Перейти до публікації

FSO Lanos 1,5


Юрко88

Рекомендовані повідомлення

БЖ відкладав, а вже півтори роки пролетіло. Потрібно щось писати.

Ітак. Жовтень 2008 року. Авто 2006 року випуску куплене з пробігом 44 000.

В перший місяць мого кермування зустрівся на дорозі з пішоходом, який кудись спішив і біг. В результаті дупою відвалив праве дзеркало, а ліктем зробив вмятнину на стійці. Благо тоді ще в мене було КАСКО. Страхова відшкодувала, вмятинку прибрали і пофарбували. Дзеркало зремонтував сам, але тепер воно з середини не регулюється.

Січень 2009 року 52 000 - перший мій ТО. Масло ZIC - 120 грн, фільтри Кнехт - 25 грн і Альфа - 25 грн. Робота 20 грн.

Тоді і перший штраф за пішохідний перехід на двіста п'ятдесять п'ять грн. На тому чорна смуга не закінчилася і через пару годин правим колесом зловив глибоку яму, зігнув диск і загубив ковпак. Оскільки в суд я звернувся через 9 місяців, то суд першої інстанції успішно мене засудив. Тепер воно все припадає порохом в апеляційному суді.

На зиму купив дві покришки Нокіан W. Задня вісь - Дебіка і ціла зима екстріму з заносами корми. Після зими всі чотири колеса Дебіка. Ніяк не стирається, якась вічна гума. Лосі на шиномонтажі за 20 грн перезули 2 колеса і зірвали один колісний болт пневмопістолетом. Тому весною мене чекав сюрпрайз і нарізання мечиком різьби в ступиці.

Літо 2009 - загубилася труба, остання ланка глушника. Глушнику теж настала рура повна. Купив глушник Мотор Січ Волочиського заводу за 185 грн. Вже рік як живий здоровий. Думаю 2 роки виживе.

В задньому лівому ліхтарі виявив воду. Фен дружини, будівельний силікон і все сухо.

58 000 - Ремінь ГРМ Contitech - 110 грн, ролик REX - 130 грн, паливний фільтр Альфа - 20 грн. Робота 50 грн.

62 000 - той раз від ZICа вирішив відмовитися. Масло ELF - 155 грн, масляний фільтр Кнехт - 25 грн, повітряний Альфа - 25 грн. Робота - в знайомого на ямі і замазана маслом стара куртка. Не сподівався такого напору:)

med_gallery_18303_1635_1707983.jpg

Змінено користувачем Юрко88
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Восени 2009 року сталася прикрість з салонним дзеркалом. Воно відвалилося. Виламалася пластина, яка тримає ту всю конструкцію вкупі. Епоксидна смола помогла на місяць до першого похолодання. Тому довелося колхозити. Вийшло таке:

gallery_18303_1160_22891.jpg

gallery_18303_1160_16527.jpg

gallery_18303_1160_11743.jpg

gallery_18303_1160_10507.jpg

gallery_18303_1160_12154.jpg

gallery_18303_1160_20290.jpg

Змінено користувачем Юрко88
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Зима 2009 року підготувався до зими. На подаровані 4 диски з Астри Ф взув два Нокіани W на передню вісь і дві Росави БЦ-20 на задню. Хоч Росава і всесезонка, але протектор високий і корма тієї зими вже не літала.

При лютих морозах -24 почав тікати тосол через пластикові боковини радіатора. Весною заспокоїлося. Але півлітри тосолу долив за зиму.

Весна 2010 року перекрутив колеса. Знов на Дебіці.

24 квітня 2010 року ДТП. Тепер остерігаюся Фордів Фієст і за моїми спостереженнями на таких автах переважно їздять жінки. З однією такою довелося познайомитися. Дуже неадекватна жіночка.

gallery_18303_1634_85291.jpg

Тепер маю подряпане крило і дверку. Чекаємо на гроші з страхової.

Змінено користувачем Юрко88
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Червень 2010 року. 66 000 Передній правий амортизатор і задня права пружина наказали довго жити. Амортизатор потік, на пружині не виявилося одного витка. Пружини по 120 грн за штуку, Каяби Преміум по 215 грн за штуку, тормозні колодки HI-Q - 80 грн, балансування колес, регулювання сходження - робота 350 грн.

