Перейти до публікації

опорні підшипники


Зеновій

Рекомендовані повідомлення

Поміняв опорні підшипники і після 1000км вони поздувалися. Підкажіть будь - ласка що за проблема? Амортизатори Більштайн. Може це проблема в пружинах(заслабкі)?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

качество. миняй на более качественные и покупать нужно в проверенном месте

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

У меня правый за этот год уже третий. По опыту подшипников за 60-100 грн больше чем на два месяца не хватает. Сейчас корейский дорогой поставил, посмотрим что он покажет.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

О! Якраз тема, що мене цікавить. Також є проблема з опорним підшипником передіної лівої стойки. Замінив 10 тис. назад. Після пробігу в 2 тис. км. Відчув легке клацання при їзді по нерівностях. Наразі це клацаня дуже сильно проявляється. Сам підшипник в подушці ходить в різні сторони. Звідси питання: міняти повністю подушку з опорним підшипником чи міняти тільки сам підшипник? Якщо тільки сам підшипник, то вкажіть, якщо не тяжко, його параметри (маркування) і якої фірми найкращий.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

В новых опорных подшипниках подшипник тоже свободно сидит - посему при замене стоек оставил свои родные (получше новых).Как вариант ,если подшипник болтается в подушке,можно сильнее завальцевать его по родным обжимкам.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Поміняв опорні підшипники і після 1000км вони поздувалися. Підкажіть будь - ласка що за проблема? Амортизатори Більштайн. Може це проблема в пружинах(заслабкі)?

Было также только не через 1000км а через 20км, проездил так 15000тыс.Потом купил новые НОРМАЛЬНЫЕ опоры и все в порядке.Новые взял за 160грн на опте.Подсказка: на хорошей опоре подшипник ОБЕЗАТЕЛЬНО должен быть промаркирован (япония), остальные хорошая или плохая подделка.

У меня было так! Удачи в замене!

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Подсказка: на хорошей опоре подшипник ОБЕЗАТЕЛЬНО должен быть промаркирован (япония), остальные хорошая или плохая подделка.

В мене, до речі, підшипник промаркований "маде ін жапан", але разом з тим ось така фігня вилізла.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ну так хто підкаже? Міняти сам підшипник чи повністю з подушкою?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ну так хто підкаже? Міняти сам підшипник чи повністю з подушкою?

Поствьте от нубиры и все будет замечательно...!!! :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

О! Якраз тема, що мене цікавить. Також є проблема з опорним підшипником передіної лівої стойки. Замінив 10 тис. назад. Після пробігу в 2 тис. км. Відчув легке клацання при їзді по нерівностях. Наразі це клацаня дуже сильно проявляється. Сам підшипник в подушці ходить в різні сторони. Звідси питання: міняти повністю подушку з опорним підшипником чи міняти тільки сам підшипник? Якщо тільки сам підшипник, то вкажіть, якщо не тяжко, його параметри (маркування) і якої фірми найкращий.

Моє клацання вирішилось звичайним пневмогайковертом,який є на будь-якому шиномонтажі.Підтягни краще гайку штока амортизатора и клацання пройде.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

У меня подшипник в опоре болтался с люфтом 2-3 мм. Как он не выпал из завальцовки я не знаю. Купил самую дорогую опору с подшипником коуо пока нормально.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Моє клацання вирішилось звичайним пневмогайковертом,який є на будь-якому шиномонтажі.Підтягни краще гайку штока амортизатора и клацання пройде.

Пробував головкою звичайним ключем підтягнути гайку штока. Що в одну сторону, а що в другу просто пружинить. Завтра спробую не знімаючи стойки стягнути стяжками пружити і підтягнути гайку. Якщо ж не допоможе, то тоді буду знімати стойку.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Гайковерт прокручує гайку поштовхами та з певним зусиллям,спробуй. В крайньому випадку, якщо не допоможе там же і відпустиш. Та шукай нормальну опору.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Та шукай нормальну опору.

Та напевне до того і йде. Вчора просто порівняв заводські опори з тими що стоять (замінив і праву (трошки раніше) і ліву (як писав вище зовсім недавно) на нові). Так от на заводських опорах видно якісь позначки. На новій правій опорі ці позначки також є, а ось на лівій немає нічого. Є підозра, що якраз ця ліва опора є підробка. Ходив питався просто за опорний підшипник. Ніде немає. Кажуть купуй цілу опору. Правда з заводської опори підшипник ще в доволі непоганому стані хоча сама опора не дуже. Можливо просто переставлю старий підшипник та й все.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ні разу підшипник в опорі не міняв,якщо це можливо ,то чого ні.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Ні разу підшипник в опорі не міняв,якщо це можливо ,то чого ні.

Я думаю, що все має вийти.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

И не думайте затягивать гайку на штоке пневмогайковертом - прокручивает заодно и шток с поршнем, от такого вращения подгорает кромка поршня, что может сказатся на исправности аммортизатора. К примеру: с аммортизаторами Каяба идут в комплекте гайки со спец. напылением по которому в случае рекламации можно опредилить чем затягивалась гайка, в таких случаях представительство Каябы отказывает в замене по гарантии.

Р.S. Клацает не сам подшипник в 90% случаях, а в месте сопряжения с подушкой - разбивается по завальцовке, такой прикол ещё прошел на переднеприводных ВАЗах.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 5 місяців потому...

Родные опоры прошли 150 тыс.км. Немножко вылезли, решил поменять, так как менял стойки. Поставил польские опорные - проехал аж 10 тыс км. Мастер сказал лучше поменять. Сегодня поменял на сервисе, вечером откываю капот и не верю глазам - новые опоры поднялись как было и до этого. Поюзал по форуму смотрю что такая проблема у многих, наверное некачественные запчасти. С другой стороны смотря на чертеж опоры и учитавая пять лет эксплаутации прихожу к выводу что может быть причина вспуивания еще и в пружинах. Если пружины чуть просевшие, то нагрузку больше берет стойка которая в свою очередь больше давит на опорный подшипник. Если это так, то один из вариантов ставить проставку, тем самым не давая стойке полностю давить на опору.

Колеги, поделитись мыслями на этот счет, кто поднимал передок, характерно ли у вас поднятие опор?

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Гість
Ця тема закрита для публікації повідомлень.
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.

Без назви-2.png

Будь ласка, дозвольте показ оголошень на нашому сайті

Схоже, Ви користуєтеся засобом блокування реклами.
Показ реклами допомагає нам підтримувати форум.

Вимкніть Adblock та натисніть "ОК", або "Потім" для перегляду сторінки...
Зробити донат