около половины - бред.

Каждый решает сам, что ему нужно.

P.S. У меня ГБО установлено.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Так як маю постійно справу з метаном (сам працюю на АГНКС) за попередньою інформацією, отриманою з тої сторони де стався вибух в автомобілі, в якості ємностей для метана використовувались балони (кулі), що використовуються на танках для пуску двигуна. Дані балони, хоч і витримують тиск в 150-200 атмосфер, але не призначені для заправки метаном. Не виключено, що дані балони мали якісь пошкодження. Крім того, з інформації отиманої з деяких повідомлень по дану подію, зрозуміло, що АГНКС на якій стався вибух певний час не працювала. І після її відкриття дана Волга була одна з перших. Враховуючи це можу припустити, що тиск в балонах був трошки більше ніж потрібних по нормі 200 атм. Ось і всі пироги. Тим більше, що проблема з ГБО на лице. Якби щось було зі сторони АГНКС вибух стався б під час заправки. А тут вже й заправка пройшла, від'єднали всі шланги і наповнювач вже встиг відійти від машини і тільки тоді стався вибух.

Висновок такий: використовувати для роботи ГБО тільки те обладнаня, яке для того призначене і постійно слідкувати за ним.

P.S. В нас декілька років назад також стався вибух на станції. Балон на ЗІЛ'у як бабахнув то вивернув кузов машини, пробив на галереї дах і за 50 метрів впав. Після того як провели експертизу висновок був, що коли автомобіль проходив перевірку ГБО на спеціалізованому СТО зі знімінням балонів та перевіркою їх герметичності та коли ставили назад балони цей один добре не притягнули. І під час їзди автомобіля він постійно грав зі сторони в сторону і терся об кріплення. Так от товщина щілини, яка протерлась в балоні становила 70% товщини стінки балона. Цей балон вивернуло нутром на зовні.

Змінено користувачем berezne
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

berezne, я тоже так сразу и подумал, что баллон был не метановый!

сейчас-же многие используют металло-пластиковые баллоны, у которых ресурс заправок очень маленький, или вообще ставят кислородные :blink:

вывод один, ТО нужно вовремя проходить, и будет все ок :)

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Почему не стоит ставить газ на ваш автомобиль?

Будь ласка Увійдіть або Зареєструйтесь щоб побачити посилання.

так это все про пропан расписано, а разговор о метане

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Элементарно, баллон - кислородный...

Был случай - поставили метан на заводскую Газель (подешевле), приехали на серьёзное СТО подрегулировать - "Уберите нах автомобиль с территории!"

Хотя там где ставили предварительно уточняли - а не кислородные ли баллоны?

Стандартный развод, а люди гибнут...

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 3 тижні потому...

berezne, какие баллоны были в такси не знаю, но знаю точно, что на них точно были следи коррозии....

Навеяло темой: интересно сколько водителей (хотя бы из числа форумчан) проходит "технічне опосвідчення балонів" так, как это предусмотрено ДНАОП 0.00-1.07-94 "Правила будови та безпечної експлуатації посудин, що працюють під тиском", а не просто покупают талоны (если ГБО зарегистрировано). Ведь если бы водитель такси проходил освидетельствование как положено, то и жив бы до сих пор был.

И еще одно - Правилами предусмотрено "опосвідчення балонів для стиснутого газу" раз в 3-5 лет (в зависимости от материала из которого изготовлен баллон), а для "зрідженого газу" - раз в 2 года.

Получается - хоть давление в баллоне с пропаном и меньше, но из-за меньшей толщины стенки опасность влияния на такой баллон коррозии в несколько раз выше, чем у баллона с метаном.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

117   0

IMHO якщо пропановий балон і протреться так, що його прорве, там не буде такої шкоди як від метанового. 16 атмосфер - це не 200. До речі, хтось чув про те, що розірвало саме пропановий балон?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...

Я не слышал. Пожары - да, в основном из-за похабного отношения к машине.

Я даже когда-то видел на опелевском форуме поджег заднего колеса опеля омеги В, где сгорела задняя половина машины, а в багажнике лежал заправленый балон на 60л.

Все остальное - это халатность.

Змінено користувачем SEPT
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Гість
Ця тема закрита для публікації повідомлень.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.