Не довго музика грала, через тиждень з'явився глухий стук під капотом. Думав механіки щось не дотягнули, коли перебирали ходову. Сьогодні знайшли причину - права подушка двигуна вже не виконує своїх обов'язків. Машина стоїть і чекає на нову.

Змінено користувачем Юрко88
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Поздравляю с бортовичком!!!!

А киевляночка какая-то нетерпеливая попалась тебе. :ay-yay:

Ніяка вона не кияночка, машина в неї службова просто. Пропонував їй домовитися на місці. Але вона вперта, дві години чекали ДПС, забрали в неї права, впаяли штраф і ще франчизу має 800 грн.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Поздравляю с бортовичком!!!!

А киевляночка какая-то нетерпеливая попалась тебе. :ay-yay:

Ніяка вона не кияночка, машина в неї службова просто. Пропонував їй домовитися на місці. Але вона вперта, дві години чекали ДПС, забрали в неї права, впаяли штраф і ще франчизу має 800 грн.

Велком ту "Бортовые журналы". Только очень мало инфы, как для тех кому за 60-т. Лучше поздно, чем никогда. :beer:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Сам ездил пол зимы на 2-х зимних колесах.

Ох и экстрим был :crazy: . Сами помните какая зима в этом году была.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...

Сьогодні поміняли подушку двигуна праву. Фірма lemforder. Ціна 65 грн.

2cabdbaf405d35eeb11c473d449fd497.jpg

Заїхав на сервіс, поміняли за 40 грн. Радості не було меж хвилин 15. В результаті 100 грн на вітер, в багажнику оригінальна подушка, трохи покоцана, але мабуть і не мертва зовсім, а глухий хаотичний стук нікуди і не пропав :o Тепер знову потрібно їхати на сервіс і шукати іншу причину. Або їздити поки щось не відвалиться і я не побачу вживу, що то за зараза стукає...

Змінено користувачем Юрко88
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Знайшов причину довбаного стуку. Нема слів. Причина банальна і ідіотська одночасно. Коли міняли амортизатори, механік не дотягнув передні колеса. По мірі того як вони відкручувалися - з'являвся стук. :-| Отаких криворуких беруть на роботу. А зразу здогадатися навіть не вийшло, руль не бив... При заміні я звичайно був присутній, але перевірити силу з якою затягнули болти не додумався, повірив просто очам своїм. Довіряй при тому СТО...

Змінено користувачем Юрко88
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Поставив фільтр салону

0878c5040f77.jpg

Ціна питання 60 грн. Дуже корисна штука, особливо коли їхати в спеку по грунтовій запиленій дорозі. Вікна закриті, а доступ повітря хіба через обдув.

Правда, щоб його поставити то хвилин 15 займався камасутрою з машиною :blink:

Змінено користувачем Юрко88
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 1 місяць потому...

Закінчилася історія з фільтром салону. Не знаю як, але через 2 місяці його засмоктало всередину. А може сам впав. Того я дослідити не зміг. Відповідно з повітроводів почали вилітати куски поролону і стало зрозуміло, що вентилятору крутитися не комфортно.

Дякуючи memphis-у, вентилятор зняв і витяг фільтр. По стану можна сказати, що фільтрував добре:) Але на сезон осінь-зима-весна ставити не буду, так як при черговому такому збігу обставин про обдув лобового можна забути, а він зараз дуже потрібен.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Закінчилася історія з фільтром салону. Не знаю як, але через 2 місяці його засмоктало всередину. А може сам впав. Того я дослідити не зміг. Відповідно з повітроводів почали вилітати куски поролону і стало зрозуміло, що вентилятору крутитися не комфортно.

Дякуючи memphis-у, вентилятор зняв і витяг фільтр. По стану можна сказати, що фільтрував добре:) Але на сезон осінь-зима-весна ставити не буду, так як при черговому такому збігу обставин про обдув лобового можна забути, а він зараз дуже потрібен.

Всегда пожалуйста, обращайся. :wink:

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 1 місяць потому...

Вчора був на СТО. Для профілактики. Передні гальмівні шланги вже потріскалися, треба міняти. Заодно поміняю гальмівну рідину.

Підтягнули підшипники задніх ступиць, бо вже був люфт.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...

Пробіг 69 100 км. Поміняли передні гальмівні шланги і гальмівну рідину відповідно. Коли знімали праве колесо - зламали болт. Частина залишилася в ступиці. Довго то все діло висверлювали, вибивали. Але результат виявився успішним. За все про все з роботою і шлангами накапало 400 грн.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...

69 500. В суботу день видався теплий, тому вирішив зайнятися машиною. Заїхав на мийку, вимили ззовні і зсередини. Поміняв колеса на зимові. Також поміняв двірники, бо на старих резинки потріскалися і вони аж шкребли по склі. На правій арці, на торці крила пішли сліди іржі. Відчистив то все діло перетворювачем іржі і підфарбував.

Змінено користувачем Юрко88
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Знов почалися проблеми :( І все як завжди через криворуких працівників СТО. Ланос не винен :)

Після заміни гальмівних шлангів почала тікати гальмівна рідина. Купив сьогодні 0,5 л, щоб долити, а завтра поїду до тих горе-майстрів нехай поправляють свій косяк.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Вчора виправили помилку. Поставили нові мідні шайби в місці, де шланг кріпиться до циліндра, долили ДОТ4 і прокачали гальма. Авто знову в строю.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...

70035 км. Заміна масла. ELF Competition STI 28725_w640_h640_56.jpg.

Знайомий помилково привіз 5 л каністру за 190 грн. На наступний раз візьму трохи меншу:) Повітряний фільтр - 18 грн. Масляний Кнехт - 25 грн. Зняв захист двигуна, бо вихлопна система почала з ним грати марші і тарахкотіти. За 2 роки погнувся не на жарт. Порівняв кувалдою. Задня лапа тріснула, зразу заїхали до зварювальника, підварили. Робота вийшла 20 грн. Але тепер тиша. Залишилось поміняти паливний фільтр.

Сальник лівої півосі вже трохи мокрий. Але думаю зиму від'їздить.

Змінено користувачем Юрко88
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 4 тижні потому...

70 135 км. Почало спускати заднє праве колесо. Сьогодні був на сервісі. Спускало на стику гума-диск. Перепакували, відбалансували. Робота 26 грн.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 2 тижні потому...

Пробіг 70399 км. Поміняв паливний філтр. Ставив Альфу за 25 грн. Долив тосолу і склоомивача. Відкрив акумулятор, думав дистильованої води долити, але як виявилося, не потрібно.

Змінено користувачем Юрко88
Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 4 тижні потому...

Перезув 2 колеса на літо. Тепер на передню вісь стане Росава ВС-11

671_big.jpg

2 Дебіки поїхали в село на ВАЗ 2101 доживати віку.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Перезув 2 колеса на літо. Тепер на передню вісь стане Росава ВС-11

...

Лично мне очень нравится эта резина, один недостаток, после сотни начинает гудеть, а в целом как для лета- нормуль. Проехал на ней не одну сотню тыков (на разных авто).

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Перезув 2 колеса на літо. Тепер на передню вісь стане Росава ВС-11

...

Лично мне очень нравится эта резина, один недостаток, после сотни начинает гудеть, а в целом как для лета- нормуль. Проехал на ней не одну сотню тыков (на разных авто).

Мені пара Росави дісталася в подарунок від тестя, від'їздила одне літо. Дебіки ще б на сезон вистачило, але краще вже нову.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

  • 1 місяць потому...

71 200 км. В районі 2 і 3 циліндра під випускним коллектором з'явилися мокрі плями. Таке враження, що пропускає прокладка головки блоку циліндрів :( Ще не дослідив масло це, чи тосол.

Посилання на коментар
Поділитися в соціальні мережі:

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Щоб зробити цей веб-сайт краще, ми розмістили cookies на вашому пристрої. Ви можете змінити свої налаштування cookies, у іншому випадку ми будемо вважати, що ви згодні з цим.